نگاهی به آثار مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی در سال ۲۰۲۰

نگاهی به آثار مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی در سال ۲۰۲۰

یک سگ فرهیخته، سه اسب که بساط غیبت راه انداخته اند، چند گربه ی مقید به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و یک جفت خوکچه هندی در حال شیرین کاری، برخی از سوژه های آثار راه یافته به مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی امسال شرکت Mars Petcare هستند.

این تصاویر تماشایی توسط صاحبان حیوانات خانگی از سرتاسر انگلیس ثبت شده اند که امیدوارند جایزه ی ۳ هزار پوندی و رتبه ی عکاس برتر حیوانات خانگی را از این مسابقه ی عکاسی دریافت کنند.

این مسابقه با همکاری یک مؤسسه ی خیریه برگزار می شود که برای پیدا کردن خانه ای جدید برای حیوانات خانگی تلاش می کند و آن را پایه گذاران مسابقه عکس طنز حیات وحش، پل جوینسون- هیکس و تام سالم به راه انداخته اند.

آن ها امیدوارند با این کار بتوانند آثار مثبت حیوانات خانگی بر زندگی مردم را نشان دهند و آگاهی در مورد حیوانات اهلی بی خانمان در انگلیس را افزایش دهند، هدفی که اسپانسر مسابقه، شرکت Mars Petcare دنبال می کند.

ارسال اثر به این مسابقه هنوز ادامه دارد و منتخبان آن در ماه سپتامبر اعلام خواهند شد.

در ادامه به تعدادی از بامزه ترین و تحسین برانگیزترین آثار راه یافته به این مسابقه خواهیم پرداخت.

مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی در سال 2020
Magdalena Strakova عکاس این عکس گفته: «داشتم از اسب ها در یک مرتع عکاسی می کردم که این سه اسب دور هم جمع شدند و انگار حرفی بین شان رد و بدل شد و مثل دختر مدرسه ای هایی که غیبت می کنند زدند زیر خنده.»
Sarah Bub عکاس این عکس گفته: «این گربه ی خل و چل من “رون” است. یک بعد از ظهر آفتابی باهم رفته بودیم به بالکن. من گلدان گل ها را عوض کرده بودم و وقتی برگشتم با این حلزون جالب رو به رو شدم.»
این عکس را Nicole Rayner از سگ خانگی اش میمی گرفته که بیشتر شبیه به یک سلفی است. او گفته: «داشتم به شکمش دست می کشیدم و بعد ازش پرسیدم که آماده است که باهم برویم پیاده روی، که واکنشش فوق العاده بود.»
Dean Pollard عکاس این عکس گفته: «یک روز آفتابی بود و سگ مان “تاز” به شدت خوشحال بود و به وضوح از بودن در ساحل مشعوف شده بود.»
Karen Hoglund عکاس این عکس گفته: «یک سال تصمیم گرفتیم خودمان کارت عید شکرگزاری مان را درست کنیم و سگ مان “مورفی” شد مدل عکس مان. آن بوقلمون مقوایی بود. مورفی ذاتاً کنجکاو است، به خاطر همین راحت توانستیم کاری کنیم که به بوقلمون مصنوعی نگاه کند. شوهرم نزدیک بوقلمون خوراکی گذاشت و بقیه اش را خود “مورفی” انجام داد!»
این عکس را Maria Indurain از سگ خانگی اش گرفته و گفته: «روی زمین نشسته بودم و داشتم کتاب می خواندم. رفتم آشپزخانه و وقتی برگشتم دیدم دارد با کتاب بازی می کند.»
این عکس را Iain Mcconnell گرفته.
این عکس را Ivan Studenic از گربه خانگی اش، کامیلا گرفته.
Magdalena Strakova عکاس این عکس گفته: «داشتم با یکی از دوستانم و سگش قدم می زدم که سگ شروع کرد به غلت زدن در برف ها و واقعاً داشت کیف می کرد. برف ها روی موهایش جمع می شدند، بعد خودش را تکان می داد و دوباره از اول شروع می کرد. خنده مان بند نمی آمد. عجب کمدینی بود، این کار را فقط محض خنده مدام تکرار می کرد.»
این عکس را Isabelle Merriman از یک جفت خوکچه هندی گرفته که سعی دارند از دست صاحب شان خوراکی بگیرند.
این عکس را Mehmet Aslan از گربه های ترکیه گرفته. او گفته این عکس را با الهام از این «روزهای کرونایی» گرفته که فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت هایی برای رفت و آمد در شهرها برقرار است.
این عکس را Sally Billam گرفته.
Alice van Kempen عکاس این عکس گفته: «صاحب سگ ها آن ها را صندلی عقب ماشین گذاشته بود. وقتی داشتیم حرف می زدیم متوجه نشدیم. وقتی برگشتیم نگاه شان کردیم بعد از پنج دقیقه فهمیدیم دو تا از سگ ها آمده بودند صندلی های جلو. خیلی صحنه ی بامزه ای بود و منم این عکس ها را از آن ها گرفتم.»
این عکس را Teun Veldman گرفته.
Svetlana Popova عکاس این عکس گفته: «این وضعیت همیشگی صبح های خانه ی ما است و همکاری شرکای جرم را به خوبی به تصویر می کشد. “داتی” (سمت چپ) که عشق دستمال توالت است دارد به “پیکسل” (سمت راست) به طور عملی یاد می دهد که چطور باید به مؤثرترین شکل ممکن از دستمال توالت استفاده کرد. در عوض، “پیکسل” که جای خوراکی ها را می داند و باز کردن در کابینت ها را بلد است به “داتی” یاد می دهد که اگر مامان یا بابا یادشان رفت در کابینت را ببندند چطور می شود چیزهای خوب پیدا کرد.»

بیشتر بخوانید:

بازسازی آثار هنری مشهور دنیا توسط صاحب خلاق سگ خانگی

رویارویی تماشایی موش شجاع با گربه کنجکاو + ویدئو

پشمالوهای میلیونر؛ با حیوانات خانگی آشنا شوید که ثروت عظیم صاحبانشان را به ارث بردند

تصاویر بامزه از سگ های غول پیکری که احساس کوچک و بغلی بودن می کنند!

تصاویر بامزه ای که شیطنت های حیوانات خانگی هنگام تنها بودن شان در منزل را نشان می دهند

موئت؛ گربه پرشین نابینا که ستاره شبکه های اجتماعی شده

با ۱۰ تا از خنده‌دارترین نژاد سگ ها در دنیا آشنا شوید

۲۰ تصویری که ثابت می کنند نباید کودکان خود را با حیوانات خانگی تنها بگذارید

تصاویر بامزه از گربه های دوست داشتنی که در بهترین لحظه شکار شده اند

سگ هاسکی که به خاطر چشم های لوچش طرد شده بود از طریق فیسبوک خانواده دار شد

با مشهورترین و پردرآمدترین حیوانات اینفلوئنسر در اینستاگرام آشنا شوید

با گربه های گرگینه ای آشنا شوید؛ نژاد نادر لیکوی که ۲ هزار یورو قیمت دارد

تصاویر بسیار دیدنی از دوستی سگ و گربه که لبخند روی لبتان خواهند آورد

با استلا آشنا شوید؛ سگی که با صاحب خود حرف می زند + ویدیو

با جذاب‌ترین و شیرین‌ترین نژاد گربه در جهان آشنا شوید

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود