ویدئویی تماشایی از فرو رفتن جانی دپ در نقش جک گنجشکه به خاطر طرفدار کوچکش

ویدئویی تماشایی از فرو رفتن جانی دپ در نقش جک گنجشکه به خاطر طرفدار کوچکش

دزدان دریایی به طور کلی قرار نیست چیزی شبیه به دوست داشتنی یا خیّر باشند. به همین دلیل هم هست که دزد دریایی هستند نه یک آدم نیکوکار. با این حال جانی دپ، بازیگر معروف مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) به طور قطع اجازه نداده این واقعیت تاریخی مانع از استفاده ی او از شخصیت «جک گنجشکه» برای شاد کردن طرفدارانش شود.

جانی دپ این هفته برای تبلیغ و معرفی فیلم خود «شهر دروغ ها» (City of Lies) در جشنواره فیلم دوویل ِ فرانسه حضور یافته بود. با این حال، مراسم های فرش قرمز همواره با حضور جمعیت زیادی از طرفداران چهره های مشهور هم همراه است و اگر فرصت باشد بازیگرانی مانند جانی دپ دوست دارند در جایی که امکانش باشد گپی با مردم بزنند.

ویدئویی از یکی از چنین دیدارهایی در این جشنواره منتشر شده که جانی دپ را در حال صحبت به زبان فرانسوی با یک طرفدار کوچک خود نشان می دهد که لباس های شخصیت «جک گنجشکه» را بر تن دارد. دپ اما یکباره تغییر لحن می دهد و به سبک خاص صحبت کردن «جک گنجشکه» به طرفدار کوچکش می گوید که شبیه او شده. در پایان هم او را در آغوش می کشد و هدایایی که برایش آورده بود را مؤدبانه می پذیرد. به پایان رساندن این گفتگو با فرو رفتن یکباره در نقش «جک گنجشکه» طرفدار کوچک او و همراهش را به وضوح خوشحال می کند.

جانی دپ در سال های اخیر بیشتر به واسطه ی مشکلات حقوقی اش در خبرها حضور داشته، مشکلاتی که همگی با همسر سابقش، امبر هرد مرتبط هستند. اما آنچه درجشنواره دوویل رخ داد را قطعاً می توان جادوی سینما دانست. جدا از آن مشکلات بسیار جدی که گریبانگیر جانی دپ شده، او برای پرداختن به کار خود و طرفدارانش در این جشنواره شرکت کرده بود، بنابراین آنچه در این ویدئو دیدیم در زمانی بهتر از این نمی توانست رخ دهد چرا که نشان می دهد جانی دپ می تواند حتی در فشرده ترین زمان هم کار خود را انجام دهد.

ارزش این امر با توجه به فیلم «شهر دروغ ها» که اکران آن به تعویق افتاده بود دو چندان می شود. دعواهای قانونی برای پایان دادن به ساخت این فیلم باعث شد فیلمی که قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود، بالاخره امسال به نمایش درآید. این فیلم که به تحقیقات صورت گرفته درباره ی مرگ دو رپر مشهور، نوتریس بی. آی. جی. و توپاک شکور می پردازد، حالا در سرتاسر دنیا به نمایش درآمده و یکی از نگرانی های جانی دپ را کم می کند.

این امر با لحظه ی زیبایی که میان جانی دپ و طرفدار کوچکش که او را هنوز «کاپیتان جک گنجشکه» می داند بی ارتباط نیست. «دزدان دریایی کارائیب» شاید در آینده در مسیر جدیدی قرار گیرد اما جانی دپ هنوز چهره ی اصلی این فرانشایز محسوب می شود. بنابراین شاید او از نقش «گریندلوالد» در مجموعه فیلم «جانوران شگفت انگیز» (Fantastic Beasts) محروم شده باشد اما دست کم یکی از نقش های به یادماندنی او هنوز برای طرفدارانش در سرتاسر دنیا جذابیت دارد.

منبع: cinemablend
بدون نظر

ورود