رکوردشکنی جهانی روپرت گرینت پس از گذشت تنها ۴ ساعت از پیوستنش به اینستاگرام

رکوردشکنی جهانی روپرت گرینت پس از گذشت تنها ۴ ساعت از پیوستنش به اینستاگرام

روپرت گرینت یا همان «رون ویزلی» مجموعه فیلم «هری پاتر» (Harry Potter) توانست رکورد جهانی کسب یک میلیون فالوئر اینستاگرامی در کوتاه ترین زمان را بشکند. از پیوستن گرینت به شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها ۴ ساعت و ۱ دقیقه گذشته بود که دنبال کنندگان صفحه ی او به یک میلیون نفر رسید.

این رکورد پیش از این در اختیار سر دیوید اتنبرو، مستندساز و طبیعت شناس مشهور بریتانیایی بود که پس از ورودش به این شبکه اجتماعی در سپتامبر سال جاری میلادی شمار دنبال کنندگان صفحه ی او پس از ۴ ساعت و ۴۴ دقیقه هفت رقمی شد.

روپرت گرینت روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته با انتشار تصویری از خود به همراه فرزنده تازه به دنیا آمده اش در اینستاگرام رسماً فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی آغاز کرد و در عرض تنها ۲۴۱ دقیقه یک میلیون نفر به جمع دنبال کنندگان او پیوستند.

گرینت ۳۲ ساله همچنین در پست اینستاگرامی خود به شوخی به تأخیر ۱۰ ساله اش در پیوستن به اینستاگرام اشاره کرد و نام دختر تازه به دنیا آمده اش که اولین فرزند او هم هست را اعلام کرد: ونزدی (Wednesday به معنای روز چهارشنبه) جی. گرینت.

رکوردشکنی روپرت گرینت اینستاگرام

سلفی روپرت گرینت با دخترش با واکنش مثبت طرفداران و دوستانش مواجه شد و هزاران کامنت از سوی آن ها دریافت کرد. تام فلتون بازیگر نقش «دراکو مالفوی» در مجموعه فیلم «هری پاتر» هم در کامنتی ورود «ویزلی» به اینستاگرام را خوشامد گفت و برای دخترش ونزدی ابراز احساسات کرد.

در میان معدود حساب های کاربری ای که گرینت در اینستاگرام آن ها را دنبال می کند، صفحات اما واتسون و تام فلتون، همبازی های او در مجمعه فیلم «هری پاتر» و همینطور یک حساب کاربری شخصی متعلق به جورجیا گروم، شریک زندگی گرینت به چشم می خورد.

تصویر پروفایل گرینت هم عکسی است خاطره انگیز از مگی اسمیت، بازیگر نقش پروفسور مک گونگال در حال بوسیدن گونه ی گرینت در نخستین اکران فیلم «هری پاتر و شاهزاده دورگه» (Harry Potter and the Half-Blood Prince) در سال ۲۰۰۹.

در ماه آوریل سال میلادی جاری بود که نماینده ی گرینت و گروم تأیید کرد این دو بازیگر فرزند اول خود را در راه دارند. یک ماه بعد آن ها صاحب یک دختر شدند.

دنیل رادکلیف، بازیگر نقش «هری پاتر» در گفتگوی مجازی اش با یک برنامه ی تلویزیونی خوشحالی خود از پدر شدن گرینت را ابراز کرد.

رادکلیف همچنین گفت: «برایم خیلی هم عجیب است که فکر کنم همه ی ما به سنی رسیده ایم که خودمان بچه دار شویم، اما قطعاً همینطور است.»

گرینت و گروم، که با نقش «جورجیا نلسون» در فیلم نوجوانانه ی Angus, Thongs, and Perfect Snogging شناخته می شود، رابطه عاشقانه ی خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کردند اما این رابطه را خصوصی نگه داشتند.

گرینت پیش از این در سال ۲۰۱۸ تمایل خود به بچه دار شدن را در گفتگویی با گاردین ابراز کرده بود و گفته بود «نمی داند در آینده چه شود.»

او گفته بود: «خودم را سپردم به دست جریان زندگی، باز هم نقش های جالب بازی می کنم و می بینم چه پیش می آید. دوست دارم زندگی آرامی داشته باشم و به زودی بچه دار شوم. اگر پسردار شدم، اسمش را می گذارم رون؟ اسم خیلی خوبی است اما احتمالاً نه. تلفظ گرینت در کنار یک اسم تک سیلابی سخت است.»

در هر حال گرینت موفق شد با رکوردشکنی اینستاگرامی اخیرش نام خود را رسماً در گینس ثبت کند.

فرانشایز «هری پاتر» چندین رکورد به نام خود ثبت کرده که یکی از آن ها پرفروش ترین مجموعه فیلم فانتزی است و کتاب «هری پاتر و یادگاران مرگ» (Harry Potter and the Deathly Hallows) هم رکورد کوتاه ترین زمان فروش برای یک کتاب فانتزی در عرض ۲۴ ساعت را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:

نکات هیجان‌انگیز فیلم هری پاتر که از نظرتان پنهان مانده‌اند

نگاهی به لوکیشن های فیلم «هری پاتر» در دنیای واقعی

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود