نخستین واکنش فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی به شایعه اعدامش به دلیل جاسوسی

نخستین واکنش فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی به شایعه اعدامش به دلیل جاسوسی

در روزهای اخیر، شایعات مختلفی در خصوص طی کردن سریع پله های ترقی به خاطر داشتن نسبت فامیلی با امیر صالحی فرمانده سابق ارتش، زندانی شدن به جرم جاسوسی و حتی اعدام امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در فضای مجازی منتش شده. حال آن که هیچ کدام از این شایعات صحت نداشته و امیر اسماعیلی در سمت دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش مشغول به کار است.

وی در واکنش به شایعه نسبت فامیلی با فرمانده سابق ارتش می گوید: «امیر صالحی نه دایی من هستند و نه پدر همسر بنده. تا جایی که پرسیده ام، ایشان هیچ خواهری ندارند و مادر من هم تک فرزند است و برادری ندارد… در مورد ارتقای درجه هم من قبل از انتصاب به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، وقتی در پایگاه هوایی دزفول ارشدیت گرفتم، از درجه ستوان دومی به درجه سروانی رفتم و اصلا درجه ستوان یکمی را ندیدم. البته از نظر خودم زحمتی هم بیش از سایرین نکشیدم که بگویم لیاقت این ترفیع را داشته ‌ام. لیکن تشخیص فرماندهان ارتقای بنده بود.»

اخیراً شایعاتی علیه امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

امیر اسماعیلی در خصوص شایعه ی برکناری به خاطر حضور جنگنده‌ های اف-۳۵ اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آن ها از طرف قرارگاه پدافند هوایی می گوید: «رژیم اشعالگر قدس می داند استفاده نادرست از امکاناتی که دارند، کمترین تبعاتش نابودی موجودیت آنهاست…

وی ادامه می دهد: «اگر کسی به هر علتی، برکنار شود می ‌رود در خانه‌ اش می ‌نشیند. من از قرارگاه پدافند هوایی به سمت مشاور پدافند هوایی فرمانده کل ارتش با جایگاه سپهبدی منصوب شدم که این جایگاه با روح موضوع برکناری کاملا در تضاد است. برکناری در صورتی است که طرف خلافی کرده که در این صورت در اختیار مراجع قضایی قرار می ‌گیرد نه این که به او جایگاه دیگری بدهند.»

اخیراً شایعاتی علیه امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

وی ادامه می دهد: «من از همین جا اعلام می کنم که سازمان ثبت اسناد یک بررسی دقیق بکند… من یک خانه معمولی و یک ماشین معمولی دارم. اگر چیز بیشتری داشتم همه را به مردم عزیز اعلام و ثبت و ضبط کنند.»

امیر اسماعیلی در پایان درباره شایعه اعدامش با خنده می گوید: «لحظه‌ ای که این شایعه پخش شد اول به خانواده درجه اولم خبر دادم که من سالم هستم و از همین دنیا با شما صحبت می ‌کنم.»

اخیراً شایعاتی علیه امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

فرماندهان و سرداران نظامی و دفاعی کشور همواره یکی از اهداف شایعات فضای مجازی بوده و از هجوم رسانه های معاند در امان نبوده اند. دشمن همیشه سعی کرده روحیه این قشر را با جنگ روانی تضعیف کرده و با ایجاد حس بی اعتمادی در مردم آن ها را از چشم مردم بیندازد. تا بدین ترتیب مسیرشان برای وارد آوردن ضربات بعدی هموارتر شود.

شایعه تصاویر لو رفته عروس سردار عبداللهی، شایعه دستگیری حجت الاسلام طائب، شایعه پناهندگی سردار نصیری، شایعه دستگیری سردار ربیعی، شایعه اقامت فرزندان سرتیپ نصیرزاده در امریکا، شایعه دستگیری سردار درویشی در مالزی و شایعه ترور فرمانده ناجا تنها چند نمونه از خیل عظیم این دست شایعه هاست.

بیشتر بخوانید:

جدایی مریم کاویانی از رامین مهمانپرست؛ شایعه یا واقعیت؟

مهاجرت سردار طلایی به کانادا؛ شایعه یا واقعیت؟ + ویدئو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود