نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

مسابقه سیم آخر با مجری گری رضا رشید پور (مجری برنامه حالا خورشید)، روزهای ۵ شنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود. این اولین مسابقه تلویزیونی است که رضا رشیدپور مجری مطرح رسانه ملی، اجرای آن را بر عهده دارد. این برنامه تلویزیونی متفاوت قرار بود با نام بمب به آنتن پاییزی شبکه ۳ برسد که تغییر نام داد.

تهیه کننده مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، محمد رضا رضاییان است که گفته محتوای تفریحی و سرگرم کننده داشته و برنامه پر انرژی است. اولین قسمت از مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، ۵شنبه ۱۵ آبان ۹۹ روی آنتن رفت و دومین قسمت مسابقه سیم آخر روز جمعه ۱۶ آبان ۹۹ پخش می شود.

اینستاگرام مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور در نشانی: @simeakhar3 قرار دارد که می توانید نظرات بینندگان، شرکت کنندگان و بخش هایی از برنامه سیم آخر را تماشا کنید. وب سایت مسابقه سیم آخر نیز در نشانی: bombtv3.com معرفی شده که شرایط شرکت در مسابقه سیم آخر را تشریح کرده است.

مسابقه سیم آخر که قرار بود با نام بمب روی آنتن شبکه ۳ بیاید، الهامی است از یکی از پربیننده ترین مسابقه های تلویزیونی در حال اجرای دنیا. در واقع این برنامه نیز مثل برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی که نمونه وطنی امریکا گات تلنت بود، الگو برداری شده از مسابقات تلویزیونی موفق جهان است که در ۲۰ کشور دنیا در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی قرار گرفته است.

مسابقه سیم آخر صرفا سرگرمی نیست و محتوای کاربردی دارد و برای ارتقا اگاهی عمومی نیز مفید اعلام شده است. حداکثر جایزه ای که به برنده مسابقه سیم آخر اعطا می شود ۶۰۰ میلیون ریال است.

مسابقه زوجی نو با اجرای بارید بابایی و مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور احتمالا در نیمه دوم سال ۹۹ در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی رسانه ملی باشند.

مسابقه سیم آخر
تصویر اینستاگرام مسابقه سیم آخر شبکه ۳ سیما با اجرای رضا رشیدپور

درباره مسابقه سیم آخر

مسابقه سیم آخر در واقع یک مسابقه اطلاعات عمومی است مثل مسابقه ای که محمد رضا گلزار در شبکه ۳ اجرا می کرد و در نهایت متوقف شد. در مسابقه سیم آخر ، یک تیم ۳ نفره باید تلاش کند که با پاسخ درست به سوالات، بمب هر مرحله را خنثی کرده و امتیاز و جایزه بیشتری را نصیب خود نماید.

در هر قسمت مسابقه سیم آخر ، چند تیم ۳ نفره به شکل جدا فعالیت دارند. رقیب هر تیم ۳ نفره در واقع ۷ بمب مسابقه بوده که باید تلاش شود در هر مرحله با پاسخ درست به سوال مربوطه به هر بمب، آن را خنثی کند. سوال هر بمب، به صورت چند گزینه ای بوده و فقط یکی از گزینه ها نادرست است. هر سوال، چند پاسخ صحیح داشته و فقط یک پاسخ نادرست دارد.

حداکثر مجموع امتیازها تا مرحله ۶، ۲۵۰۰۰ امتیاز و در مرحله هفتم مسابقه سیم آخر، مگا بمب هست که ۱۰۰ هزار امتیاز دارد. هر ۱۰۰۰ امتیاز در مسابقه سیم آخر معادل ۶ میلیون ریال است.

استایل رضا رشیدپور در تیزر مسابقه سیم آخر شبکه ۳ سیما

معرفی مسابقه سیم آخر در اینستاگرام رضا رشیدپور نیز صورت گرفته است. رضا رشیدپور از جمله مجریان رسانه ملی است که بیش از ۱ میلیون فالوئر دارد.

قوانین مسابقه سیم آخر

  • در هر قسمت چند تیم سه نفره به شکل جدا شرکت می کنند.
  • رقیب هر تیم سه نفره ،۷ بمب مسابقه است که باید سعی کنند در هرمرحله با پاسخ صحیح به سوال مربوط به هر بمب، آن ها را خنثی کنند.
  •  تیم سه نفره در جایگاهی قرار می گیرند که سه چراغشان سبز است. هر چراغ سبز برای یک عضو تیم است و به نشانه امکان شرکت در هر مرحله و پاسخ به سوال است. با پاسخ اشتباه این چراغ قرمز می شود
  • سوال هر بمب، به شکل چند گزینه ای است و فقط یکی از گزینه ها نادرست است. یعنی هر سوال این مسابقه چند پاسخ صحیح دارد و فقط یک پاسخ نادرست.
  • سوال های بمب از این حوزه ها انتخاب می شود: علوم اسلامی و قرآنی/زبان و ادبیات فارسی/ افتخارات ملی/جانورشناسی/ ریاضیات/ جغرافیا/ ورزش /تاریخ/ هنر/ شیمی/ فیزیک و…
  • هر گزینه پاسخ در نمایشگر با یک رنگ متفاوت مشخص شده است و به یک سیم با همان رنگ در بمب مرتبط است .
  • شرکت کننده ها باید در زمان مشخص، فقط سیم های گزینه های درست را قطع کنند و در پایان فقط سیم گزینه نادرست باقی مانده باشد. اگر سیم گزینه نادرست قطع شود، بمب منفجر می شود.
  • قبل از شروع هر مرحله، حوزه آن سوال روی نمایشگر اعلام می شود و تیم انتخاب می کند که کدام یک از اعضا برای پاسخ به سوال و خنثی کردن بمب این مرحله جلو برود و کنار بمب بایستد.
  •  ابتدا گزینه ها یک به یک روی نمایشگر ظاهر می شود و مجری از شرکت کننده می خواهد سوال این مرحله را حدس بزند )حدس درست یا نادرست تاثیری در روند مسابقه ندارد و فقط برای آماده شدن ذهنی شرکت کنندگان است(
  •  بعد از ظاهر شدن سوال، تایمر فعال می شود و به شکل معکوس تا پایان زمان آن مرحله شروع به شمارش می کند. ۱۱. شرکت کننده باید به سرعت گزینه های درست را یک به یک تشخیص بدهد و سیم مربوط به آن را قطع کند .
  • وقتی شرکت کننده یک سیم را قطع می کند، تایمر به طور موقت متوقف می شود و بعد از سه ثانیه، نتیجه درست یا نادرست روی نمایشگر ظاهر می شود)همزمان صدای شمارش معکوس و درست یا نادرست بودن پاسخ در استودیو شنیده می شود( .
  •  اگر سیم درست قطع شده باشد، تایمر دوباره شروع به کار می کند و شرکت کننده باید به سرعت بقیه سیم های درست را قطع کند .
  •  اگر شرکت کننده همه سیم های درست را در زمان مشخص شده قطع کند، بمب منفجر نمی شود و امتیاز آن مرحله به بانک امتیاز تیم اضافه می شود
  •  اگر شرکت کننده سیم نادرست را قطع کند یا قبل از قطع کردن همه سیم های درست، زمان تمام شود ،بمب منفجر می شود و محتوای رنگی داخل بمب به همه جای استودیو و شرکت کننده ها پخش می شود.
  • امتیاز این مرحله از دست می رود و شرکت کننده هم حذف می شود)چراغ سبز جایگاهش قرمز می شود( و دیگر تا مرحله هفتم امکان شرکت در مسابقه را ندارد.
  •  شرکت کننده ها و مجری از عینک محافظ استفاده می کنند و تماشاگران ردیف های جلو هم عینک و کاور محافظ روی لباس هایشان می پوشند.
  •  هر شرکت کننده تا قبل از مرحله هفتم حداقل باید برای پاسخ به سوال های یک مرحله و خنثی کردن یک بمب اقدام کند .
  •  اگر هر سه شرکت کننده تا قبل از پایان مرحله ششم، حذف شوند، تیم هیچ جایزه ای نمی گیرد و امتیازهایش در بانک از دست می رود.
  •  اگر بعد از مرحله ششم، یک شرکت کننده از تیم باقی مانده باشد، تیم باید تصمیم بگیرد که همین جا مسابقه را ترک کند و بر اساس مجموع امتیازهایش تا این مرحله جایزه بگیرد یا سوال هفتم را پاسخ بدهد و مگابمب را خنثی کند.
  •  مجری حوزه سوال هفتم را به شرکت کننده ها اعلام می کند تا بتوانند راحت تر برای ماندن یا رفتن تصمیم بگیرند.
  •  سوال مگابمب، ده گزینه دارد با ۷ پاسخ درست و سه پاسخ نادرست و ۹۱ ثانیه زمان پاسخگویی.
  • در این مرحله هر سه عضو تیم مشارکت می کنند) فارغ از اینکه قبلا حذف شده باشند یا نه( و هر سه کنار بمب می ایستند. یک نفر سیم ها را قطع می کند و دو نفر دیگر مشورت می دهند .
  • اگر تیم مگابمب را خنثی کند، معادل چهاربرابر مجموع امتیازهایشان تا این مرحله جایزه می گیرند. اگر بمب را خنثی نکنند، معادل نصف امتیازهایشان تا این مرحله را جایزه می گیرند.

شرایط شرکت کنندگان برای مسابقه سیم آخر

شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه سیم آخر ، باید در مسابقه های انتخابی سیم آخر بر اساس ارائه های هفتگی شرکت کنند. هر هفته۵ ارائه آگاهی محور کوتاه در حوزه های مختلف از شبکه سوم و اپلیکیشن روبیکا پخش می شود .در این ارائه ها، یک چهره علمی فرهنگی دانشگاهی یکی از موضوعات مختلف دنیای علم و فرهنگ و هنر و … را به زبان ساده برای مخاطبان عمومی توضیح می دهد .

هر شب بر اساس این ارائه که فیلم آن قبلا پخش شده و در اختیار شرکت کنندگان است، یک مسابقه ۱۰سوالی در زمانی مشخص به شکل آنلاین برگزار می شود .

هر ده سوال سه گزینه ای از موضوع ارائه انتخاب می شوند ولی ممکن است پاسخ بعضی سوال ها لزوما در ارائه توضیح داده نشده باشد و بر اساس اطلاعات عمومی مرتبط با آن موضوع باشد. در صورت پاسخ اشتباه، شرکت کننده از دور مسابقه آن شب حذف می شود و فقط امتیاز تا آن سوال رامی گیرد.

کسانی که در پنج مسابقه هر هفته بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، وارد مرحله مصاحبه حضوری برای شرکت در مسابقه سیم آخر می شوند برای کسانی که هر هفته پیوسته در مسابقه انتخابی شرکت می کنند، در دوره هایی مشخص بر اساس امتیاز مجموع برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت می شود.

شرکت کنندگانی که مرحله مصاحبه حضوری را با موفقیت پشت سربگذارنند، برای حضور در مسابقه باید یک تیم سه نفره معرفی کنند)دو نفر علاوه بر خودشان

اعضای تیم باید این شرایط عمومی را داشته باشند:  سن همه اعضای تیم باید ۱۷ سال به بالا باشد . در صورت حضور آقایان و بانوان، حداقل یک محرم در تیم حضور داشته باشد.

جایزه مسابقه سیم  آخر

مبلغ جایزه به شکل کمک هزینه آموزشی تحصیلی اهدا می شود و باید صرف هزینه های آموزشی خود شخص یا اعضای درجه یک خانواده شود. هزینه های آموزشی تحصیلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • شهریه مراکز آموزشی مثل مدارس، دانشگاه و…
  • شهریه دوره های آموزشی
  • خرید تجهیزات آموزشی مثل لپ تاپ، تبلت، مودم و…
  • مبلغ جایزه در اختیار بانک مرتبط با برنامه و شبکه سوم قرار می گیرد و برندگان با ارائه نامه معرفی از سمت شبکه و فاکتورهای مرتبط با هزینه های آموزشی، جایزه را دریافت می کنند.
  • مدت زمان استفاده از جایزه، یک سال پس از صدور نامه معرفی است و بعد از گذشت این زمان، جایزه مسترد می شود.

اسپانسر مسابقه سیم آخر، اپ روبیکا است که اسپانسر مسابقه عصرجدید احسان علیخانی نیز محسوب می شود. باید منتظر ماند تا ببینیم فرجام سیم آخر نیز فرجام «برنده باش» خواهد بود یا خیر.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲۹۹ نظر

ورود

  • فرید فاضلیان اسفند ۲, ۱۳۹۹

    جواب انگلیسی این است که آرزو میکنم بتوانم که خودم محاسبه بکنم (بسنجم)

    • لایک اسفند ۲, ۱۳۹۹

      لایک

    • رومینا اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

      سلام رومینا هستم برای جک : از نمایشگاه کتاب اومدم خونه بابام میگه چرا کتاب نخریدی؟ انگار خودش هر بار میره نمایشگاه ماشین سه تا ماشین میخره برمی گرده

  • faridfazlyan اسفند ۲, ۱۳۹۹

    جواب ذهن خوانی ۱۳۹۹/۱۲/۲
    سلام و وقت بخیر تا اخر بخوانید
    ببینید اقای رشید پور کاری میکنه که حتما به اون اشیا یا هر چیزی برسد مثال ما از قبل قلب آبی رو نوشته بودیم ولی حالا از بین این سه تا ❤ ? ? میگه دو تا رو انتخاب کنید شما میگید زرد و قرمز
    اقای رشید پور آبی رو از بازی خارج نمیکنه بلکه اون دو تا رو خارج میکنه که به جواب خودش برسه مثال اگه بگن آبی و قرمز آقای رشید پور آبی و قرمز رو خارج نمیکنه زرد رو خارج میکنه که جواب خودش میرسه و بعد از بین ❤ ? مثال من میگم آبی اون ابی رو میزاره ولی اگر بگم قرمز اون قرمز رو خارج میکنه بعد کاری میکنه که حتما به جواب خودش برسه
    ببخشید فقط چطور باید لایک کنیم

    • Mahdi اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

      برنامتون عالییییییییییییییییه

  • نادر اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام
    جواب ذهن خوانی
    اگرسه شنبه رو +۱آبان+خود عدد آبان که۹است بکنیم=۱۳آبان روز دانش آموز
    لطفاً لایک کنید

  • رضا سمیعی اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    با سلام و خسته نباشید – جواب سوالی که آقای رشیدپور پرسیدن در مورد نهم آبانماه خواهد رسید: جوابش میشه که تا نهم آبانماه ۱۴۰۰ ان شاءا… تمام مردم عزیز ایران واکسیناسیون خواهند شد در برابر ویروس کوید ۱۹- با آرزوی سلامتی برای شما .

  • ali اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام جواب میشه:سیم آخر(برداشتن حروف اول کلمات)

    • mir@ اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

      سلام،رمز نهفته در جمله: (سیم آخر) با برداشتن حروف اول این کلمات ،به کلمه سیم آخر میرسیم

    • بیوکانی عطا اله فروردین ۶, ۱۴۰۰

      جواب مسابقه امروز جمعه ششم . جمع عددهای حاصلضرب میشه عدد دو رقمی که دو رقم با هم جمع و از ۹ کم میشه جواب عدد انتخابی هست

  • علی زحمتکش اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام،جواب سوال سه شنبه یکم ….
    با کنار هم گذاشتن اول هر کلمه«سیم آخر»درست میشود

    • بیوکانی عطا اله فروردین ۶, ۱۴۰۰

      جواب مسابقه پنجم .حاصل جمع آخری هر عددی که بشه دو رقمی هست جمع دو رقم از ۹ کم میشه وجواب میشه اون عددی که انتخاب کردیم

  • وجیهه غفوریان اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام جواب سوال سه شنبه یکم…
    میشود«سیم آخر»با کنار هم قرار دادن حرف اول هر کلمه ساخته میشود

  • عاطفه اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام ،جواب ذهن خوانی :با کنار هم گذاشتن حروف اول جمله( سیم اخر )بدست می آید

  • م .جوان اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام. جواب سوال پنج شنبه شب سیم اخر است اول حروف هر کلمه رو کنار هم بگذاریم کلمه سیم اخر میشود

  • عباس جعفری اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    جواب سوال سشنبه یک ابان خواهد رسید میشه سال ۱۴۰۳ یک ابان سشنبه خواهد رسید

  • حسن میری نژاد اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    باسلام در دست آقای رشیدپور ۳ برگه هست یکی که خودش می نویسه وبه شرکت کننده میده یکی که شرکت کننده می نویسه که آقای رشیدپور با برگه سومی که از پیش روی اون ۶ شماره تلفن نوشته و جمعشم میدونه عوض میکنه.به همین راحتی

  • کرمی اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    با سلام و خسته نباشید
    یعنی اگر قرار باشه بلایی سرت نازل بشه هر چقدر هم که ازش فرار کنی بازهم گرفتارش میشی همانطور که سلطان خواب دید و تو اون تاریخ معین شبان سلطان شدو سلطان شبان و خوار و ذلیل

    • L.j اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

      درود و وقت به خیر. سپاسگزار از مسابقه خوبتون. فقط جوایز چرا نقدی نیست بندگان خدا انقدر رنگی میشن ارزش داشته باشه

      • غلام گزمه فروردین ۲, ۱۴۰۰

        سلام با استفاده از کلک بازی با اعداد وریاضیات این کلک رو اسون میشه انجام داد اگه راست میگفت شعبده باز چرا به خود همراهش نمیگفت خودش بور بزنه کارت هارو چو میترسید خیلی قاطی بشهو حدس زدن کارت سخت بشه

  • نرگس لطفی اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    پاسخ به سوال سیم آخر
    سه شنبه یکم ابان ماه خواهد رسید
    پاسخ این میشه که فقط حروف اول کلمات رو کنار هم
    بزاریم سیم آخر به وجود می آید.

  • نرگس لطفی اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    پاسخ ذهن خوآنی
    سه شنبه یکم ابان ماه خوهد رسید
    اگر حروف اول این کلمات رو کنار هم بگذاریم
    کلمه سیم آخر به وجود می اید

  • نرگس لطفی اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    پاسخ ذهن خوانی
    سه شنبه یکم ابان ماه خواهد رسید .
    پاسخ اگر حروف اول کلمات رو کنار هم بگذاریم
    کلمه سیم آخر به وجود می آید.

  • حمیده صانعی اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    جواب ذهن خوانی ۱۶ اسفند
    سلام آقای رشید پور ۶ شماره در برگه ای دیگه نوشته بودند و ۴ رقم اخر رو جمع زدند و جواب رو میدونستند ..برگه ای که شرکت کنندگان ۶ عدد شماره نوشتند رو داخل برگه ای خودشون کردند …برگه ای رو آقای رشید پور به کسی که جواب ها رو جمع میزد دادند که خوشون نوشته بودند و جمع زده بودند ..برای همین جواب رو آقای رشید پور درست نوشته بودند ….
    این ایت جواب ذهن خوانی ۱۶ اسفند

  • مهدی نصیری اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    جواب ذهن خوانی ۱۶ اسفند
    سلام آقای رشید پور ۶ شماره در برگه ای دیگه نوشته بودند و ۴ رقم اخر رو جمع زدند و جواب رو میدونستند ..برگه ای که شرکت کنندگان ۶ عدد شماره نوشتند رو داخل برگه ای خودشون کردند …برگه ای رو آقای رشید پور به کسی که جواب ها رو جمع میزد دادند که خوشون نوشته بودند و جمع زده بودند ..برای همین جواب رو آقای رشید پور درست نوشته بودند ….
    این ایت جواب ذهن خوانی ۱۶ اسفند

  • علی اصغر نصیری اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    جواب ذهن خوانی ۱۶ اسفند
    سلام آقای رشید پور ۶ شماره در برگه ای دیگه نوشته بودند و ۴ رقم اخر رو جمع زدند و جواب رو میدونستند ..برگه ای که شرکت کنندگان ۶ عدد شماره نوشتند رو داخل برگه ای خودشون کردند …برگه ای رو آقای رشید پور به کسی که جواب ها رو جمع میزد دادند که خوشون نوشته بودند و جمع زده بودند ..برای همین جواب رو آقای رشید پور درست نوشته بودند ….
    این ایت جواب ذهن خوانی ۱۶ اسفند

    • علی اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

      روزی یه بچه ای با باباش لباس سبز پوشیده و داشتن تلویزیون نگاه میکردن / ازشون میپرسن که چرا لباس سبز پوشیدید؟؟ میگن مگه ندیدی دیشب توی تلویزیون مجری گفت که فردا منتظرحضورسبزتان در تلویزیون هستیم

  • ابولفضل غضنفری اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    جواب سوال سه شنبه ابان خواهد رسید
    یعنی رسول خدا

  • Y.MAKHDOMI اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    آقای رشید پور چرا به شرکت کننده ها کمک نمی کنید ؟

  • Mohammad Alizadeh اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام خدمت آقای رشید پور مجری پر توان.
    جواب:سه شنبه یکم ماه آبان خواهد رسید.
    اگر حرف اول کلمات این جمله را کنار هم بگذاریم کلمه سیم آخر درست میشود.
    وهمین طور اگر ۱را با شماره ماه آبان که هشتمین ماه سال است سه شنبه که چهار رمین روز هفته است جمع کنیم برابر ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز می شود.۱+۸+۴=۱۳

  • Bardia اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    یک روز یک مرد با یک فیل میره بیرون و یک پلیس آن مرد را می بیند و پلیس به مرد میگوید فیل جایش این جا نیست جایش توی باغ وحش است مرد می گوید باشه من می برمش باغ وحش . روز بعد مرد فیل را باز هم به بیرون می آورد و پلیس باز هم آن مرد را می بیند ومی گوید مگه من نگفتم آن فیل را به باغ وحش ببر . مرد می گوید دیروز خانه بودیم العان داریم می رویم سینما.

  • فارغ اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    دعا کنید بعد از کرونای انگلیسی کرونای اصفهانی بیاد،چون کرونای اصفهانی خیلی خوبه،
    هر کی بگیره به نفر بعدی نامیده و زنجیره قطع میشه

  • یاسین اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    جک

    حیف نون با ذوق به دوستش میگه :بالاخره بعد از ۲ سال این پازل رو تمومش کردم!

    دوستش میگه ۲ سال زیاد نیست؟

    میگه:نه بابا رو جعبش نوشته ۷ تا ۱۰ سال !

  • یاسین اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    جک

    حیف نون با ذوق به دوستش میگه :بالاخره بعد از ۲ سال این پازل رو تمومش کردم!

    دوستش میگه ۲ سال زیاد نیست؟

    میگه:نه بابا رو جعبش نوشته ۷ تا ۱۰ سال !??

  • رومینا اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام رومینا هستم برای جک : از نمایشگاه کتاب اومدم خونه بابام میگه چرا کتاب نخریدی؟ انگار خودش هر بار میره نمایشگاه ماشین سه تا ماشین میخره برمی گرده

  • نرگس لطفی اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    یک لطیفه زیبا
    آدمی باید روزی ۸ساعت بخوابه
    نه واسه خودش
    واسه سلامتی باطری گوشیش
    لطفا لایکا یادتون نره

  • L.j اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    دررستوران لیوان ها روی میزبرعکسه.شخصی میاد پشت یک میز میشینه ومیگه: اِ چرا این دیوار دهنش باز نیست؟ لیوان را برمیداره
    میگه اِ اینکه تهم نداره

    • L.j اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

      پاسخ سه شنبه یکم ماه آبان خواهد رسیدباید ابتدای هر کلمه را کنار هم بذاریم که نام مسابقه در میاد(سیم آخر)

  • نرگس لطفی اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    یک لطیفه زیبا
    آدمی باید روزی هشت ساعت ب خوابه
    نه واسه خودش
    واسه سلامتی باطری گوشیش
    لطفا لایکا یادتون نره

  • Seyyed Abolfazl Mohammadi اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام خدمت همه بزرگواران
    یه جک با مزه براتون تعریف میکنم
    ** من موندم و کولر و یک دنیا عقده**

  • سارا اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشید پور من برنامتون رو خیلی دوست دارم و از اجرا شما خیلی لذت میبرم

  • حسین حقشناس اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    یه روز یه بینا با یه نابینا البالومیخورن. نابینا به بینا میگه چرا۳تا۳تامیخوری بینا میگه توکه نمیبینی ازکجا فهمیدی نابینا میگه برای اینکه من ۲تا۲تامیخورم توهم اعتراضی نمیکنی

  • علی اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

    روزی یه بچه ای با باباش لباس سبز پوشیده و داشتن تلویزیون نگاه میکردن / ازشون میپرسن که چرا لباس سبز پوشیدید؟؟ میگن مگه ندیدی دیشب توی تلویزیون مجری گفت که فردا منتظرحضورسبزتان در تلویزیون هستیم

  • ریحانه آقاجانی اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

    با سلام و خسته نباشید.
    یه بار با بابام درددل می کردم گفتم «از خودم بدم میاد»

    .

    .

    .

    گفت «حالا فکر کن ما چی می کشیم» 

     

    جک??ریحانه آقاج

  • مسعود اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

    باسلام آقای رشیدپور لطفاً پیام بنده را بخوانید … مسابقه بسیار زیبا و مفید است البته با حضور مجری توانمندی چون شما عزیز ، سوالات علمی و دفاع مقدس و تاریخی را بیشتر کنید
    با سپاس از شما و همکاران گرامی

  • حسن میری نژاد فروردین ۱, ۱۴۰۰

    با سلام تردست ۵تا عکس اقای رشید پورو رو گذاشته ۵تا برای خودش زیر ۲تا عکس از رو بر میداره که عکس آقای رشید پور هست که ۱ کی بر میداره یکی میره زیر مجدد ۳تا بر میداره که عکس آقای رشید پور هست ۲ تا بر میداره یکی میره زیر حالا به ۵تا برگه رو عکس تردست هست که همین کارو تکرار میکنه تا ۴تا برگه بمونه که ۲تا برگه رو آقای رشید پور هست و ۲تا زیری عکس تردست حالا ۲تا برگه از رو بر میداره که هر ۲ عکس رشید پور هست یکی رو بر میداره و برای ۲ عکس تردست همین کارو تکرار میکنه حالا ۲ برگه مونده که رو رشید پور و زیری تردست که اینجا دیگه نمیگه برای کی بردار میگه ۲ دستت رو رو برگه بزار و یکی رو بردار اونوقت تردست میگه برای کی باشه.همین
    با عرض پوزش توضیح زیاد بود

    • صدیقه جهانتیغ فروردین ۲, ۱۴۰۰

      تقریبا بیشتر تردستی‌ها و ترفند‌های خواندن ذهن بر یک اساس کار می‌کنند، علم ریاضیات. بسیاری از افراد با شگفتی‌های عمل‌های ضرب و تقسیم و فرمول‌های آن آشنایی ندارند و بنابراین همیشه می‌توان برای گول زدن آن‌ها از این روش‌ها استفاده کرد. خوبی دیگر این ترفند نیز این است که با ترکیب کردن آن با مسائل گمراه کننده دیگر می‌توانید دوستان خودتان را بیشتر غافلگیر کنیددرضمن اگر شعبده باز میخواست واقعی عمل کنه چرا کامل وبه طور نامنظم کارت هارو جابه جا نکردواقعیت اینه .همیشه اتفاق جای دیگه میفته ولی ما جای دیگه رو نگاه میکنیم

  • سارا فروردین ۲, ۱۴۰۰

    سلام خواستم بپرسم شرکت در مسابقه انلاین سیم آخر چطور میشه لطفا راهنمایی کنید و شرایطش چیه؟

  • غلام گزمه فروردین ۲, ۱۴۰۰

    تقریبا بیشتر تردستی‌ها و ترفند‌های خواندن ذهن بر یک اساس کار می‌کنند، علم ریاضیات. بسیاری از افراد با شگفتی‌های عمل‌های ضرب و تقسیم و فرمول‌های آن آشنایی ندارند و بنابراین همیشه می‌توان برای گول زدن آن‌ها از این روش‌ها استفاده کرد. خوبی دیگر این ترفند نیز این است که با ترکیب کردن آن با مسائل گمراه کننده دیگر می‌توانید دوستان خودتان را بیشتر غافلگیر کنید.

  • صدیقه جهانتیغ فروردین ۲, ۱۴۰۰

    این شعبده بازی ذهن خوانی مربوط به حواس پرتی بیننده و بازی با اعداد وریاضیات و طوری کارت مورد نظرو گذاشت که بتونه خودش بهتر هم بزنه به صورت کاملا ساده بایکی از رو وزیر بتونه کارت رو جدا کنه چون کارت ها هم فرد بود بهتر انجوم میشد اگه زود بود نمیتونست

  • اراد فروردین ۲, ۱۴۰۰

    ازاد

  • سارا گودرزوند چگینی فروردین ۵, ۱۴۰۰

    سلام در مورد طردستی سعید فتحی روشن در برنامه سیم آخر در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۰ میخواستم بگم که خیلی واضح بود چون آقا سعید اسم همه دوستای آقا رشیدپور رو فقط روی کاغذ بابک مینویسه بعد که رشیدپور گفت جلودارشان سعید نوشت بابک

  • شیرزاد منفرد داریونی فروردین ۵, ۱۴۰۰

    آقای احمدی روشن برخلاف اسامی که رشید پور میگفت روی تمام کاغذها یک نام نوشته بود

  • سارا گودرزوند چگینی فروردین ۵, ۱۴۰۰

    سلام در خصوص طردستی آقای فتحی روشن در برنامه سیم آخر در ۴ فروردین ۱۴۰۰ بگم که خیلی واضح بود چون روی کاغذ آقای فتحی روشن به جای اینکه اسم همه ی دوستای آقای رشیدپور رو بنویسه فقط اسم یکی رو به نام بابک رو مینویسه و رشید پور هم فامیلی بابک رو گفت.اگه فتحی روشن ریگی به کفش نداشت چرا اسم دوستای رشیدپور رو به همه نگفت؟

  • تقی فروردین ۵, ۱۴۰۰

    سلام چقدر دروغ میگین ما چند شب که تو تلوبیون شرکت میکنیم اولی بمب وکه خنثی میکنیم بقیه رو قطع میکنن چقدر کلاه برداری بسته دیگه

  • زی زی فروردین ۶, ۱۴۰۰

    آقای نسبتا محترم آقای سلبریتی نون به نرخ روز خور آقای رشید پور شما با چه رویی جلوی دوربین ظاهر میشوی شما سلبریتی های اشغال عوضی همتون مردم را بدبخت کردید شما از روحانی دفاع کردید و براش رای جمع کردی
    خودت با این همه پول و سرمایه چه خبر داری از سفره ی خالیه مردم شما خیلی پررو و عوضی هستی که روت میشه بیای جلوی دوربین
    ادعای فهم و شعور داری ولی ذاتا خرابی
    جرات دارید این دیدگاه را نگذارید
    برای جماعتی متاسفم که گول ظاهر سلبریتی ها را خوردن و ننگ بر کسانی که دوباره گول امثال شما را بخورم
    لعنت خدا بر شما مکاران

  • Negar فروردین ۶, ۱۴۰۰

    وقتى که آقاى رشید پرو عددى بین ١ تا ٢٠ رو انتخاب مى کنند آقاى رشید پرو هر عددى رو که انتخاب کنند و رقم هاش رو با هم جمع کنند و بعد از عدد اصلى کم کنند به عدد ٩ مى رسند
    و آقاى فتحى روشن کارت ها رو طورى چیدند که شعرى رو که روى تابلو نوشته بودند در بین شعر ها نهمین شعر باشد و وقتى که آقاى رشید پرو کارت ها رو بر مى دارند و به کارت نهم مى رسند شعرى که آقاى رشید پرو برداشتند با شعر روى تابلو برابر است

  • مهدی فروردین ۶, ۱۴۰۰

    ذهن خوانی ششم فروردین جواب

    همه اعداد۱۰تا۱۹اگرمجموع رقمهاراازخودعددکم کنیم عدد۹بدست میاید

  • مهدی سالارنژاد فروردین ۶, ۱۴۰۰

    جواب ذهن خوانی فتحی ششم فروردین

    اعداد۱۰تا۱۹ اگرمجموع رقمهاراازخودعددکنیم همه جوابهاعددنه بدست میاد

  • بهروز کلاته فروردین ۶, ۱۴۰۰

    سلام جواب سوال ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ ..هر عددی رو انتخاب کنیم بعد جمعشو از عدد انتخاب شده کسر کنیم به ۹ میرسیم .پس در هر حال عدد ۹ بدست میاد

  • بنیامین فروردین ۶, ۱۴۰۰

    جواب ذهن خوانی ۶ فروردین سعید فتحی روشن

    عداد ده تا نوزده اگر مجموع رقم ها را از خود عدد کم کنیم همه ی جواب ها عدد ۹ به دست می آید