تجدید دیدار دراکو مالفوی با ویزلی ها: همیشه دلم می خواست مو قرمز باشم!

تجدید دیدار دراکو مالفوی با ویزلی ها: همیشه دلم می خواست مو قرمز باشم!

تام فلتون با همبازی هایش در مجموعه فیلم «هری پاتر» (Harry Potter)، خواهر و برادرهای ویزلی، تجدید دیداری داشته است. فلتون در هر هشت فیلم «هری پاتر» نقش دراکو مالفوی را برعهده داشت و روپرت گرینت، بانی رایت و جیمز فلپس از جمله ی همبازی های او در این مجموعه فیلم بودند که نقش سه تا از خواهر و برادرهای ویزلی، به ترتیب، رون، جینی و فرد را ایفا می کردند. فیلم اول یعنی «هری پاتر و سنگ جادو» (Harry Potter and The Sorcerer’s Stone) امسال ۲۰ ساله می شود.

پرونده ی این مجموعه فیلم در سال ۲۰۱۱ با انتشار فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ، قسمت دوم» (Harry Potter and The Deathly Hallows Part Two) بسته شد. فلتون در هر هشت فیلم «هری پاتر» نقش آن پسر موطلایی زورگوی اسلیترینی را ایفا می کرد که به دنبال گرفتن انتقام از هری پاتر و دوستانش، به ویژه، ویزلی ها بود که دراکو در مدرسه دائماً آن ها را بیرحمانه تمسخر می کرد. علیرغم رابطه ی غیر دوستانه ی این شخصیت ها در فیلم، بازیگران شان همواره به نیکی از یکدیگر یاد کرده اند و در گذشته نیز بارها تصاویری از آن ها در کنار یکدیگر، در موقعیت های مختلف منتشر شده است. از آنجایی که تام فلتون هنوز با تعدادی از همبازی هایش در مجموعه فیلم «هری پاتر» از جمله اما واتسون، بازیگر نقش هرماینی گرنجر، رابطه ی نزدیکی دارد، این بازیگر ۳۴ ساله همواره می گوید امیدوار است در آینده فرصتی پیش آید تا همه ی بازیگران «هری پاتر» یک بار دیگر بتوانند به دور هم جمع شوند.

حالا اما به نظر می رسد طرفداران مجموعه فیلم «هری پاتر» از چیزی که تصور می شد، به چنین تجدید دیداری نزدیک تر بودند. فلتون در اینستاگرامش تصویری از خود در کنار فلپس، رایت و گرینت منتشر کرده که در آن همگی از این تجدید دیدار بسیار خوشحال به نظر می رسند. فلتون حتی اشاره ای هم به ماجراهای این شخصیت ها با یکدیگر در فیلم های «هری پاتر» داشت؛ او در شرح این عکس نوشت: «دراکو در نهان همیشه دلش می خواست یک مو قرمز باشد.» هم رایت و هم گرینت با موهای قرمز معروف شان در این عکس حضور دارند اما فلپس موهای خود را به رنگ قهوه ای درآورده است.

فلتون با آنکه از زمان پایان فرانشایز «هری پاتر» در چند پروژه ی دیگر از جمله «ظهور سیاره میمون ها» (Rise of the Planet of the Apes) و سریال «فلش» (The Flash) حضور یافته، اما از قرار معلوم به ریشه های هری پاتری خود بسیار افتخار می کند. فلتون طرفداران «هری پاتر» را با گریز زدن های مکرر به دوران حضورش در دنیای جادوگری خوشحال می کند و این تجدید دیدار نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازیگر حتی در هالووین امسال با لباس هری پاتر حاضر شد. او ردای گروه گریفندور را به تن کرده بود و حتی زخم معروف هری پاتر را هم روی صورتش داشت.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود