برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد

برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد

برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد.

این برند مشهور لباس زیر زنانه، روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته اعلام کرد با گروهی از زنان الهام بخش از جمله فعالان و کارآفرینان زن وارد همکاری شده تا تصویر جدیدی از این برند خلق و تغییری اساسی در آن ایجاد کند.

به گفته ی شرکت ویکتوریا سکرت، این زنان که پریانکا چوپرا، بازیگر و کارآفرین هندی و مگان راپینو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، دو تن از آن ها هستند، از این پس چهره و صدای این برند خواهند بود.

ویکتوریا سکرت از اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی با فرشته هایش شناخته می شد. این زنان که برخی از مشهورترین مدل های دنیا در میان آن ها بودند، از جمله ژیزلی بینچنی، تایرا بنکس و هایدی کلوم، چهره های تبلیغاتی این برند بودند و در فشن شوی سالانه ی آن حضور داشتند.

مدیر عامل ویکتوریا سکرت، مارتین واترز، روز چهارشنبه در مصاحبه ای با نیویورک تایمز، فرشته های این برند را «از جهت فرهنگی نامناسب» عنوان کرد.

در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی، فشن شوهای برند ویکتوریا نقش پررنگی در تعریف «جذابیت جنسی» زنانه داشت. این تعریف اما در سال های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود و دیگر منسوخ شده تلقی می شد.

اد رازک، مدیر بخش بازاریابی شرکت مادر ویکتوریا سکرت، ال برندز، مغز متفکر فشن شوی این برند بود. رازک یکی از بانفوذترین چهره های صنعت مدلینگ در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی محسوب می شد و بسیاری از مدل های مشهور به کمک او وارد این عرصه شدند.

رازک اما در اوت ۲۰۱۹ از کار خود کناره گیری کرد و فشن شوی ویکتوریا سکرت هم که قرار بود در نوامبر همان سال برگزار شود لغو شد. این اتفاق یک سال پس از صحبت های بحث برانگیز رازک درباره ی استفاده از مدل های سایز بزرگ و تراجنسیتی رخ داد.

واترز در گفتگوی خود با نیویورک تایمز گفت این تغییرات زودتر از این ها باید در برند ویکتوریا سکرت صورت می گرفت.

او در اینباره گفت: «در گذشته برند ویکتوریا سکرت تنهای یک بعد به اسم “جذابیت جنسی” داشت.»

واترز افزود: «من فهمیده ام که ما باید خیلی وقت پیش این برند را تغییر می دادیم اما اختیار انجام چنین کاری را در شرکت نداشتیم.»

 

بیشتر بخوانید:

فرشته های زیباروی برند ویکتوریا سکرت چطور کشف شدند؟

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود