خبرهای کرونایی: از تغییر ساعت کاری ادارات تهران تا ممنوعیت تردد استانی خودروهای شخصی

خبرهای کرونایی: از تغییر ساعت کاری ادارات تهران تا ممنوعیت تردد استانی خودروهای شخصی

غلامرضا عباس‌پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در رابطه با تغییر ساعت کاری کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی استان تهران از ابتدای شهریورماه گفت: «برای صرفه جویی در مصرف برق و براساس ابلاغ وزارت کشور ساعت کار ادارات در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۳ شده بود. این بازه‌ی زمانی از نخستین روز شهریور ماه به ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا می‌کند.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «تعطیلی ادارات استان در روزهای پنجشنبه نیز با توجه به عدم تمدید هیات دولت به حالت اول برمی‌گردد و ادارات استان تهران از ابتدای شهریورماه در روزهای پنجشنبه تعطیل نیستند.»

ممنوعیت تردد استانی خودروهای شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی

تغییر ساعت کاری

بنا بر گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران – شمال و آزاد راه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان در جریان است. محورهای خرم آباد – پل‌دختر و شهداد – نهبندان مسدود است. محورهای دارای انسداد فصلی از این قرارند: شمشک – دیزین،  اولنگ – شاهرود،  پونل – خلخال. محور غیر شریانی رباط پشت بادام – بیاضه نیز مسدود است.

بنابر گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، بر اساس تصاویر دریافتی از سامانه‌های تردد شمار، گشت‌های شعب راهداری کل کشور و نیز دوربین‌های نظارتی، هم اکنون به‌ جز محورهای مسدود و ممنوع ذکرشده، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و آمد و شد در آنها به صورت عادی در جریان است.

تغییر ساعت کاری

در طی شبانه ‌روز گذشته، براساس جدیدترین اطلاعات دریافتی، ترددشمارهای فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز گذشته ۲۰.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۷.۳ درصد، کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ و بیشترین تردد در بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ صورت گرفته است که هموطنان می‌ توانند با آگاهی از این مطلب زمان مناسب‌تری را برای سفرشان انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید:

کار اجباری مجازات تخطی از محدودیت های کرونایی در کره شمالی

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود