اینستاگردی: تابلو «آیدین»، ماسک «نوید» و شنا «ریحانه»

اینستاگردی: تابلو «آیدین»، ماسک «نوید» و شنا «ریحانه»

اولین گزارش اینستاگردی بهمن ۹۹ را در ادامه می خوانید که مروری دارد بر اینستانوشته های سلبریتی ها و چهره های شاخصی که در روزهای اخیر درباره آن ها وفعالیت هایشان در رسانه ها زیاد شنیدیم.

اینستاگردی، بخشی از سبک زندگی روزانه میلیون ها کاربر ایرانی شده و صفحات ورزشکاران، هنرمندان، فشن بلاگرها، اینفلوئنسرهای غذا و مد و کتاب و گردشگری در کنار صفحات اشخاصی که یهویی معروف می شوند، در کانون توجه قرار میگیرد.

آیدین آغداشلو یکی از معروف ترین نقاشان معاصر ایران در سال ۹۹ است که افشاگری یک دختر درباره ادعای تجاوز جنسی آیدین آغداشلو به وی در سهروردی شمالی تهران در دهه هشتاد، این نقاش چیره دست را در کانون توجه افکار عمومی قرار داد.

اگر چه مساله با بیانیه آیدن آغداشلو در رد تجاوز، ادامه پیدا کرد اما فروش تابلو ۱۲ میلیارد تومانی آیدین آغداشلو در حراجی تهران دردی ۹۹، بار دیگر تراژدی جدیدی از این نقاش مسن ایرانیان را به صفحه روزنامه ها و رسانه ها کشاند. آیدین آغداشلو از طریق ادمین، مصاحبه سال ۹۵ خود را بازنشر کرده است.

جدید ترین اینستانوشته اینستاگرام آیدین آغداشلو

الناز شاکردوست احتمالا در بهمن ۹۹، یکی از صفحاتی باشد که با افزایش شمار بازدید اینستاگرد ها روبرو شود. الناز شاکردوست در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می شود، ۲ فیلم به نام ابلق به کارگردانی نرگس آبیار و فیلم تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده را در جشنواره داد.

ابلق را با هوتن شکیبا، همسرش در فیلم شبی که ماه کامل شد بازی کرده و می تواند او را در فهرست نامزدهای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن دوباره قرار دهد. الناز شاکردوست در سال کرونایی ۹۹، ایرانگردی را به جهانگردی ترجیح داده و اخیرا به چاه کوه رفته است و با کامنت دلبرانه بهنوش بختیاری نیز مواجه شد.

فشن توریسم به روایت الناز شاکردوست

هوتن شکیبا نیز که برای دومین بار در فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، هم بازی الناز شاکردوست شده است، اخیرا یک سلفی را به اشتراک گذاشت. عکس زیر با کامنت رفیق فاب هوتن یعنی نوید محمد زاده نیز همراه شد. نوید، این روزها بخاطر بازی در سریال قورباغه، با استقبال تماشاگران مجموعه های شبکه نمایش خانگی همراه شده است.

سلفی بهمن ماهی هوتن شکیبا

نوید محمدزاده که در آستانه ۶ میلیون فالوئری شدن است، اولین عکس بهمن ماهی خود را به سلفی با ماسک مشکی که روی آن کلمه POLICE درج شده اختصاص داد. موضوعی که نشان می دهد نوید محمدزاده از سربازی که در مقام قانون، با رفتار غیرقانونی عنابستانی، نماینده مجلس برخورد کرده بود، حمایت کرده است. عکسی با ۶۱۶ هزار لایک.

حمایت نوید محمدزاده از پلیس قانونمند با ماسکی با کلمه پلیس

محمدرضا گلزار و شماری از سلبریتی های سینما و ورزش نیز روی این عکس نوید محمدزاده، کامنت زدند.

محمدرضا گلزار که این روزها گیسو را در شبکه نمایش خانگی دارد، نخستین عکس بهمن ماهی خود را به ۴ فوتوشوت از ژست هایش در سال های اخیر اختصاص داد. عکسی با صدها هزار لایک.

اولین اینستانوشته بهمن ماهی محمد رضا گلزار

پخش سریال پایتخت ۵ در زمستان ۹۹ سبب شده تا توجهات به اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی اصل افزایش یابد. از اول ژانویه ۲۰۲۱ که نیکا، عکسی را به همراه خواهر و مادرش با جمله ای سوئدی منتشر کرد، دیگر مطلبی بارگذاری نشده است.

جدید ترین عکس سارا و نیکا سریال پایتخت

ادامه فصل هفتم سریال پایتخت در بهمن ۹۹ ساخته می شود. حضور سارا و نیکا برای قسمت های بعدی سریال، منتفی شده است.

مهران احمدی یکی از هم بازی های سارا و نیکا در سریال پایتخت در نقش بهبود. به عنوان بازیگر فیلم ابلق در کنار الناز شاکردوست و هوتن شکیبا و بهرام رادان حضور دارد. جدید ترین اینستانوشته مهران احمدی را که با کامنت بسته و لایک پرویز پرستویی همراه شده در زیر مشاهده می کنید.

جدید ترین اینستانوشته بهمن ماهی مهران احمدی

بهرام رادان نیز مثل گلزار و نرگس آبیار بخاطر فیلم سینمایی ابلق که احتمالا از پر فروش های سال ۱۴۰۰ شمسی باشد، با افزایش شمار بازدید پست هایش مواجه شده است. سلفی های اخیرش را ببینید. بهرام رادان اخیرا به کاشان رفته است و سلفی او با بادگیر، با کامنت بزرگمهر حسین پور نیز همراه شد.

کاشان گردی زمستانی بهرام رادان
تیپ جدید بهرام رادان

رضا عطاران در کنار پژمان جمشیدی و جمشید هاشم پور و ژاله صامتی، در فیلم طنز شیشلیک در جشنواره سی و نهم حضور دارد. این فیلم نیز احتمالا از پر فروش های گیشه سال ۱۴۰۰ شود. رضا عطاران از گریمش در فیلم سینمایی انفرادی نیز خبر داده بود.

رضا عطاران و پژمان جمشیدی در شیشلیک
رضا عطاران در اتاق گریم فیلم انفرادی

البته به قول بعضی ها، پژمان جمشیدی شاخ شده است و صفحه اش را پرایویت کرده است!

خصوصی شدن صفحه اینستاگرام پژمان جمشیدی برای اولین بار

از بازیگر مطرح در جشنواره های فجر، طناز طباطبایی است. او اخیرا نظرش درباره فیلم قاتل و وحشی را این گونه نوشت.

جدید ترین اینستانوشته طناز طباطبایی درباره قاتل و وحشی

بهنوش طباطبایی این روزها پست های جالبی به اشتراک میگذارد و مروری کرده به آثارش در سال های اخیر.

جدید ترین اینستانوشته بهمن ماهی بهنوش طباطبایی

ریحانه پارسا که از نیمه دوم سال ۹۹ به استانبول ترکیه مهاجرت بی بازگشتی را در دستور کار قرار داده و با پویان مختاری از مدیران سایت های قمار در ارتباط است، اینستاگرام بهمن ماهی خود را به پست های مفهومی اختصاص داده است. از حمایت از سرباز وطن تا داستان یک دختر. . .

ریحانه پارسا
عکس شنا ریحانه پارسا در اینستاگرامش

ریحانه پارسا اخیرا تصویری از خودش در اینستاگرامش منتشر کرد که با هزاران کامنت دنبال کنندگانش همراه شد و او را با لباس شنا در آب نشان می داد. بعضی ها تصویر نیمه برهنه از ریحانه پارسا را استارتی بر سورپرایزهای ریحانه پارسا برای مخاطبانش در سال ۲۰۲۱ میلادی قلمداد کردند.

جدید ترین ویدیو ریحانه پارسا و پویان مختاری را در پست زیر مشاهده می کنید.

جدید ترین ویدیو از پویان مختاری و ریحانه پارسا

ترانه علیدوستی نیز عکسی یه یاد کامبوزیا پرتوی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که با کامنت گلاره عباسی نیز همراه شد.

اینستانوشته ترانه علیدوستی

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود