حامد بهداد بالاخره سکوتش را شکست؛ واکنش آقای بازیگر به حواشی سریال دل

حامد بهداد بالاخره سکوتش را شکست؛ واکنش آقای بازیگر به حواشی سریال دل

حامد بهداد پس از گذشت ماه ها از پایان سریال دل بالاخره به حواشی این سریال واکنش نشان داد.

بهداد که یکی از نقش های اصلی سریال دل را برعهده داشت در حالی که نزدیک به ۶ ماه از پخش آخرین قسمت این سریال می گذرد، بالاخره سکوتش را شکست و به صحبت درباره ی حاشیه های آن پرداخت.

حامد بهداد در مصاحبه ی جدید خود با شبکه اینترنتی تی وی پلاس دراینباره گفت:

«مثل بعضی از بازیگرها نیستم که وقتی کاری را انجام می‌دهم و از یک پل عبور می‌کنم یک پشت پا بزنم و کسانی را که با آنها همکاری کردم را آزرده‌خاطر کنم. مسئولیت هر کاری که کردم را می‌پذیرم. اگر هم در طول زندگی اشتباهاتی کرده باشم آنها هم قابل جبران و عذرخواهی‌اند.

در مورد “دل” من از بس که فیلم‌های خشن و خشونت‌بار بازی کرده بودم و از بس که فریاد کشیده بودم فکر می‌کردم لازم دارم تصویری را از خودم به جا بگذارم یا قصه‌ای را بازی کنم که در راه عشق و محبت و ثبات قدم و صبر باشد و در راه اتصال و وصل باشد و برای خودم تماشاگری جدید تولید کنم. تماشاگری که با قلب ساده خودش قلاب بیندازد و این عشق را دریافت کند.

اگر کار ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست، من کار خودم را انجام دادم. من می‌خواستم به واسطه ایجاد مهر و محبت با سوژه‌ایی عاشقانه بتوانم تماشاگر جدیدی تولید و جذب کنم. و با “دل” دلم میخواست موضوع دیگری را تجربه کنم.»

سریال دل ساخته ی منوچهر هادی که پخش آن از آذر سال گذشته آغاز شد و در مهر سال جاری به پایان رسید، در زمان پخش خود به دلیل ضعف های فراوان با انتقادات زیادی چه از سوی تماشاچیان و چه از سوی منتقدین رو به رو شد.

مسعود فراستی، منتقد مشهور این سریال را از هر جهت، از کارگردانی گرفته تا فیلمنامه و بازیگری بسیار ضعیف خواند و اینکه کارگردان چنین سریالی تدریس کارگردانی می کند را فاجعه عنوان کرد.

اما حتی عوامل سریال دل، از کارگردان و نویسنده گرفته تا بازیگران کار نیز به ضعف های آن اذعان کردند.

افسانه بایگان، یکی از بازیگران این سریال، در مصاحبه ای گفت گرچه قبل از شروع کار، فیلمنامه و نقش خود را دوست داشت اما بعد از تماشای سریال به کند بودن ریتم سریال پی برده بود.

او همچنین در پاسخ به انتقادات وارده درباره ی اتو کشیده بودن همیشگی ظاهر و رفتار شخصیت های سریال گفت همگی به خواست کارگردان بود.

سعید راد، دیگر بازیگر سریال دل نیز در مصاحبه ای با ابراز پشیمانی از بازی در این سریال به انتقاد از آن پرداخت.

راد گفت در ابتدا فیلمنامه ی سریال را به طور کامل در اختیارش قرار نداده بودند اما او پس از چند جلسه فیلمبرداری به ضعف های کار پی برد. با این حال، به دلیل تعهدی که داشت به بازی در سریال ادامه داد.

سعید راد بازی در سریال دل را تجربه ای بد عنوان کرد و گفت امیدوار است دیگر تکرار نشود. او گفت انتخاب بازیگران هم اشتباه بود و حامد بهداد و ساره بیات مناسب نقش هایشان نبودند.

به گفته ی راد، سازندگان سریال دل تنها در فکر تجارت بودند به همین دلیل به قصه آب بستند و قسمت های سریال را بیشتر کردند.

منوچهر هادی، کارگردان کار هم در مصاحبه ای با اذعان به کند بودن ریتم سریال، بابت آن از مردم عذرخواهی کرد. با این حال، او ادعا کرد بازخوردهای بسیار خوبی هم از سمت مخاطبان، چه در داخل و در خارج کشور گرفته بود و بسیاری تشنه ی تماشای قسمت های بعدی سریال دل بودند.

منوچهر هادی اظهار کرد سریال دل قطعاً سلیقه ی قشر فرهیخته ی جامعه نیست و مقایسه ی سریال خود با سریال های خارجی را غلط عنوان کرد. او بودجه ی ساخت سریال ها را هم در کیفیت آن ها مؤثر دانست.

بابک کایدان، یکی از نویسندگان سریال نیز در مصاحبه ای انتقادات مطرح شده به سریال را پذیرفت و ضعیف بودن آن را تأیید کرد.

او گفت فیلمنامه ی اولیه ی سریال دل کوتاه تر بود و ریتم تندتر و ماجراهای بیشتری داشت. اما برای جبران مشکلات مالی کار قسمت های دیگری به سریال اضافه شد. او این مشکلات مالی را دستمزد بالای بازیگران کار و نیز افزایش تورم در طول ضبط سریال عنوان کرد.

کایدان نیز نامناسب بودن بازیگران انتخاب شده برای نقش های اصلی را تأیید کرد و گفت نظر او استفاده از بازیگران جوانی بود که مخاطب ذهنیت قبلی از آن ها نداشته باشد اما منوچهر هادی نظر دیگری داشت.

انتقادها به سریال دل تا جایی ادامه یافت که حتی ویدئوی طنزی برای آن ساخته شد.

این ویدئو که خلاصه ای از سریال دل را در مدتی در حدود ۲ دقیقه به زبان طنز روایت می کرد و در واقع کنایه ای به ضعف های بی شمار این سریال بود، در زمان انتشار خود با همذات پنداری و استقبال فراوان کاربران فضای مجازی مواجه شد.

در ادامه می توانید این کلیپ را تماشا می کنید:

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۶ نظر

ورود

  • جیم موریارتی اسفند ۲۴, ۱۳۹۹

    این کلیپه چقدر باحال بود . واقعاً چقدر خوبه که مردم به یک کار ضعیف اعتراض می کنند. اینجوری افراد میفهمند که نمیتونند برای پول هر آشغالی رو به مردم غالب کنند چون مردم شعورشون بالاست و اعتراض می کنند .

  • نا شناس اسفند ۲۴, ۱۳۹۹

    آخ که واقعا سریال دل مزخرف ترین و چرت ترین سریال بود هزاران رحمت به فیلم های هندی . پیر مرد و پیر زن شدن نقش اول سریال یعنی دختر و پسر ۲۰ ساله هستند . انگار قحط بازیگر جوان هست .اون منوچهر هادی هم که عین راهزن ها فقط به فکر خالی کردن پول مردم هست و صد رحمت به راهزن فقط پل مردم رو می بره این منوچهر هادی شعور و وقت مردم رو هم به سخره می کشه برای پر کردن جیبش . ماشااله هر جا هم اسمش هست سریع زنش یکتا ناصر هم خود نمایی می کنه و من به شخصه حالم از بازیش بهم می خوره . در تمام فیلم هایی که مثلا بازی می کنه احساس مالکیت و قدرت از سلول به سلولش فوران میزنه چرا. چون کارگردانش شوهر جونش هست .
    کلا مزخرف به تمام معنا بود
    حیف بازیگران نازنینی مثل حامد بهداد نسرین مقانلو و سعید راد . این سه تا بازیگر حیف بودن برای این سریال پوچ

    • RUHOLLA RAHIMI اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

      چه کلیپ جالبی بود ??

    • RUHOLLA RAHIMI اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

      دوست عزیز لطفا طوری اظهار نظر کن که به اعتقادات و علایق کسی توهین نشه من خودم به شخصه با بعضی از حرفاتون موافقم اما خوب دلیل نمیشه ممگنه کسیناراحت بشه
      با سپاس فراوان

  • معصومه اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    بنظرمن فیلم خوبی بود ،نیست فیلم های ماهواره خیلی بهتر ازاین جلو میرن !همشون نقص دارن ونقاط ضعف ولی کاربازیگرا رو مادوست داشتیم و پیگیر هرقسمتش بودیم .اقای بهداد ازنظر من یه بازیگر خیلی دوست داشتنی و عالی هست .

  • نسیم اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    فیلم خوب و جذابی بود من که تمام قسمتها رو با اشتیاق دنبال میکردم و نقشها هم خوب و مانا احرا شده بود همه عوامل عالی بودن واقعا ،قصه هم قصه قشنگی بود فقط اواخر کار،ریتمش کند بود،همین!!!

  • سمی اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    کاملا مسخره مسخره مسخره

  • دقیقا خیلی سریال جذابی بود هرچی باشه که از سریال های تکراری و مزخرف ماهواره ای بهتره خداییش اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    این سریال عالی بود اتفاقا خیلی سریال جذابی بود نمیشه چون عده ای ازش خوششون نیومده به همه تعمیش داد که عده ی زیادی هم در مقابل خوششون اومده و هرچی که باشه خیلی خیلی بهتر از سریال های ماهواره ایه

  • RUHOLLA RAHIMI اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    سلام دوستان
    به نظر من سریال خوبی بود حداقلش این بود که آخرش رستا و آرش به هم رسیدن و در کل خوب بود و ارزش دیدن داشت و من از اینکه این سریالو دیدم پشیمون نیستم
    واقعا با تشکر از آقای حامد بهداد که در هر نقشی خوش میدرخشن
    و البته آهنگ آقای رضا بهرام عزیز که فوق‌العاده بود ??

  • بهاره اسفند ۲۶, ۱۳۹۹

    وای خدا عالی بود??دقیقا کل سریال درهمین جمله که رستا کجاست میخوام باهاش حرف بزنم خلاصه میشه یادمه سریال هم گناه شروع شد ،تموم شد .آقای بهداد هنوز با رستا حرف نزده بود??آخر فیلم هم با رستا حرف زد و رفتن شمال و حکم دل است که مشکل است وتمام?

  • عباس اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

    اینطوری که بر علیهش بد میگفتن نبود . به نظر من سرگرم کننده بود. و بازی بهداد هم بینظیر بود.

  • محمد اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

    خیلی عالی بود .فوق العاده به خاطر بازیگر حامد بهداد ستاره بیات من مادرم مرتب سریال نگاه می کردیم.حامد بهداد فوق العاده بازی کرده بود . این فلیم به ما دو درس زندگی کردن داد.که ما تو زندگی با یک نفر هستیم کاملا طرف مقابل بشناسیم .ببینم خانواده طرف در سطح اقتصادی هست خانواده از لحاظ اقتصادی چطور است .
    دوم این سریال به جوانان امروزی یاد می دهد اگر کسی اول دوست داشته باشی باهاش صادق باشی از اول زندگی راست گویی و صداقت بین زن و شوهر شکل بگیره وبه هم وفادار باشند تا زمان پیری به هم باشند .ولی هم دیگر دوست داشته باشند.

  • سارا اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    منکه خوشم از دل اومد به همه عواملش خسته نباشید میگم چقدر سریال بدبختی مردم و پلیس بازی و جنایی ببینیم دیدن سریال با ریتم آرام و عاشقانه گاهی لازمه

  • ناشناس اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    به نظر من فیلم بسیار عالی و زیبایی بود من از خانم بیات و همچنین اقای بهداد کمال تشکر رو دارم

  • ستا اسفند ۲۸, ۱۳۹۹

    به نظر من فیلم بسیار عالی و زیبایی بود من از خانم بیات و همچنین اقای بهداد کمال تشکر رو دارم

  • دریا فروردین ۳۰, ۱۴۰۰

    بنظرم همه عوامل عالی بودن بخصوص بازیگرا..اقای بهداد وخانم بیات بینظیر بودن خیلی مناسب انتخاب شده بودن همیشه در هر کار خوبی افراد حسود و خودخواهی هم باید وجود داشته باشه از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردم را ن..بخصوص مردم ایران همش بدنبال حرف و حدیث اند همه ن ولی اکثرا همینجورن واقعا زندگی کردن توی این دوره سخت شده حرفای مردم وحسادتاشون جایی برای شادی باقی نمیذاره، اوضاع اقتصادی هم ک اینجوری،تنها عیب این سریال فقط ریتم کندش بود..