با ایو جابز کوچک ترین فرزند استیو جابز آشنا شوید

با ایو جابز کوچک ترین فرزند استیو جابز آشنا شوید

ایو کوچک ترین فرزند استیو جابز، بنیان گذار فقید اپل، خود دارد به چهره ی شناخته شده ای بدل می شود. او در اینستاگرامش که بیش از ۲۲۱ هزار دنبال کننده دارد، برش هایی از زندگی خود را مستند می کند: از فارغ التحصیلی از دانشگاه استنفورد آمریکا به همراه دوستانش گرفته تا فعالیت حرفه ای خود در رشته ی اسب سواری و سفرهای مجللش.

ایو که متولد سال ۱۹۹۸ است و حالا ۲۳ سال دارد، دو خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های رید و ارین و همینطور یک خواهر ناتنی به نام لیسا دارد. والتر آیزاکسون که کتاب زندگی نامه ی استیو جابز را نوشته، ایو را «مصمم، شیطان و بامزه» توصیف کرده است.

اما جدا از نام خانوادگی معروف و ثروت میلیارد دلاری ایو، دیگر از او چه می دانیم؟

مدل یک برند مشهور لوازم آرایشی شد

ایو از کودکی خود را از کانون توجه عمومی دور نگه داشته اما در سال ۲۰۲۰ با همکاری با پویش تبلیغاتی برند آرایشی مشهور Glossier به عنوان مدل، در کنار چند چهره ی شناخته شده ی دیگر شروعی توفانی در دنیای مد و فشن داشت.

یک اسب سوار حرفه ای است

ایو در اینستاگرام خود توانایی اش در پرش با اسب را بارها به رخ کشیده است. او در حقیقت یک اسب سوار حرفه ای است و حتی با جنیفر گیتس، دختر بیل گیتس هم مسابقه داده است.

البته تمرین های او در مزرعه ای که مادرش، لارن پاول جابز در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۱۵ میلیون دلار در ایالت فلوریدا خریداری کرد حتماً در این امر تأثیرگذار بوده است. ایو اسب سواری را از ۶ سالگی آغاز کرد.

او پیش تر در اینستاگرام خود از رابطه ی عاشقانه اش با هری هادسون، موزیسین ۲۸ ساله ی آمریکایی خبر داده بود. هادسون از دوستان صمیمی خانواده ی کارداشیان-جنر است. ایو بعداً این پست را حذف کرد اما عکس های دو نفره ی آن ها هنوز در حساب اینستاگرام هادسون وجود دارد.

مانند پدر و مادرش در دانشگاه استنفورد تحصیل کرد

ایو همچون پدر و مادرش، به تازگی از استنفورد، یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا فارغ التحصیل شده است. او در این دانشگاه در رشته ی فناوری علمی و جامعه تحصیل کرد. او برای ابراز خوشحالی اش از این موفقیت، تصویری در اینستاگرامش منتشر و از دانشگاه خود تشکر کرد. در میان نظرات این پست، پیام تبریک جنیفر گیتس، دختر بیل گیتس به چشم می خورد که نوشته بود به او افتخار می کند.

ثروت خانواده اش را به ارث نمی برد

لارن پاول جابز در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد او ثروت ۲۱/۷ میلیارد دلاری خود را برای فرزندانش به ارث نمی گذارد. او گفت این ثروت با مرگ او به پایان می رسد و قصد دارد از آن برای انجام کارهای خیر استفاده کند.

این موضوع اما مانع از برخورداری ایو از یک زندگی مجلل نشده و او با دستاوردهایی که داشته احتمالاً همین حالا هم آمادگی آن را دارد که اسم و رسمی برای خود برهم زند.

 

بیشتر بخوانید:

با فرزندان میلیاردرهای دنیای فناوری آشنا شوید

مدیران برجسته دنیای فناوری که مقررات سختگیرانه‌ای درمورد استفاده فرزندان‌شان از تکنولوژی دارند

چهره های مشهوری که ثروت خود را برای فرزندان شان به ارث نمی گذارند

لورن پاول جابز ؛ بیوه استیو جابز و میلیاردی که ثروتش را صرف امور بشردوستانه می کند

کمالگرایی استیو جابز و دردسرهای زندگی با او؛ خرید یک کاناپه ۱۰ سال طول می کشید

چرا سخنرانی استیو جابز در دانشگاه استنفورد پربازدیدترین سخنرانی در یوتیوب شد؟

منبع: scmp
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • T مرداد ۲۶, ۱۴۰۰

    داماد نمی خوان من ثروت اصلا برام مهم نیست گرچه اصلا ارث نمی بره ولی مادرشو راضی می کنم???

    • . مرداد ۲۶, ۱۴۰۰

      دختر خوبیه فقط یکمی جلف غست?

  • محمدی مرداد ۲۶, ۱۴۰۰

    الان زندگی یک دختر پولدار آمریکایی که کارش مدلینگ و فعالیت در اینستاگرامه چه اهمیتی برای ما می تونه داشته باشه؟ امثال جنرها و کارداشیانها چه گلی به سر دنیا زدن که یک دختر پولدار دیگه که هنرش ژست گرفتن جلوی دوربینه بزنه؟ ضمنا پدرش هیچ وقت در استنفورد تحصیل نکرد و کالجی هم که میرفت نیمه کاره رها کرد.