ماجرای جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی؛ عشقی که هرگز کمرنگ نشد

ماجرای جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی؛ عشقی که هرگز کمرنگ نشد

جواد کاظمیان فوتبالیست سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران است. وی در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان متولد شده است. کاظمیان از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته است به طوری که یکی از خاطرات بد بچگی خود را زمانی می‌داند که در هنگام بازی فوتبال شیشه همسایه را شکسته و همسایه نیز توپ او را پاره کرده است. جواد کاظمیان پدرش را مشوق اصلی خود در این راه می‌داند.

وی فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان بانک ملی در سال ۱۳۷۳ شروع کرد و پس از آن به تیم جوانان سایپا و سپس تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست. دوران اوج این بازیکن خوب کشورمان در تیم پرسپولیس سپری شد. تیمی که طرفدارانش هنوز کاظمیان را با استارت‌های انفجاری و ضربات کاشته مهارناشدنی‌اش به یاد دارند.

جواد کاظمیان

درخشش وی در پرسپولیس به حدی ادامه داشت که توانست تا سال‌ها عنوان بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. کاظمیان پس از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به لیگ امارات پیوست و در طول چهار سال حضور در این لیگ در تیم‌های الشعب، الشباب و عجمان بازی کرد. جواد کاظمیان از این دوران حرفه‌ای فوتبال خود به عنوان منبع درآمد کنونی خود نام برده است.

بازگشت کاظمیان به فوتبال ایران با پیوستن به سپاهان در سال  ۱۳۹۰ همراه شد که تجربه موفقیت‌آمیز نبود و وی پس از گذراندن یک فصل ناامید کننده به پرسپولیس بازگشت. جواد کاظمیان از روزهای اوج خود کمی فاصله گرفته بود و همین اتفاق سبب شد در نیم فصل ۱۳۹۱-۱۳۹۲ در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گیرد. اتفاقی که سبب شد وی قرارداد خود را با باشگاه فسخ کند.

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان تصمیم گرفت مسیر فوتبالی خود را در تیم تراکتورسازی تبریز ادامه دهد. کاظمیان توانست به همراه سید مهدی سید صالحی عملکرد خوبی در تیم تبریزی از خود نشان دهد و به نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۹۲-۱۳۹۱ و قهرمانی جام حذفی ۹۳-۱۳۹۲ برسد. کاظمیان در سال ۹۳ با تیم صبا دوران حرفه‌ای فوتبال خود را خاتمه داد. جواد کاظمیان هم اکنون مشغول شرکت در کلاس‌های مربیگری است.

زندگی شخصی جواد کاظمیان

این فوتبالیست سابق ۳۹ ساله همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

جواد کاظمیان

این مصاحبه  و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت. در کپشن این پست این شعر عاشقانه نوشته شده بود: «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست».

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. البته جواد کاظمیان واکنش خانم بازیگر را طبیعی دانست و گفت که حتی ممکن است هیچ وقت این خانم را از نزدیک نبیند و نباید این مسئله را زیاد بزرگ کرد.

جواد کاظمیان

ولی واکنش‌ها به این اتفاق ادامه داشت و کار به جایی رسید که حتی مرحوم علی انصاریان، هم‌بازی سابق وی در پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و با نوشتن این مطلب در زیر یکی از پست‌های مونیکا بلوچی از وی برای جواد کاظمیان خواستگاری کرد:

«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»

ستاره سابق پرسپولیس در مرداد ماه سال ۹۹ نیز مهمان برنامه دورهمی بود و گفت‌وگوی جذابی با مهران مدیری داشت. همچنین قرار بود وی در یکی از برنامه‌های تحویل سال نیز حضور داشته باشد که به او اطلاع دادند به علت یک پست اینستاگرامی ممنوع‌التصویر شده است.

منبع: روزیاتو
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود