بیلی مارسال؛ اولین مدل مسلمان و سایز بزرگ برند مشهور انگلیسی

بیلی مارسال؛ اولین مدل مسلمان و سایز بزرگ برند مشهور انگلیسی

برند انگلیسی PrettyLittleThing برای تبلیغ مجموعه ی جدید لباس های پوشیده ی خود از یک مدل سیاهپوست و سایز بزرگ مسلمان به نام بیلی مارسال استفاده کرده است، امری که اتفاق جدیدی در صنعت مد و فشن محسوب می شود.

بیلی مارسال اینفلوئنسر اینستاگرامی ۲۱ ساله ی اهل لندن از خود در اینستاگرامش عکس هایی با لباس های پوشیده و مد روز منتشر می کند. این برند بزرگ انگلیسی کمی پس از آغاز کار خود در بازار خاورمیانه مارسال را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کرد.

این اولین بار است که شرکت انگلیسی PrettyLittleThing از یک مدل محجبه استفاده می کند.

اولین مدل مسلمان و سایز بزرگ

مارسال می گوید: «اول نفهمیدم این اتفاق چقدر مهم است تا اینکه پیام هایی از دیگران دریافت کردم که هیجان خود را نسبت به آن ابراز کردند و تازه آنوقت بود که متوجه شدم چه اتفاق فوق العاده ای افتاده.»

«حس عجیبی است. بله من سیاهپوستم، مسلمانم، سایز بزرگم، ولی هیچوقت فکر نمی کردم که این من باشم که این حس را در دیگران به وجود آورم.»

مارسال کار خود را تازه در دنیای مدلینگ حرفه ای آغاز کرده، اما از اینکه بتواند نماینده ی زنان مسلمان جوان باشد و به آن ها کمک کند لباس های شیک و مد روزی مطابق با ارزش های دینی شان پیدا کنند، احساس هیجان می کند.

او می گوید: «دخترهایی که حجاب دارند همیشه مجبور بوده اند لباس هایی که می خرند را طوری تغییر بدهند که پوشیده باشند ولی حالا به دخترهای مسلمان می خواهم بگویم که قرار است برای شما هم لباس تولید شود.»

مارسال آغاز همکاری خود با برند PrettyLittleThing را هفته ی گذشته در توییتی اعلام کرد که از آن زمان ۵۰۰ هزار لایک دریافت کرده و ۶۰ هزار بار هم ریتوییت شده است. او در توییت خود نوشته: «خــب… این منم. اولین زن محجبه ی برند PrettyLittleThing !!! برای خودم هنوز خیلی عجیب است.»

برند PrettyLittleThing با سلبریتی هایی همچون کایلی جنر و هیلی بالدوین همکاری داشته و لباس های آن گرچه به گفته ی این شرکت با الهام از فشن شوها و مدهای روز دنیا طراحی می شوند، اما قیمتی مقرون به صرفه دارند.

این برند هدف خود را در وبسایتش «ایجاد اعتماد به نفس» در مشتریان خود با پیام برابری و مثبت نگری نسبت به بدن خود بیان کرده است.

در سال های اخیر بوده اند مدل های محجبه ای که در هفته ها و نشریات مطرح مد دنیا حضور پیدا کرده باشند، اما این اتفاق هنوز رایج نیست.

مارسال می گوید از تغییر به وجود آمده در صنعت مد و حضور بیشتر زنان مسلمان در آن خوشحال است و بی صبرانه منتظر روزی است که دیدن یک مدل محجبه دیگر تعجب برانگیز نباشد.

او می گوید: «فکر می کنم اتفاقی که دارد می افتد این است که این مسأله یک روز آنقدر عادی می شود که دیگر باعث تعجب نمی شود، چون رقیبان صنعت مد متوجه کاری که برندهایی مثل PrettyLittleThing دارند می کنند هستند و این مسأله دارد عادی می شود.»

بیشتر بخوانید:

الی گلداشتاین؛ مدل برند گوچی که به سندرم داون مبتلا است

۱۰ مدل محبوب این روزهای دنیای مد که کلیشه های این صنعت را زیر پا گذاشته اند

سلبریتی هایی که نمی دانستید کار خود را با مدلینگ شروع کردند

فرشته های زیباروی برند ویکتوریا سکرت چطور کشف شدند؟

داستان خانواده حدید؛ حدیدهای مهاجر چطور به مشهورترین خانواده صنعت مدلینگ تبدیل شدند؟

مد و کرونا؛ برگزاری فشن شوی برند موسکینو با استفاده از عروسک های خیمه شب بازی

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: cnn
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • Javad آبان ۹, ۱۳۹۹

    آره مسلمون هم مدل میشه اونم زن

  • Hamed آبان ۱۰, ۱۳۹۹

    مدل زن مسلمان
    اینترنت نامحدود حجمی
    دموکراسی اسلامی

  • امین آبان ۱۲, ۱۳۹۹

    ظاهر قانون یا روح قانون؟
    هدف از پوشش به حداقل رساندن بهره برداری جنسی از دیگران است . اینکه محیطی بوجود بیاد تا عقل در اون حاکم باشه نه شهوت
    متاسفانه بعضی مسلمانان فکر میکنند حجاب یعنی یه پارچه رو بدن و سر باشه. حالا فرقی نمیکنه تنگ باشه یا گشاد
    پوشیدن لباس شهرت حرام است. وگرنه با چادرم میشه رقصید

  • Nila آذر ۱۲, ۱۴۰۱

    اونجا که مشکی پوشیده دستاش از آرنج بیرونه!
    یا اونجا که روشن پوشیده با پاشنه بلند پاهاش بیرونه!
    این دیگه چه حجابیه؟ حجاب یعنی فقط قرص صورت و دستا از مچ بیرون باشه.
    ترجمه آیه ۴۴ سوره مائده : و کسانی که بر طبق آنچه خدا نازل کرده داوری نکنند، هم اینانند که کافرند.
    اگر به حکم اسلام عمل نکنید با غیر مسلمان فرقی ندارید و مسلمان نیستید. هر کسی که خودشو مسلمان میدونه ملزم به رعایت دستوران اسلام هست. نمیشه دل بخواهی عمل کرد و اون احکام که خوشت میاد انجام بدی و اونایی که از روی نادانی و ناآگاهی خوشت نمیاد، ندید میگیری و انجام نمیدی، “مثل حجاب”.