سلبریتی های موفقی که طعم اخراج شدن را چشیده اند

سلبریتی های  موفقی که طعم اخراج شدن را چشیده اند

تحقیقات نشان داده عمده ی رهبرانی که دست کم یک تجربه ی منفی شغلی داشتند در نهایت به سمت مدیرعاملی رسیدند. هرگز دست از تلاش برنداشتن اصل بسیار مهمی است که نباید آن را فراموش کرد. اخراج شدن می تواند فصل جدید و بهتری در زندگی تان رقم بزند و برخی سلبریتی ها هم این نکته را با تجربه ی خود اثبات کرده اند.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که پیش از رسیدن به شهرت و موفقیت، طعم اخراج شدن را چشیده بودند.

مدونا

مدونا پیش از بدل شدن به خواننده ای اسطوره ای، در یکی از شعبه های کافی شاپ زنجیره ای دانکن دوناتس کار می کرد. اما بیشتر از یک هفته در آنجا دوام نیاورد و به اذعان خودش، به خاطر آنکه کارش را جدی نمی گرفت از آنجا «به بیرون پرتش کردند». مدونا گفته دائماً با دستگاه ژله ساز بازی می کرد.

اپرا وینفری

اپرا وینفری در سال ۱۹۷۶ به شهر بالتیمور ِ آمریکا نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان گوینده خبر مشغول به کار شد. اما مشکلی رخ داد و او از کارش اخراج شد: «هر تنزل درجه ای فرصتی است برای چیزی دیگر. من گوینده ی تلویزیونی خوبی نبودم. زیاد از حد احساساتی بودم.»

او در آن زمان، سالانه ۲۲ هزار دلار درآمد داشت اما تا سال ۲۰۰۸ درآمد سالانه ی او به ۲۷۵ میلیون دلار رسید.

نیکی میناژ

نیکی میناژ پیش از آنکه به چهره ی مشهوری تبدیل شود، در هیچ شغلی دوام نمی آورد. او خودش در اینباره گفته که رفتارش بسیار بد بود. آخرین شغلش مدیریت یک دفتر بود و می گوید از سر کار رفتن بیزار بود: «پانزده باری اخراج شدم چون رفتارم وحشتناک بود. قبل از آن در رستوران زنجیره ای رد لابستر کار می کردم و یک بار دنبال یکی از مشتری ها تا بیرون رستوران رفتم تا خودکارم را از او پس بگیرم.»

ایمی آدامز

ایمی آدامز از یک برنامه ی تلویزیونی اخراج شد چون فکر می کردند جذابیت کافی را ندارد: «به خاطر همین واقعاً فکر می کردم دیگر قرار نیست این کار را دهم. فکر می کردم این صنعت دارد به من می گوید که قرار نیست این اتفاق بیافتد.»

با این حال، همانطور که حالا می توان دید او به بازیگر محبوبی بدل شد و بسیاری از مردم دنیا او را می شناسند.

لیدی گاگا

لیدی گاگا از اولین کار خود با یک شرکت ضبط موسیقی اخراج شد چون آن ها نمی خواستند ۶ ماه دیگر برای ساخت اولین آلبوم او منتظر بمانند. و آن تیره و تار ترین روزهای زندگی او بود. لیدی گاگا می گوید بعد از چنین اتفاقاتی در صنعت سرگرمی خیلی مهم است که دست از تلاش برندارید.

هیو جکمن

اولین شغل واقعی هیو جکمن کار در یکی از شعبه های فروشگاه زنجیره ای سون- ایلون بود. مدیر فروشگاه او را به خاطر پرحرف بودنش اخراج کرد: «با مشتری ها خیلی حرف می زدم که احتمالاً درست هم بود.»

او گرچه از کارش اخراج شد اما خودش این اتفاق را تجربه ی مثبتی می دانست و معتقد بود راه های زیاد دیگری برای پول درآوردن وجود دارد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • بهزاد خرداد ۸, ۱۴۰۰

    سلام خانم گلریز. کارهاتون رو دوست دارم ولی بعضی مواقع مثل همین صفحه واقعا افتضاح درمیاد. لطفا برای اشتراک گذاریشون بیشتر تامل و بررسی کنید. ممنون از زحماتتون