زن آمریکایی به خاطر تزریق واکسن کرونا ۲ میلیون دلار جایزه گرفت!

زن آمریکایی به خاطر تزریق واکسن کرونا ۲ میلیون دلار جایزه گرفت!

یک زن اهل ایالت میشیگان آمریکا در قرعه کشی این ایالت برای دریافت کنندگان واکسن کرونا برنده و یک شبه میلیونر شد. این قرعه کشی میان همه ی ساکنین ایالت میشیگان برگزار شد که حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده بودند.

کریستین دووال در این برنامه ی قرعه کشی که در ماه ژوئیه برای افزایش میزان واکسیناسیون ایالت میشیگان به راه افتاد، برنده ی ۲ میلیون دلار شده است.

دووال که سال گذشته شغل تمام وقتش را رها کرده بود تا به دختر مدرسه ای خود در آموزش از راه دورش یاری برساند، می گوید برنده شدن این پول به آن ها کمک می کند به همه ی آرزوهای خود برسند. دووال در ماه آوریل واکسینه شده بود.

این مادر آمریکایی می گوید از این پول برای تحصیل سه فرزند خود در کالج و بازسازی خانه شان استفاده می کند. او همچنین قصد دارد بخشی از این پول را برای بهبود خدمات روان درمانی اهدا کند.

دووال می گوید: «واقعاً خوش شانس هستیم و می خواهیم این پول را به افراد نیازمند برگردانیم. این همه‌گیری برای همه سخت بوده و ما فکر می کنیم بیش از پیش نیاز به ارائه ی خدماتی است که مروج مراقبت های روانی مثبت باشند.»

برنامه ی قرعه کشی ایالت میشیگان از اول ماه ژوئیه آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه داشت. این قرعه کشی جوایز بزرگ دیگری هم داشت، از جمله یک جایزه ی یک میلیون دلاری و قرعه کشی های روزانه برای مبلغ ۵۰ هزار دلار. کودکان ۱۲ تا ۱۷ ساله ای که واکسینه می شدند هم می توانستند در این قرعه کشی شرکت و شانس خود را برای برنده شدن کمک هزینه ی تحصیلی امتحان کنند.

گرچن ویتمر، فرماندار ایالت میشیگان اعلام کرد این برنامه باعث شد روند واکسیناسیون این ایالت در نیمه ی تابستان با افت رو به رو نشود.

حدود ۶۰/۷ درصد جمعیت ایالت میشیگان تاکنون واکسینه شده اند.

 

بیشتر بخوانید:

نوجوانان آمریکایی در ازای واکسن زدن آیپد و بورس تحصیلی می گیرند

واکسن بزن آپارتمان ببر! ترفند هنگ کنگی ها برای ترغیب شهروندان به واکسن زدن

قهوه و بلیط سینما پاداش جوانان انگلیسی برای دریافت واکسن کرونا

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود