پاهای کریس همسورث سوژه کاربران فضای مجازی شد!

پاهای کریس همسورث سوژه کاربران فضای مجازی شد!

کریس همسورث، بازیگر مشهور هالیوودی در جدیدترین پست اینستاگرام خود گرچه بازوهای تنومندش را به رخ کشیده اما این پاهای لاغر و باریکش هستند که سوژه ی بحث کاربران شده است.

بازیگر نقش «ثور» در شرح این عکس که او را دست در دست یکی از پسران دوقلویش نشان می دهد، نوشته: «دست مرد کوچکم رو گرفته بودم و همون سؤال قدیمی رو ازش پرسیدم که دوست داره وقتی بزرگ شد چیکاره بشه. اونم گفت بابا می خوام سوپرمن بشم. شانس آوردم دو تا بچه ی دیگه هم دارم.»

برخلاف شرح بامزه ی عکس و بازوهای تنومند همسورث، در کامنت ها صحبت از پاهای او است که برعکس، لاغر و باریک هستند.

لوک، برادر همسورث، در کامنتی نوشته: «داداش؟! بازم پاهات از تمرینها جا افتاد؟!» این کامنت بیش از ۷۰۰ هزار لایک دریافت کرده و کاربران زیادی موافقت خود را با آن ابراز کردند.

برخی دوستان سلبریتی همسورث، از جمله گل گدوت، رایان رینولدز و جاش برولین هم با گذاشتن کامنت، تعجب خود را ابراز کردند.

همسورث در مصاحبه ی اخیر خود با تلگراف گفته بود تمرینات ورزشی اش بر بالاتنه ی او تمرکز دارند چون «این قسمت است که بیشتر دیده می شود».

«وقتی با مربیم کار می کنم، لباس نقشم رو در نظر می گیریم و به این فکر می کنیم که آیا بیشتر شونه ها رو نشون میده یا اینکه قراره عضلات دو سر بازویی یا ذوزنقه ای رو ببینیم. اما باید تعادل هم ایجاد کنید چون احتمالش هست که یه صحنه ی بدون پیراهن داشته باشید. کسی دلش نمی خواد مثل ملوان زبل فقط یه قسمت از بدنش باد کرده باشه.»

همسورث ۳۷ ساله در ماه های اخیر همزمان با بازی در فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) تمرینات خود را سخت ادامه می دهد. او خود را برای بازی در نقش «هالک هوگان» در یک فیلم زندگینامه ای درباره ی ورزش کشتی هم آماده می کند.

با این حال، رشد عضلانی کریس همسورث کار را برای بدلش دشوار کرده است. چندی پیش بود که بابی هالند هانتون، بدل همسورث در مصاحبه ای گفت آرزویش این است که این بازیگر معروف دست از بزرگ کردن اندامش بردارد.

او در مصاحبه ی خود گفت: «هر کس اون رو میبینه میگه وای ببین چقدر گنده شده، و منم میگم آره عالیه، حالا منم باید اونقدری بشم. بهش پیام میدم و میگم خیلی ممنون مرد، بازم سخت ترش کردی.»

منبع: insider
۷ نظر

ورود

  • امیر علی خرداد ۹, ۱۴۰۰

    شما نمی خواد در مورد بدن کریس همسورث نظر بدی

    • Thor fan girl خرداد ۹, ۱۴۰۰

      خیلی ممنون بابت این پست باحال? کریس عشقه? خرس بزرگ????

  • مهدی خرداد ۹, ۱۴۰۰

    خانم برهمند میشه بپرسم چه خصومتی با کریس همورث دارید ؟!

  • خرداد ۱۰, ۱۴۰۰

    کریس همسورث مزخرف ترین آدم دنیاست

    • م خرداد ۲۵, ۱۴۰۰

      آره هرچی تو میگی همونه حرص نخور ??

    • مهدی مرداد ۱۳, ۱۴۰۲

      مضخرف نگو بابا کریس همسوث عشقه

  • ناشناس آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    اونی که این حرفو درباره کریس همسورث گفته خیلی حسادت می‌کرده? همسورث یک بازیگر معروف هالیوود هست و همه مردم دوستش دارن مخصوصا خودم