ابراز نگرانی گسترده از چالش جدید تیک تاک: به معلمت سیلی بزن و از آن فیلم بگیر

ابراز نگرانی گسترده از چالش جدید تیک تاک: به معلمت سیلی بزن و از آن فیلم بگیر

مدیران آموزشی در سرتاسر ایالت نیوهمپشایر امریکا درباره ی چالش جدید تیک تاک که دانش آموزان را بر آن می دارد که به معلم خود سیلی بزنند و از آن فیلم بگیرند هشدار داده اند.

مقامات مدارس در سرتاسر ایالات متحده درباره ی عواقب این کار به والدین و دانش آموزان اخطار داده اند. این اخطارها در پی حمله ی تنی چند از دانش آموزان به معلم خود و تبدیل شدن به تیتر یک رسانه ها مطرح می شوند.

مگان تاتل، مدیر بزرگ ترین صنف مدرسان می گوید: «شاید با این کار به دانش آموزان حس کاذبی از جسارت دست بدهد. اما بی احترامی به مدرسان می تواند الگوی نامناسبی را برای آیندگان به جا بگذارد و طرز فکرشان راجع به این که چه چیز در جامعه قابل قبول است و چه چیز نیست را تحت تاثیر قرار دهد.»

او در ادامه می گوید: «ما شاهد خشونت های کلامی و تهدید به خشونت فیزیکی علیه اعضای بورد مدرسه و مدرسان بوده ایم. به نظر می رسد که گفتمان اجتماعی دارد جای خودش را به ترس و خشونت می دهد.»

چالش جدید تیک تاک

در ویدیوهای پربازدیدی که اخیراً در تیک تاک منتشر شده دانش آموزانی از ابتدایی گرفته تا دبیرستان را می بینیم که جای صابون های مایع را در دستشویی با ادرار پر می کنند و به تخریب توالت ها می پردازند.

و حالا این طور که مقامات رسمی مدارس هشدار داده اند چالش جدید تیک تاک در ماه اکتبر سیلی زدن به معلم ها است. تاتل می گوید که او والدین را وادار کرده که با فرزندان شان راجع به عواقب ناگواری که ممکن است با این کار انتظارشان را بکشد صحبت کنند.

چالش جدید تیک تاک

آدام مارکو، رئیس صنف معلمان ناشوآ می گوید که به طور کل در مورد چالش های تیک تاک نگران است. وی می گوید: «ممکن است برخی شان بی ضرر باشند اما برخی دیگر افراد را در خطر آسیب های جدی قرار می دهند.»

چالش جدید تیک تاک

مقامات تیک تاک هر نوع اقدام برای ترویج خشونت را محکوم کرده و گفته اند که هر گونه محتوای مربوط به این چالش از این پلتفرم حذف خواهد شد.

تیک تاک طی بیانه ای گفته است: «چالش “سیلی زدن به معلم” اهانت به تمام معلمان در سرتاسر جهان است. و اگرچه این قضیه تبدیل به ترند نشده اما اگر چنین محتوایی مشاهده شود بی درنگ حذف خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

چالش تیک تاک جان پسربچه ۹ ساله را گرفت

ترند جدید تیک تاک یک زن را گرفتار حمله قلبی کرد

تلفن بازی با حیوانات خانگی؛ چالش جدید شبکه اجتماعی تیک تاک که با انتقاد روبه‌رو شد

منبع: Union Leader
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • آنتی رضا ستوده مهر ۱۹, ۱۴۰۰

    دلم واسه اون بدبختی که می خواد به گوش عمو سعید سیلی بزنه می سوزه?