۱۵ فیلم هندی جدید که شما را از حال و هوای سال ۲۰۲۰ درمی آورد

۱۵ فیلم هندی جدید که شما را از حال و هوای سال ۲۰۲۰ درمی آورد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تماشای میلیونیومین بازنویسی فیلم نوت بوک ( The Notebook ) می تواند برای فرصتی دیگر بماند !!

با تعطیلی موقت هالیوود، صنعت فیلمسازی و سینماها ، در این مدت فیلم هندی جدید زیادی برای تماشا وجود نداشته است. اولین اکران هایی که پیش از این برای فیلم های محبوبی نظیر ( Black, Wonder Woman 1984, Mulan, A Quiet Place Part 2, Window و In The Heights )، که مد نظر بودند، به تعویق افتادند. امروزه سرگرمی اغلب ما دوباره تماشاکردن فیلم های مورد علاقه مان هستیم، برخی از دیگر فیلم بازان هم مشغول تماشای فیلم های هستند که در گذشته از طرف دوستانشان به آن‌ها توصیه شده اند.

فیلم هندی

 فیلم Angrezi Medium

در این اثر Windower Champak با هنرنمایی Irrfan Khan،صاحب یک مغازه ی شیرینی فروشی است که با فروتنی می خواهد نیازهای تنها دخترش Tarika با بازیگری Radhika Madan, تأمین کند. هرچند که دخترش آرزوی تحصیل در لندن را در ذهن می پروراند و برایش غیر قابل دسترسی است، اما او برای تحقق این آرزوی فرزند دلبندش تمام تلاش خود را می کند و از هیچ کاری دریغ نمی کند. برای مثال از برادرش با نقش آفرینی Deepak Dobriyal، درخواست کمک می کند، هرچند که اختلافات زیادی با یکدیگر دارند، اما رسیدن دخترک به آرزویش برای پدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیلم پانگا ( Panga )

( Kangana Ranaut) یا همان ( Jaya Nigam )   کاپیتان تیم ورزش کبدی هند و یک قهرمان جهانی بود. ولی از زمانی که او به یک همسر و مادر تبدیل شد، از روی اجبار حرفه ی خود را کنار گذاشت. یک ورزشکار فراموش شده بودن، به شدت بر روی او تأثیر گذاشته بود، تا جایی که منجر به اختلاف و درگیری داخلی در بین احساسات اعتماد به نفس، هویت و رضایت مندی وی شده بود. او زنی سی و دو ساله است و با تشویق و حمایت خانواده اش می تواند دوباره به عرصه ی ورزش حرفه ای باز گردد.

Thappad فیلم 

در ظاهر، زندگی شخصیت Amrita با هنرمندی Taapsee Pannue از کیفیت و تکامل قابل قبولی برخوردار است. همسرش Vikram که Pavail Gulati نقش اش را بر عهده دارد، از شغل مناسبی برخوردار بود و آن دو در خانه ای خوب عاشقانه وار زندگی می کردند. اما زمانی که Vikram برای اولین بار در یک میهمانی سیلی ای به او زد، Amrita  شروع به فکر کردن در زمینه ی رابطه ی شان و زندگی ای که با هم ساخته بودند، کرد.

فیلم Chhapaak

این اثر بر اساس داستانی واقعی از سرگذشت Laxmi Agarwal است. او درحالی که ۱۵ سال بیشتر نداشت، مورد حمله ی اسیدپاشی قرار گرفت. در این فیلم Malti با نقش آفرینی Deepika Padskone، یک بازمانده اسیدپاشی است که در جستجوی عدالت است. این حرکت وی فقط به خاطر جرمی که علیه او مرتکب شده اند، صورت نگرفته، بلکه او می خواهد با این عمل، تغییری در قوانین و مجازات مربوط به اسیدپاشی به وجود آورد. Malti و خانواده اش سختی ها و مشقت های زیادی را تحمل می کنند و در این میان، او عشق حقیقی خود را می یابد.

فیلم Kaamyaab

این فیلم که اولین بار در سال ۲۰۱۸ در بوسان به نمایش در آمد، اکنون در دسترس دیگر کشورهای دنیا قرارگرفته تا آن‌ها نیز بتوانند از تماشای آن لذت ببرند. داستان Sudheer با هنرمندی  Sanjay Mishra است، او یک بازیگر کاربلد سینمای بالیوود می باشد که متوجه می شود که خیلی زود بازنشسته شده است. او که در آستانه ی شکستن رکود بیشترین نقش آفرینی در تاریخ صنعت سینما بود، تصمیم می گیرد تا از بازنشستگی بیرون آید و برای آخرین بار به یادماندنی تربت نقش اش را در مقابل دوربین ها به نمایش بگذارد.

فیلم Shun Mangal Zyada Saavdahan

در این فیلم Kartik با نقش آفرینی Ayushmann Khurrann و Aman با هنرمندی Jitendra Kumar، دو مردی هستند که به شدت با یکدیگر دوست و رفیق هستند، ولی Aman درحال تدارک برای ازدواج با دختری است که سال هاست خانواده هایشان با همدیگر آشنا اند و با هم رفت و آمد دارند. مشکل زمانی بزرگ و حیاتی می شود که هر دو خانواده با محافظه کاری شان می خواهند جلوی آن ها بگیرند و نگذارند آن ها به روش دلخواه خودشان زندگی کنند. حال آن ها باید برای پایان خوش داستانشان بجنگند

  فیلم Shimla Mirchi 

پسری به نام Avinash با هنر نمایی Rajkummar Rao به Naina با بازیگری Pakul Preet Singh, علاقه دارد ولی برای ابراز علاقه اش به او راه صعب‌العبور و دشواری را در پیش دارد.

گفتن میزان دلبستگی و عشق اش به او برایش آسان نیست. بنابراین تصمیم می‌گیرد تا نامه ای بنویسد ولی آن نامه به دست مادر Naina یعنی Rukmimi می رسد. نقش Rukmimi بر عهده Hema Malini است. Rukmimi که خود در رابطه ی عاشقانه ی پیشین خود با شکست مواجه شده بود، فکر می کند که شخصی به طرز مخفیانه ای به او علاقه مند است و بدین سان نقشه ی Avinash را با شکست مواجه می کند.

فیلم AB Aani CD 

نقش Chandrakany Deshpande که Vikram Gokhale با بازی کردن اش ستاره ای درخشان به رزومه ی بازیگری خود افزوده، یک دبیر هنری بازنشسته است که به همراه پسران و عروس هایش زندگی می کند. روزی به این نتیجه می رسد که با بالا رفتن سن اش دیگر کسی به او آن احترام سابق را نمی گذارد. با فرا رسیدن روزی که نامه ای از طرف ستاره ی سینمای هند یعنی Amitabh Bachchan به او می رسد، همه چیز به طرز حیرت آوری تغییر می کند.برای دانلود فیلم هندی به سایت آپ تی وی مراجعه کنید

فیلم Masks 

از زمان تولد Rumi با هنرمندی Prit Kamani, سرنوشت وی این بوده که راه پدرش را به عنوان یک ‘Maskawaala’ یا همان نانوای هندی تبدیل شود و کافه ی خانوادگی شان را اداره کند. اگرچه او از مهارت زیادی برخوردار بود ولی قلباً می خواهد آرزوهای خودش را دنبال کند و به عنوان یک بازیگر حرفه ای بالیوود، آینده خود را به بهترین شکل رقم بزند.

فیلم Love Kaj Kal 

داستانی عاشقانه را بیان می کند که در دو دهه ی متفاوت رخ داده است. این فیلم روایتگر شباهت رابطه ی بین Zoe با بازیگری Sara Ali Khan و Veer با هنرنمایی Kartik Aaryan, و رابطه ی بین Leena با نقش آفرینی Arushi Sharma و Raghu با هنر آفرینی Aaryan, می باشد. همچنین این اثر چگونگی اختلافات و تفاوت های دو داستان را به نمایش می گذارد. با تمام وقایع پیچیده زندگی، زوجین با تغییر مسیر و افزایش انعطاف پذیری خود، سعی می کنند تا عشق شان را حفظ کنند.

فیلم Jai Mummy Do

این کمدی رمانتیک، داستان عاشقانه ی بین Puneet با درخشش Sunny Singh Nijjar و Saanjh با هنرنمایی Sonnalli Seygall را روایت می کند و سختی های مسیر ازدواج شان، مخصوصاً تنفر بین مادرانشان را به تصویر می کشد.

فیلم Bhangra Paa Le                                 

نوه ای به نام Jaggi با هنرنمایی Sunny Kaushal, به لطف پدربزرگش به روشی سنتی تربیت یافته و تمام عمرش توأم با رقص سنتی Bhangra بوده است. البته، پدربزرگش دیگر همانند گذشته توانایی رقصیدن را ندارد و بر همین اساس Jaggi می خواهد کاری کند تا با جهانی کردن این رقص و شرکت در یک مسابقه ی بین المللی، پدربزرگ به او افتخار کند.اما رقیب سرسخت او Nimmo با درخشش  Shriya Pilgaonkar, که همان معشوقه ی Jaggi است، می‌خواهد جایزه را نصیب تیم خودش کند.

علی رغم اینکه بالیوود هم کمی استراحت را به منظور شرایط فراگیری کرونا، بر خود جایز دانسته، موفق شده تعدادی دانلود فیلم  و مهیای این دوران کند. فیلم های که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، تنها بخش کوچکی از عنوانِ فیلم هایی است که تا این لحظه از سال جاری منتشر شده اند. و خوشبختانه، در حال حاضر دسترسی به همه ی این فیلم ها برای تماشای آن ها به صورت آنلاین وجود دارد.

دیجیاتو
۴ نظر

ورود