ممنوعیت اکران فیلم Eternals در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و واکنش آنجلینا جولی

ممنوعیت اکران فیلم Eternals در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و واکنش آنجلینا جولی

برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، فیلم Eternals (جاودانگان)، جدیدترین فیلمی را که آنجلینا جولی به ایفای نقش در آن پرداخته غدقن کرده اند. این مطلب او را به واکنش واداشته است.

به گزارش CNN، جولی که در این فیلم نقش مبارزی به نام «تنا» را بازی می کند درباره ی درخواست عربستان سعوی، کویت و قطر برای سانسور صحنه ی رابطه ی دو فرد همجنس به بحث و گفتگو پرداخته است. این سه کشور تقاضای درآوردن این صحنه ها از فیلم برای اکران را داشته اند که ظاهراً دیزنی این را نپذیرفته است.

جولی در این رابطه می گوید: «من برای آن تماشاچیان دلم می سوزد. و به مارول افتخار می کنم که به سانسور آن صحنه ها تن نداده است. من هنوز نمی فهمم چطور امروز در دنیایی زندگی می کنیم که در آن افرادی هستند که خانواده ی “فاستوس” و زیبایی و عشق رابطه مابین شان را نمی بینند. این که چطور کسی از آن ناراحت است، مرعوب آن است، آن را قبول ندارد و به آن بها نمی دهد، از سر نادانی است.»

فیلم Eternals

در فیلم Eternals، جاودانگان، یک نژاد بیگانه ی نامیرا هستند که پس از هزاران سال زندگی در اختفا، سر و کله شان پیدا می شود تا از زمین در مقابل همتایان شیطان‌صفت خود با نام «منحرف ها» محافظت کنند. در این فیلم فاستوس (با بازی برایان تایری هنری) با شخصتی که هاز سلیمان نقش آن را بازی می کند، در رابطه ای همجنسگرایانه است.

فیلم Eternals که توسط کلوئی ژائو کارگردانی شده بیست و ششمین فیلم دنیای مارول محسوب می شود که تولید آن را مارول استودیوز و انتشار آن را استودیوی سینمایی دیزنی بر عهده داشته است. فیلمنامه ی فیلم را کلوئی ژائو به همراه پاتریک بورلی، رایان فیرپو و کاز فیرپو نوشته اند.

فیلم Eternals

فیلم Eternals در تاریخ ۱۸ اکتبر برای اولین بار در لس آنجلس به نمایش در آمد و در ۵ نوامبر در سرتاسر ایالات متحده روی پرده رفت. نقد و نظرات به این فیلم یکدست نبوده و برخی جلوه های بصری و گروه بازیگران آن را مورد تعریف و تمجید قرار داده اند و گروهی دیگر روند و ریتم فیلم را مورد نکوهش و نقد منفی قرار داده اند. بودجه ی ساخت این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار بوده است.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه که در مورد داستان و شخصیت های فیلم مورد انتظار Eternals می دانیم

تصاویر حضور آنجلینا جولی و فرزندانش در مراسم نمایش افتتاحیه فیلم «جاودانگان»

آنجلینا جولی از دعوایش با برد پیت به خاطر همکاری با متجاوز به خود می گوید

منبع: CNN
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷۶ نظر

ورود

  • محب آبان ۱۵, ۱۴۰۰

    تو به هر چیزی دوست داری افتخار بکن. مساله اینه که حق ندارید این چیزها رو زور چپون کنید توی فیلمهاتون! تو و تمام استودیوهای هالیوودی کارتون تولید سرگرمیه و پولی که میگیرید برای همینه. فکر کردید عقل کل دنیایید و باید همه آدمها از مردم خودتون گرفته تا مردم کشورهای دیگه رو شستشوی مغزی بدید؟ آزادی یعنی هرکی هرطور دوست داره زندگی کنه و مانع نحوه زندگی بقیه نشه. اینکه تمام تولید کننده ها و استودیوهای هالیوودی رو مجبور کردید هر فیلمی (تاکید می کنم هر فیلمی) می سازند فمینیسم و LGBT و بقیه پروپاگانداهای مذخرفتون رو بچپونند توش اسمش اجباره، اسمش شستشوی مغزیه، نه آزادی بیان و عقیده. دلت واسه خودتون بسوزه که توهم آزادی دارید ولی عروسک خیمه شب بازی دیگران هستید.

    • Hosein آبان ۱۵, ۱۴۰۰

      آفرین استدلال خیلی خوبی بود تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم

      • امیر آبان ۱۷, ۱۴۰۰

        محب دمت گرم عالی نواختی

    • Kimia آبان ۱۵, ۱۴۰۰

      حرفات خیلی اشتباه هست هیچ ربطی نداره در حال حاضر فمنیسم برای بهتر شدن دنیا هست و اینکه هرکسی دوست داره می‌تونه این فیلم هارو سانسور شده ببینه ، اینا برای کل جهان آماده میکنم نه برای من و تو ، هر کشوری که برای سانسور شدن فیلم مهمه می‌تونه خودش سانسور کنه ، چرا باید بقیه کشور ها به خاطر این چندتا کشور بسوزد ؟ شاید یه سری از کشور های می‌خوام مردمشون با این چیز ها آشنا بشن و اطلاعاتشون ن بره بالا ، پس لطفاً به نظر دیگران هم احترام بزار جناب آقای محب

      • Mohamad Reza آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        حرفهای شما ک بشدت اشتباهه چون اصل قانون فمنیست ینی مرد ستیزی و همین فمنیست باعث شده الان دنیا انقد ب گند کشیده شده الان هالیوود داره خیلی ضایع فمنیست و LGBT رو می‌کنه تو چشمو مغز سن پایین تر ها ک ینی اشکال نداره دوتا مرد باهم یا دوتا زن باهم باشن این ازادی نیست این اح.مق بودنه ک همچین کثا.فت کاری ای رو توی ی فیلم بیاره ک فیلمش جایزه بگیره یا همه مدل ادمی ببینه من خودم از انجلینا جولی خوشم نمیومد ولی الان متنفر شدم درسته هر کشوری ک بخواد میتونه سانسور کنه ولی همچین قضیه ای نباید اصلا باشه

        • همایونی آبان ۱۶, ۱۴۰۰

          احسنت

          • بردیا آبان ۱۷, ۱۴۰۰

            درسته فیمنیسم که دشمن بشریت شده و هالیوود هم فقط کارش شیتشوی مغزی برای اعداف کثیف ایلومیناتی هست

      • شهاب آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        فمینیسم برای بهتر شدن جهانه؟ جوک جالبی بود ولی خنده دار نبود! شاید هم هنوز دوزاریت نیوفتاده و فکر می کنی که فمینیسم دنبال برابری جنسیتیه.
        بگذریم. اینکه تفکراتی که اونها تبلیغش رو می کنند درسته یا غلطه کاری ندارم ولی همونطور که این دوستمون گفت الان که تبدیل به پروپاگاندا شده و رد پاش توی همه فیلمها و سریالها و بازیها و محصولات سرگرمی دیگه دیده میشه و سازنده هایی که زیربار قراردادن این تبلیغات توی آثارشون نمیرن تحت فشار رسانه ها و سیاسیون قرار می گیرند دیگه جنبه آزادی بیان و انتخاب اینکه “دوست داری ببین و دوست نداری نبین” نداره. دیگه میشه “این رو باید ببینی چون ما تشخیص دادیم برات خوبه” یا اگر نمی خوای باید بری توی غار و کلا دور هرگونه رسانه و سرگرمی و ارتباط با آدمهای دیگه رو خط بکشی. همون حرفی که این خانم آنجلینا جولی داره میزنه و اتفاقا برخلاف حرف شما داره ابراز تاسف هم میکنه که چرا سانسور شده می بینید حتی در این حد هم حق قائل نیست برای همون به قول شما چندتا کشور که نخوان طرز تفکر اونها رو به خورد بچه هاشون بدن.

      • هعی آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        ببین حرف تو هم غلطه چرا چون که این کشور ها همه مسلمون هستن پس حرفی که خانم جولی میزنه غلطه چون که این دینشونه و بقول خودشون هم نباید به دین بقیه توهین کنن تو الان به راحتی ۲ رو بودن اینارو میتونی ببینی که جایی که براشون سود داره از دین حرف میزنن جایی که براشون سود نداره از lgbt و… اینا حرف میزنن

      • برو جم کن آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        برو جم کن بابا تموم بچه های ۱۳ تا ۱۷ مملکت همه ببخشیدا لز و گ شدنه همه به گوه کشیده شدنه چهار سال دیگه مملکت میشه خیانت و سکس و ای اراجیف اونم فقط بخاطر این فیلما والا چ میفهمی تو از آزادی و سیاست اخه اینا همش سیاسته

      • علی آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        از کی تاحالا ف ح شا شده ازادی تو عمق جاهلیت بسر میبرن بعد شماها بهش میگی ازادی مگر اینکه خودتون هم مثل اونا باشید تا تایید کنید حال بهم می خوره از هر چی انسان با این افکار

      • سالار آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        حتی کشوری مثل فرانسه برای اکران فیلمهای هالیوودی سهمیه گذاشته و تعداد محدودی فیلم تو این کشور اکران میشه و جالبه بدونید که تو فرانسه الان ۵ ساله که ازدواج محارم آزاد اعلام شده.ولی باز تشخیص دادن که فیلم های هالیوودی با منافعشون منافات داره.هندوستانی ها هم که مسلمون نیستن اما دربرابر اکران بعضی از فیلمها تو کشورشون اعتراض میکنن.تو چین فقط فیلمهای تایید شده و حتی سانسور شده اکران میشن.خود آمریکایی ها مجموعه فیلمهای هری پاتر رو مخرب میدونستن و محدودیت سنی براش گذاشتن.من موندم این مردم دنیا که شما میگید پس اهل کدوم سیاره هستن؟سازندگان هالیوود حتی بهتر از شما از دین و اعتقادات مردم کشورتون اطلاع دارن اما اصرار به گنجاندن برخی محتوا های زننده دارن که پذیرششون نه برای مسلمان که حتی برای اروپایی ها هم سخته.و من متوجه نمیشم که نشون دادن روابط جنسی و همجنسبازی قراره چطوری اطلاعات مردم رو افزایش بده؟دقیقا چه اطلاعاتی قراره ترویج بشه؟

      • سراج آبان ۱۷, ۱۴۰۰

        اشنا بشن که چطور بشه مثلا خل و چل

      • مصطفی آبان ۱۷, ۱۴۰۰

        عزیزم فمنیسم چیزی رو سعی کرد شروع کنه که چند صد سال قبل تر تو خیلی جوامع دیگه بوده حق ارث و حق ثروت و استقلال شخصیت رو که هیچ کدوم نداشتند غربی ها بعد با صنعتی شدن برای کشوندن اون ها به کار کردن چنتا از این ها رو بهشون دادند تا نیروی کار بیشتر بشه بعد تر کاملا به عنوان کالا ازشون استفاده شد و دوباره برای جلوگیری از نارضایتی بعد صد سال سواستفاده و گند کشیدن حالا دوباره مثلا دارند درستش می‌کنند! حالا باز دارند دقیقا خود واژه رو نابود می‌کنند چرا که دقیقا دارند زن ها رو از انسانیت و زن بودن عاری می‌کنند و همه صفات استقلال بیش از اندازه و خشونت مردانه و امثال آن به خوردش میدن!فمنیسم دقیقا یکی از مفتضح ترین اتفاقاتی که برای بشریت افتاد که بالعکس!!!

      • ناشناس آبان ۲۰, ۱۴۰۰

        دقیقا

    • شهاب آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      با حرفات کاملا موافقم. از سانسور به هیچ وجه حمایت نمی کنم ولی این حق رو برای مخاطب قائلم که خودش تصمیم بگیره چه چیزی رو ببینه یا بشنوه. اینکه فقط یک مدل غذا برای یک نفر آماده کنیم و بعد بهش بگیم یا باید همین رو بخوری یا از گرسنگی بمیری و حتی اجازه نداری اون بخشهایی از غذا رو که دوست نداری بذاری کنار، اسمش آزادی نیست. اگر هالیوود و صنعت سرگرمی وابسته به اون با وجود اینکه تولیدکنندگان خودش رو برای بیان یکسری دیدگاههای مورد قبولش تحت فشار قرار میده، حداقل به تولیدکننده های سایر کشورها فرصت میداد دیدگاههای خودشون رو بیان کنند باز شاید میشد پذیرفت که آزادی بیان چندان محدود نشده ولی متاسفانه با سرمایه عظیم و قدرت تبلیغاتی ای که داره فرصت عرض اندام به هیچ دیدگاه و طرز تفکر دیگه ای رو نمیده. حالا چه اون طرز تفکر درست باشه و چه اشتباه. به هر حال آزادی بیان و عقیده یعنی مخاطب خودش تصمیم بگیره چی براش مناسبه و چی رو دوست نداره.
      از شما می پرسم: در سال گذشته یا قبلتر از اون چند فیلم غیر هالیوودی دیدین؟ چند فیلم دیدین که توسط سرویسهای وابسته به هالیوود مثل نتفلیکس و دیزنی پلاس و اچ بی او مکس و … خریداری و پخش نشده باشه؟ چند فیلم مطرح دیدین که توسط استودیوها و تهیه کنندگان هالیوودی تامین سرمایه نشده باشه؟

    • اشکان آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      تو خودت الان دین بقیه رو درک میکنی؟
      نه اینکه این فیلم در حد باقی فیلم های مارول باشد که نیست

    • یو آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      کاملا عالی نواختی

    • A.h آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      وای خدا جهالت از پیامتون می‌باره…یکم تحقیق کنید متوجه میشید فمینیست یعنی براااااابری.. مثل اینکه شما خیلی ب مرد سالاری عادت کردین و می‌ترسین از قدرت زنان…وگرنه متوجه میشیدین همه جا صحبت از برابریه.نه مرد سالاری نه زن سالاری

      • رهی آبان ۱۷, ۱۴۰۰

        واقعا فکر می کنی فمینیسم یعنی برابری یا چون زنی و تصور می کنی فمینیسم به نفع زنها کار می کنه می خوای هرطور شده ازش طرفداری کنی؟ این رو بدون که دود نفرت پراکنی ای که فمینیسم میکنه هم توی چشم زنها میره و هم مردها. آلمانهای نازی هم طرفدار فاشیسم بودن و می گفتن گور بابای بقیه ملتها ولی آخرش خودشون بیشتر از همه لطمه دیدن از جنگی که بوجود آمده بود.

      • کامیار مهر ۸, ۱۴۰۲

        فمنیست ها میدونی چرا پیامهاشون رو روی سینه هاشون حک میکنن؟ چون فمنیست کسیع که خودش پذیرفته یک کالا هست و برای اینکه حرفش دیده بشه باید …هاش رو به نمایش بزاره. از کی تا حالا برابری به این میگن که زن برای تامین مخارج تحصیل خودش ناجار بشه توی ۵ فیلم … بازی کنه؟ مستند هات گیرل وانتد رو دیدی؟؟ حتما ببین. تا بفهمی یه دختر معمولی آمریکایی برای تامین هزینه تحصیلش توی دانشگاه فقط یک راه داره: بازی در حداقل ۵ فیلم …. البته امیدی ندارم حتی با دیدن این هم بفهمی. امثال تو شعار زده هستید و واقعیت براتون جذابیت نداره.

    • سراج آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      خدا خیرت بده که حقیقت رو گفتی دمت گرم

    • سید امین آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      اسنادی هست که نشون بده مجبور شدند؟ یا فقط مغز هموفوب شما با قضیه مشکل داره؟

    • مصطفی آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      اول ی فکری به حال این روش پاسخ دادن به کامنت با لمس اون بکنید که تمام اسکرول کردن رو خراب می‌کنه و اصلا جالب نیست!

      و دوم اینکه چندین سال که دیگه از به گند کشیدن هم گذشته این مسخره بازی های هالیوود که تو هر فیلم و سریالی باید این مزخرفات رو هر طور شده بذاره
      و سناریوهای یکی تخیلی تر از اون یکی برای منطقی و درست جلوه دادن این موضوع بسازه
      مثل last of us 2 که همه نیست و نابود میشن ی بچه میمونه و دوتا دختر که با هم زندگی کنند و حتی اگه تمایل به هم نداشته اند هم بالاخره مجبور میشدن و منطقی همین بود که با هم تشکیل خانواده بدن!

    • یاسر آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      احسنت

    • Sayad آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      ایول خوب و کامل گفتی

    • تجاوز به زن درست است ؟ ولی رابطه همجنس غلط؟ تیر ۱۰, ۱۴۰۱

      پس شما چرا اصرار میکنید زن برای نر ساخته شده و باید حتما خود را در اختیار نر قرار بده تا باهاش به رابطه جنسی بپردازه ک این خودش تجاوز محسوب میشه , رابطه با فریب و تهدید و زورکی

  • حسین آبان ۱۵, ۱۴۰۰

    جالب اینجاست که این اولین حرکت درستیه که از این عرب ها میبینم.انجلینا جولی هم همون قدر که به همجنس‌بازی احترام میزاره باید به افراد دیگه هم احترام بزاره.خودش باید متوجه باشه که تو بعضی از کشور ها و همه ی ادیان این امر غیر قابل قبوله

  • ... آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    چرا عادت کردین همه چیو پیچیده کنین ؟ گفتن اگه میخواین فیلمتون تو کشور ما اکران شه اینارو سانسور کنین اونام گفتن نمیخوایم فیلم خودمونه دوس نداریم سانسورش کنیم بازیگر فیلمم گفته افتخار میکنم که قبول نکردن فیلمو سانسور کنن چون به هر حال وقتی یه فیلمی سانسور میشه خیلی از قسمتای داستان حذف میشن و میشه گفت فیلم خراب میشه به عنوان یه ایرانی باید اینو با تمام سلولاتون درک کنین . قبول کنین یکم ضایعس توی اکران رسمی یه فیلم سانسور شدشو اکران کنن و نشون بدن !

  • حامد آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    خیلی بدتر از به قول شما زورچپون کردن این مقوله ها تو فیلم ها (خودم کاملا مخالفشم)، نحوه برخورد با همجنسگراها تو کشور های مذهبیه. شما اگر همجنسگرا بودی گریه میکردی با خوندن این کامنتا، با حرفایی که مردم تو خیابون بت میزنن، با نحوره برخورد خانوادت باهات، با قانونی که می تونه تورو اعدام کنه به راحتی
    پس انقدر بچگانه حرف نزنید، یکم خودتون رو جای اونا بذارید
    همجنسگرایی چیزی نیست که خودشون انتخاب کنن، چیزی نیست که قابل درمان باشه، همجنسگرایی یه گرایش جنسیه که همیشه باهاشونه.

    • سالار آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      چرت و پرت نگو.اونی که حق داره ترنسه نه همجنسگرا.تو هنوز فرق این دوتا رو نفهمیدی.اتفاقا ایران تنها کشور مسلمان دنیاست که مجوز قانونی برای ترنس میده.و همجنسگرایی کاملا متفاوته خلاف قانون و عرف جامعه و دین و اعتقادات و منطق و اصول اجتماعیه.خیلی از شبکه های مجازی دارن این دوتا رو با هم مخلوط میکنن به خورد یه عده میدن که به خودشون زحمت نمیدن یکم درباره ش فکر کنن.

    • امیر آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      تاحالا قرآن خوندی ؟ قبولش داری ؟ تویه قرآن همین موضوع همجنس گرایی رو با اسم لواط که اسم درستش هست توضیح داده. تو یکی از سوره ها که متاسفانه یادم نمیاد کدام سوره بوده گفته شده که حضرت لوط گفته ( آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می‌روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می‌کنید؟!‌ شما قوم تجاوزگری هستید) همینطوری امام صادق فرمودند (اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می‌شدند و این موجب قطع نسل بشر می‌شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می‌آورد.) حتی با کمی فکر هم میشه فهمید این چیزی که شما بهش میگین گرایش جنسی چیزی جز فکر و عقاید تو خالی و بی دلیلی برای گمراه کردن مردم مسلمان و بقیه جهان نباشه ( هر چند الان بیشتر در غرب دیده میشه) شما برای همجنس گرایی گفتی : چیزی که قابل درمان نیست. خب اصلا به نظر شما این بیماری یا چیزی هسته؟ واقعا درمان میخواد؟ این اتفاقات که پسر ها به سمت پسر و دختر ها به سمت دختر جذب میشن به خاطر تربیت اشتباه، رفتار اشتباه مردم و جامعه نسبت به این نوع رفتار هسته . اگه هر کس بی تفاوت به این موضوع رد نمیشد الان چیزی به اسم گی بودن یا لزبین بودن وجود نداشت

    • سراج آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      دعوا نداره که خوب برن اونجاشونو عمل کنن و تغییر جنسیت بدن که نخوان همجنس گرا شن هم خر رو میخان هم خرما نمیشه که

    • سید امین آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      متاسفانه اعتقادات وحشیانه‌ شون رو تئوریزه هم می‌کنند این هموفوب‌ها به پشتوانه مذهب و حکومت. انسانیت هم که بحمدلله تعطیل، فقط خشونت ورزی.

  • G آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    کامنت هارو خوندم و خیلی خیلی احساس تاسف میکنم برای کشوری که تو تامین مایه حتاج مردمش مونده ولی مردمش ناراحتا که چرا همجنسگرایی رو دارن تو فیلم های هالیوودی بهش می پردازن.دقیقا مثله چند دهه قبل که سیاه پوستا رو تو دانشگاه راه نمیدادن و غیره.چقدر سطحی و چقدر من من کنان به قضیه نگاه می کنید.من از جولی فیلم نمیبینم.زیاد از بازیش خوشم نمیاد اما کدوم از بازیگراتون قد آنجلینا جولی به فکر مردم و مشکلاتشون بوده؟کدومشون رفته تو دل اون مردم و مشکلاتشونو از نزدیک دیده؟….اینم بذاریم کنار….الان تویی که میگی از سانسور متنفری چرا میخوای به خاطر سلیقه و عقیده ی فسیل تو(که مهمترین کار زندگیت ریدن تو کاسه دستشویی بوده)یه تیییییم (به بزرگی و کاردرستی مارول) فیلمشونو که روی صدم ثانیه به صدم ثانیه اش ساعت ها وقت گذاشتن،سانسور کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟……که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟….جلوی این گرایش با نشون ندادن و توضیح ندادنش و سانسورش گرفته میشه؟؟؟؟…..چرا فکر نمیکنی با گفتن و بیان کردنش خیلی از نوجوون هامون به اشتباه و از روی کنجکاوی مسیر زندگیشونو اشتباه انتخاب نمیکنن؟؟؟؟؟چرا فکر نمیکنی با گفتنش و سانسور نشدنش زندگی رو برای اون دسته از افرادی که گرایش جنسیشون با تو فرق می کنه رو راحت تر میکنه؟فرهنگ سازی میکنه؟؟؟…..اصلا یه چرای راحت تر……چرا نمیمیری؟؟؟؟؟؟….بیخیال یکم از جلد احمقه حق به جانبتون بیرون بیاین و قضیه رو انسانی ببینین….راجبه سیاه پوستا هم همین حرفا زده می شد….سوپر قهرمان سیاه پوست….اینم میگم و خلاص….یکی تو کامنت ها سروده یود معنی فمنیسم یعنی مردستیزی!!!!!!!!!!!!…..آقا ی تحقیق بکن….جونه مادرت رو هوا شعرررر نگو…..تو ایران هرکی که از زیدش شکست عشقی میخوره میخواد تلافیشو رو بقیه مردا دربیاره و یجورایی عقده گشایی کنه اسمه کارشو گذاشته فمنیسم،اما دلیل نمیشه تو اصل قضیه رو زیر سوال ببری….من مردم…میدونم…منافع ما مردا در سنتی بودنمونه….درسته…اما نمیتونی جلوشونو بگیریم.چون حق با اوناس.این همه سال در حقشون ظلم شد ناعدالتی شد از هر نظری که فکرشو بکنین.یکم شعورتونو لول آپ کنین بدک نیست.دوتا مقاله و کتاب درست حسابی هم بخونید نمیمیرید.ممنون

    • شهاب آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      من هم خیلی متاسفم که برخی از مردم کشورم اینقدر نادان هستند که بعد از خوندن چندین کامنت که خیلی واضح مطلب رو بیان کرده هنوز نفهمیدن طرف اصلا چی میگه. شاید مشکل از تدریس زبان فارسی در مدارس باشه هرچند بعضیها ترجیح میدن هیچوقت نفهمند و در جهل مرکب خودشون ابدالدهر بمانند. برای این آدمها توضیح دادن وقت تلف کردنه ولی اینها رو میگم که حداقل کس دیگه ای با خوندن کامنت بی ادبانه و ابلهانه شما که گودرز و شقایق رو در اون به هم پیوند دادی گیج نشه.
      کسی حرف بدی به همجنسگراها زد؟ خیر. پس غلط اضافه نکن و سعی نکن خودت رو حامی اونها و بقیه رو ضد اونها نشون بدی.
      کسی حرفی بر خلاف برابری جنسیتی زد؟ بازهم خیر. پس مجددا غلط اضافه نکن و سعی نکن خودت رو حامی زنان و دیگران رو زن ستیز نشون بدی. فمینیسم به عقیده خیلی ها تنها از شعار برابری جنسیتی سوءاستفاده می کنه و حتی اصول بنیادینش هم ارتباطی با برابری نداره. اگر هم در سالهای اولیه ظهورش باعث تغییرات مثبتی جهت کاهش تبعیضات جنسیتی شده به عوامل دیگه ای غیر از ذات خود این تفکر مرتبط هست. امروزه هم که تبدیل شده به اهرمی در دست رسانه ها و سیاسیون برای پیش برد اهدافشون. کسانی هم که هنوز اون رو جنبش مثبتی می دونند ادعا دارند نباید سوءاستفاده های افراطیون رو به پای این تفکر گذاشت. (همونطور که برخی مذهبیون در مورد داعش و طالبان می گویند.)

      خلاصه حرفی که در کامنتها زده شد اینه: مردم برای زندگی خودشون حق انتخاب دارند اینکه یک حرف رو بخوایم به زور در کله دیگری فرو کنیم. اینکه بخواهیم ذهن بچه ها رو که مثل یک تخته سفیده با طرز تفکر یکطرفه خودمون بمباران کنیم و به اونها فرصت مشاهده دیدگاههای مختلف و انتخاب طرز فکر خودشون رو ندیم چیزی جز شستشوی مغزی و نقض حقوق انسانی اونها نیست.

      اگر (به حق) اعتراض داری که چرا مثلا توی برنامه های کودک یا سریالهای تلویزیون ایران فقط دیدگاههای یک گروه خاص اجازه پخش داره و سعی میشه یک دیدگاه مشخص به بیننده القا بشه پس بهتره بدونی دقیقا همین کار رو هالیوود در مقیاسی بسیار بزرگتر و با بودجه چندهزار برابری در سطح جهان داره انجام میده.

      اینکه سازندگان محصولات سرگرمی رو مجبور کنیم توی هر فیلم، سریال، بازی و … همجنسگرایی یا ترنس بودن یا فمینیسم رو تبلیغ کنند به همون اندازه بده که اونها رو مجبور کنیم در فیلمهاشون همجنسگراها یا ترنسها رو آدمهای بدی نشون بدن یا کلا وجودشون رو نادیده بگیرند یا اجبارشون کنیم در همه فیلمها، زنان رو موجوداتی پست و احمق نشون بدن که فقط در فکر تضییع حقوق مردان هستند. تفکر اول به همون اندازه سمی و مضر هست که تفکر دوم.

      • G آبان ۱۶, ۱۴۰۰

        ۵ بار پاسخم بهتو سایت رد صلاحیت کرد.چیکاره ای؟از خودشونی نه؟….آفرین

    • palii آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      چقد خوب گفتین????

    • سالار آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      آنجلینا جولی خوبه و به مشکلات مردم رسیدگی میکنه؟؟؟؟؟خانم سوپراستار از طرف سازمان ملل دعوت شد به داد مردم قحطی زده آفریقایی برسه و باهاشون ابراز همدردی کنه رفت اونجا به بچه های همین سیاه پوستا که جنابعالی فرمودی گفت:ببینید بچه ها ، شما میتونید پروتئین بدنتون رو از طریق خوردن عنکبوت تامین کنید.و جلوشون یه عنکبوت رو زنده و خام خورد.این توهین به انسانیته.توهین به اون نژاد و کشور و قاره و کل بشریت بود.منابع آفریقا توسط کشور همین جولی به تاراج میره بعد میان بهشون میگن با خوردن عنکبوت و سوسک و… خودتونو زنده نگه دارید و لیاقتتون هم بیشتر از این نیست.واقعیت چیزی بود که من دیدم نه چیزی که به شما نشون دادن.اگه بگید آفریقایی ها چه دخلی به ما دارن باید بگم ما انسانیم و انسانیت باید برامون مهم باشه.اگه ما هم فقط به خودمون و شکم سیر خودمون فکر کنیم و زندگی و مرگ بقیه برامون مهم نباشه پس فرقمون با زالوصفت هایی که از کل دنیا سرقت میکنن که خودشون پروار بشن چیه؟

  • متین آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    امروز مارول اعلام کرد که سحنه های آشقانه رو توی کشور های خاور میانه سانسور میکنه

  • آزاد اندیش آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    دقیقا درست میفرمایید.تحمیل تفکر به دیگران خودش نقض آزادی است.جولی نمیتونه تفکر خودش را به دیگران تحمیل کنه

    • پدر شهاب آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      پسرم بیا پایین سرمون درد گرفت
      فیلم چیه شما دارین تو همین سایت حرف های مردم رو سانسور می کنین. هر چی دلتون خواسته و هر عقیده ای که مثله شما نیست باید نابود شه ،الان کامنت رفیقم کجاست آقای متمدن؟ معلم زبان فارسی چیه، تو نخودی داداش بیشتر معلم پرورشی مایی. همون طور که در بالا قید شد، بیا پایین عزیز دل اون بالا هوا سرده

  • جیم کری آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    کامنت ها رو خوندم
    بنظرم حرف آقای شهاب کاملا درسته…همجنس گرایی یه نوع گرایشه که یک نفر نمیتونه درمورد بد یا خوب بودنش نظر بده
    ولی هالییود…هالیوود کلا نه تنها در این مسئله بلکه در تمام زمینه ها مشغول اثر گذاشتن بر ضمیر ناخودآگاه انسانه و این عمل رو در تمام حوضه ها داره دنبال میکنه که خودش یه نوع تحمیل کردن خیلی نرم تفکرات خودشون به دیگرانه.

    • majid آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      احسنت‌انحراف‌افکارجوانان‌جهان.

    • کری کری آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      WTF این مزخرف که همجنسگرایی یه نوع گرایشه چی بود که گفتی ببخشید این رو بهت میگم ا ح مق جسم هیچ زنی برای زنی و هیچ مردی برای مردی ساخته نشده زن برای مرد و مرد برای زن ساخته شده اون چیزی که تو گفتی گرایش نه بلکه انحراف هست جاهلیتت حد و مرز نداره تا مرد حرف نزده باشد عیب و ایراد دولتش نهفته باشد

  • majid آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    این‌مدل‌فیلمهافقط‌وفقط‌برای‌انعراف‌وسست‌کردن‌پایه‌خانوادهایی‌بامذهب‌ساخته‌میشه.

  • گل نرگس آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    لعنت به قوم لوط که هنوزادامه دارن

    • هومن آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      شما اول برو درباره معنی لغوی همجنسگرا و ترنس و تفاوت بینشون تحقیق کن بعد بیا آروغ روشن فکری بزن

  • همایونی آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    احسنت

  • زهرا آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    حالم از این جولی به هم میخوره به زور دارو زنده س وگر نه خیلی پیش باید از هپاتیت می مرد زنیکه

  • زهرا آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    اینا که خودشون فیلم نامیرا یا موجوداتی با طول عمر زیاد میسازن چرا پاکش میرسه امام زمان و عیسی و خزر نبی رو انکار میکنن؟؟

    • سالار آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      دقیقا همینطوره.حتی برای مردم کشوری مثل ایران یا ترکیه پذیرش شخصیتی مثل سوپرمن راحت تره تا اینکه بهشون بگی عیسی مسیح هنوز زنده ست.امام زمان با معجزه الهی هنوز زنده ست.فیلم هالک و میبینن بعدش جوگیر میشن زور میزنن که بتونن ماشین رو بلند کنن اما همینا میگن واقعه کربلا کجا بود همش دروغه خرافاته.فیلم آکوامن رو با اون نیزه جادوییش باور میکنن اما بهشون بگی یه پیامبری با اجازه خدا رود نیل رو شکافت مسخره میکنن میگن ساقیش کی بوده؟
      واقعا من از منطق این جانوران در عجبم.

      • ممد آبان ۱۷, ۱۴۰۰

        اینا همونایی هستن که به اسم آزادی هر کثافتی انجام میدن بعد ازشون بپرسی دین یعنی چی میگن همیچین چیزی وجود نداره ، آزادی یعنی سکس آزادنه ! این افراد از بس کوته فکرن که تقصیر خودشونم نیست ، مغزشون،توسط یه عده شستشو داده شده تا بر اساس منافع اون افراد عمل کنن . اساس وجود هالیوود پوشش قهرمان های نداشته کشور ایالات متحده بوده ، یا همین مارول ؛ شخصیتی مثل کپتن امریکا برای اعتماد به نفس دادن مردم اون کشوره که بگم ما هم قهرمان ملی داریم. اوکی قبول ، پس چرا صحنه هایی وارد اون فیلم میکنی که دید و ذهن مخاطب رو هر جور دوست داری در دست بگیری … مثه اینه که توی انیمیشن برای رده سنی ۳+ صحنه های پورنوگرافی قرار بدی که هیچ منافاتی ندارن. نمیگم زندگی هر کس به خودش ربط نداره شاید یه نفر خواست بره پورن استار بشه به من چه ، ولی اینو به زور کردن توی ذهن یه بچه واقعا جای تاسف داره

  • Maryamm آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    ترنس وجود داره حتی در قرآن آمده پس نمیشه ام بگیم گناه هست ترنس ها بخاطر قضیه ای که پدر یا مادر مقصر ن اینجوری میشه و حتی تو قرآن آمده این اتفاق زمانی میوفته که فساد تو جامعه زیاد میشه بعضی چیزها ذاتی و نمیشه تغییرش داد پس نمیشه گفت گناه لطفا کمی در این مورد تحقیق کنید بعد بیاین بگین که گناه و تعصب ب خرج بدین

  • غزل آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    همجنسگرایی از زمان آغاز بشر همونطوری که دگرجنسگرا وجود داشته پیدا شده و رشد پیدا کرده فقط فرقش اینه که توی بعضی کشورها به روان شناسان و روان پزشکان اجازه بحث درباره اش داده شد و فهمیدن که نه بیماری هست نه چیز بدیه و قبولش کردن اما تو کشورهای جهان سومی نمیتونن درکش کنن و فکر میکنن بیماریه که جای تاسف هم داره واقعا.
    فقط اینکه دنیا همیشه برای افراد متفاوت جای امنی نبوده حتی تو مسائل کوچیک چه برسه به مسئله ای به این بزرگی،ما آدما همیشه افراد متفاوت از خودمون رو دور میکنیم بهشون توهین میکنیم و میگیم بیمار یا عجیبی ولی واقعیت اینه که اون ها متفاوت و فوق العاده هستن و نه تنها بیمار نیستن بلکه حق زندگی اونم به نحوه ای که دلشون بخواد رو دارن.
    و افتخار میکنم به خانمی مثل آنجلینا جولی که به این مسئله پرداخته.
    در ضمن هالیوود تاثیر زیادی روی ضمیرناخودآگاه میزاره و من اینو کاملا قبول دارم اما باید تفاوت تاثیر خوب و تاثیر بد رو دید و عادی سازی گرایش های جنسی مختلف مثل یه پرچم رنگی?️‍? جزو عادی سازی های مثبت هست

    • .... آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      این مهم نیست که اونا دارن چه غلطی می کنن مهم اینه که این فرهنگ کثیف رو به دنیا نشون میدن تا حالا خودشون میرفتن جهنم اما حالا انگار حسودیشون شده دارن مارو هم شستشو مغزی میدن. برای اینکه بقیه گیر ندن هم اسمش رو چیز جالبی گذاشتن.آزادی!

    • مهران آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      درسته که واقعا عده ای به همجنسگراها یا ترنسسکشوالها ظلم می کنند و از دید انسانی باید این مشکل برطرف بشه ولی راهی رو که هالیوود انتخاب کرده کاملا اشتباهه. علتش هم اینه که هالیوود و سیاستمداران پشتش هیچوقت مصلح اجتماعی نبوده اند. اونها فقط دنبال منافع خودشون هستند. اگر هالیوود می خواست برخورد با همنجنسگراها رو عادی سازی کنه می تونست خیلی ساده تصویری واقعی از اونها رو در برخی فیلمها نشون بده تا رفته رفته برای مخاطبان هم وجود اونها پذیرفته بشه. ولی کاری که الان می کنه نمایش غلو شده از این آدمها به عنوان شخصیتهای کاملا مثبت و بی اشکال و کوبیدن گروههای اکثریت دگرجنسگرا هست. همون کاری که چندین ساله با شعار حمایت از زنان انجام میده و شخصیتهای زن رو کامل و بی اشکال و شخصیتهای مرد رو منفی و تهوع آور به تصویر میکشه. بعلاوه در خیلی از فیلمها کاملا مشخصه که شخصیت همنجنسگرا یا ترنس یا حتی شخصیت زن یا شخصیت سیاه پوست، وصله نچسبه فیلمه و هیچ ربطی به پیشبرد داستان و حتی زمینه تاریخی و اجتماعی فیلم نداره و به صورت فرمایشی توی فیلمنامه گنجانده شده (مثل تعداد زیاد بازسازیهایی که توش شخصیت مرد رو زن، سفیدپوست رو سیاه پوست و … کرده اند) درحالیکه به جای آن می تونستند سعی کنند فیلمهایی قوی با محوریت این شخصیتها بسازند که واقعا گرایش جنسی، جنسیت یا نژاد هر شخصیت، مناسب موضوع فیلم باشه. با این کارشون بیشتر به جدال گروههای اجتماعی دامن زده اند که البته هدفشون هم همین بوده چون هیچ نیرویی قوی تر از نفرت برای کنترل مردم وجود نداره. هالیوود و دیگر تولیدکنندگان دنبال سود مالی بیشتر هستند و سیاستمداران هم دنبال جمع کردن رای بیشتر.
      اگر به تاریخ هم نگاه کنیم حکام و سردمداران همواره از نفرت بین مذاهب، کشورها، نژادها و گروههای مختلف اجتماعی برای پیشبرد اهدافشون استفاده می کردند. فقط در گذشته این نفرت پراکنی صریح و آشکار بوده ولی اکنون در ظاهر خودشون رو مصلح اجتماعی و در تلاش برای دوستی و برابری نشون میدن ولی در خفا همون مسیر گذشته رو طی می کنند. امثال این خانم آنجلینا جولی هم دانسته یا ندانسته مهره هایی هستند برای پیشبرد همین مقاصد. شاید خودشون تصور می کنند دارند کار مثبتی انجام میدن و مثلا دنیا رو جای بهتری می کنند.

  • یه گیمر آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    خب این که کلا ا،حمقانست
    همه ی نظرات درست
    ولی من یه راه بهتر سراغ دارم
    خب نه من نه شماها این فیلمو نگاه نکنیم
    چطوره؟
    راحت تر نیست
    شما ها خودتونو جررررررر هم بدین آنجلا جولی با هاییوود شما رو اصن حساب نمیکنن
    به فکر خودتون باشید نه فیلم هابیت که می‌بینید
    واقعا منم نت رایگان داشتم داشتم وب گردی میکردم و گرفته اصلا از اول تا آخر عمرم دنبال همچین موضوعاتی نیستم
    به نظر من درسته شاید ۲ تا همجنسگرا بتونن با هم باشند و اشکال هم داره ولی خب اینطوری آفریده شدن خو
    ولی نباس بیان توی فیلم هاشور بزارن

    • وحید آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      وقتی هر فیلمی رو که نگاه می کنی یا داره طرفداری فمینیستها رو می کنه و مردها رو بی دست و پا و وحشی نشون میده و زنها رو فرشته و همه چیز تموم یا می بینی شخصیت همجنسگراش آخر اخلاق و انسانیته ولی شخصیت دگرجنسگراش عوضی و نفهمه یا نهایت یک شخصیت مرد سفیدپوست توش می بینی که مثبته آخرش هم معلوم میشه ترنس بوده می خوای اینها رو نگاه نکنی چی رو نگاه کنی؟ حتی تلویزیون ایران هم مجبوره همین فیلمها رو نشون بده چون انتخاب دیگه ای نیست و حتی به زور سانسور و تغییر دیالوگها توی دوبله هم باز تابلوئه فیلمه چی رو می خواد بگه. تو که گیمر هستی بدون بازیهای کامپیوتری هم وضعیتشون بهتر نیست. از تحریف تاریخ در بتلفیلد و همجنسگرایی و ترنسسکشوالیتی در لست او آس بگیر تا یکی دو نسخه دیگه GTA که شخصیتهای اصلیش یا زن خواهند بود یا ترنسسکشوال یا همجنسگرا. اون موقع هم می خوای سرت رو بکنی زیر برف و بگی خوب این بازی رو نکنید و برید یک بازی دیگه بکنید؟

    • .... آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      این که اون دو تا میتونن باهم باشن رو چند تا آدم اح.مق اجازه دادن
      اینکه فیلم رو نبینیم درست ترین کاره اما من نگران کشورم هستم
      مملکتی که همین الانشم به بهانه آزادی دین رو گذاشته تو جیبش بعدا به چی می خواد تبدیل بشه
      چطور میتونیم به خودمون بگیم مسلمان الان ۹۰ درصدمون به اندازه هندو ها دین نداریم ….

  • ... آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    هرچی که شرع واقعی(شرع تشییع..)بگه باید همون رو انجام داد…وراه توبه برای همجنسگرایان بازه…و عده زیادی از افراد در جرایم مختلف توسط حکومت اسلامی مورد عفو قرار میگیرند…

  • شبیح آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    خاک بر سر عقیده همجنس بازیت( ضد انسانی) جولی احمق
    البته ممکنه مجبوره از این کثافت کاری یهودی ها دفاع کنه

  • .... آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    واقعا به کجا چنین شتابان
    مارول واقعا این همه اعتبارو واسه این بدست آورده بود که اینطور طرفداراشو شستشو مغزی بده؟
    و واقعا فکر می کنید این آزادیه؟

  • الهه آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    چرا اینقدر فلسفی صحبت می کنید
    من یه کلمه ام نفهمیدم?

  • نیما آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    چندتا نکته رو لازم میدونم بگم

    ۱- فمنیسم یه ایدئولوژی مثل مارکسیسم هست که در بعضی فلسفه های کلیش تقریبا تمام فمنیست ها اتفاق نظر دارن ولی بین فمنیست های متعادل و رادیکال اختلاف نظرهای زیادی وجود داره. یه نفر میتونه ادعا کنه که نتیجه هردو یکیه (مثلا کمونیست ها مدام میگن شوروری و چین مائو مارکسیم واقعی نبوده در صورتی که بعضی منتقدان معتقدن دقیقا همون واقعی بوده و این اصل دکترین هست که مشکل داره) ولی حقیقت اینه که فمنیست های رادیکال مردستیزی غیرقابل انکاری دارن و با فمنیست های متعادل میشه بعنوان “افراد” وارد دیالوگ های سازنده و مفید شد چون به هر شکل در بعضی حوزه ها حق دارن (زن باید انسان حساب بشه و حقوقش رعایت بشه و احساس امنیت بکنه)

    ۲- این که هنوز درباره موضوع همجسگرایی چنین بحث هایی راه میافته و مخالف ها هم الزاما از یک گروه اعتقدای خاص نیستن و بینشون مذهبی و غیرمذهبی وجود داره نشون دهنده این موضوع هست که جامعه ما هنوز آمادگی هضم این مسائل رو نداره پس من بدون اینکه عقیدم رو تحمیل کنم فقط چیزی که باور دارم درسته رو میگم و اونم اینه که “هر نوع رابطه بین انسان های بالغ که شامل کودک، حیوان یا محارم نشه و حقوق کسی رو نقض نکنه هیچ مشکلی نداره”. اینکه هالیوود مخصوصا کمپانی های زورگویی چون دیزنی ایقدر تمایل به فضیلت فروشی کاذب دارن رو خودم تأیید نمیکنم. اگه قراره باشه فیلمی در رابطه با lgbt ساخته بشه باید از درگاه درست پخش بشه و فرنچایز های خانوادگی که افراد مختلف با عقاید مختلف و از تمام سنین تماشا میکنن رو به سرقت نبره ولی بازم اگه اینقدر رو انتقال پیام پافشاری میکنه نباید برای گرفتن مجوز اکران در کشور هایی مثل چین فیلم رو سانسور کنه و پای عقیدش بمونه. یه نکته که برام عجیبه اینه که بخشی از جامعه ما همیشه با صدای بلند علیه این معقوله جبهه میگیرن اما اقدامات ضدانسانی تری چون کودک آزاری و کودک همسری کمتر پیش میاد که به این شدت محکوم بشه!

    ۳- همه حق نظر دادن دارن ولی برای معتبر بودن نظرات و ایجاد گفت و گو های مفید هر شخص باید بیشتر از حدی که درباره یه موضوع صحبت میکنه دربارش اطلاعات داشته باشه و مطالعه و تحقیق قبل از موضع قطعی گرفتن خیلی مهمه.

    ۴- چه ما تغییر کنیم چه نکنیم کلیت دنیا دچار تغییرات خواهد شد. راه بقای شایسته در دنیا نگاه منتقدانه اما انعطاف پذیر نسبت به مسائل و پرهیز از باورهای کورکورانه هست چون هرچقدر که مبلغان یک باور اون رو جذاب یا مخالفانش غیر جذاب نشون بودن هیچ چیز مطلق نیست و برای نتیجه گیری باید نگاه چند بعدی داشت. حقیقت هم این است که تحولات مفید زمانی به سراغ افراد میان که اونها شجاعتش رو داشته باشن.
    موفق باشید

  • حامد آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    انقدر ذهنتون بسته و پوسیدس که نمی تونید تصور کنید ادیان دیگه ای جز اسلام و تشیع هست نمی تونید تصور کنید خیلی از افراد اصلا هیچ دینی رو قبول ندارن نمی تونید تصور کنید حتی خدارو قبول ندارن فقط به چیزی به اسم انسانیت اعتقاد دارن
    اعتقاد دارن اگر کسی گرایش جنسیش با ما فرق داشت حق نداریم آزارش بدیم تحقیرش کنیم حتی اعدامش کنیم!! واقعا ممنونم بابت دستورات این ادیان!!

    • مهمان آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      حقیقتش به نظر من کسانیکه به نام انسانیت با پنبه سر میلیاردها نفر رو می برند کارشون از اون پیروان ادیان و مذاهب که با شمشیر سر چندصد نفر رو می برند، بدتر هم نباشه مطمئنا بهتر نیست. حداقل آدم تکلیف خودش رو با گروه دوم می دونه چیه و دشمن خودش رو میشناسه.

  • علی آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    خخخخ جولی جان تو دلت برای تماشاگران میسوزه که گفتن فقط اون صحنه ها رو سانسور کنن؟! کمی این طرف تر مملکتی وجود داره که حتی اگه دستی پایی یا گردنی کمی لخت باشه شطرنجی میکنن!! در اون مملکت کلا فیلمهای خارجی هیچ وقت مجوز نمایش نمیگیرند که هیچ! اگر هم در اینترنت کسی بخواد بذاره سایتش رو هم فیلتر میکنن!!! کجای کاری

  • Sayad آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    توهم آزادی ! چرا جدیدا همتون زوم کردین روی LGBT و فمینیسم و … ؟ اینا سیاست های سینمای هالیووده و با این کارها داره جهت میده به افکار جهانی و عمومی! این خودش شستشوی مغزیه!

  • Sayad آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    عروسک های خیمه شب بازی ای که بهشان توهم آزادی و پرچم دار بودن رو دادن و حس ارزشمند بودن میکنند
    غافل از اینکه باید و نباید ها به شکل دیگه ای بهشون خورانده و فهمانده میشه

  • بی نام آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    واقعا برای نوع نگرش این خانم متأسفم
    باید از دست یهود ، فراماسون و… که مغز این مردم رو دارن نابود میکنن فقط به خدا پناه برد

  • آفرین آبان ۱۹, ۱۴۰۰

    آفرین ، عالی گفتی

  • سهیل آبان ۲۲, ۱۴۰۰

    من نمی دونم چه اصراریه که هی این قضیه همجنسگرایی رو باید تز یق کنین تو مغز ملت ها.اصرارتون آدمو مشکوک می کنه

  • تواب دی ۳۰, ۱۴۰۱

    دقیقا از تماشای این فلم لزت بردم