«بریگاد شادی»؛ زنانی که خواسته های جنسی رهبران کره شمالی را برآورده می کنند

«بریگاد شادی»؛ زنانی که خواسته های جنسی رهبران کره شمالی را برآورده می کنند

صنعت سیاه و مخفیانه کره شمالی که در آن کارگران جنسی برای تامین نیازهای رهبران این کشور استخدام می شوند فاش شده است. در خبری که روزهای گذشته منتشر کردیم گفتیم که کیم جونگ اون رهبر این کشور شخصاً دستور تیرباران ۶ نفر از افراد مرتبط با یک حلقه روسپی گری که دانشجویان دختر را برای سوء استفاده مقامات ارشد حزب کارگر استخدام می کرد صادر کرده است. این حکم چند ماه پس از آن رخ داد که رهبر کره شمالی دستور سختگیری بیشتر در مورد روابط جنسی نوجوانان را صادر کرده و گناه افزایش این نوع جرم ها را به گردن «تاثیر فساد کاپیتالیستی» انداخت.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

علیرغم مواضع رسمی سختگیرانه مقامات ارشد کره شمالی نسبت به مسائل جنسی و روسپی گری اما این کشور تاریخچه ای سیاه در زمینه استفاده از کارگران جنسی توسط مقامات ارشد سیاسی دارد. کیم ایل سونگ موسس کره شمالی و اولین عضو خاندان کیم که به مدت ۷۲ سال است بر این کشور حکومت می کنند یک شخصیت زن‌باره داشت که برای همه شناخته شده بود. وی روابط عاشقانه زیادی داشت که از آن ها صاحب فرزندان نامشروع زیادی شده بود، روابط نامشروعی که برخی از آن ها به دهه ۱۹۳۰ و دوران مبارزه با اشغالگران ژاپنی باز می گردد. بعد از کیم ایل سونگ که با عنوان رهبر بزرگ شناخته می شود، پسر او کیم جونگ ایل به قدرت رسید که او نیز به میل بی حد و حصر به زنان و استفاده از قدرت خود برای رفع نیازهای منحرف جنسی اش مشهور بود تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در اثر سکته قلبی درگذشت.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

کریس میکول، کارشناس مسائل کره شمالی ادعا می کند که رهبران کره شمالی احساس می کردند این «حق آن هاست که زیباترین دختران سرزمینشان را از بکارت در بیاورند و به همین دلیل بود که این کار را در مقیاس یک صنعت انجام می دادند». بدنبال پایان جنگ کره در دهه ۱۹۵۰، یک واحد ویژه در کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی برای انتخاب زنان و دختران به منظور پیوستن به گروهی که بعدها به «بریگاد شادی» یا «بریگاد لذت» ملقب شد تاسیس گردید. ماموریت این واحد جستجو در مدارس سراسر کشور به منظور یافتن دخترانی با معیارهای تعیین شده بود که به ادعای میکول دختران «زیبا، با حداکثر قد ۱۶۲.۵ سانتیمتر، صدای ملایم و نداشتن هیچ گونه زخمی» را شامل می شد.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

بعد از انتخاب، این دختران در قالب یک گروه به مدت دو سال آموزش رقص، آواز خواندن و در ادامه «برآورده کردن خواسته های جنسی رهبر بزرگ و بعدها پسرش» می دیدند. سپس این دختران در ویلاهای متعددی که در سراسر کشور وجود داشت پخش شده و «آماده خدمت رسانی به یکی از اعضای خاندان کیم می شدند که در این ویلاها حاضر می شدند». میکول این ادعاها را در کتاب خود با نام «دیکتاتورهای محبوب من» (My Favourite Dictators) که سال پیش منتشر شده مطرح کرده است. او مدعی است که خانواده های کره شمالی این موضوع را یک «افتخار بزرگ» تلقی می کنند اگر دخترشان برای عضویت در بریگاد شادی انتخاب شود اما بسیاری از این خانواده ها از استفاده جنسی خاندان کیم از دختران خود در قالب این بریگاد مطلع نیستند.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی
هتلی در پیونگ یانگ که اعضای گروه بریگاد شادی در آن آموزش می بینند

بعد از چند سال حضور در بریگاد شادی و کمک های مالی در قالب کالا به خانواده هایشان، این زنان به ازدواج مردان جوان حزب کارگر در می آیند. میکول مدعی است که بریگاد شادی نقش مهمی در تلاش های رژیم کره شمالی برای زندگی نگه داشتن کیم ایل سونگ در سال های پایانی زندگی اش داشته است، رهبر و موسس کره شمالی که در سال ۱۹۹۴ در اثر حمله قلبی درگذشت.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

میکول در کتاب خود در این باره چنین نوشته است: «چینی ها بر این باورند که یک مرد می تواند با همبستر شدن با دختران جوان مدت بیشتری زنده بماند». یکی از وظایف عجیب بریگاد شادی به گفته میکول «تختخواب انسانی» بوده است که در آن تعدادی از دختران بریگاد پاهایشان را به شکل و نظمی خاص در هم قفل کرده و بدین ترتیب رهبر بزرگ کشور روی آن ها می خوابید.

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

بریگاد شادی مسئول رفع نیازهای جنسی رهبران کره شمالی

این گروه که در کره شمالی با عنوان گیپئومجو یا کیپومجو شناخته می شوند هنوز هم وجود داشته و بر اساس گزارش هایی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده، کیم جونگ اون دستور داده دختران جدیدی برای عضویت در این گروه استخدام شوند. میکول در مصاحبه با اکسپرس در این باره چنین می گوید: «به وضوح می توان گفت که جامعه کره شمالی یک جامعه جنسیت زده است، وجود بریگاد شادی و دیگر موارد مشابه ذهنیت یک دیکتاتور است تا انعکاس هنجارهای یک کشور. یک شخص معمولی اهل کره شمالی از این موضوع سراسیمه خواهد شد و این چیزی است که احتمالاً از آن بی خبرند. به نظر من بیشتر مردم کره شمالی از بریگاد شادی باخبرند و شایعات در مورد آن را شنیده اند اما آن را باور ندارند».

بیشتر بخوانید: دفتر شماره ۳۹ ؛ سازمان سری و مافیایی رهبر کره شمالی برای دور زدن تحریم ها

خاطرات سرآشپز ژاپنی سابق رهبر کره شمالی و قول او به کیم جونگ اون در کودکی

منبع: express
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • محسن اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰

    مسئله این است که هر ملتی خودشون رو چه شکلی می بینند وبعد چه شناختی از خودشون دارند شک ندارم که بسیاری از مردم کره این چیزها رو می دانند اما درکی از نا خوشایند بودن موضوع ندارند یعنی دید خوبی به همه این چیزها دارند .

  • امیر خرداد ۲۳, ۱۴۰۰

    لینک دانلود فیلمشو بذارین!!!!!!!!!!!

  • حسن کچل آذر ۱۲, ۱۴۰۱

    والا از دیکتاتورهایی مثل صدام قزافی هیتلر و همین رهبر کره شمالی هیچ چیزی بعید نیست کاش مردم کره شمالی هم میتونستند مثل عراق و لیبی ازاد شوند حتی با یک جنگ

  • اصغر دی ۵, ۱۴۰۱

    وقتی آدم های احمق و بیسواد و زبون نفهم ارگانی یا مدیریت کشوری رو بدست میگیرند و پاچه خواری سرلوحه کار خود قرار میدهد ارمغان آن بدبختی مردم ، …