ماجرا و دلیل تیراندازی در سعادت آباد چه بود + ویدیوها

ماجرا و دلیل تیراندازی در سعادت آباد چه بود + ویدیوها

روز گذشته ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که عده ای جوان را در حال تیراندازی با اسلحه کمری به یکدیگر به تصویر می کشید، اتفاقی که ظاهراً در منطقه سعادت آباد تهران رخ داده بود. سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در توضیحاتی در مورد این حادثه اعلام کرد که این ماجرا مربوط به درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در منطقه سعادت آباد بوده و با حضور ماموران نیروی انتظامی در محل مشخص شده که دو گروه از این افراد با دو دستگاه خودرو سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم درگیر شده اند.

سردار هداوند در مورد این حادثه چنین گفته است: «در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد. با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند. در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است. هر ۶ فرد دخیل در درگیری سعادت آباد شناسایی شده اند تاکنون سه نفر از عاملین اصلی این درگیری دستگیر شده‌ و تلاش برای دستگیری ۳ نفر دیگر ادامه دارد. متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سالهای گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند».

در ویدیوهای منتشر شده دیده می شود که دو جوان از یک خودرو جک مشکی رنگ پیاده شده و با اسلحه کمری به سمت خودرویی دیگر شلیک می کنند. در ویدیوی دوم دیده می شود که یکی از افرادی که تیر خورده و به شدت دچار خونریزی شده است توسط تعدادی از افراد درگیر به داخل ماشین منتقل می شود. به گزارش نیروی انتظامی تهران بزرگ، یکی از مصدومان این درگیری به نام خشایار که ۳۴ سال سن دارد به بیمارستان منتقل شده و توسط مامورین شناسایی شده است. طرف دیگر دعوا نیز فردی به نام سهراب است که او نیز از افراد شرور و باسابقه بوده و این دو بارها به خاطر درگیری به زندان افتاده اند. اما علت درگیری و تیراندازی در سعادت آباد چه بوده است؟

به گزارش ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تهران، سهراب و خشایار از دوستان قدیمی بوده و اوایل ماه جاری سهراب برای جشن تولد خشایار به منطقه فشم می رود و در آنجا دختر مورد علاقه اش را با وی می بیند که باعث درگیری بین طرفین می شود. این دو سپس قرار می گذارند که در منطقه سعادت آباد با هم روبرو شوند. در روز حادثه این دو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و ظاهراً دختر مورد نظر نیز هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • fazmetr مرداد ۱۱, ۱۳۹۹

    امنیت ! مهمترین چیزی که امروز داریم .