نامزدی داکوتا جانسون با همسر سابق گوئینت پالترو

نامزدی داکوتا جانسون با همسر سابق گوئینت پالترو

منابع به رسانه ها اعلام کرده اند داکوتا جانسون ۳۴ ساله، بازیگر مشهور هالیوود و کریس مارتین ۴۷ ساله، خواننده ی گروه موسیقی ColdPlay رسماً با یکدیگر نامزد کرده اند. به گفته ی این منابع، کریس چندی قبل از داکوتا خواستگاری کرده است. به نظر می رسد آن ها از همان ابتدا بسیار به یکدیگر علاقمند شده بودند، اما تنها به مدتی زمان نیاز داشتند تا رابطه ی خود را یک گام به جلوتر ببرند.

از قرار معلوم داکوتا آماده ی شروع فصل بعدی زندگی خود با کریس است

به گفته ی منابع، داکوتا و کریس هنوز برای برگزاری مراسم عروسی عجله ای ندارند، اما دوست داشتند که تعهدشان به یکدیگر را رسمی کنند. همچنین گفته می شود همسر سابق کریس، گوئینت پالترو، دیگر بازیگر مشهور هالیوود هم نظر مثبتی به رابطه ی کریس و داکوتا دارد.

گوئینت چندی قبل در مصاحبه ای گفت که او و داکوتا دوستان خوب یکدیگر هستند و داکوتا را «شخصی دوست داشتنی و فوق العاده» توصیف کرد. کریس و داکوتا رابطه عاشقانه ی خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کردند. شایعات مربوط به نامزدی آن ها از سال ۲۰۲۰ آغاز شد، زمانی که داکوتا با یک انگشتر زمرد نشان بزرگ در انگشت حلقه ی دست جپش دیده شد.

گوئینت و داکوتا دوستان صمیمی هستند

گرچه داکوتا و کریس ترجیح می دهند رابطه ی خود را شخصی نگه دارند، اما داکوتا به تازگی درباره ی نقش خود به عنوان نامادری فرزندان کریس و گوئینت صحبت کرده است. او در مصاحبه ای از عشق عمیق خود به فرزندان این زوج سابق گفت: «این بچه ها را طوری دوست دارم که انگار زندگی ام به آن بستگی دارد. با همه ی قلبم.» داکوتا همچنین از رابطه ی خوبش با اپل، دختر ۱۹ ساله ی کریس و گوئینت و همینطور موزز، پسر ۱۷ ساله ی آن ها گفت و تأکید کرد که رابطه اش با آن ها به گونه ای است که گویی اپل و موزز فرزندان خودش هستند.

داکوتا همچنین درباره ی دوستی اش با گوئینت ۵۱ ساله صحبت کرد. او گفت که معتقد است این روابط به همان اندازه ی رابطه ی میان اعضای خانواده ی خونی خود مهم اند، اگر اهمیتش بیشتر نباشد.

به علاوه، داکوتا گفت که از بچه دار شدن و داشتن فرزندان خودش هم استقبال می کند. او در اینباره گفت: «من به این مرحله رسیده ام که واقعاً دلم می خواهد هر چیزی که زندگی برای ارائه دادن دارد را تجربه کنم.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محمود اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

    بنده فیلم های Fifty Shades را توصیه نمیکنم