داستان و بازیگران سریال «دادستان» مسعود ده‌نمکی در شبکه ۳

داستان و بازیگران سریال «دادستان» مسعود ده‌نمکی در شبکه ۳

سریال دادستان جدید ترین سریال شبکه ۳ سیما است که از نیمه دوم بهمن ۹۹ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود. سریال دادستان، سریالی پلیسی است و کارگردانش،آن را فرا جناحی لقب داده است.

موضوع سریال پلیسی و اکشن دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی، عدالتخواهی، مبارزه با فساد و مبارزه با جریان های نفوذ است. این سریال پس از اتمام سریال تاریخی روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری، روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.

کارن همایون فر، آهنگساز سریال دادستان شده است و تیتراژ پایانی آن را نیز مجید اخشابی خوانده است. در سریال دادستان، حمله نیروهای تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی نیز به تصویر کشیده شده است.

کارگردان سریال دادستان، مسعود ده نمکی است که پیش تر وی را در قامت کارگردان فیلم های سینمایی پرفروشی چون اخراجی ها دیدیم. این برای نخستین بار است که مسعود ده نمکی، سریال پلیسی برای رسانه ملی می سازد.

تهیه کنندگی سریال دادستان را محمد خزاعی بر عهده دارد و کاری است بر اساس سفارش سیما فیلم. بخشی از لوکیشن فیلمبرداری سریال دادستان در استانبول ترکیه بود که مراحل فیلمبرداری آن در تابستان انجام شود.

بازیگران سریال دادستان

برخی از سلبرهای سینما و تلویزیون در سریال دادستان مسعود ده نمکی نقش آفرینی کردند. بهنوش بختیاری، سحر قریشی، سید جواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، فریبا ترکاشوند، فرج الله گل سفید، مختار ثاقفی از جمله هنرپیشه های سریال هستند.

هومن برق نورد و هلیا امامی از دیگر هنرپیشه های این سریال هستند. گفته شده که بیش از ۱۲۰ بازیگر شناخته شده در این سریال حضور دارند. صحنه های اکشن و تعقیب و گریز با بدلکاران حرفه ای سینمای ایران، احتمالا سریالی جذاب را برای شب های زمستان سرد ایرانیان از شبکه ۳ روایت خواهد کرد.

البته موضوع حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تهران در سریال دادستان، از قصه های فرعی سریال است که به صورت غیر مستقیم به آن پرداخته شده است. توجه کنید که دادستان، سریال تخیلی است و به هیچ دولتی در پس از انقلاب اسلامی ارتباطی ندارد.

سکانسی که انتقال زندانیان را در سریال دادستان روایت می کند با بازی محمد کاسبی
تصویری از پشت صحنه سریال دادستان
سریال دادستان
سکانسی از بازی سحر قریشی در سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی
تصویری از پشت صحنه سریال دادستان

سریال دادستان مسعود ده نمکی در ۱۵ قسمت اکشن و پلیسی ساخته شده و مراحل تصویربرداری آن در یک صد لوکیشن داخل و خارج از کشور، انجام شده است.

طراحی جلوه های ویژه سریال دادستان را محسن روزبهایی بر عهده داشته و طراحی چهره ها نیز کاری از شهرام خلج است. مدیر تصویربرداری این سریال پلیسی و پر لوکیشن نیز فرشاد گل سفیدی بوده و طراحی لباس ها را نیز حسین مجد انجام داد. طراح کلیه فعالیت های بدلکاری در سریال پلیسی دادستان کار کیوان رضایی است. طراحی جلوه های ویژه رایانه ای نیز محصول کامیار شفیعی خواهد بود.

برای اطلاع از متن و حاشیه و پشت صحنه و اتاق گریم  بازیگران سریال دادستان به صفحه اینستاگرام بازیگران سریال دادستان مراجعه کنید.

۳ پست آخر سحر قریشی در اینستاگرام پیش از انتشار تیزر سریال دادستان
جدید ترین اینستانوشته بهنوش بختیاری بازیگر سریال دادستان

این برای نخستین بار است که سحر قریشی و بهنوش بختیاری با حدود ۹ میلیون فالوئر و اتفاقات جنجالی و پر حاشیه در سال های اخیر، در قاب تلویزیون در یک سریال پلیسی ظاهر می شوند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • ممد بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

    سریال مال شبکه ۳ هست

  • farhang بهمن ۱۲, ۱۳۹۹

    این بهنوش بختیاریه؟
    بابا دست مریزاد فوتوشاپ
    خودم از نزدیک دیدمش. اصلا این نیست. حتی نشناختمش به خدا.
    بابا بهنوش زدی تو کار فوتوشاپ و لباس روسی. اون طراحی لباس سنتی اورال روسیه هستش. بعدم تاج نمیزارن. یه چیزی شبیه روسری با ای لباس میپوشن.

  • ناشناس بهمن ۲۳, ۱۳۹۹

    سریال سفارشی
    جای اینکارا صدا و سیما بیاد حداقل شب های برره رو دوباره پخش کنه بلکه شاید یکمی مخاطبان از دست رفته اش برگردند. هرچند که مجوز پخشش رو نمیده