ماجرای پشت چشم نازک کردن کیت میدلتون برای مگان مارکل!

ماجرای پشت چشم نازک کردن کیت میدلتون برای مگان مارکل!

یکی از دوستان کیت میدلتون به تایمز ِ لندن گفته یک بار وقتی نام سریال Suits که مگان مارکل در آن بازی کرده، آمده بود، میدلتون پشت چشم نازک کرده بود!

مدتی قبل تولد ۴۰ سالگی دوشس کمبریج بود و تایمز ِ لندن به همین مناسبت مقاله ای منتشر کرد که حاوی گفتگوهایی با تعدادی از دستیاران، مشاوران و دوستان کیت میدلتون و همینطور چند منبع ناشناس مرتبط با وی بود.

یکی از این منابع ناشناس که یک دوست عنوان شده به تایمز ِ لندن گفته بود میدلتون «۱۵۰ درصد بیشتر از ویلیام محتاط است» و نهایت اظهار نظری که از او درباره ی مگان مارکل دیده اند این بوده که یک بار وقتی نام سریال Suit مارکل آمده بود، میدلتون به شوخی پشت چشم نازک کرده بود.

سریال Suits یک درام حقوقی بود که مارکل در آن نقش دستیار یک وکیل به نام ریچل زین را ایفا می کرد. این سریال از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ پخش شد. آخرین قسمت نقش آفرینی مارکل در سال ۲۰۱۸ پخش شد.

مگان مارکل در سریال Suits

کیت میدلتون تاکنون اظهار نظری در خصوص ادعای مطرح شده در مطلب تایمز نداشته است. مقاله ی تایمز گرچه حاوی گفتگوهایی با افراد نزدیک دوشس کمبریج بود اما روشن نیست که آیا پیش از انتشار به تأیید میدلتون رسیده بود.

وضعیت فعلی رابطه ی مارکل و میدلتون مشخص نیست. دوشس ساسکس در مصاحبه ای که سال گذشته میلادی به همراه پرنس هری با اپرا وینفری داشت گفته بود که میدلتون اشک او را بر سر لباسی که پرنسس شارلوت، دختر میدلتون، باید برای عروسی مارکل به تن می کرد، درآورده بود.

منبعی ناشناس مرتبط با کاخ باکینگهام به تایمز گفته میدلتون هرگز درباره ی ماجرای ادعا شده درباره ی آن لباس با آن ها صحبت نکرده است.

این منبع گفته: «من هزاران ساعت گفتگو با کیت داشته ام اما هرگز این موضوع را مطرح نکرد. تا به حال فقط از مگان درباره اش شنیده ام، که آن هم با چیزی که به اپرا گفت خیلی متفاوت بود.»

جیمی لاودر-پینکرتون، منشی شخصی سابق کیت میدلتون و پدرخوانده ی پرنس جورج، پسر بزرگ میدلتون و پرنس ویلیام، به تایمز گفته: «کیت یک برخورد نسبتاً کلاسیک، به سبک ملکه ی مادر با این جار و جنجال ها داشت. او هیچ عکس العملی نداشته.»

منابع ناشناس همچنین به تایمز گفته اند که میدلتون تا حدودی در فروکش کردن تنش درگرفته میان پرنس ویلیام و پرنس هری بعد از مراسم خاکسپاری همسر ملکه، پرنس فیلیپ در آوریل ۲۰۲۰ و بار دیگر پیش از مراسم رونمایی از مجسمه از پرنسس دایانا در کاخ کنزینگتون در ژوئیه ۲۰۲۱ نقش داشت.

از سال ۲۰۱۸ شایعاتی درباره ی وجود اختلافاتی میان برادرهای سلطنتی مطرح بوده است. پرنس هری در آن مصاحبه ی جنجالی با اپرا وینفری، به صراحت از رابطه ی پرتنش خود با خاندان سلطنتی گفت، مصاحبه ای که یک ماه پیش از مراسم خاکسپاری پرنس فیلیپ پخش شد. او بی آنکه نام فرد مشخصی را آورد، یکی از اعضای خاندان سلطنتی را به بیان صحبت هایی نژادپرستانه درباره ی رنگ پوست پسرش متهم کرد، موضوعی که پرنس ویلیام در ملأعام به آن پاسخ داد. دوک کمبریج در آن زمان به خبرنگاران گفت: «ما اصلاً خانواده ی نژادپرستی نیستیم.»

منبع: insider
بدون نظر

ورود