عذرخواهی جواد هاشمی بخاطر تبلیغ خرید خانه در دبی + ویدئو

عذرخواهی جواد هاشمی بخاطر تبلیغ خرید خانه در دبی + ویدئو

سید جواد هاشمی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود به خاطر تبلیغ خرید خانه در دبی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.

جواد هاشمی

جواد هاشمی بازیگر و کارگردان در این ویدئو گفت:

«من بابت عذرخواهی از ملتی که خیلی چیزها برایشان اهمیت دارد و حساسند آمدم. خب، متاسفانه تبلیغی کردم که تحقیقی براش نکرده بودم.

عجله کردم و به توصیه یکی از دوستانم متنی را گفتم که اصلا این متن واقعا با اعتقادات و رفتار خود من مغایرت داشت.

بابت این اشتباه باز هم عذرخواهی می کنم.

فکر نمی کردم که حاشیه داشته باشد چون ۱۵۰ تا سلبریتی قبل از من این تبلیغ را انجام داده بودند و به من چندتایشان را نشان دادند.

یادم رفته بود که سید جواد هاشمی فیلم های ارزشی بازی کرده و نمی تواند اصلاً تبلیغ کند. نباید هم این تبلیغات را می کرد و من بابت این هم عذرخواهی می کنم چون حواسم نبود واقعاً.

چند نکته را عرض می کنم؛ یک اینکه انسان ممکن الخطا است، خب من هم خطا کردم و عذرخواهی می کنم؛ خیلی طبیعی.

دوم اینکه من تا به امروز، بابت هیچ کار تبلیغاتی حتی یک ریال هم پول نگرفته ام. اصلاً من کار تبلیغاتی تا حالا نکرده‌ام. اگر بگویم که پول این تبلیغاتی هم کجا می خواست برود، باز دوباره حاشیه های دیگری درست می شود که بهتر است راجع به آن حرف نزنم.

سوم اینکه من عذرخواهی کردم به خاطر خطایی که کردم. شاید، خیلی از آدم هایی که جیب مردم را زدند و پول مردم را بردند یا مسئولیت پذیرفتند و هزاران اشتباه مرتکب شدند، یاد بگیرند ان شاءالله آن ها هم بیایند و عذرخواهی کنند.

عذرخواهی کنیم؛ چه اشکالی دارد؟ نمره‌مان کم می شود؛ اما شهامت عذرخواهی را داشته باشید»

طی روزهای گذشته انتشار ویدئوی تبلیغ جواد هاشمی برای یک شرکتی اماراتی خرید خانه در شهر دبی انتقادات زیادی را از وی که بیشتر با نقش هایش در فیلم های مذهبی و دفاع مقدسی شناخته می شود به دنبال داشت.

هاشمی در این تبلیغ کوتاه گفته بود: «همین بیخ گوش خونه تون دبی رفتید خونه ها رو ببینید؟ واقعاً لایف استایل خونه های دبی با هیچ جای دنیا قابل قیاس نیست. قبول دارید؟»

او سپس از شرکتی که تبلیغ آن را برعهده گرفته نام برده و گفته بود این شرکت می تواند شرایط ویژه ی خرید خانه در دبی را فراهم کند.

هاشمی در انتها گفته بود: «برید بخرید و حالش رو ببرید. بچه هاتونم دعاتون میکنن.»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • فریاد بهمن ۷, ۱۳۹۹

    اره دیگه الان اینجوری مده اول هر کاری دلشون می خواد می کنند بعد با یک عذرخواهی سرو ته قضیه را … ، از این ماجراها اخیرا زیاد دیدیم….