رقص جراح زیبایی برزیلی با گوشت و پوست انسان!

رقص جراح زیبایی برزیلی با گوشت و پوست انسان!

یک جراح زیبایی در برزیل شهرت زیادی در شبکه اجتماعی تیک تاک پیدا کرده است، اما نه به دلیل خوبی!

بعد از دست به دست شدن ویدئوهایی از این زن جراح در شبکه اجتماعی تیک تاک که او را در حال رقص با تکه های گوشت انسان نشان می داد، مقامات محلی برزیل وی را از کار معلق کردند.

در این ویدئوها که حالا از شبکه اجتماعی تیک تاک حذف شده اند، این جراح برزیلی با موسیقی شادی می رقصد و تکه های بزرگی از پوست، چربی و گوشت که گفته می شود از بدن بیمارانش جدا کرده بود را در هوا تکان می دهد.

این جراح زن در یکی از این ویدئوها که بسیار بحث برانگیز شدند، تکه ی بزرگی پوست را در دست می گیرد و خنده کنان آن را تکان می دهد. او در شرح این ویدئو نوشته بود: «غنیمت امروز».

جراح برزیلی ویدئوهای دیگری هم منتشر کرده بود که در آن ها با لباس اتاق عمل شاد و جست و خیزکنان راه می رفت و کیسه ی شفافی ظاهراً حاوی چربی انسان در دست داشت که طی یک عمل لیپوساکشن از بدن بیمار خود بیرون آورده بود. او در شرح این ویدئوها نوشته بود که کیسه ها حاوی چربی «سینه» و «زیربغل» هستند.

رئیس انجمن جراحی پلاستیک برزیل این هفته از مقامات محلی خواست تا این جراح زن را به مدت ۶ ماه از کار معلق کنند.

تحقیقات درباره ی جراح برزیلی در مدت تعلیقش ادامه می یابد و در این مدت او قادر به گرفتن بیمار جدید یا انجام عمل جراحی نخواهد بود. به گفته ی رسانه های برزیلی، در صورت محرز شدن سوء رفتار این جراح زن و گناهکار شناخته شدن وی در این خصوص، پروانه ی طبابت او باطل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از آگوری ها؛ فرقه‌ مذهبی آدمخوار هند که گوشت انسان، مدفوع و سم می‌خورند

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود