دیزنی انیمیشن کوتاه و جذاب «ناپدری» را در قالب پویش نیکوکاری کریسمس منتشر کرد

دیزنی انیمیشن کوتاه و جذاب «ناپدری» را در قالب پویش نیکوکاری کریسمس منتشر کرد

دیزنی اخیراً انیمیشن کوتاهی منتشر کرده که در آن داستان امیدبخش یک ناپدری را تعریف می کند که در حال تلاش برای برقراری ارتباط با همسر جدیدش و بچه های او در زمان تعطیلات کریسمس است.

به گزارش دیلی میل، این انیمیشن کوتاه که دنباله ی پویانمایی کوتاه سال ۲۰۲۰ با نام «لولا» (Lola) است، «ناپدری» (Stepdad) نام دارد. در این فیلم تماشاگر نیکول ـ شخصیت نوه در فیلم «لولا» ـ و دو بچه اش مکس و اِلا را می بیند که یک ناپدری به نام مایک وارد زندگی شان می شود.

یکی از مولفه هایی که در این پویانمایی مرکزیت پیدا می کند، کتاب داستان مکس است که پر از شخصیت های کارتون های دیزنی و پیکسار است و مایک همزمان با پذیرفته شدنش توسط بچه ها، موفق می شود که باعث بیرون تراویدن جادوی صفحات کتاب شود.

دیزنی

این انیمیشن سه دقیقه ای شامل ترانه ی Love Runs Deeper از خواننده ی جاز برنده ی گرَمی، گرگوری پورتر نیز هست. گرگوری پورتر که دو بار موفق به دریافت جایزه ی گرمی شده، ترانه ی Love Runs Deeper را بازخوانی کرده و این ترانه در جای جای انیمیشن حضور دارد و جای خالی دیالوگ را به خوبی پر کرده است.

انیمیشن امسال بخشی از پویش عیدانه این کمپانی با نام «از طرف خانواده ی ما به خانواده ی شما» است که به حمایت از خیریه ی کودکان Make-A-Wish می پردازد.

دیزنی

این پویش به همکار دیرینه ی دیزنی، Make-A-Wish کمک می کند تا به آرزوهای بنیادی کودکانی که بیماری های حیاتی دارند جامه ی عمل بپوشانند. از سال ۱۹۸۰ تا کنون دیزنی با کمک Make-A-Wish در سرتاسر جهان ۱۴۵ هزار آرزو را برآورده کرده است.

دیزنی مبلغی به ارزش ۲ میلیون دلار را به Make-A-Wish و شبکه ی شرکت های وابسته اش در سراسر دنیا اهدا خواهد کرد. هواداران می توانند یک عروسک مینی ماوس اسکیت باز و آلبومی که این انیمیشن کوتاه الهام بخش آن بوده را منحصراً از shopDisney خریداری کنند.

لوسیانو مانزو، مدیر بنیاد Make-A-Wish می گوید: «ما به همکاری طولانی مدت مان با دیزنی افتخار می کنیم و از این که بخشی از این پویش هستیم بسیار خرسندیم.»

بیشتر بخوانید:

چرا اکثر شخصیت های اصلی در کارتون های استودیو دیزنی مادر ندارند؟

یک تست جذاب برای دوستداران کارتون های والت دیزنی : صاحب این حیوانات کیست؟

والت دیزنی؛ نابغه دنیای فیلم و انیمیشن که رویاهای آمریکایی را به حقیقت تبدیل کرد

۱۹ نکته آزار دهنده درباره کارتون های والت دیزنی که ذهن هر کسی را به هم می ریزند

منبع: Daily Mail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود