بر اساس زودیاک چینی کدام یک از اعضای خاندان استارک در بازی تاج و تخت هستید؟

بر اساس زودیاک چینی کدام یک از اعضای خاندان استارک در بازی تاج و تخت هستید؟

خاندان استارک یکی از اصلی ترین اما معدود دوست داشتنی ترین خاندان های سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بودند. در دنیای بازی تاج و تخت استارک ها یک جایگاه خیلی خاص داشتند. آن ها خاندان محبوب و خوشنامی هستند که بخش زیادی از اتفاقات سریال حول محور آن ها می چرخد. از ادارد تا ریکان، هر عضو خانواده دستکم جزییاتی شخصیتی دارد که باعث می شود به انسان های معمولی شبیه باشند، و تمام آن ها سعی دارند به نحوی در دنیای بیرحم وستروس زنده بمانند.

با خصوصیات ستودنی و گاه آتشین، خاندان استارک مردان و زنانی هستند که بسیاری از مخاطبان سریال بازی تاج و تخت با آن ها ارتباط برقرار کرده و روی آن ها سرمایه گذاری عاطفی کرده اند و تفکر در مورد آن ها از طریق زودیاک چینی به ما اجازه می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت آن ها داشته باشیم. در ادامه می خواهیم شخصیت اعضای خاندان استارک را بر اساس زودیاک چینی بررسی کنیم.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۱۲- لیانا استارک- موش

اگر چه لیانا استارک حضوری بسیار کوتاه در سریال دارد اما یکی از مهم ترین شخصیت های خاندان استارک به شمار می آید. هر چه باشد این فرار عاشقانه او با ریگار بود که در نهایت باعث شورش رابرت و تغییر تاریخ هفت قلمرو شد. لیانا شخصیتی بسیار مهربان و زنی جوان و دوست داشتنی بود و بدین ترتیب جای تعجب ندارد که توانسته بود مردانی متفاوت مانند ریگار و رابرت را شیفته خود سازد.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۱۱- ادارد استارک- گاو

در دستان توانمند بازیگری شان بین، ادارد استارک به یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های سریال بازی تاج و تخت بتدیل شد هر چند او تنها در یک فصل از سریال حضور داشت. از همان لحظه ای که ادارد در داستان ظاهر می شود، کاملاً مشخص می شود که او مردی با شرافت است، مردی که می خواهد خدمتگزار صادف و سختکوش پادشاه و قلمروش باشد، حتی اگر این کار به معنای قرار دادن خود و خانواده اش در معرض خطر باشد و حتی اگر این موضوع در نهایت به مرگش منجر شود.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۱۰- آریا استارک- ببر

جای تعجب ندارد که آریا استارک نیز به یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال بازی تاج و تخت در نگاه مخاطبان تبدیل شد. در واقع سخت بتوان آریا را دوست نداشت. همانند هر ببری، او شجاع است و عاشق مبارزه، که در ابتدای سریال با خواهرش رقابت دارد و در نهایت تمام وستروس را از خطر پادشاه شب نجات می دهد. جای تعجب ندارد که با چنین شخصیتی، آریا بخواهد به خارج از وستروس سفر کرده و افق های جدیدی را کشف کند.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۹- بنجن استارک- خرگوش

بنجن یکی از اعضای خاندان استارک است که کمتر در سریال ظاهر می شود و چیز زیادی در مورد او گفته نمی شود زیرا بیشتر عمرش را در دیوار و آنسوی آن گذرانده اما در موارد مختلف جان بسیاری از اعضای خانواده را در قلمرو وحشی ها نجات داده و بدین ترتیب نقش عمده ای در سرنوشت وستروس ایفا می کند. از آنچه که در سریال از بنجن استارک می بینیم، او برادر ند استارک است که شخصیتی بسیار شرافتمند و مسئولیت پذیر دارد و به همین دلیل است که بدون ذره ای درنگ جان خودش را فدا می کند تا زندگی برادرزاده اش جان اسنو را نجات دهد.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۸- آریا استارک- اژدها

اگر چه در موارد قبلی گفتیم که آریا بسیاری از ویژگی های برج فلکی ببر را دارد اما به وضوح می توان بعضی از ویژگی های شخصیتی اژدها را نیز در او دید. او بدون شک بیشترین اعتماد به نفس را در میان اعضای خانواده اش داشته و از لحظه ای که برای اولین بار او را می بینیم این موضوع قابل مشاهده است. او اغلب اوقات اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و با پیشرفت داستان اعتماد به نفسش بیش از پیش جلوه پیدا می کند. غیر از او چه کسی می توانست والدر فری را در قلعه اش در برابر چشمان خانواده اش از دم تیغ بگذراند یا خنجرش را در قلب پادشاه شب فرو کند؟

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۷- برن استارک- مار

وقتی که اولین بار برن را در سریال بازی تاج و تخت می بینیم، چیز فوق العاده و غیرطبیعی در مورد او وجود ندارد. غیر از این واقعیت که برن دوست دارد از دیوارهای وینترفل بالا برود، از بسیاری جهات او یک پسربچه معمولی است. اما بعد از سقوط سرنوشت سازش از دیوار، او رفته رفته دچار دگردیسی شده و به چیزی دیگر تبدیل می شود و وقتی به پادشاهی وستروس می رسد می بینیم که به شخصیتی بسیار باهوش و زیرک تبدیل شده هر چند به شکل خسته کننده ای رازآلود و مبهم حرف زده و عمل می کند.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۶- ریکان استارک- اسب

ریکان بیچاره. ریکان هیچگاه مانند دیگر اعضای خاندان استارک نتوانست تغییر و تحول شخصیتی را تجربه کند، بیشتر به این خاطر که بسیار کم در سریال به او پرداخته شد و در متن حوادث قرار نداشت. با این وجود، چیزی که مخاطبان از او دیدند این بود که مانند همه متولدین برج اسب، او بسیار پرانرژی و فعال است و دارای جذابیتی شخصیتی است که گاهی اوقات به نوعی وارد حوزه وحشیگری حیوانی می شود که ممکن است برای برخی اعضای متین و آرام خاندان استارک ناخوشایند باشد.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۵- کاتلین استارک- بز

کاتلین یکی از تراژیک ترین شخصیت های کل سریال بازی تاج و تخت است. او بسیار آرام، مهربان، خوش قلب و کم حرف بوده و بیشتر به شخصیت های متولد برج بز شبیه است. این بدان معناست که او به شدت مهربان است، به طور ویژه نسبت به فرزندانش و تلاش های آن ها برای به جا آوردن انتظاراتی که خود و دیگران از آن ها دارند را به خوبی درک می کند. بخش زیادی از عشق و علاقه او معطوف به پسر بزرگش راب است، به ویژه بعد از آنکه به عنوان پادشاه شمال برگزیده می شود.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۴- برن استارک- میمون

وقتی که برای اولین بار با برن مواجه می شویم او تمامی خصوصیات یک میمون را علاوه بر مار دارد. او بسیار چابک و باهوش اما همزمان کنجکاو است که تمایل او برای بالا رفتن از نقاط خطرناک وینترفل نیز موید همین موضوع است. شوربختانه همین کنجکاوی است که باعث می شود وی متوجه رابطه زشت جیمی و سرسی شود که باعث می شود جیمی او را پایین انداخته و برای باقی عمر فلج نماید.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۳- سانسا استارک- خروس

سانسا از همان ابتدا مانند یک اسب سیاه است که توانایی هایش ناشناخته و مخفی باقی مانده اند. اگر چه در ابتدا دختری موقر، آرام و به ظاهر خنگ و نادان است اما کم کم رشد کرده و در نهایت به جایگاه ملکه شمال دست می یابد. مانند خروس، سانسا ثابت می کند که به شکل قابل توجهی شجاع بوده و هر چه بیشتر در دنیای تاریک و شیطانی وستروس غرق می شود، بیشتر یاد گرفته، هشیار شده و نقاط ضعف اطرافیانش را متوجه می شود.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۲- جان اسنو- سگ

اوه، جان اسنو. در واقع هیچ شخصیت دیگری شبیه جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت وجود ندارد. در حالی که در ابتدا تصور می شود او فرزند حرامزاده و نامشروع ند استارک است، در نهایت متوجه می شویم که او در واقع خواهرزاده او و نتیجه عشق و رابطه بین لیانا و ریگار تارگرین است. او بارها نشان می دهد که شخصیتی وفادار داشته که به خصوصیات افراد متولد برج سگ شبیه است. او نیز همانند ند استارک بسیار صادق و وفادار است و همین خصوصیات بارها او را در معرض خطر قرار می دهد.

خاندان استارک در بازی تاج و تخت

۱- راب استارک- خوک

راب استارک شخصیتی بسیار حساس و عاطفی دارد که باعث می شود بسیار متفاوت از دیگر اعضای خانواده باشد. در واقع او بیشتر به شخصیت مادرش نزدیک است تا پدرش. او بسیار مهربان و بخشنده است و گاهی در این موضوع زیاده روی کرده و باعث می شود که به خطا برود. شوربختانه این بدان معناست که او گاهی اوقات به جای دنبال کردن عقل و منطق، از دل و احساساتش پیروی می کند و همانطور که در عروسی سرخ مشخص شد، این رویه گاهی به فاجعه می انجامد.

بیشتر بخوانید: خاندان اژدها ؛ آخرین خبرها در مورد ساخت و تاریخ انتشار دنباله سریال بازی تاج و تخت

خوشایندترین و رضایت بخش ترین مرگ های شخصیت ها در سریال «بازی تاج و تخت»

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود