نامزدی مگان فاکس با مشین گان کلی با یک حلقه ۴۰۰ هزار دلاری

نامزدی مگان فاکس با مشین گان کلی با یک حلقه ۴۰۰ هزار دلاری

مگان فاکس، بازیگر هالیوود و مشین گان کِلی، خواننده و رپر، با انتشار پست هایی در اینستاگرام از نامزدی شان با یکدیگر خبر دادند.

مگان فاکس ۳۵ ساله و کِلی ۳۱ ساله که نام واقعی اش کالسن بیکر است، با انتشار ویدئویی این خبر را اعلام کردند که تاکنون بیش از ۲۵ میلیون بازدید داشته است. در این ویدئو کِلی با یک حلقه در برابر فاکس زانو می زند و او هم حلقه را می پذیرد.

فاکس در شرح این ویدئو نوشته بعد از یک سال و نیمی که با سختی ها و شادی های زیادی همراه بود، کِلی از او خواستگاری کرد و او هم پذیرفت.

نامزدی مگان فاگس و مشین گان کلی

نامزدی مگان فاگس و مشین گان کلی

نامزدی مگان فاگس و مشین گان کلی

کِلی نیز ویدئویی از حلقه نامزدی فاکس در اینستاگرام خود منتشر کرده است. او در شرح ویدئو نوشته که طبق سنت حلقه نامزدی فقط یک سنگ دارد اما او با همکاری طراح جواهری به نام استفن وبستر، حلقه نامزدی فاکس را به گونه ای طراح کرد که مزین به سنگ ماه تولد هر دوی آن ها باشد؛ با یک زمرد سبز که سنگ ماه تولد فاکس و یک الماس که سنگ ماه تولد کِلی است.

به گفته ی کِلی، این دو سنگ بر روی دو پایه ی مغناطیسی قرار گرفته اند که همچون دو نیمه ی یک روح مشترک به سوی یکدیگر کشیده می شوند و باهم شکل یک قلب را پدید می آورند که همان عشق میان او و فاکس است.

طبق تخمین های کارشناسان، حلقه نامزدی فاکس بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارد.

نامزدی مگان فاگس و مشین گان کلی

استفن وبستر، در مصاحبه ی خود با وبسایت ووگ گفته کِلی یک حلقه ی سفارشی با طراحی ای کاملاً جدید و نوآورانه می خواست که هم برای او و هم برای فاکس معنی دار باشد.

به گفته ی وبستر، کِلی توضیحات زیادی تقریباً ترانه گونه به او داد که وبستر را به ایده ی طراحی با دو سنگ رساند. وبستر به ووگ گفته این احتمالاً عاشقانه ترین داستانی بوده که تا به حال با آن کار کرده است.

وبستر نیز با انتشار پستی در اینستاگرامش نامزدی این زوج را تبریک گفت و بیان کرد که حلقه نامزدی فاکس از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده و پوشیده از الماس های بی رنگ طبیعی است.

به گفته ی کارشناسان، حلقه نامزدی فاکس به گونه ای طراحی شده که نمادی از دو روح باشد که به هم پیوسته و یکی شده اند.

فاکس و کِلی در مارس ۲۰۲۰ در جریان بازی در فیلم «نیمه شب در چمنزار» (Midnight in the Switchgrass) با یکدیگر آشنا شدند. فاکس در آن زمان هنوز همسر برایان آستین گرین بود که در سال ۲۰۱۰ با او ازدواج کرده بود. اما در مه سال ۲۰۲۰ شایعات درباره ی جدایی آن ها آغاز شد.

فاکس و کِلی در ژوئن ۲۰۲۰ زمانی رابطه عاشقانه ی خود را تأیید کردند که کِلی بخشی از ترانه ی آهنگ خود به نام «ولنتاین خونین» (Bloody Valentine) را در توییترش منتشر کرد.

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود