در خواست مکالی کالکین و طرفداران «تنها در خانه» برای حذف ترامپ از این فیلم

در خواست مکالی کالکین و طرفداران «تنها در خانه» برای حذف ترامپ از این فیلم

مکالی کالکین ، بازیگر اصلی مجموعه فیلم «تنها در خانه» (Home Alone) حمایت خود را از جنبش به راه افتاده برای حذف حضور افتخاری دونالد ترامپ از اپیزود دوم این مجموعه فیلم یعنی «تنها در خانه ۲» اعلام کرده است. این جنبش به دنبال شورشی به راه افتاده است که هفته ی گذشته در جهت حمایت از ترامپ در محل ساختمان کنگره ایالات متحده آمریکا رخ داد. به دنبال یورش خشونت آمیز حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، شبکه های اجتماعی بزرگ دنیا از جمله فیسبوک و توییتر حساب های کاربری ترامپ در پلتفرم خود را مسدود کردند. این هفته کنگره ی آمریکا برای دومین بار رأی به استیضاح ترامپ به دلیل تحریک به شورش داد. این اتفاق امری بی سابقه به شمار می رود و دونالد ترامپ اولین رئیس جمهور آمریکا است که دو بار استیضاح می شود. کاربران شبکه های اجتماعی هم راه خود را برای حذف ترامپ پیدا کرده اند. آن ها پویشی برای حذف حضور افتخاری رئیس جمهور آمریکا در فیلم «تنها در خانه ۲» به راه انداخته اند.

گرچه کریس کلمبوس، کارگردان فیلم «تنها در خانه» چندی قبل در مصاحبه ای گفت مخالف حذف بازی ترامپ از این فیلم بود، اما مکالی کالکین ، نقش اول مجموعه فیلم «تنها در خانه» هفته ی گذشته در توییتر حمایت خود را نسبت به درخواست کاربران برای حذف ترامپ ابراز کرد. این بازیگر به کاربری گفت جایگزین شدن کس دیگری با ترامپ در فیلم را فکر خیلی خوبی می داند و «براوو» واکنش او به پست کاربری بود که سکانس حضور ترامپ را ویرایش کرده و رئیس جمهور آمریکا را از آن حذف کرده بود.

کریس کلمبوس، کارگردان فیلم «تنها در خانه ۲» در ماه دسامبر سال گذشته ی میلادی گفت ترامپ «با زورگویی» خود را در این فیلم جا کرد. او که در آن زمان مالک هتل پلازا بود به کلمبوس گفته بود به شرطی اجازه ی فیلمبرداری در هتل پلازا را می دهد که خود در این فیلم حضور داشته باشد. کلمبوس در مصاحبه ی خود گفت: «اولین باری که فیلم را نمایش دادیم عجیب ترین اتفاق ممکن افتاد – وقتی ترامپ روی پرده ظاهر شد مردم شروع کردن به دست زدن و هورا کشیدن. به خاطر همین به تدوینگرمان گفتم سکانس ترامپ را نگه دارد. این سکانس برای تماشاچی ها است.»

در سال ۲۰۱۹ شبکه CBC کانادا با حذف سکانس حضور افتخاری ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» در زمان پخش آن در روز کریسمس خبرساز شد. علیرغم اعلام حمایت طرفداران از شبکه CBC به دلیل حذف ترامپ از این فیلم، این شبکه اعلام کرد تصمیم برای حذف حضور افتخاری ترامپ انگیزه ی سیاسی نداشت و به دلیل مشکلاتی بود که در خصوص زمانبندی های پخش شبکه وجود داشت. ترامپ در آن زمان شبکه CBC را به دلیل این کار مورد تمسخر قرار داد و در توییتی نوشت: «گمان کنم جاستین [ترودو] خیلی خوشش نمی آید به خاطر ناتو یا مسائل تجاری خرج روی دستش می گذارم! این فیلم اینطوری یک چیزی کم دارد (شوخی).»

کلمبوس در خصوص حذف ترامپ از فیلم «تنها در خانه ۲» با کالکین چه موافق باشد و چه مخالف، بعد از ماجرای حمله به ساختمان کنگره باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

منبع: indiewire
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود