ادامه پایتخت ۶ بالاخره ساخته می شود

ادامه پایتخت ۶ بالاخره ساخته می شود

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از ساخت قسمت های باقیمانده فصل ششم این سریال که به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود، برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

مقدم در اینباره گفت: «در تلاشیم ادامه پایتخت ۶ را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالاً  قسمت های باقیمانده ی آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد.»

وی همچنین گفت: «طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌ کنیم که آن قسمت‌ های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا پایتخت ۶ به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.»

مقدم از آغاز تصویربرداری این پروژه از اوایل بهمن ماه خبر داد و گفت: «تقریباً ادامه ی همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.»

مقدم افزود: «گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است، ولی چون همه ی عوامل دوست دارند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.»

فصل ششم پایتخت در نوروز ۹۹ پخش شد اما کار ساخت آن به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند.

سیروس مقدم همچنین درباره ی تولید پایتخت ۷ گفت فصل هفتم این سریال سال آینده ساخته خواهد شد.

موضوع ساخت ادامه ی پروژه ی پایتخت تا به امروز با حواشی و اخبار ضد و نقیض زیادی همراه بوده است.

پس از حواشی پیش آمده برای پایتخت ۶ ، به نقل از سیروس مقدم گفته شد پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ تولید می‌ شود.

اما اوایل شهریور ماه برخی رسانه ها مدعی جدایی محسن تنابنده از سیروس مقدم و خداحافظی اش از مجموعه پایتخت پس از ۹ سال همکاری شدند.

ماجرا از این قرار بود که گفته شد سیروس مقدم در تدارک ساخت سریال کمدی جدیدی برای نوروز ۱۴۰۰ است اما پس از سال ها، در این پروژه نه همسرش الهام غفوری به عنوان تهیه کننده کنار او خواهد بود و نه محسن تنابنده به عنوان فیلمنامه نویس و بازیگردان.

به دنبال انتشار این خبر برخی رسانه ها گمانه زنی کردند دلیل این قطع همکاری حواشی پیش آمده برای پایتخت ۶ باشد. به گمان این رسانه ها رابطه ی محسن تنابنده با صدا و سیما کماکان مخدوش است اما شبکه یک که مایل به از دست دادن سیروس مقدم نیست تصمیم دارد همکاری با او را بدون تنابنده و با تهیه کننده ی دیگری ادامه دهد.

با این حال، این ادعاها از سوی الهام غفوری، تهیه کننده ی پایتخت و همسر سیروس مقدم رد شد.

در اواسط مهر ماه سیروس مقدم که مهمان برنامه ی چهل‌ تیکه در شبکه نسیم بود، در این گفتگو از تصمیم خود برای ساخت یک سریال ماورایی برای ماه رمضان سال آینده خبر داد و گفت کار تحقیقات برای نوشتن فیلمنامه ی این سریال آغاز شده است.

حدود یک ماه قبل خبر حذف سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران نوجوان پایتخت از این سریال منتشر شد. گفته می شد علت این اتفاق پخش عکس های خصوصی آن ها در فضای مجازی بوده است. این خبر با واکنش بهرام افشاری و مهران احمدی، بازیگران پایتخت رو به رو شد و آن ها در پستی اینستاگرامی خواستار تجدید نظر در این تصمیم شدند.

در اواخر آذر ماه نیز محسن تنابنده اعلام کرد به دلیل حاشیه‌ ها و جنجال‌ های مربوط به فصل ششم تا آینده ی نامعلوم خبری از تولید فصل‌ های بعدی پایتخت نخواهد بود. در شبکه‌ های اجتماعی و برخی رسانه‌ های همسو با سازمان صدا و سیما شایعه شده بود تنابنده برای ساخت فصل‌ های بعدی درخواست‌ های چند میلیاردی کرده است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • زهرا دی ۲۳, ۱۳۹۹

    چه خوب مردم به خنده شما بازیگران که فیلمش ساخته میشود احتیاج داریم و خواهشم از صدا و سیما این هست که سارا و نیکا هم در این سریال بازی کنند من به شخصه اونارو دوست دارم.

  • محمد دی ۲۴, ۱۳۹۹

    بخاطر خدا نسازید این فیلم نقی ۵۰۰میلیارد ی تا کی

    • مبین دی ۲۴, ۱۳۹۹

      به توچه .داره زحمت میکشه به تو چه ربطی داره که داره چقد پول میگیره.تو نگاه نکن اگه دوست نداری.اولا اینا همش شایعه هستش دوما پول مگه قراره به تو برسه که میگی به نقی ندین

    • الیاس دی ۲۴, ۱۳۹۹

      اولا که شایعه است ادم باید هر حرفی رو باعقلش مقایسه کنه بعدشم ایشون خیلی زحمت میکشه برا پایتخت هم فیلم نامه اش رو بازنوسی میکنه هم بازیگردانش هست و هم بازیگرش و ……

  • مبین دی ۲۴, ۱۳۹۹

    به توچه .داره زحمت میکشه به تو چه ربطی داره که داره چقد پول میگیره.تو نگاه نکن اگه دوست نداری.اولا اینا همش شایعه هستش دوما پول مگه قراره به تو برسه که میگی به نقی ندین

  • M اسفند ۴, ۱۳۹۹

    ??????