حاشیه‌های حضور «میلاد کیانی» در سریال طنز ۰۲۱ شبکه ۳

حاشیه‌های حضور «میلاد کیانی» در سریال طنز ۰۲۱ شبکه ۳

میلاد کیانی خواننده دهه هفتادی و دانش آموخته رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد است که با نام میلاد کیانی در قسمت دوم و سوم فصل اول سریال طنز صفر بیست و یک که هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ پخش می شد، حضور دارد. میلاد کیانی هنوز آلبوم رسمی منتشر نکرده و مجرد است و شایعات درباره نامزدیش که در شبکه های اجتماعی منتشر شده نادرست است. پادنیا کیانی در نقش شادی سیف (دختر جلال و شعله و خواهر سروش)، در کنار مرجان و سپیده و مازیار، از هم بازی های وی در سریال صفر بیست و یک است.

حضور میلاد کیانی در سریال صفر بیست و یک هر روز که با پخش قسمت های مختلف این سریال همراه می شود، جنجال های جدیدی دارد. بعضی از کاربران در شبکه های اجتماعی، میلاد کیانی را خواننده کپی کار می دانند که قصد دارد با تیتراژ خوانی سریال طنز ۰۲۱ که خیلی نتوانسته نظرها را به خود جلب کند، بر شهرت خود بیافزاید.

میلاد کیانی خواننده جوانی است که برخی از ترانه هایش اصطلاحا هیت بالا داشته و طرفداران زیادی دارد. میلاد کیانی و بهنام بانی، دو خواننده جوان مطرح این روزها هستند که شاهد نقش آفرینی های در ۲ قسمت اول سریال صفر بیست و یک به کارگردانی مشترک سید جواد رضویان و سیامک انصاری هستیم. میلاد کیانی اهل شهرستان فیروزکوه استان تهران بوده و سابقه همکاری با برخی از خواننده های مطرح را در کارنامه دارد.

حمایت سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما از دو خواننده مطرح این روزهای دنیای موسیقی پاپ ایرانیان به نوعی تبلیغ غیر مستقیم آثار آن هاست و این ذهنیت را ایجاد می کند که سکانس های مختلف با حضور این دو خواننده، به نوعی تبلیغ آنهاست. فعالیت میلاد کیانی پیش از پخش سریال طنز صفر بیست و یک شبکه ۳ به چند ترانه خلاصه می شود.

به نظر می رسد بین لیندا کیانی، پادینا کیانی و میلاد کیانی، ارتباطی وجود نداشته باشد و صرفا تشابه نام باشد.

خوانندگان جوان موسیقی پاپ این روزها از سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی برای افزایش معروفیت استفاده می کنند. نمونه اش را در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی که جنجال های زیادی به پا کرد مشاهده کردیم که گامی برای معرفی بهتر فرشاد آزادی بود. ترانه سرا تیتراژ سریال صفر بیست و یک، علی استیری و تنظیم کننده ترانه نیز سعید سام است.

از جمله ترانه های میلاد کیانی می توان به آثاری چون: تنهام، درسته، دل واسه خودم داره میسوزه، شرمندگی، دنیا رو واسه تو میخوام، چشم و دلم روشن، داره دیر میشه، چقدر مونده، بی تو سخته، یه جوره دیگه و مادر و عاشقم عاشقت نام برد.

میلاد کیانی که مثل بهنام بانی وارد عرصه بازیگری شده است، ۹۲ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. اینستاگرام میلاد کیانی که هم بازی مرجان و جلال سیف و غفور خان و آزیتا ترکاشوند در سریال صفر بیست و یک شده است در نشانی: @miladkiani_music قرار دارد. میلاد کیانی در بیو اینستاگرامش از هوادارانش خواسته تا هشتگ: #miladkiani را نیز دنبال کنند.

میلاد کیانی
تصویر اینستانوشته میلاد کیانی درباره حاشیه های تیتراژ سریال طنز ۰۲۱
تصویری از اجراهای گیتار میلاد کیانی خواننده جوان موسیقی پاپ

وی در نخستین پست اینستاگرامش پس از پخش دومین قسمت سریال ۰۲۱ نوشت که قسمتی از آهنگ تیتراژ سریال برگرفته از یک موسیقی هندی (دلبر دلبر) است.

از کلکسیون استایل های طبیعت گردی میلاد کیانی

ویدیو کلیپ ترانه عذابم نده از میلاد کیانی را در زیر مشاهده می کنید.

حاشیه ها و پشت صحنه های سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما احتمالا پاییز جذابی را برای مخاطبان شبکه ۳ سیما رقم خواهد زد. در کانال تلگرام سریال ۰۲۱ ترانه خودکار مشکی این خواننده جوان به اشتراک گذاشته شده است.

حضور این خواننده جوان موسیقی پاپ احتمالا در روزهای آینده با کامنت های داغی از سوی مخاطبان سریال و هوادارانش در اینستاگرام همراه می شود. بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان در فصل سوم فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی روبروی دوربین رفته است که درباره اکران آن هنوز خبری منتشر نشده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود