دیدار با مارال فرجاد: بازیگر نقش «سمانه» سریال با خانمان

دیدار با مارال فرجاد: بازیگر نقش «سمانه» سریال با خانمان

مارال فرجاد بازیگر نقش سمانه خاکپور در سریال با خانمان شبکه ۳ سیما است. سمانه، نامزد مسعود با بازی حسام محمودی است. سمانه خاکپور، برادر زاده مصطفی با بازی آتیلا پسیانی نیز محسوب می شود. افسانه بایگان در نقش مهری خانم، مادر سمانه است که با ازدواج سمانه و مسعود مخالفت می کند. مارال فرجاد جدیدترین کار تلویزیونی خود را به یک سریال طنز اجتماعی در سال کرونایی ۹۹ اختصاص داد.

مارال فرجاد متولد شانزدهم مرداد سال شصت و یک است و بزرگ تر از نامزدش در سریال با خانمان به شمار می رود. مارال فرجاد سابقه بازی در سینما و تلویزیون را داشته و پدرش، جلیل فرجاد و خواهرش مونا فرجاد است که کلا در زمینه بازیگری شناخته می شوند. مارال فرجاد در رشته عکاسی تحصیل کرده و فعالیت سینمایی خود را از سال هشتاد وچهار آغاز کرد.

فیلم شام عروسی نخستین فیلم سینمایی با حضور مارال فرجاد است. مارال فرجاد پس از این فیلم، در فیلم سینمایی پسران آجری محصول سال ۸۵ دیده شد. پس از آن در اوهام، دوشیزه باران، ربوده شده، جاودانگی، ماهور، خوب -بد جلف ۳ و زنبور کارگر نقش آفرینی کرد. مارال فرجاد تا کنون نامزد یا برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نشده است.

آثار تلویزیونی مارال فرجاد

بازیگر نقش سمانه در سریال با خانمان حضور فعالی در سریال های تلویزیونی در ۲۰ سال اخیر داشته است. نخستین بازی سمانه در تلویزیون، مربوط به سریال کت جادویی به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول سال ۷۷ است. سریال حجر بن عدی محصول سال ۸۰ شبکه ۱ دومین سریال مارال فرجاد است.

روح مهربان محصول سال ۸۴ امیر قویدل و سریال گلریزان محصول سال ۸۵ مسعود رشیدی از دیگر آثار این بازیگر سینما و تلویزیون است. در سال های اخیر، مارال فرجاد در سریال هایی چون: رهایم نکن از محمد مهدی عسگرپور، برادر جان از محمدرضا آهنج، ستاره های حیران از فرزاد فره وشی، خواب زده از سیروس مقدم، زمین گرم از سعید نعمت الله روبروی دوربین رفت.

مارال فرجاد در سریال زمین گرم شبکه ۳ در نقش همسایه فروغ خانم هم بازی علیرضا خمسه و مرجان شیر محمدی و نادر فلاح شده بود. مارال فرجاد در سریال خواب زده شبکه نمایش خانگی نیز در نقش ناهید (دوست ستاره با بازی لادن مستوفی) ظاهر شده بود و هم بازی مهدی سلطانی و امیرعلی دانایی و ایرج نوذری شد.

دو تیپ مارال فرجاد در سال ۹۸
از کلکسیون تیپ های مارال فرجاد در سال ۹۹

مارال فرجاد در سریال برادر جان شبکه ۳ سیما نیز در نقش مهتاب فعال دیدیم که زن چاووش با بازی حسام منظور بود. مارال فرجاد در برادر جان، هم بازی علی نصیریان، حسن پورشیرازی و کامران تفتی شده بود. این دومین بار است که سمانه با خانمان، هم بازی حسن پور شیرازی می شود. سریال رهایم نکن شبکه ۳ با بازی مارال فرجاد همراه شده بود و ایشان در این سریال، در نقش شهره قوامی روبروی دوربین محمد مهدی عسگر پور رفت و هم بازی فریبا متخصص و امین تارخ و محمد رضا هدایتی شد.

مارال فرجاد حضور فعالی در اینستاگرام دارد و بیش از ۱ هزار پست از ایشان در سال های اخیر دیده ایم. علاقه زیادی به مد ولباس و اکسسوری و لاکچری گردی دارد و کلکسیون مانتو ها و سبک زندگی او را می توان در اینستاگرامش به نشانی: @maralfarjad دنبال کرد.

مارال فرجاد
سلفی مارال فرجاد با افسانه بایگان (مادر و فرزند در سریال با خانمان)
تیپ مارال فرجاد در نمایش دریاچه قو در سال ۹۸
روایت مارال فرجاد در سالن چارسو

بهنوش بختیاری و پرستو صالحی از جمله هنرپیشه هایی هستند که فالوئر مارال فرجاد در اینستاگرام هستند. سمانه سریال با خا نمان بیش از ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد. او بیش از ۱۲۰۰ صفحه را نیز دنبال کرده است.

از استوری های مارال فرجاد

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی هنرپیشه های سریال با خانمان با بازی مارال فرجاد دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • bahar بهمن ۲۶, ۱۴۰۲

    افسانه بایگان نمی خورد ننه مارال فرجاد بشود خنده داره والا