دیدار با «صحرا فتحی»: همسر سابق مهدی کوشکی

دیدار با «صحرا فتحی»: همسر سابق مهدی کوشکی

صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی است. مهدی کوشکی چند ماه پیش با ریحانه پارسا، هنرپیشه جوان سینما ازدواج کرد و اوایل مرداد، خبر جدایی او از این دختر ۲۲ ساله که با نقش آفرینی در سریال پدر به شهرت رسید، اعلام شد. ریحانه پارسا که دومین همسر مهدی کوشکی است، اخیرا با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش که حدود ۲ میلیون بار دیده شد، برای مهدی کوشکی، آرزوی موفقیت کرد.

صحرا فتحی متولد فروردین ماه سال ۱۳۶۱ است. او زاده آبادان بوده و از آبادانی های عرصه هنر محسوب می شود. صحرا فتحی ، لیسانس کارگردانی تئاتر و کارشناسی ارشد گرافیک دارد. صحرا فتحی از دانش آموختگان دانشگاه سوره تهران است که در یک دهه اخیر، چهره های زیادی را به جامعه سینمایی و تئائری کشور معرفی کرده است. صحرا فتحی در شهریور سال ۹۷، تئاتر شب کار به کارگردانی خودش را به همراه بهنوش بختیاری و سام درخشانی در کانادا روی صحنه برد.

صحرا فتحی مثل همسر سابقش مهدی کوشکی در نمایش های بسیاری در سالن های نمایش تهران، نقش آفرینی کرده که کارهایی چون: تهران بلگراد، ولپن، پشت بام، دکلره و جنوب از جمله نمایش هایی است که صحرا فتحی برای آن ها روی صحنه رفته است.

صحرا فتحی سابقه کارگردانی شماری از تئاترهای پایتخت از جمله: نمایش های بازگشت پرومته، سود ۱۰۰ هزار افلیای عاشق و تئاتر طاس آوازه خان را در کارنامه دارد. صحرا فتحی در سال ۱۳۹۱ برای نقش آفرینی در نمایش سرگرم خودت بودی در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر نصف جهان، جایزه بازیگری را از آن خود کرد. صحرا فتحی تا کنون در جشنواره فیلم فجر، نامزد یا برنده سیمرغ بلورین نشده است.

شاید یکی از دلایل آشنایی و ازدواج صحرا فتحی با مهدی کوشکی همسر اولش، تمرکز او روی فعالیت های تئاتر باشد که مهدی کوشکی نیز کلا در دهه نود شمسی، در این عرصه مشغول به فعالیت بود. صحرا فتحی از ازدواج اولش با مهدی کوشکی، پسری به نام آرسام دارد. ازدواج صحرا فتحی با مهدی کوشکی، اوایل سال نود و هشت به اتمام رسید و مهدی کوشکی با همسر دومش یعنی ریحانه پارسا ازدواج کرد که این ازدواج، عمر طولانی نداشت.

صحرا فتحی در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد و در چند سال اخیر، حدود ۲۲۰ پست به اشتراک گذاشته است. صحرا فتحی ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد و ۱۵۰ صفحه را نیز دنبال می کند که بعضی از دوستان مشترک او با مهدی کوشکی از کاربرانی است که صحرا فتحی آن ها را در اینستاگرام دنبال کرده است. صحرا فتحی در اینستاگرامش از هشتگ: نه به کودک آزاری و نه به خشونت علیه زنان می گوید.

صحرا فتحی ۳ سال پیش ، تصویری از نقش آفرینی خود در تئاتر ولپن را به اشتراک گذاشت که مهدی کوشکی همسر سابق نیز آن را لایک کرده بود.

در بیو پروفایل صحرا فتحی در اینستاگرام آمده است: یا من لاهو الا هو یعنی هویتی در عالم وجود ندارد به جز هویت او. صحرا فتحی در اینستاگرامش، از هشتگ های تئاتر و سینما و زندگی ، برای دیده شدن بهتر و بیشتر عکس هایش استفاده می کند.

صحرا فتحی در پست هایی که در تابستان ۹۹ در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، در بعضی از پست ها، امکان کامنت زنی را مسدود کرده است. صحرا فتحی علاقه زیادی به تصاویر پرتره و فوتوشوت های هنری و مدلینگ داشته و به نظر می رسد که هر پستش، بالای ۶۰۰۰ لایک میگیرد. انتشار تصاویر تولد صحرا فتحی ، تصاویر مدلینگ صحرا فتحی و سکانس هایی از حضور در صحنه های تئاتر تهران، بخشی از سبک زندگی دیجیتالی همسر سابق مهدی کوشکی را روایت می کند.

صحرا فتحی مثل بسیاری از سلبریتی های زن سینما و تلویزیون ایران، عاشق نمایش تصاویر میکآپ خود بوده و مشتاقانه، اسپانسر برخی از برندهای طراحی و تولید اکسسوری زنانه است که اکسسوری های شیوا یاقوتی از آن جمله است.

صحرا فتحی
صحرا فتحی در روزهای جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۸ در تهران

میک آپ های صحرا فتحی بعضا از طریق دوستش مهناز نوروزی صورت میگیرد. یکی از موارد جالبی که در اینستاگرام صحرا فتحی مشاهده می کنیم، کاربرد گسترده هشتگ های مرتبط با محتوای متنی و تصویری پست های صحرا فتحی است که در دیده شدن و لایک گیری بیشتر مطالب، تاثیر گذار است.

صحرا فتحی در روزی که خبر جدایی مهدی کوشکی از ریحانه پارسا منتشر شده بود در پستی نوشت که همیشه افراد ساکت را دوست دارم و هیچ گاه نمی فهمی در حال رقصیدن در رویای خویشند و یا سنگینی بار هستی را به دوش میکشند.

صحرا فتحی چند ماه پیش در پستی نوشت که من ساکن جهانی هستم که دلتنگ شدن، زیادی بزرگ است و برای شادی کردن،زیادی کوچک است. او از هشتگ من ماسک می زنم برای این پست استفاده کرده بود.

صحرا فتحی
صحرا فتحی در دو فوتوشوت رنگی و سیاه و سفید که اکسسوری و مدل مو تابستانی خود را به نمایش گذاشته است
صحرا فتحی
صحرا فتحی و تیپ های شمال گردی تابستان امسال
صحرا فتحی
صحرا فتحی در کنار بهنوش بختیاری در برلین آلمان

امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر صحرا فتحی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در پسا کرونا باشیم. همسر سابق مهدی کوشکی در اینستاگرامش نشان می دهد که علاقه زیادی به فشن بلاگری و استفاده از هشتگ های لاکچری و فشن از مزون تا لباس دارد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود