واکنش فرزاد حسنی به شایعه پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال

واکنش فرزاد حسنی به شایعه پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال

فرزاد حسنی به شایعه ی پیوستنش به شبکه سعودی ایران اینترنشنال واکنش نشان داد.

اواخر هفته ی گذشته بود که شایعات جسته و گریخته ای در مورد پیوستن این مجری تلویزیونی به شبکه معاند ایران اینترنشنال منتشر شد. اما چیزی نگذشت که فرزاد حسنی این شایعه را رد کرد و گفت: «پشت میز مطالعه مشغول خواندن کتابی هستم شیرین در منزل پدری و در کنار حضرت مادر. ان‌شاءالله تا آخر عمر خدمتگزار همین خاک پاکم…»

فرزاد حسنی متولد سال ۱۳۵۶ شمسی در محله خانی آباد تهران است. او با اجرای برنامه کوله پشتی بین سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ به شهرت رسید و حضور در عرصه سینما و تلویزیون را به واسطه شرکت در کلاس های بازیگری حمید سمندریان و امین تارخ آغاز نمود.

کمی بعد تبحر و سخنوری فرزاد حسنی باعث شد که مورد توجه کارگردانان قرار بگیرد و با ایفای نقش در سریال هایی چون مسافری از هند و برای آخرین بار بیشتر از پیش به شهرت رسید. فرزاد حسنی در سال ۱۳۸۶ در برنامه کوله پشتی میزبان سردار رادان بود و در این برنامه انتقادات تندی را علیه گشت های ارشاد و طرح مبارزه با بدحجابی مطرح کرد و کمی بعد به همین واسطه از کار برکنار شد.

او در سال ۱۳۹۳ با آزاده نامداری مجری شناخته شده تلویزیون که چندی پیش به علت خودکشی درگذشت ازدواج نمود اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و کمتر از یکسال بعد یعنی در خردادماه سال ۱۳۹۴ این زوج هنرمند از یکدیگر جدا شدند.

خانم نامداری کمی بعد از جدایی خود عکس هایی از صورت کبود خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خشونت خانگی از جانب آقای حسنی را علت جدایی خود مطرح کرد.

فرزاد حسنی

البته اگر خبر مهاجرت فرزاد حسنی صحت داشت، او تنها مجری داخلی کشور نبود که جلای وطن می کرد و برای ادامه فعالیت تلویزیونی راهی آنسوی مرزها می شد. چندی پیش مزدک میرزایی مجری ورزشی شبکه سوم سیما نیز به خاطر به گفته خودش سنگ اندازی ها در کارش تصمیم گرفت از طریق این شبکه به ادامه فعالیت بپردازد. احمد صمدی و نیلوفر مولایی دیگر مجریان صدا و سیمای کشورمان بودند که در سال های اخیر به شبکه ایران اینترنشنال پیوسته اند.

بیشتر بخوانید:

همه مجریان و خبرنگاران داخلی که به شبکه های تلویزیونی خارجی ملحق شدند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود