ماجرای کلکسیون خرس های عروسکی پسر میانسال ملکه انگلیس

ماجرای کلکسیون خرس های عروسکی پسر میانسال ملکه انگلیس

یکی از خدمتکاران سابق کاخ باکینگهام می گوید که او یک روز کامل درباره نحوه ی مرتب کردن خرس های تدی شاهزاده اندرو ، پسر ملکه انگلیس آموزش دیده بوده.

به گزارش Insider، شارلوت بریگز که در سال ۹۵ میلادی، زمانی که ۲۱ سال داشته برای خاندان سلطنتی کار می کرده گفته که بلافاصله بعد از استخدام، شیوه ی صحیح مرتب کردن خرس های اسباب بازی شاهزاده اندرو را فرا گرفته. بریگز که حالا ۴۷ ساله است، می گوید که هر شب حدود ۳۰ دقیقه زمان صرف مرتب کردن خرس ها به نحو دلخواه پسر ملکه انگلیس می کرده است.

شاهزاده اندرو و ملکه

اندرو در آن زمان ۳۵ ساله بوده است. این ادعاها پس از این مطرح می شوند که اینگرید سیوارد، کارشناس خاندان سلطنتی انگلستان اخیراً در اظهاراتی بیان کرده که زمانی که در سال ۱۹۹۰ شاهزاده برای دیدن سارا فرگوسن که در آن زمان همسرش بوده رفته بود، ده ها خرس تدی را روی تختش دیده بوده.

الیزابت دِی، روزنامه نگار مجله You نیز قبل تر درباره ی مواجهه با یک «خرس تدی خیلی بزرگ» زمانی که در سال ۲۰۰۹ در کاخ باکینگهام برای مصاحبه با اندرو منتظر بوده، نوشته بود. در آن زمان شاهزاده اندرو به دِی گفته بود که خرس، هدیه ازدواج از طرف فرگوسن است.

شاهزاده اندرو

الیزابت دِی می نویسد: «یادم می آید که قضیه خرس حتی چندین سال بعد از دریافتش، برای او خیلی خنده دار و بامزه بود. این که حضور یک خرس اسباب بازی تا این حد برای یک مرد بالغ سرگرم کننده باشد، برای من عجیب به نظر می رسید.»

با این حال، طبق مصاحبه ی بریگز با نشریه ی Sun، نگهداری از کلکسیون خرس های تدی شاهزاده اندرو کاری بس خطیر بوده است.

پرنس اندرو

او می گوید: «به محض این که استخدام شدم یک دوره آموزشی یک روزه برایم ترتیب دیدند و نحوه ی چینش خرس ها را با تمام جزئیات به طور کامل و عملی به من آموزش دادند. همه چیز باید سر جای خودش قرار می گرفت. خیلی عجیب بود. او به شدت عاشق خرس های اسباب بازی اش بود و نحوه ی قرار گرفتن شان بسیار برایش اهمیت داشت.»

شاهزاده اندرو

بریگز در پایان اضافه می کند که یک بار وقتی به شاهزاده اندرو گفته که سگش او را گاز گرفته، اندرو «فقط خندیده است.»

بیشتر بخوانید:

حراج قطعه ای از کیک عروسی شاهزاده انگلیس و همسرش ۴۰ سال بعد از ازدواج

همسر ملکه انگلستان درگذشت؛ مروری کوتاه بر زندگی شاهزاده فیلیپ

دستگیری مردی که می‌خواست ملکه را در روز کریسمس به قتل برساند

منبع: Insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود