شناسایی فردی که عامل خرابکاری در نطنز بود + ویدئو

شناسایی فردی که عامل خرابکاری در نطنز بود + ویدئو

عامل خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای نطنز رضا کریمی نام داشته و تصویر او امروز برای اولین بار در صدا و سیما پخش شد. رضا کریمی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات شناسایی گردیده و او که ساعاتی قبل از وقوع حادثه از کشور خارج شده، اقدامات لازم برای دستگیری و بازگرداندنش از مسیرهای قانونی در حال انجام است.

در صبح روز ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خبری مبنی بر یک اقدام تروریستی در تاسیسات هسته‌ای نطنز به گوش رسید. پس از این اتفاق رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که پشت این خرابکاری رژیم غاصب اسرائیل بوده است. این حادثه همچنین در رسانه‌های بیگانه بزرگنمایی شده و آن‌ها با پخش تصاویر ساختگی و آرشیوی ادعا می‌کنند که این اتفاق بخش مهمی از توانایی کشور ایران در غنی سازی را از کار انداخته است. البته پس از وقوع این حادثه چندین نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بازدید از این منطقه می‌پردازند با بازدید از نزدیک متوجه می‌شوند که حادثه آن طور که در رسانه‌های غربی بازگو شده نبوده است.

گفته‌ها حاکی از آن است که انفجار رخ داده بر اثر وجود مواد منفجره در این منطقه بوده و بدین ترتیب هر گونه حمله سایبری از سوی رژیم صهیونیستی تکذیب می‌شود. یک خبرنگار صدا و سیما هم با حضور در این سالن صدمه خبر روند خوب جایگزینی سانتریفیوژهای آسیب دیده که به سرعت در حال انجام است، را به گوش مردم می‌رساند. بهروز کمالوندی، معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در روز حادثه اعلام کرد که این اتفاق هیچگونه تلفات جانی، صدمات انسانی و آلودگی به همراه نداشته است.

این اقدام تروریستی نطنز که هدف آن اخلال در فعالیت‌های هسته‌ای بود در رسیدن به این هدف ناکام ماند و کشور ایران مصمم‌تر از قبل به کار خود ادامه خواهد داد. در چند روز گذشته نیز ایران از رسیدن به سطح غنی سازی ۶۰ درصد خبر داد.

بدون نظر

ورود