چند هدیه دیجیتال به مناسبت روز مادر ۹۹

چند هدیه دیجیتال به مناسبت روز مادر ۹۹

همانطور که قبلا در روزیاتو خواندید امسال چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه مصادف شده با روز مادر ۹۹ و زن که به خاطر زادروز تولد حضرت زهرا (س) با این نام خوانده می شود. امسال  به خاطر همه گیری کرونا بسیاری ترجیح می دهند که هدیه روز مادر یا روز زن را به صورت آنلاین تهیه کنند و مثل هر سال انتخاب یک هدیه مناسب برای این روز کاری دشوار است.

به همین خاطر ما در روزیاتو تصمیم گرفتیم که مطالبی را به صورت سریالی به انتخاب هدیه روز مادر ۹۹ و یا روز زن ۹۹ اختصاص دهیم و کالاهایی را هم در گروه ارزان قیمت ها و هم در گروه گرانقیمت ها به شما معرفی کنیم. در ادامه این مطلب چند کالای دیجیتال را برای تهیه هدیه روز مادر به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ که ظاهری اسپورت دارد هم برای آقایان و هم خانم ها ساخته شده. این ساعت قابلیت برقراری تماس های صوتی، پخش موزیک و نمایش اطلاعات آب و هوایی را هم دارد و اگر مادر یا همسر شما به ورزش علاقه دارد امکاناتی مثل قدم شمار و کالری شمار هم برای آن در نظر گرفته شده است.

[affiliate_card id=”298280″]

مچبند سلامت شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

این مچبند هوشمند که با هشت بند در رنگ های شامل مشکی گرافیتی، آبی تیره، نارنجی، برنز بنفش، زرد، سبز روشن، فیروزه‌ای تیره و عاجی قابل سفارش است به پنج امکان یا وضعیت ورزشی مجهز شده و میتوانید حین انجام فعالیت هایی مانند شنا، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری از قابلیت های مختلف آن مثل کالری شمار استفاده کنید. توانایی پایش ضربان قلب و همچنین شارژ دهی نزدیک به دو هفته از دیگر امکانات این محصول به شمار می روند

[affiliate_card id=”298284″]

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت ۳۲ گیگابایت

مادرهای عزیز معمولا برای کتاب خوانی، تماشای فیلم و اجرای بازی هایی مثل کندی کراش به یک تبلت خوب نیاز دارند و محصول لنوو ام ۷ میتواند هدیه ای مناسب برای آنها باشد. این تبلت که از سیم کارت هم پشتیبانی می کند به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و میتوانید این مقدار را با کمک کارت حافظه میکرو اس دی ارتقاع دهید.
[affiliate_card id=”298301″]

هدفون بلوتوثی Level U سامسونگ

مادرهای عزیز معمولا تحمل استفاده از هدفون های حجیم و بزرگ را برای مدت طولانی ندارند و به دنبال هدفون های سبک و کوچک برای گوش دادن به تماس های صوتی، موسیقی، ادعیه و .. هستند. هدفونی بلوتوثی سامسونگ که به دور گردن قرار می گیرد هم دقیقا محصولی با همین مشخصات است.

[affiliate_card id=”298305″]

کتابخوان فیدیبوک

کتابخوانی آخر شب از جمله سرگرمی های مادران پرمشغله امروزی است و چه هدیه ای بهتر از یک کتابخوان برای این مادران. این کتابخوان ایرانی به یک نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده و یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که تا ۱۲۰ روز استفاده مداوم و ۴۰ روز حالت آماده باش شارژ دارد. حافظه ۸ گیگابایتی این کتابخوان نیز از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء است.

[affiliate_card id=”298309″]

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود