خرید غذای سگ و گربه از منزل

خرید غذای سگ و گربه از منزل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برخی از افراد علاقه‌مند به داشتن حیوان خانگی هستند و ارتباط نزدیکی با آن‌ها دارند. محبوب‌ترین حیوانات خانگی در سراسر دنیا گربه و سگ است. حیوانات خانگی برای انسان عموماً مشکلات جدی ایجاد نمی‌کنند و معمولاً نیاز عاطفی سرپرستان خود را برآورده می‌کنند. حیوانات خانگی نیاز به مراقبت و حمایت فراوان دارند. این حیوانات نسبت به حیوانات وحشی و موجود در طبیعت حساس‌تر هستند و برای تأمین غذا به انسان‌ها وابسته‌اند. حیوانات خانگی نیازهای متفاوتی ازجمله جفت‌گیری، تغذیه، محل خواب و … دارند که همه‌ی آن‌ها باید توسط سرپرستشان رفع شود

غذای سگ و غذای گربه خوب مهم ترین دغدغه صاحبان پت است!

نیاز به غذا برای هر حیوانی جزو مهم‌ترین نیازها و خواسته‌ها است. حیوانات خانگی توانایی و مهارت لازم برای پیدا کردن و تأمین غذای خود به‌صورت غریزی را ندارند. این حیوانات از غذاهای آماده و پخته‌ شده توسط سرپرستان خود استفاده می‌کنند. شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا در حال حاضر غذاهای مورد نیاز حیوانات را تأمین می‌کنند. این غذاها دارای پروتئین، چربی، فیبر و مواد مورد نیاز بدن حیوانات خانگی هستند. طعم این غذاها متفاوت از هم هستند و چاشنی‌های متفاوتی دارند؛ یکی از محبوب‌ترین طعم‌ها نظیر سگ‌های خانگی طعم مرغ و برنج است. غذاهای حیوانات خانگی ویتامین‌های مختلف را به بدن این حیوانات کوچک خانگی می‌رسانند و ایمنی و سلامت آن‌ها را دوچندان می‌کنند. غذاهای حیوانات خانگی مختلف، با یکدیگر متفاوت هستند، یعنی برای گربه و سگ خانگی باید دو غذای مستقل از یکدیگر تهیه کرد زیرا فیزیولوژی و گوارش حیوانات مختلف، با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال میزان پروتئین غذای خانگی سگ و گربه با انواع پرنده‌ها متفاوت است و خوراک پرنده‌ها شامل دانه‌های متنوع است که هضم آن‌ها برای سگ و گربه راحت نیست به همین دلیل پیش از خرید حتماً باید به نوع غذای خانگی توجه کردو برای سگ ها غذای سگ و برای گربه ها غذای گربه مخصوص تهیه کرد.

خرید غذای سگ

یکی از گزینه های شما برای خرید غذای سگ، غذای خشک سگ است. بسته‌بندی‌های غذاهای حیوانات خشک معمولاً بزرگ و چند کیلویی است. این غذاها را می‌توان در محیط خشک برای مدت طولانی نگه داشت. بهتر است این غذاها در دسترس کودکان و نوزادان نباشند زیرا برای آن‌ها مناسب نیست و ممکن است مسمومیت ایجاد کنند. برخی از افراد از غذاهای خانگی برای تربیت و آموزش حیوانات استفاده می‌کنند و پس از انجام هر حرکت صحیح به‌عنوان جایزه یک غذای خشک به آن‌ها می‌دهند. برخی از غذاهای مکمل و تشویقی شکل و فرمی خاص دارند و در رنگ‌های متنوع هستند.

خرید آنلاین انواع مکمل حیوانات خانگی و غذای گربه و سگ

برخی از غذاهای حیوانات در بسته‌بندی‌های کنسروی و کوچک هستند. این بسته‌بندی‌ها برای سفر بسیار مناسب هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل و نقل کرد. شما بزرگواران می توانید برای خرید آنلاین انواع غذای حیوانات خانگی و غذای مکمل و همچنین خرید غذای سگ و خرید غذای گربه مرغوب از بهترین برند ها به فروشگاه اینترنتی لوپت مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مجموعه‌ای از بهترین و مرغوب‌ترین غذاهای حیوانات خانگی را گردآوری کرده است. خرید آنلاین غذا و مکمل حیوانات کاملاً به‌صورت غیرحضوری است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و درب منزل تحویل داده می‌شود. پت شاپ لوپت بزرگ ترین و کامل ترین پت شاپ اینترنتی ایران است که با تیم پشتیبانی و متخصصین دامپزشک آماده مشاوره رایگان و کمک به شما عزیزان دوست داشتنی و پت های دلبندتان می باشد.

مزایای غذای خشک سگ

غذاهای خشک، جزو ضروریات تغذیه‌ای سگ‌های خانگی هستند؛ به همین خاطر هم نحوه دادن غذای خشک به سگ‌ها، اهمیت زیادی دارد .و لازم است تا والدین طریقه مصرف غذای خشک سگ خود را بدانند. شاید بپرسید که مگر غذای خشک چه مزایایی دارد که برای سگ‌ها ضروری است. در پاسخ به این سؤال، می‌توان مزایای زیر را برای سگ‌ها نام برد:

  • دارای ترکیب متعادلی از انواع مواد مغذی مورد نیاز برای سگ‌ها هستند
  • باعث تمیز شدن لثه و جرم‌گیری دندان‌های سگ می‌شوند
  • قیمت به صرفه‌تری نسبت به سایر انواع غذای سگ دارند
  • به دلیل خشک بودن، فاسد نمی‌شوند و تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد
  • به صورت بسته‌بندی شده و فله‌ای در بازار موجود هستند
  • تا مدت‌ها سگ را سیر نگه‌می‌دارند
  • غذای مورد علاقه بسیاری از سگ‌ها و توله‌سگ‌ها هستند

غذای خشک گربه و نکات ضروری درباره آن

اگر به منظور خرید غذای خشک گربه وارد فروشگاه های مربوط به حیوانات خانگی یا پت شاپ ها شوید،. معمولا مجموعه ای از غذاهای مختلف گربه ها اعم از خشک، مرطوب، کامل و مکمل را مشاهده می کنید. غذای خشک گربه به غذایی گفته می شود که محتویات آن پخته شده و خشک شده .و به شکل بیسکویت های ریز قهوه ای رنگ درآمده که برای مدت طولانی قابل نگهداری هستند.

خرید بهترین و کامل ترین غذای گربه

غذاهای کامل تمام مواد مغذی مورد نیاز (به استثنای آب) گربه شما را تامین می کند. غذاهای کمکی یا مکمل معمولاً غذاهایی هستند که خاصیت درمانی دارند و از نظر تغذیه ای ناقص هستند. آنها نباید بیش از ۱۰٪ از رژیم غذایی گربه شما را تشکیل دهند. از سوی دیگر، رژیم های غذایی در طول زندگی از نظر غذایی باید متناسب با سن و سبک زندگی گربه شما انتخاب شوند. به عنوان مثال، بچه گربه های در حال رشد به پروتئین و کالری بیشتری احتیاج دارند. گربه های عقیم شده یا داخل منزل به کالری کمتری نیاز دارند .و در رژیم های غذایی گربه های بزرگسال، سطح فسفر باید کاهش یابد تا به کلیه ها آسیب نرسد. علاوه بر این، برخی از رژیم های غذایی گربه نیز برای نیازهای خاص سازگار هستند. به عنوان مثال، می توان الیافی مانند پسیلیوم را برای جلوگیری از تشکیل هربال در معده گربه ها اضافه کرد .و یا رژیم های غذایی را می توان با اسیدهای چرب تقویت کرد تا به پوست و پوشش گربه ها کمک کند. در کنار شناخت تمامی این مسائل سوال اینجاست که برای تغذیه گربه ها غذای مرطوب مناسب است یا غذای خشک یا ترکیبی از این دو؟

بهترین غذا برای گربه

انتخاب بین غذای مرطوب در مقابل غذای خشک گاهی دشوار است. اگر تعادل مناسبی بین آنها ایجاد شود. هر دو در نهایت منابع عالی تغذیه ای هستند. البته هر کدام از این غذاها مزایا و معایب خاص خود را دارند، در اینجا در رابطه با غذای خشک گربه نکاتی ذکر می شود.

لوپت بزرگترین مجموعه آنلاین خدمات حیوانات خانگی در ایران!

مجموعه لوپت در پاییز ۹۹ فعالیت خود را در تهران با هدف ارائه آنلاین خدمات حیوانات خانگی شروع کرد. تیم لوپت شامل بهترین افراد در حوزه‌های طراحی، برنامه‌نویسی، توسعه کسب و کار، دامپزشکی و تربیت حیوانات است که ویژگی مشترک همه‌ی آن‌ها، علاقه‌شان به حیوانات خانگیست. همین نکته بهانه‌ای شد تا این افراد در کنار یکدیگر مجموعه وبسایت‌های لوپت را راه‌انداری کنند. در لوپت تمامی خدمات مربوط به حیوانات خانگی به ویژه سگ و گربه شامل غذای خشک ایرانی و خارجی، تشویقی، خاک، باکس، اسباب بازی، وسایل حمل و نقل، وسایل آرایشی و بهداشتی، خدمات دامپزشکی، نظافت، مربیگری و آموزش، واگذاری و سرپرستی و پرسش و پاسخ ارائه می شود. شما بزرگواران می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره

۰۲۱۶۶۷۱۲۴۷۵ تماس حاصل نموده و برای خرید اینترنتی از بهترین پت شاپ ایران به سایت لوپت مراجعه فرمایید!

بدون نظر

ورود