فالوور ایرانی ارزان را از کجا بخریم؟

فالوور ایرانی ارزان را از کجا بخریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در گذشته نه چندان دور، ساده ترین روش برای خرید فالوور اینستاگرام این بود که شما به اولین پیج گوگل مراجعه کرده و تعدادی فالوور می خریدید؛ اما با گذشت زمان مشخص شد که این فالوورهای فیک هیچ دردی را دوا نکرده و تنها عدد فالوورهای پیج را افزایش می دهند. این موضوع برای پیج هایی که قصد فروش محصولاتشان را داشتند بسیار مهم بود؛ چرا که فالوور فیک هیچ تعاملی با پیج برقرار نکرده و موجب افزایش فروش نمی شوند؛ بنابراین، سازندگان ربات به فکر طراحی رباتی با قابلیت خرید فالوور ایرانی ارزان، خارجی، فعال یا مفید افتادند. به این ترتیب، اکنون شما می توانید به واسطه سایت های معتبری مانند دکتر فالوور انواع فالوورهای مختلف را خریده و به افزایش فروش دست‌یابید.

خرید فالوور مفید برای پیج اینستاگرام

قبل از اینکه به بحث خرید فالوور مفید بپردازیم، تعریفی از فالوور فیک ارائه داده و آن را با فالوور مفید مقایسه خواهیم کرد. فالوور فیک در واقع پیج هایی هستند که یا صرفا برای فروش فالوور ساخته شده و یا پیج های رها شده از سوی صاحبانشان هستند که هیچ گرداننده ای ندارند. پس این پیج ها چگونه می توانند موجب رشد نرخ تعامل پیج شما شوند؟ نرخ تعامل، یعنی تعداد لایک، ویو، کامنت و دفعاتی که منشن شده اید. حتی تعداد ویو لایو شما نیز جز نرخ تعامل محسوب می شود. وقتی شما پیج فیک می خرید، این کاملا طبیعی است که هیچ واکنشی از سوی این پیج ها دریافت نخواهید نکنید.

اکنون که با مفهوم فالوور فیک آشنا شده اید، پیشنهاد بهتری برای شما داریم، خرید فالوور ایرانی ارزان را امتحان کنید. این یکی از جدیدترین و بهترین خدمات ربات اینستاگرام است که نه تنها در بیشتر شدن عدد فالوورهای شما نقش دارد، بلکه تاثیر بسیاری بر بالا رفتن نرخ تعامل پیجتان دارند. صاحبان این پیج ها اغلب واقعی بوده و دارای هویت ایرانی اند؛ اما چرا ایرانی بودن فالوورها مهم است؟ سوال بسیار خوبی است. برای پاسخ گویی به این سوال چند راه برای پی بردن به فیک بودن فالوورها را در ادامه معرفی کرده و در پایان به جواب این سوال می رسیم.

۴ نکته برای تشخیص فالوور فیک

خرید فالوور فیک زمانی ارزش دارد که پیج شما تنها یک پیج عمومی بدون نیاز به داشتن نرخ تعامل است. برای مثال شاید شما نوازنده ای هستید که از پیج خود تنها برای پست نمونه کارهای خود استفاده می کنید، در این صورت خرید فالوور غیر واقعی ضرری برایتان ندارد؛ اما یادتان باشد که در این کار زیاده روی نکنید؛ چرا که اینستاگرام به تازگی توانایی تشخیص این نوع فالوور را داشته و نه تنها آن ها از لیست فالوورهای شما حذف می کند، بلکه ممکن است منجر به بلاک شدن صفحه شما به صورت موقت شود. دیگران چگونه می توانند پی به فیک بودن فالوورهای شما ببرند؟

تعداد لایک ها و کامنت های پیجتان با تعداد فالوورها همخوانی ندارد

این یکی از راه های تشخیص فیک بودن فالوورهای پیج است. زمانی که نرخ تعامل پیج چیزی کمتر از ۳۰ در صد باشد، این میزان از تعامل برای اینستاگرام قابل قبول نبوده و اگر پیج شما تجاری باشد، شما می توانید در قسمت view insights که لینکی آبی رنگ در بالای قسمت کامنت های شما است، کلیه اطلاعات مربوط به اینگیجمنت مربوط به پستتان را ببینید. خرید فالوور ایرانی ارزان موجب به تعادل رسیدن این نرخ می شود.

تاریخ آخرین پست

اگر تاریخ آخرین پست پیجی مربوط به ماه ها قبل باشد، این یعنی آن پیج دیگر گرداننده ای ندارد. اغلب این پیج های عمومی تعداد اندکی پست داشته و فاقد عکس اند. به این ترتیب می توان از آن ها برای فروش فالوور استفاده کرد.

خارجی بودن نام پیج

اگر در لیست فالوورهای پیج ایرانی شمار زیادی فالوور با نام های عربی یا انگلیسی دیدید، معمولا این نوع پیج ها واقعی نیستند و به احتمال زیاد خریداری شده اند. به همین علت است که خرید فالوور ایرانی ارزان را به شما توصیه می کنیم. این نوع فالوورها را نمی توان با نگاه اول تشخیص داد چرا که بسیار شبیه به پیج های واقعی اند. ممکن است تعدادی از آن ها ریزش کنند اما ریزش مقداری از آن ها طبیعی بوده و جای نگرانی نیست.

متعادل نبودن تعداد فالوورها و فالوینگ های پیج

اکثر پیج های فیک دارای فالوورهای اندک و فالووینگ های بسیارند. این در حالی است که در قسمت کامنت یا لایک آن ها اعداد بسیار پایینی را مشاهده می کنید. یکی از فواید خرید فالوور ایرانی ارزان این است که این پیج ها یا حقیقتا دارای صاحبان اصلی اند و یا برای فروش به عنوان فالوور فعال ساخته شده اند.

جمع بندی

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام بسیار رایج شده است؛ اما چه نوع فالووری واقعا برای ما مفید خواهد بود؟ همان طور که می دانید، فالوورهایی برای پیج ما مفیدند که به بالا رفتن نرخ تعامل یا فروش پیج کمک کنند. این نوع فالوور را فالوور مفید می نامند. مشتریان همیشگی شما همین فالوورها هستند. اگر برای بالا بردن میزان فروش یا اینگیجمنت پیج خود نیاز به خرید فالوور دارید، پیشنهاد ما خرید فالوور ایرانی ارزان است؛ چرا که این نوع فالوور نه تنها موجب افزایش عدد فالوورهای پیج شما می شوند، بلکه در بالارفتن نرخ تعامل نیز نقش بسزایی دارند. ریزش تعدادی فالوور بعد از خرید آن طبیعی بوده و مشکلی برای پیج شما به وجود نمی آورد. برای خرید بهترین فالوورهای ایرانی پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر فالوور (drfollower.ir) مراجعه فرمایید و با سایر خدمات این سایت آشنا شوید.

بدون نظر

ورود