زنی که با قاتل برادرش ازدواج کرد!

زنی که با قاتل برادرش ازدواج کرد!

یک زن اهل ایالت اوهایو آمریکا با مردی ازدواج کرده که ۳۲ سال قبل در قتل برادر ناتنی او گناهکار شناخته شده بود. تصمیم این زن برای بخشیدن قاتل برادرش به  رقم خوردن عشقی غیر منتظره میان آن ها انجامید.

در سال ۱۹۸۹، تیجن به جرم قتل برادر استراوس به زندان افتاد، اما محکومیتش در ماه ژوئن سال جاری لغو شد. این اتفاق زمانی رخ داد که معلوم شد دادستان ها تصاویر صحنه ی جرم را در زمان برگزاری دادگاه تیجن تحویل نداده بودند.

حالا تیجن ۵۷ ساله منتظر برگزاری مجدد دادگاه خود است و در بازداشت خانگی به سر می برد اما موفق شده فرصتی یابد تا با کریستال استراوس، خواهر مردی که در قتل او گناهکار شناخته شده بود، ازدواج کند.

کیمبرلی کورال، وکیل تیجن، این زوج را به عقد یکدیگر درآورد و شاهدان عقد هم دستیاران کورال بودند.

ماجرای آشنایی تیجن و استراوس

در سال ۲۰۱۶ استراوس ۴۵ ساله نامه ای به تیجن نوشت تا بگوید او را به خاطر جنایتی که مرتکب شده بود بخشیده اما رابطه ای که به دنبالش میان آن ها شکل گرفت استراوس را متقاعد کرد که تیجن بی گناه است.

تیجن در مصاحبه ای با واشنگتن پست گفته: «هر دوی ما یک نقطه ی مشترک داریم، فقدان برایان. ما شروع کردیم به حرف زدن باهم و همه چیز از آنجا شروع شد.»

شب سال نو ۲۰۱۹ استراوس و تیجن به علاقه شان به یکدیگر اعتراف کردند و تیجن از او خواستگاری کرد.

مرگ برایان مک گری

برایان مک گری، برادر ناتنی استراوس، از ۱۵ سالگی در خانه ی خانواده ی تیجن زندگی می کرد و او و تیجن با یکدیگر دوست صمیمی بودند.

در آوریل سال ۱۹۸۷، جسد مک گری ۱۸ ساله در حالی کشف شد که آثار ضربات چاقو و اصابت گلوله های اسلحه ی تیجن بر روی آن مشهود بود.

تیجن گفته بود بعد از یک شب مصرف شدید مشروب و ماری جوانا بازگشته و با جسد برایان مواجه شده بود.

تیجن بعد از چهار روز بازجویی بازداشت شد. کاراگاهی که از تیجن بازجویی کرده بود به او گفته بود سرش را به میز خواهد کوباند، به دروغ ادعا کرده بود دی‌ان‌ای تیجن روی اسلحه پیدا شده و به او گفته بود اگر اعتراف کند که برای دفاع از خود به برایان شلیک کرده وضعش بهتر خواهد شد.

تیجن و تیم حقوقی اش بارها درخواست تجدیدنظر دادند اما در سال ۲۰۱۴ یکی از وکلای تیجن توانست به پرونده پلیس دسترسی یابد که نشان می داد پلیس ۸۷ عکس از صحنه ی مرگ برایان تهیه کرده بود اما دادستان ها تنها ۱۰ تای آن ها را برای استفاده به دادگاه ارائه داده بودند.

کورال، وکیل تیجن این سؤال را مطرح کرده که آیا پلیس در صحنه ی جرم دست برده و عینک تیجن را روی زمین قرار داده تا اینطور به نظر برسد که درگیری ای رخ داده بود.

به گفته ی وکلای تیجن، نظریه ی دیگری که وجود دارد این است که پلیس خودکشی بودن مرگ برایان را بررسی نکرده بود. این در حالی است که در عکس های تهیه شده از صحنه ی جرم تکه ای کاغذ به چشم می خورد که از جیب لباس برایان بیرون زده بود. به عقیده ی کورال این کاغذ می تواند یک یادداشت خودکشی بوده باشد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • ویزاچی شهریور ۵, ۱۴۰۰
  • پویا شهریور ۵, ۱۴۰۰

    بعضی از زنا (خیلی ببخشید ولی فقط بعضیا) واقعاً گوسفندن -_-
    حتی تو جنگ های تاریخی هم مردا برای دفاع از سرزمین و ناموسشون میمردن بعدش زنا و دختراشون با دشمنانی که پیروز شدن و شهرشونو گرفتن تولیدمثل میکردن

  • من شهریور ۵, ۱۴۰۰

    تو آمریکا کنار خیابان ازدواج می کنند اینجا به کمتر از هتل ۵ ستاره رضایت نمیدن !!!

  • . شهریور ۵, ۱۴۰۰

    مغز؟