همسر سابق جنیفر آنیستون به شایعات درباره علت طلاق شان پایان داد

همسر سابق جنیفر آنیستون به شایعات درباره علت طلاق شان پایان داد

جاستین ثرو درباره ی یک شایعه ی به خصوص پیرامون جدایی اش از همسر سابق خود، جنیفر آنیستون شفاف سازی کرد و نیز گفت این زوج سابق هنوز رابطه ی صمیمانه ای با یکدیگر دارند.

ثرو در مصاحبه ی جدیدی به یک گمانه زنی چندین ساله در اینباره که علت جدایی این زوج مشهور به توافق نرسیدن آن ها بر سر محل زندگی شان بوده، واکنش نشان داد.

وقتی ثرو و آنیستون در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند، در آن زمان رسانه ها به نقل از منابع ناشناس اظهار کردند ثرو مایل بود در نیویورک زندگی کند اما آنیستون لس آنجلس را ترجیح می داد.

ثرو اما در گفتگوی جدید خود توضیح داد که ماجرا از این قرار نبود، دست کم نه به طور کامل.

ثرو گفت: «بیشتر این روایت درست نیست. ببینید، مردم داستان هایی می سازند که حال شان را بهتر کند یا ماجرا را برایشان ساده کند.»

ثرو این شایعات را «ساده سازی ای افراطی» فاقد هر گونه جزئیاتی در رابطه با دلیل واقعی جدایی شان عنوان کرد.

ثرو می گوید بعد از جدایی شان از یکدیگر با هم دوست مانده اند

ثرو و آنیستون در سال ۲۰۰۷ در جریان بازی در فیلم «تندر استوایی» (Tropic Thunder) با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۵ باهم ازدواج کردند.

در سال ۲۰۱۸ آن ها با انتشار بیانیه ای اعلام کردند یک سال قبل از آن از یکدیگر جدا شده بودند.

این زوج سابق در بیانیه ی سال ۲۰۱۸ خود که توسط نماینده ی آن ها منتشر شد اظهار کردند که گرچه این کار به طور طبیعی باید به صورت خصوصی صورت می گرفت اما با توجه به سوء استفاده ی شایعه سازان تصمیم گرفتند خود حقیقت را اعلام کنند.

آن ها همچنین در بیانیه ی خود تأکید کردند هر مطلبی که درباره ی آن ها منتشر شود اما مستقیم از سوی آن ها نقل نشده باشد، ساخته و پرداخته ی شخص دیگری خواهد بود. این زوج سابق بر تداوم احترام و علاقه ی عمیق شان نسبت به یکدیگر نیز تأکید کردند.

حالا سه سال پس از اعلام رسمی طلاق شان به نظر می رسد آنیستون و ثرو بر سر قول شان برای حفظ رابطه ی دوستانه شان با یکدیگر مانده اند.

این زوج سابق هر دو صفحه ی یکدیگر را در اینستاگرام دنبال می کنند و ثرو در ماه فوریه ی سال جاری میلادی تولد همسر سابقش را با انتشار پستی در اینستاگرام تبریک گفت.

ثرو در مصاحبه ی خود درباره ی رابطه اش با آنیستون گفت: «هر روز با هم صحبت نمی کنیم اما به هم زنگ می زنیم، تماس ویدئویی باهم داریم و به هم پیام می دهیم.»

او در ادامه گفت: «خوش تان بیاید یا نه، ما طلاق پرماجرایی نداشتیم و همدیگر را دوست داریم. صادقانه این را می گویم که قدر دوستی مان را می دانم.»

ثرو همچنین آنیستون را «شوخ» خواند و گفت باعث می شود «خیلی خیلی شدید» بخندد.

او گفت: «فکر می کنم وقتی در روابط عاطفی مهارت پیدا می کنید  – که من خودم که حالا مجرد هستم به این نقطه رسیده ام – اگر علاقه تان به آن شخص همانطوری مانده باشد که وقتی در رابطه بودید، خارج از رابطه هم همانطور دوستش خواهید داشت.»

بیشتر بخوانید:

نامه های عاشقانه برد پیت ازدواج دوم جنیفر آنیستون را به طلاق کشاند

تمام شواهد و قرائنی که از بازگشت برد پیت و جنیفر آنیستون به یکدیگر خبر می دهند

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود