محمدرضا حیاتی هم وارد کار طنز شد + ویدئو

محمدرضا حیاتی هم وارد کار طنز شد + ویدئو

محمدرضا حیاتی گوینده ی سرشناس و باسابقه ی تلویزیون با اجرای اخبار طنز در یک شبکه ی اینترنتی تجربه ی جدیدی را آغاز کرده است.

این تجربه ی جدید یک بسته ی خبری به نام حیاتی و مماتی است که با اجرای دو نفره ی محمدرضا حیاتی و رضا رفیع ، مجری طنزپرداز، روزهای سه شنبه از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی وی پخش می شود.

این دو مجری و گوینده با اجرای اخبار طنز کشوری و روستایی در تلویزیون اینترنتی روستا تی وی سعی دارند تا با نگاهی متفاوت و فارغ از هرگونه نگاه سیاسی به پوشش اخبار جذاب و مهم کشور و روستاها در قالب طنز پرداخته شود.

محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی و رضا رفیع درباره ی حضور خود در شبکه ی روستا تی وی گفتند: «این روزها از فضای شهر و آلودگی آن خسته شدیم و به روستا پناهنده شدیم چون که بیشتر از هر چیز در فضای روستا فرصت تنفس وجود دارد.»

شبکه تلویزیونی روستا تی وی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌ های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و … به تصویر درآورد.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌ نفعان اصلی، همکاری همه‌ جانبه و حرفه‌ ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌ سازی و ایده‌ پردازی از اهداف شبکه اینترنتی روستا TV برشمرده شده است.

روستا TV یک شبکه تلویزیونی مبتنی بر اینترنت یا IPTV است که امکان دسترسی به محتوای مورد علاقه شما را در ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته بر روی موبایل یا کامپیوتر به صورت OTT و یا از طریق نصب ستاپ باکس بر روی تلویزیون خانگی فراهم آورده است.

صفحه اینستاگرام روستا تی وی هم از طریق این لینک در دسترس است.

اولین قست از بسته خبری حیاتی و مماتی روز جمعه دهم بهمن ماه با اجرای محمدرضا حیاتی و رضا رفیع منتشر شد که ویدئوی آن را در ادامه می توانید مشاهده کنید:

۲ نظر

ورود

  • بیتا بهمن ۱۳, ۱۳۹۹

    خوش بحال ادمای پولدار

  • شهرام بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

    برکت جمهوری اسلامی برای مردم بیچاره ایران تمامی نداره متاسفانه