جزییات تازه از قتل فجیع ناموسی در اهواز ؛ مونا حیدری چگونه قربانی قساوت شوهرش شد؟

جزییات تازه از قتل فجیع ناموسی در اهواز ؛ مونا حیدری چگونه قربانی قساوت شوهرش شد؟

اطلاعات تازه ای درباره ی زن قربانی قتل ناموسی مونا حیدری یا غزل حیدری در اهواز منتشر شده است، حادثه ای هولناک که طی آن مرد جوانی پس از بریدن سر عروس ۱۷ ساله ی خود، با خوشحالی آن را در خیابان چرخاند.

رسانه های داخلی به نقل از یک منبع آگاه روایتی از ماجرای قتل مونا (غزل) حیدری منتشر کرده اند، دختری که به دست شوهرش در اهواز کشته شده است.

فرزاد صیفی‌کاران، خبرنگار در حساب توییترش نخستین عکس از مونا حیدری را منتشر کرد و نوشت: «این عکس چند هفته پیش در ترکیه گرفته شده، زمانی که پدر و عمویش رفته بودند تا او را راضی کنند به ایران برگردد. او لبخند می‌زند چون گفته بود با دیدن پدرش احساس امنیت می‌کند و وعده‌های پدرش را باور کرده بود.»

عکس مونا حیدری
عکس منتشر شده منتسب به مونا حیدری

مونا حیدری کیست؟

این منبع آگاه درباره ی داستان زندگی قربانی قتل ناموسی اهواز می‌ گوید:

«نام او مونا (غزل) حیدری است. زمانی که ۱۵ سال داشت به اجبار ازدواج کرد.

مونا (غزل) نهایتا تصمیم می‌گیرد از کشور خارج شود. منبع نزدیک به خانواده مونا فرار او به ترکیه را از جمله دلایل این قتل ناموسی می‌داند.

غزل در ترکیه مورد اخاذی یک مرد قرار می گیرد و او از خانواده این دختر ۵ هزار دلال پول طلب می‌کند تا غزل را به عنوان گروگان آزاد کند. پدر و عمویش – برای بازگرداندن او به ایران به ترکیه می‌روند.

متهم توسط پلیس اینترپل شناسایی و دستگیر می‌شود.

پدر و عمویش او را با وعده زندگی در امنیت از ترکیه به ایران برمی‌گردانند، جایی که همسرش – که پسرعمویش هم بوده – او را به قتل می‌رساند.

برادر همسرش پاهای مونا را می‌گیرد و سجاد، شوهر او با قمه سر مونا را از بدنش جدا می‌کند. قاتل سپس سر بریده شده ی این زن جوان را در معابر عمومی و مقابل چشمان رهگذران در میدان کسایی اهواز چرخاند.»

به گفته ی این منبع آگاه و نزدیک به خانواده ی مونا حیدری، پدر او اکنون از شرایطی که برای فرزندش ایجاد کرده ابراز پشیمانی می‌کند: «پدرش می‌گوید مقصر منم.…»

ماجرای قتل ناموسی عروس ۱۷ ساله در اهواز

ساعت ۱۵ بعد از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت زده ی مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و فرار کرد.

بلافاصله این جنایت هولناک از سوی اهالی وحشت زده میدان کسایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اهواز گزارش داده شد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

ماموران پلیس در صحنه ی جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله‌ ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود.

قتل فجیع در اهواز، مردی سر زنش را برید و در خیابان چرخاند

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی پدرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

بررسی‌ های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پا‌های مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده بود و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شدند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی کردند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت ۱۸ عصر دیروز قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس ویژه قتل، جسد دختر جوان برای بررسی‌ های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عاملان جنایت برای کشف ابعاد پنهان این قتل در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

متأسفانه فیلم های تکان دهنده ای از این حادثه ی هولناک نیز در فضای مجازی منتشر شده که در آن قاتل در حالی که در یک دست سر بریده ی مقتول و در دست دیگر چاقو دارد لبخند زنان از مقابل دوربین عبور می کند!

قتل فجیع در اهواز، مردی سر زنش را برید و در خیابان چرخاند

عباس حسینی پویا، دادستان اهواز در تشریح علت قتل دختر ۱۷ ساله اهوازی که بعد از ظهر دیروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: «ظاهراً این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یک سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.»

وی با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: «پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌ گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌ شود جرأت پیدا می‌ کند و برای کشتن وی اقدام می‌ کند.»

دادستان اهواز گفت: «اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده را دستگیر کردیم و در بازداشت به سر می‌ برند.»

حسینی تصریح کرد: «قطعاً به شدت با متهمین برخورد خواهد شد چرا که علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملاء عام نیز جرم است.»

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخورد دستگاه قضا با افرادی که از این حادثه فیلم گرفته و منتشر می‌ کنند چگونه است، بیان کرد: «قطعاً اگر ثابت شود افرادی تعمداً اقدام به انتشار این فیلم‌ ها کرده‌ اند بازداشت خواهند شد.»

حسینی افزود: «به اداره آگاهی دستور می‌ دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌ اند را شناسایی کنند.»

 

بیشتر بخوانید:

صحبت های مادر قاتل مونا حیدری درباره ماجرای سفر او به ترکیه و فرزند خردسالش

صحبت های پدر مونا حیدری درباره قتل دخترش و باند خرید و فروش دختران در اهواز

۱۴۳ نظر

ورود

  • مهدی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    من ریدم تو این فرهنگ که فک میکنه زن و ناموس ی اضافه ای هست برای خودش این فرهنگ غلطه صد سال دیگم باشه غلطه سرم درد کگرفت خوندمش لعنت به این جامعه مضخرف

    • مهمان بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      چرا مشکل روانی یک نفر رو به کل جامعه تعمیم میدی؟ توی آمریکا و اروپا و همه جای دنیا با هر فرهنگی آدم دیوانه پیدا میشه.

      • هانیه حسینی بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        تو مملکت ما کشتن زن کار راحتی شده چون ضعیف چارتا مرد …ک ب غلط بزرگ شدن اجازه همچین کاریو ب خودشون میدن بخاطر چیزیه ک از بوگی تو کلشون فرو کردن ک صاحب یه زن هستن و ب خودشون اجازه هرکاریو میدن

        • بهرام بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

          عقده هات رو جای دیگه خالی کن. تو هم مثل همین مردک روانی هستی. این حرفهای چرند رو کی توی کله تون فرو کرده؟

        • تف تو شرفه نداشتت بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

          کجای کاری سه شنبه صبح هم تو کرمانشاه یه خانوم جلو دادگاه خانواده شوهرشو بسته به تیر آبکشش کرده

        • Ma بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

          کار کار خوبی نبوده قتل یعنی محروم کردن از زندگی اونم به این صورت….ولی کار بعضی از خانم ها راحت خیانت میکنن نباید توجیه و عادی کرد….

      • محسن بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

        وقتی از جزئیات زندگی مردم خبر نداریم…لطفا قضاوت نکنیم

    • طناز بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      سربریدن زشته

      • عسل بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        چ بی‌رحم. من سر یه مرغم نمتونم ببرم برسد به یک انسان ک اصلا.

      • محمدحافظ بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        به نظرم بهتر سوار بر اولاغ بشیم ولی مدرنیزه بودن بعضی از مسئولین که از اون دم میزنن نداشته باشیم.غربی ها از قاتل شیرازی یک معصوم درست میکنن الان تو سایت هاشون این شخص را وحشی میدونن چرا تناقض!غربی ها خیلی دلسوز هستن آیا!؟مردم عزیز بازخورد این قتل و با قتل پلیس امنیت که در شیراز اتفاق افتاد در نظر بگیرند امیدوارم دلسوز بودن احساس همدردی کردن و انسانیت و آزادی بیان ​غربی هارو لا اقل در این قتل متوجه بشین..هر جا که غربی ها بر علیه ما بودن حتما کار درستی هستش و اگه ضد ما خبر دادن یعنی عین دغل بازیه

    • ناشناس بهمن ۲۱, ۱۴۰۰

      اگه زن خودت بود چطور؟ اگه از تو هنوز طلاق نگرفته سه تفر بهش تجاوز میکردن و بعد عقد یکی دیگه میشد چطور؟
      من به شوهرش حق میدم عصبانی باشه. و اینم بدون با روح و رواح این مرد بازی شده. اما میتونست درخواست طلاق بده و بیخیالش بشه. همونطور که دختره بیخیال شوهر و بچه اش شد. فقط حیف اون بچه

      • ZENDOONI بهمن ۲۱, ۱۴۰۰

        کار زنه اشتیاه بود که فرار کرد که ی سوری بیشرف ازش سوءاستفاده جنسی کنه،که هنوز در زمه یک مرد بود زن یک نفر دیگه میشه،این مرحله هنوز تو اروپا و امریکا هم قفله

  • من بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    کاش یه خبر هم در مورد پنجاه هزار زندانی مهریه می نوشتید .

    • ... بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      چه ربطی داره

    • ناشناس بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      این هم از اهوازیهای خونگرم ومهربونمون

      • ... بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        عزیزم ربطی به خونگرم بودن نداره عده ای از مردم متاسفانه هنوز تو جهالت و عهد بوق زندگی میکنن ظلم و شکنجه و کشتن زن و دخترانشونو افتخار میدونن کاش نسل اینجور آدما منقرض شه.

      • . بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        عزیز کل اهوازیا اینجوری نیستن بعدش تو تهران شیراز مشهد کل شهرای شمال وقتی اتفاقی میوفته چرا نمیگید از اونا کل مردم فرق میکنن و این هم نشانیت از بی فرهنگیته چون داری کل مردم بهم تشبیه میکنی

      • زیبا بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        همه اهوازیا که قاتل نیستن که؟؟؟؟؟من خودم اصل اهوازیم و عربم اما تو خانواده بافرهنگ و فمنیست زندگی میکنم و به عنوان یک زن هیچ مشکلی ندارم??

        • مهمان بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

          خانواده با فرهنگ که فمینیست نمیشه! من که تا حالا فمینیست باشعور و فرهنگ ندیدم.

        • M بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

          خوب به خودت دلداری دادیا??

        • نیما بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

          زیبا جوووون تو غصه نخوریا خودم مریدتم مخلص هر لحظه نگاهتم. تحجر شاخ و دم ندارد کسی حق کشتن کس دیگر را ندارد و اینو طرف با تمام بیمغزیش باید بدوند.

        • MAH بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

          کدوم خانواده با فرهنگی فمنیست میشه آخه اگه این خانومم مرد بخاطر همین عقاید فمنیستیش بوده یا شایدم نبوده
          ولی فمنیست یک سرطان بیش نیست …. حالا گریه کن:)))

          • ایمان بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

            MAH جون چند صفحه در مورد تاریخ فمینیسم خوندی؟

  • علیرضا بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    با اوناییکه ازین جنایت فیلم گرفتن تا همه ببینن تو چه جای ناامنی زندگی میکنیم برخورد شدید میشه اما با خود این عوامل خیر…حبس ابد نهایت بخوره ده سال بعدم درش میارن…زن یه عروسکه برا مرد…امنیت صفر اخلاق صفر فساد و جنایت ۱۰۰…

    • احسان بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      امیدوارم پیداش کنن و به همین شکل سرش بریده بشه،چه این موجود چه موارد مشابه دیگه.

      • raz بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

        خدا لعنتش کنه حالم خراب شد تهوع گرفتم از قیافشم مرتیکه کثیف کاش دولت ما هم جوری بود ک بلایی ک سر اون دختر بیچاره آورده سرش میاوردن تا درس عبرتی بشه واسه همچین روانیایی اینا واقعا” انسان نیستن

        • سریر بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

          شماها هم دست کمی از این روانی ندارید. آب نیست وگرنه شناگرهای ماهری هستین.

          • سامان بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

            مگه بحث عشق عاشقی است حالت خوبه.. میگه آب نمیبینید شناگر ماهر هستید یعنی اگه همه موقعیت اینجوری داشته باشن سرررررر میبرن.. عزیز من حتما به یک دکتر مراجع کن شما مشخصه حالت اصلا خوب نیست

          • سریر بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

            سامان خان! همه سر نمی برن ولی کسی که اینطوری دم از وحشی گری و مقابله به مثل جهت درس عبرت شدن میزنه مشخصا خودش هم مشکل داره و توی موقعیتش قرار بگیره معلوم نیست دست به چه کارهایی بزنه. نمی دونم توی مغزت چی میگذشته که ربطش دادی به عشق و عاشقی؟! خدا همه بیماران رو شفا بده.

      • سروش بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

        سلام پیداش کردند و در حال حکم دادن هستند.

    • مهمان بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      چرت نگو. برای کمتر از اینهاش اعدام می کنند.

    • شادی بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      آخرشم زورشون میرسه به فیلمبردار بدبخت،فردا روز عامل این جنایت راست راست تو خیابون راه میره و میبینی فیلمبردار بدبخت اعدام شده

  • ... بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    امیدوارم مجازاتشون فقط چند سال زندان نباشه
    اینا باعث ترس جامعه میشن
    روانی ان
    خاک تو سر پدرش واقعاا…

    • ناشناس بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      اونوقت مارو ازداعش میترسونن…توهمین کشورخودمون کلی داعشی هست حتی ازاونام بدتر

  • مهدی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    من خودم اهوازی ام توی اهواز متاسفانه کلا از این چیزا زیاده و معمولا بین عربها بیشتره. از فرهنگ مزخرف فصیله (خون بس) گرفته تا خیلی چیزهای دیگه اکثرشون قبیله ای و عشیره ای زندگی میکنند تعداد بچه هاشون معمولا زیاده و قوانین طایفه مهمتر از قوانین شهر و کشوره طایفه برای شما کار پیدا میکند زن انتخاب میکند آغازگر دعوا یا پایان دهنده آن است و شیخ هر طایفه حکم رییس جمهور را دارد. مثلا همین جایی که من الان زندگی میکنم برای چندین سال هر شب تیراندازیه و جالب توی هیچ خبرگزاری و یا روزنامه ای نوشته نشده دعوا سر چند هکتار زمین دولته که طایفه x میگه مال منه طایفه y میگه نه این زمین مال منه. شهرداری به امید پایان دادن نزاع میان این دو طایفه چندین میلیارد هزینه کرد کل اون منطقه رو دیوارکشی کرد. به نظرتون دعوا متوقف شد؟ نه بدتر حتی شد! جالبه اداره پلیس هم پیشه ما است. ممکنه بپرسید چرا پلیس وارد ماجرا نمیشه فقط در مورد پلیس ها یا قاضی هایی که توسط طایفه ها با قتل رسیدن بخونید. برای مطالعه بیشتر با تاریخ خوزستان خوندن داستان شیخ خزعل هم توصیه میشه. توی دو سال گذشته بیش از ۶۰ قتل ناموسی توی اهواز اتفاق افتاده و کشتن همسر خیانتکار برای مردان عرب نشانه افتخار و مردانگیه. الان فکر کنم بفهمید چرا خوزستان با اینکه دومین استان ایران از لحاظ تولید ناخالص داخلیه ولی یکی از بدبخترین ها است.

    • علی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      اصالتا شوشتری هستم اما از کودکی تا ۲۰ سالگی اهواز بودیم الانم یه جای دیگه.
      متاسفانه این فرهنگ عشیره ایی شدیدا تو مردم اونجا و باقی جاهای ایران جا باز کرده. و فقط متعلق به عربها نیست. خود من عرب نیستم. اما این فرهنگ رو تو خیلی جاها دیدم. و هی گسترده تر میشه.
      اهواز که بودیم تو محله علوی زندگی میکردیم. هفته ایی نبود از این قتلها نشنویم. تیراندازی هر شب اتفاق میوفته. ۵ سالی هست یه رویه جدید اتفاق میوفته. خودکشی دادن دختر و همسر. قرص برنج یا زدن رگ دست. یه همسایه قدیمی داشتیم دخترش خودکشی کرد. شک ندارم کشتنش. خودکشی نکرده. اما حتی مسئولین هم راضی ان بگن خودکشی بوده.
      چشم بسته میگم ۹۰ خودکشیها تو مناطق کرمانشاه خوزستان بندرعباس سیستان بلوچستان خودکشی نبوده. قتل بوده و هست.
      دختر عمو پسر عمو هم کلا قضیه مفصلی داره. حتی پسر عمه بیاد دختره رو بگیره برا اون خانواده یه چیز بی ناموسیه. یا پسر دایی بیاد خواستگاری دختره میشه بی ناموسی. نصف اهواز اینطوری اعتقاد دارن. فکر نمیکنن. اعتقادشونه.
      تو محل خودمون اتفاق افتاد. پسر عمو حتی اگه زن داشته باشه دختر عمو رو میگیره تا زن دومش باشه. از همون بدو تولد دختر عمو میشه یه مال یه کالا برا خانواده عمو. حتی خانواده دایی یا عمه حق خواستگاری نداره. پسر دایی یا پسر عمه رو میکشن بیاد خواستگاری. چون بی ناموسیه. و کشتن.
      و این شیخ ها و بزرگ قبیله و عشیره طبق معمول کارشون اینه که نزارن این فرهنگها تغییر کنه.
      کلا دولت و این چیزا رو قبول ندارن. قانونو اصلا قبول ندارن. برا تصادف ساده قمه کشی شد. یادمه هفت هشت نفر کشته شد تو اون ماجرا. این دو عشیره تو کوت عبدالله زندگی میکردن. اختلاف ساده از قدیم داشتن سر یه تیکه زمین ۵۰ متری. انگار زمین قول نامه ایی بوده بعد پدره به یکی میفروشه. پدره میمیره. پسرا قبول نمیکنن میگن. اونیکه زمینو خریده بوده میفروشه به عشیره مقابل. چندسال بعد اتفاقی یکی از این عشیره با یکی از اون عشیره تصادف ساده میکنه. سر همین ۱۰۰ نفر از این عشیره با اون عشیره میان همدیگه رو لت و پار میکنن. با کلی کشته.

      • ناشناس بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

        جدی میگید این حرفارو من باورم نمیشه؟!!!!!!!
        یعنی واقعا هنوز این بی فرهنگیها وعقب مانده گیها وجود داره مگه اونجاها تلویزیون ماهواره اینترنت وجود نداره که مردم سطح آگاهیشون بالا بره و فرهنگ وطرزفکرشون تغییر کنه
        این چیزهایی که شما میگید مال عربهای دوران جاهلیته زمان حضرت محمد قبل ازاسلام !!!!!!

      • محسن بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        باز یک اتفاقی افتاد یک مشت عقب افتاده مثل تو هر اکاذیبی رو که به ذهن ناقصشون میرسه توی فضای مجازی منتشر می کنند. قول میدم یک شب هم توی اهواز و خوزستان زندگی نکردی.

      • Mmmm بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        خوب چرا تغییر نمیدن خودشونو اگه اینجور باشه ک اینا مال اهل بوقن و بس واقعا باید چی گف اینجور ک شما میگید باید عشیرو و اونا رو اعدام کنن با این طرز فکر پوکشون

      • Sara بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        برو بابا این چیزا که تو گفتی مال خیلی سال پیشه جوری خوزستان و اهواز رو با خاک یکسان کردی که هر کس ندونه فکر میکنه قوم یزید هستن بدم اومد از اظهار نظر چرت و مزخرفت حالا اون آقا به هر دلیل خانمشو کشت قرار نیست کل خوزستان رو آسفالت کنی

  • بنت العرب بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    واقعا برا این انگل ها پرونده و دادگاه تشکیل میشه و وقت میزارن؟؟؟؟ بابا بکشید بره پی کارش اونم با شوک حرارتی و زجر کش کنید همه ببینیم و لذت ببریم . مخصوصا این متحجرین عهد بوقی. خره بیکم

    • یک عرب معمولی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      آخی با ارسال عکس توسط مقتول احساسات گوگولی همسر مقتول تحریک شد، آخی، قاتل گناه داره خوب چیکار کنه مقتول احساساتش رو تحریک کرده

      طبق معمول دارن میندازنش گردن خود دختر بدبخت
      اتفاقی که قراره بیفته اینه: پدرش از ترس شیخ رضایت میده پس اعدام نمیشن، نهایتا چند سال برن زندان اونم نه بخاطر اینکه زن رو کشتن، بخاطر اینکه با گردوندن سرش مردم رو متوجه این مصایب کردن، به جرم جریحه دار کردن احساسات عمومی
      تنها جرمی که در نهایت به پاشون نوشته نمیشه بریدن سر اون دختر مظلوم و بدبخته

    • سریر بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      سلام. تبریک میگم تو یک وحشی روانی هستی! سریعا به روانشناس مراجعه کن.

      • ایرانی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        روانی تویی. برای همین هم انقدر از عدالت وحشت داری. دقیقا شکنجه و کشتن همین روانیهایی مثل این قاتل هست که دل همه رو خنک می کنه و لذت عدالت رو به همه می ده. تو خودت بدو برو تیمارستان و همونجا هم بمون و هرگز درنیا.

        • سریر بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

          کسی که خنک شدن دلش رو معادل عدالت می دونه اگر روانی هم نباشه بدون شک بهره ای از هوش نبرده. بیچاره ها خودتون هم نمی دونید چقدر داغون هستید ما باید عذاب زندگی در کنار شماها رو بچشیم.

    • بهار بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      اینطور که معلومه روانی توی جامعه کم نداریم. نمونه اش همین خانم که این کامنت رو گذاشته.

      • ایرانی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        سریر الان مثلا توهم زدی معلوم نیست که این کامنت هم از خود روانیته؟ برو تیمارستان بابا. لنگه همون قاتلی و باید اصن ببندنت به تخت فلزی تورو!

        • سریر بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

          آخی بیچاره! نفس عمیق بکش یک وقت پس نیوفتی

  • یک شهروند عرب بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    آخی با ارسال عکس توسط مقتول احساسات گوگولی همسر مقتول تحریک شد، آخی، قاتل گناه داره خوب چیکار کنه مقتول احساساتش رو تحریک کرده

    طبق معمول دارن میندازنش گردن خود دختر بدبخت
    اتفاقی که قراره بیفته اینه: پدرش از ترس شیخ رضایت میده پس اعدام نمیشن، نهایتا چند سال برن زندان اونم نه بخاطر اینکه زن رو کشتن، بخاطر اینکه با گردوندن سرش مردم رو متوجه این مصایب کردن، به جرم جریحه دار کردن احساسات عمومی
    تنها جرمی که در نهایت به پاشون نوشته نمیشه بریدن سر اون دختر مظلوم و بدبخته

    • ثابتی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      چرت نگو عزیزم. عقده هات رو جای دیگه خالی کن.

    • شاهین بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      متاسفانه درست میفرمایید، تو بحث برخورد با زن ها، هرچه مرد متحجر تر و عقب افتاده تر عمل کنه، ارزش و شانش بالاتره!!! باور بفرمایید همین پدر بدبخت اگه دخترش رو برنمیگردوند، کاری میکردن روزی هزار بار آرزوی مرگ کنه، یا همین شوهر جنایتکارش هیچ‌ بعید نیست ته دلش راضی به این جنایت نبوده اما همین مثلا فرهنگ مضخرف مجبورش می‌کنه جنایتکار بشه، قاتل بشه و نامرد بشه که مثلا شیخ طایفه و تفکر مردسالاری حاکم ازش راضی باشن. نمیخام از این پدر نامرد و این مثلا شوهر دیوث جانبداری کنم، نه!!! منظورم اینه حتی اگه شخص این دونفر هم انسان بودن، رسوم قبیله ای راحتشون نمیزاشت!!!

      • ایرانی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        کلا از بیخ اسکیزوفرنی داری از اون نوعش هم که فقط تو توهمی. یک فرد انسان هرگز به هیچ موجود دیگه ای آسیب نمی رسونه حتی اگر به قیمت قتل خودش تموم شه. چون یک انسان روانش سالمه. برای همین هم داعش شمار بالایی از بچه هایی که می دزدیده می کشته چون اونها روان سالم داشتن و تن به کشتار و تجاوز نمی دادن. اگر اینطوری بود که تو می گی پس بیا بریم یه “رسوم قبیله ای” بسازیم که این مردای مرتجع رو بکشیم!!!! اگر اون “پدر” و “شوهر” حتی کشته می شدن اگر اون دختر رو نمی کشتن پس باید کشته می شدن و این جنایت رو نمی کردن. این قتل ضمنا با برنامه ریزی و دسیسه قبلی هر سه مرد شامل بوده و همونطور که داری می بینی قیافه کریه اون قاتل داره می خنده! پس یکی ادعا کنه که از “اجبار” بوده خیلی واقعا مسخره اس و توهمیه.

  • زهرا بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    سلام وقتی فیلم دیدم فشارم افتاد
    این مرد کثافت باید اعدام بشه

    • مرادبیگ بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      یعنی چون فشارت افتاد این باید اعدام بشه ؟ بخاطر همینه زنها حق قضاوت ندارن . یه آب قند بخوری حتما میگی : نه حیفه . جوون مردم رو که نمیشه اعدام کرد !!!!!!!!

      • آرش بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        داداش حالت خوبه؟؟
        بخاطر افت فشار این خانم نیس بخاطر کشتن و بریدن سر یه دختر ۱۷ ساله باید مجازات بشه

      • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        ضریب هوشیت به ۵۰ میرسه؟؟؟ چون دوتا جمله پشت سر هم اومده پس حتما به هم ربط دارن؟ مگه به خاطر پایین اومدن فشار میگه قاتلو اعدام کنن؟ حکم قتل اعداااااامه مرد

      • زیبا بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        شما غلط میکنی چه حرف چرندی میزنی ؟؟؟احتمالا خودتم همدست قاتلی که دفاع میکنی ؟؟؟اولا این حیوان قتل نفس کرده و مجازات قتل نفس قصاص هست و اما چونکه در ملا عام بود ۱۰سال الی ۲۰سال حبس داره
        پس بهتره شما بی فرهنگ دهنتو ببندی?????

      • محمد مهدی بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

        آقای محترم لطفا با چرت و پرتات بقیه رو اذیت نکن طبق قانون مجازات اگه رضایت اولیای دم نباشه برا قتل عمد اعدام رو داره تازه این پسر علاوه بر قتل باعث رعب و وحشت مردم شده که واسه نیروی انتظامی جرمش بالاس پس لطفا دهنتو ببند چون این یه قتل معمولی نیست هر غلطی هم دختره کرده باشه باز قتل به این فجیحی میتونه انگیزه ای برای قتل های دیگه باشه

  • دکو هنر بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    سلام بلااستثنا یعدادی در عصر جهالیت زندگی میکنند مگر جامعه قانون ندارد اونوقت همه ناموسشون سر ببرن مثل گوسفند راحت با مردم نشت برخاست کنه بگه سر بریدم افرین برتو جمع کنید این ارازل اوباش و عربهای وحشی هرچی سرتون بیاد حق تونه چون در عصر جهالیت زندگی میکنید

  • علی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    و یکی از دلایل این جنایتها مردم همون منطقه و محل و شهر هستن.
    چو راه انداختن. دهن بینی. و حرف مردم و این چیزا.
    خودم گفتم اهواز بودم. از کوچیکی تا بزرگسالی. و قشنگ میدونم مردم چطور رفتار میکنن چه فرهنگی دارن.
    حتی دختره از کوچیکی تو زیرزمین بوده باشه و حتی پاشو تو کوچه نزاشته باشه، به اصطلاح افتاب مهتاب ندیده باشه، مردم حرف در میارن. رابطه جنسی نه ها. فقط کافیه بگن فلان پسر عاشق دختره شده. ابرو خانواده میره. چون این حرف اینقدر تکرار میشه اینقدر دهن به دهن میشه و چون مردم این چیزا رو بی ناموسی میدونن پدر دختره رو میکشه. نکشه عمو ها میکشن. پسر عموها میکشن. چون بعد پدر عمو و پسر عمو صاحاب دختره. اما این مردم حاظر نیستن فکر کنن عه مگه دختره اصلا از خونه بیرون میومد که یکی ببینه و عاشقش بشه؟ اصلا طرف کی هست؟ اسم پسره چیه؟ یه شایعه.
    کافیه یکی با یکی به اصطلاح جنگ داشته باشه. برا دخترای طرف برا همسر طرف شایعه میسازن پخش میکنن. همه میدونن شایعه هستا. اما انتظار همه اینه طرف همسر و دخترشو بکشه. این یه انتظاره. مردم ابله و احمق انتظار دارن اینو. برا ما خنده داره. اما برا خیلی از مناطق این چیزا جدی هست. جدیدا هم خودکشی میدن دختر یا همسر بدبختو. حتی پلیس راضی به اینه که دختر یا همسر رو با خودکشی بکشن تا جنجالش کمتر باشه. چون حتی پلیس نمیتونه جلوشو بگیره. تا حالا دیدین ۱۰۰ نفر با کلاش و قمه به پاسگاه حمله کنن؟ حالا ۱۰۰ نفر نه. اما ۲۰ نفر؟ من دیدم. و عادیه اونورا. نه تنها تو خوزستان بلکه تو کردستان تو سیستان تو تهران حتی بوده. ربطی هم به عرب فارس کرد بلوچ نداره. خودستان زندگی میکردیم کلی از این اتفاقا دیدم اتفاقا کلی فارس دیدم از این کارا بکنن.
    حالا مثلا عربها میگن پسر عمو دختر عمو. فارسها میگن ناموسیه.
    و هیچ فرقی نداره که بهمدیگه فحش میدین. تو هردو قضیه دختر یا همسر کشته میشه.
    سنگسار رو نگم. بارها سنگسار اتفاق افتاد. کی خبرشو شنید؟ اصلا نمیزارن رسانه ایی بشن.
    وزارت اطلاعات تو خیلی از مناطق مثل خوزستان کردستان سیستان هرمزگان نصف کارش اینه که این قضایا رو بخوابونه. پلیس زورش نمیرسه. سازمان اطلاعات میاد وسط.

    اوضاع تو این مناطق اونقدر خر تو خره که دوتا بچه باهم دعوا کنن کل طائفه ها میریزن سر هم.
    و فقط عربها نیستن که طائفه ایی زندگی میکنن. بیشتر از نصف خوزستان کلا فارسه. لرد هستش. و بازم کشت و کشتار. عربها کشت و کشتار اینطوری.
    سیستان کشت و کشتار اینطوری. دوست خودم زابلیه. دقیقا عین همینا رو میگفت. اینکه اونورام همین مشکلات هستش. فقط دزفول و اندیمشک تو خوزستان اوضاعش یکم خوبه چون از قدیم اداره چی ها و نظامیها ساکن شدن و فرهنگشون بهتره. که اینام میتونم بگم نصف محله هاشون قتل و جرمهای ناموسی دارن هر ماه.

    پس هی عرب لر فارس نکنین که هممون از این مشکلات داریم.

    • فاطمه سادات بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      نمی خوام همه رو به یه چشم ببینم ولی ساکنای همین مناطق میان میگن به ما ظلم میشه یا حقمونو میخورن یا همش جنگ راه میندازن و میکشنمون نمیخوام بحث کنم بین اعتقاداتتون ولی خدا ظلم نمیکنه این مردم هستن که به خودشون ظلم میکنن نگاه به کشور های اروپایی کنین شاید اونجا هم قتل اتفاق بیافته و من خیلی از قانون هاشونو تایید نمیکنم ولی اونا واقعن به هم دیگه بیشتر رحم میکنن شاید چنتا شون قاتل باشن ولی قتل رسمشون نیس و کار خوبی نمیدونن فقط از این آقای بغیرت که به کارش افتخار هم میکنه یه سوال دارم : الان خنک شدی ؟ بقیه بهت میگن باغیرت ؟

  • علی بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    برا تغییر این فرهنگ گند و عقب افتاده که تو همه اقوام ایران وجود داره بیایین از خودمون شروع کنیم.
    اول از همه قبول کنیم این فرهنگ تو تمام اقوام وجود داره. این فرهنگ بین فارس ترک لر کرد بلوچ سیستانی عرب ترکمن و باقی اقوام وجود داره. باقی اقوام این مملکت ببخشید اگه نام نمیبرم اما تو قوم و قبیله تک تکتون وجود داره. پس انکار نکنین.

    دوما بیایین قبول کنیم حتی دختر و خواهرم کالا نیستن. انسان هستن. حق دارن برن بیرون و تو اجتماع باشن.
    من از خودم شروع میکنم تو هم از خودت شروع کن. اگه پسری قبول کن خواهرت جنس و کالا نیست. بزار خواهرت با هرکی خواست دوست بشه. بزار عاشق بشه
    اگه دختری محکم با خانوادت صحبت کن.
    اگه پدری با پسرات صحبت کن تا به دخترت به چشم کالا نگاه نکنه.
    اگه معلم هستی با دانش اموزات در این باره صحبت کن.

    و خودت به عنوان یک فرد قبول کن و تو ذهنت تکرار کن: تو ذهنت بگو خواهرم حق داره تو اجتماع باشه با پسر دوست باشه. تو ذهنت تکرار کن.

    • ناشناس بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      نه همه جااینطوری نیست حداقل توشهرما اینطوری نیست ماهیچ دختری رابخاطره عاشق شدن یاحتی بخاطره خیانت به شوهر نمیکشیم بارها شده که زنی به شوهرش خیانت کرده و نهایتش مرد زنشو طلاق داده البته باآبرو ریزی برای خانواده زن اما قتلی درکار نبوده
      این اتفاقات بیشتر جاهایی اتفاق میافته که ازفرهنگ خیییلی پایینی برخوردارن

    • محسن بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      شاید توی خانواده شما به دختر به چشم کالا نگاه می کنند وگرنه توی اکثر خانواده ها اینطور نیست. غیر از خودت بعید میدونم هیچ کس دیگه همچین افکاری رو داشته باشه. برو خدا روزیت رو جای دیگه بده. گذشت اون دوران که با این حرفها مخ میزدن.

    • M بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      فارس ها فرهنگ سر بریدن همسر دارن؟؟؟؟!!! با فرهنگ ترین اقوام ایران قوم فارس هست این چیزا بیشتر تو خوزستان بلوچستان و… جاهای دیگه دیده میشه متاسفانه…

  • صدر بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    واقعا؟

  • حسن بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    این همون جاهلیت که از بین نرفته…

  • انسانیت بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    واقعاً سر دختر ۱۷ساله رو میبرن تو شهر میچرخونن اسمشو هم میزارن غیرت؟
    به این غیرت میگن یا وحشی گری
    البته معلومه وقتی پدر سر دخترشو میبره و بهش ۳سال حبس میدن هر احمقی به خودش اجازه میده سر دختر ،همسر…شو ببره
    حس میکنم به ۱۰۰۰سال قبل برگشتیم وحشی گری داره جای انسانیتو میگیره

    • وای خدای من مگه میشه مگه داریم این همه جنایت بعد میگن امنیت داریم بعد اسم داعش بد دررفتهصدرحمت ب داعش اینا حیوونن ادم نیستنددلم ترکید بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      واقعا متاسف شدم از شنیدن همچین خبری اینکه ی عذه خوی حیوانی دارن وب اشتباه قاطی ادما شذن انسانیت مرده من خودم ب زور ازدواج کردم ومجبور ب فرار شدم پدرم من وبرگردوند وطلاقم وگرفت وّبا کسیکه میخوآستم ازدواج کردم الان پسرم ۱۲سالش خدا بیامرزه بابام وخدامامانم وواسم نگه داره تازه الان میفهمم ک چ نعمتی خدابهم داده بوده خداروشکر توهمچین طائفه ای بدنیا نیومدم بخذا اشکم دراومده چون میدونم زندگی در کنار کسیکه دوسش نداری چقد درد داره وی دختر فرار و وقتی ترجیح میده ک راهی براش نمونده باشه من ۱۳ سالم بود الان ۲۹ سالم این عوضیا هم چون پسرعموش بودن شرط میبندم خیلی ک زندان بمونن ۲ سال باشه اونم برا جنبه عمومی وگرنه بخاطر خویشاوندی ک باهم دارن همین الان پدر دختر رضایت داده وبزرگ طآئفه ک حکم رئیس جمهور وداره روحرفش حرف نمیزنن همین الان رضایت داده میخوام بگم توپدرنیستی حیوونم نیستی چون ی حیوون هم از بچش محافظت میکنه ولی تواندازه ی حیوونم نبودی مگه پدر من غیرت نداشت یا آبرو حالیش نبود ولی وظیفه پدریش وخوب بلد بود پشتم بودبابا عآشقتم بابا توبهترینی

  • وسام بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    .چنین چیزهای فقط به عرب بر نمیگرده .این اتفاقات تو کل.ایران هست بعد .کرد .بلوچ.لـر.عرب..

    • فرشته بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

      کاملا درسته ، تا ذهنیت و فرهنگ جامعه درباره زن افزایش پیدا نکنه شاهد چنین جنایتی هستیم

    • سعید بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      دروغ که حناق نیست. تو چندتا از این اقوام رو زندگیشون رو از نزدیک دیدی که اینطور جمع می بندی؟ یک روانی یک کاری کرده باز یک مشت عقب افتاده مثل تو راه افتادن به اقوام ایرانی توهین می کنند.

    • مهدیه بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      تو زندگیم بخاطر اینکه زن هستم خیلی مجبورم مخصوصا بخاطر قانون مزخرف کشورمون ک وقتی ب عقد نامردی درمیایم انگار بردش میشیم
      اگه قانون این مرد رو در ملاعام نکشه دیگه وضعیت زنان و دختران بیش از این تو خطر میفته
      خدا نمیدونم دیگ کی میخوای عدالتت رو اجرا کنی چرا زن رو افریدی

      • مهمان بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        الان اعدام اون در ملا عام کدوم مشکل تورو حل میکنه؟ الحق که خوی وحشی گری توی خون هممون هست.

        • شاهرخ بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

          کاملا حق با شماست به نظرم جایزه صلح نوبل رو بهش بدن تا زندگی زیباتر بشه

          • مهمان بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

            جایزه احمق سال هم به تو بدن البته زندگی زیباتر نمیشه ولی جایزه به کسی تعلق میگیره که لیاقتش رو داره.

  • آنتی رضا ستوده بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    اگه مرده با مسئولین همینکارو بکنه…

  • ساحل بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    متاسفانه تو کشور ما کاری برای حقوق زن ها انجام نمیشه و مجازات سنگینی برای این جرم ها وجود نداره تا کسی جرئت همچین کاری نداشته باشه

    • محسن بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      کی گفته مجازات سنگینی وجود نداره؟ حکم طرف اعدامه. ربطی به زن و مرد بودن هم نداره.

  • حسین بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    یه جونی هزار گوه توزندگیش میکنه انتظار نداشته باشه فرشته ای تو زندگیش.بایک طلاق تموم میشد .این چه کاری بود .من مخلف اعدامم اما این ولطفا اعدام کنید

  • نجمه بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    چند تا از این مردها ی عوضی اعدام بشه تو رو خدا دستبوس همه پلیسها هستیم

    • محمدحافظ بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      کاش دست بوس پلیس های میشدین که قاتلین خودشون که خرخره اونارو خون آلود می‌کرد اعدام میکردن می‌بوسند…عین همین قاتل شیرازیه که پلیس بدبخت و سرباز با چاقو شهید کرد…

  • زن عرب بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    سلام متاسفانه این قاتل و اکثر قتلهای ناموسی توسط طایفه و قوم حیادر اتفاق میفته ،مردان حیادر اوج کثافت و حقارتن و فرهنگ زیر صفر دارن حال آدم بهم میزنن و ادعاشون میشه اما ذره ای انسانیت ندارن و درست نمیشن
    من خودم عربم ولی از یک طایفه و خانواده بافرهنگم که برای زن احترام قائلن و خودم شخصا در خانواده خودم هیچ مشکلی ندارم و آزادانه زندگی میکنم و پدر و برادرم همیشه برای پیشرفتم هرکاری میکنن

    • محمدحافظ بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      یعنی خانم محترم برای پیشرفت شما اگه شوهر داری،یه فرزند هم داری،بعدش هم برای پیشرفت مثلا بری آمریکا یه شوهر زاپاس بگیری و از تمام جزئیات زندگیت و شهر جدید برای شوهر قبلیت بفرستی رو یک پیشرفت به نظرتون میدونی!؟

    • درود بر شرفشان بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      عشق

  • وحید بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    داعش تو کشور خودمون هست بعد میرن سوریه و عراق بااون میجنگن اگه واقعا این رفتارها داعشی نیست پس چی اسمش میشه بذاری باید همونجا در انذار عمومی اعدام بشه

  • یه اهوازی بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    شاید واسه شماهایی که برای یه استان دیگه ای هستین خیلی تعجب برانگیز و ترسناک باشه ولی واسه ماها یه چیز عادیه
    اینجا بخای به یه ….فوش بدی با قمه و چاقو و..میان میکشنت
    دختراشونو خیلی محدود میکنن و عذابشون میدن
    زن و دختراشون واسشون مث یه وسیله س که هرکاری بخان باهاشون میکنن و کسی هم ککش نمیگزه
    پارسال یه پسر لر عاشق یه دختر عرب میشه حتی خاستگاریشم میره ولی خانواده دختره قبول نمیکنن دختره هم چون پسره رو دوس داشت باهاش در ارتباط بود پسرعموهادختره هم پسر و هم دختره رو دست و پاهاشونو بستن و انداختنشون توی رود کارون.
    فقد امیدوارم نسل این ……منقرض شه تادل خیلیا خنک شه.

  • یه اهوازی بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    دوست خودم عربه یه روز عه ندرسه با دوستاش پیاده برگشت باباش کتکش زد
    از خونه نمیزنه بیرون .
    یه سری بهم گف بابام میگه این دخترایی که میرن بیرون همشون ….

  • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    دلم برای این دختر خانم سوخت

    • عسل بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      چ بی‌رحم. من سر یه مرغم نمتونم ببرم برسد به یک انسان ک اصلا.

  • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    اصل موضوع! قتل این دخترخانمه و فرع فرع فرع موضوع! انتشار فیلم گردن کلفتی قاتله و نباید ذهن مردم رو از کار قاتل دور کرد.

  • نسرین بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    از مملکت بی در و پیکر که هیچ قانون بازدارنده وجود ندارد و مردم به حال خود رها شده اند چنین اتفاقاتی بعید نیست

    • مریم بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      مگه پدر گیلانی که دخترش راباضربات داس کشت راچکارش کردن؟؟به ۹سال زندان محکوم شد دوسال دیگه هم آزادش میکنن
      تمام این جنایتها ووحشیگریها بخاظر نبود یه قانون محکمه اگه اون پدر راجلوچشم همه میکشتن امثال این مردیکه وحشی جرات سربریدن وافتخار کردن نداشتن

  • Arsalan بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    دوستان اینقدر به دیگر اقوام توهین نکنید . اینگونه رسم ها و قتل های ناموسی در استان های فارس نشین هم اتفاق میفته و ربطی به زبان یا قومیت نداره

  • یاحق بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    شماکه دارین میگیدعرب .ببخشیدرومینااشرفی هم فارس بوده چراسرشوبریدن این فرهنگ بدروبین همه تقسیم نکنیدشماخودت هم ازاونابدتری

  • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    شوهر قاتل!!!!!!!
    در زمان خلافت حضرت علی ع ی زنی شوهردار زنا کرد و باردار شد اومد پیش حضرت علی ع و اقرار به زنا کرد و خواست تطهیر شود. حضرت پرسید شوهر داری گفت اری پرسید شوهرت در دسترس بود گفت اری و پرسید…. و اخر گفت برو بچه ات رو بدنیا بیار و بعد از مدتی این خانم امد و باز گفت زنا کردم تطهیرم کن یا علی حضرت همان سوالات رو تکرار کرد و اخر گفت برو به بچه ات ۲ سال کامل شیر بده همچنان که خدا فرموده زن رفت بعد از ۲ سال برگشت و گفت ۲ سال کامل شیر دادم مرا تطهیر کن حضرت همان سوالات قبلی رو تکرار کرد و گفت اکنون برو و متکفل حال فرزند خویش باش تا خوردن و اشامیدن را تعقل کند و مواظبت کن از بام نیفتد و در چاهی سقوط نکند زن برگشت در حالیکه چشم وی گریان بود بطرف خانه خود میرفت! عمروبن حریث در راه به ان زن برخورد و پرسید چرا گریه میکنی؟زن هم ماجرا را گفت و عمروبن حریث گفت من متکفل فرزندت می شوم نزد حضرت برگرد و زن هم برگشت و از تکفل فرزندش توسط عمروبن حریث خبرداد حضرت پرسید چرا عمرو تکفل فرزندت را قبول کرد زن گفت من زنا کردم مرا تطهیر کن حضرت همان سوالات قبلی را پرسید و اخر گفت بار خدایا این زن چهار بار شهادت به زنا داد و من نمی توانم حد و حدود خدا را تعطیل کنم و عمروبن حریث نگاهی به حضرت کرد و دید حضرت از شدت غضب سرخ شده انگار اب اناری بصورتش پاشیده شده و گفت من کفالت فرزند تو را قبول نمی کنم حضرت گفت بعد از چهار بار شهادت دادن باید با خواری متکفل حال فرزند او شوی تو سبب شدی برای چهارمین بار شهادت به زناا داد تو مغرورش کردی…. در نهایت برای روز اجرای حد حضرت گفت همه صورت خود را بپوشانن و در روز اجرا حضرت گفت هر کس که گناهی گرده و حدی بر گردنش می باشد حق اقامه حد بر این زن را ندارد همه برگشتند و فقط حضرت و امام حسین ع و امام حسن ع ماندند. (کتاب قضاوتهای حضرت علی ع تالیف شیخ ذبیح الله محلاتی)

    • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      این نظر رو خلاصه نوشتم ولی اصل محتوا را کامل بیان کردم

    • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      لطفا این چرندیات روکه دربعضی کتابها نوشته شده منتشر نکنیدچون سندومدرکی برای اثبات راستی ودرستی آن وجود ندارد وتاجایی که من میدانم حد( سنگسار) برای زن شوهردار درتشیع رسم نیست واین از رسوم اهل تسنن است پس بعید است که حضرت علی حد رجم برای کسی اجرا کرده باشد

      • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        چرند خودت میگی تو اینترنت سرچ کنی میفهمی حد سنگسار در شیعه هست.
        اجرای این حدود فقط در زمان حضور امام معصوم ع قابل اجراس

      • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

        چرند خودت میگی
        در نهج‌البلاغه حضرت علی ع خطاب به خوارج می‌گوید:
        شمشیرهایتان بر دوشتان قرار دارد، بر سالم و ناسالم فرود می‌آورید، و گناهکار و بی گناه را با هم مخلوط می‌کنید، و حال اینکه می‌دانید پیامبر، زناکار همسردار را سنگسار می‌کرد سپس بر جنازه‌اش نماز می‌خواند و ارثش را به اهلش می‌سپرد… و زناکار بی‌همسر را تازیانه می‌زد، آن گاه قسمت هر دو را از غنیمت می‌پرداخت و حق داشتند زنان مسلمان را به همسری بگیرند.( نهج البلاغه، سخنان علی بن ابی طالب، گرد آوری توسط سیدرضی، خطبه ۱۲۷)

    • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      لطفا این چرندیات رو منتشرنکنید چون سندومدرکی برای صحت وسقم آن وجود ندارد درثانی حد( سنگسار) برای زن شوهردار ازرسوم اهل تسنن است نه تشیع پس فکرنمیکنم حضرت علی برای کسی حدرجم اجرا کرده باشد

    • شهناز بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      این چرندیاتو بشور بره بابا…از کجات در آوردی..؟هرچی ک تو اینترنت زده،مگه راسته…؟

    • مصی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      وقتی پدردختر بیاد رضایت بده اعدامی درکآرنئست فقط برا جنبه عمومیش ک حبس بهش میدن قانون مآ اینجاش ایراد داره ک پدر اگه دخترشو بکشه اگه رضایت بذه ظرف اعدام نمیشه وحّس میکشه اونم براجنبه عمومی مث همون پدری ک گردن دخترشو توخواب زد ب این فک میکنم ک چ غذابی کشیده اون دختر چقد دست وپازد ونتونست خودشو نجات بده مث ی گوسفند سرش وبریدن وسرش وگردوندن توشهر فقط میگم اگه اون پدر پرر باشه نباید بزاره قاتل بچش ازادشه وبیادبیرون دوباره زن بگیره زندگی کنه لبخندرولبش باسری ک تودستش بود ویادم میاد دلم اتیش میگیره

  • رضا بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    دیوانه بودن شاخ و دم نداره مشکل داشتی طلاق گذاشتن واسه اینکار

    • طاها بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      خب داداش ب اون بلوغ فکری نرسیده بود…

  • حمید بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    چرامردها رگ غیرت فقط توخیانت زناشون میبینن چرا مرد زمانی که خودش داره به زنش خیانت میکنه رگ غیرت نمیگیره آخه بی وجود ببین خودت چکار کردی که زنت رفته خیانت کرده پس از دیوار کسی نرو بالا که از زن دختر خواهر مادرت بالا نرنhmidmehdiporgimil@.cam

    • ناشناس بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      حالا این آدم دیوانه یک کاری کرده، به مردها چه ربطی داره؟ اگر یک زنی خیانت کنه یعنی همه زنها خیانت کارند؟ نمی پرسم اون ایمیل آخر کامنتت رو برای چی گذاشتی هرچند از حرفهات میشه حدس زد قصدت چی بوده.

      • مهناز بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        خب منتظره بهش ایمیل بزنی دگ…??

        • شناس بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

          اتفاقا منتظر امثال توهست که با این حرفها مخت زده میشه و دست و پاهات شل میشن

    • ایرانی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      موافقم. غیرت که می گن غیرت انسانی منظور هست و همه انسانها باید داشته باشنش و معنیش این هست که از بی عدالتی سکوت نکنه طرف. نه اینکه خودش بشه بی عدالتی. غیرت یعنی واینسدی نگاه کنی وقتی یه عده عرب اومدن دارن مملکتتو مردمتو نابود می کنن. یعنی وقتی به بچه زیر ۱۸ سال به هر بهانه ای تجاوز می شه سکوت نکنی. یعنی وقتی اون اهورا و اهوراهای خردسال بهشون تجاوز می شه و براثر بچه آزاری به قتل می رسن سکوت نکنی. یعنی مردان پست و حقیر و روانی ای که خودشون رو از سوسک هم بالاتر توهم می زنن اجازه هیچ کاری رو بهشون ندی. یعنی وقتی مردی رو می بینی که دست رو زنی بلند کرده انقدر بری مرتیکه رو بزنی که کتک خوردن طوری توی ذهنش بمونه که از اون به بعد زن می بینه از وحشت اصلا بزنه زیر گریه! غیرت یعنی اجازه ندی هیچ کسی به زنت و دخترت و خواهرت و زنان مملکتت توهین کنن، محدودشون کنن، خوارشون کنن، در درجه دوم آدمیت قرارشون بدن، براشون تعیین تکلیف کنن، قیمت گذاریشون کنن، توهین کنن، ووو . غیرت یعنی زبان و مدافع و پشت و پناه بی گناه و بی زبانان باشی. غیرت یعنی حتی یک وجب خاک سرزمینت رو هم می دزدن با خون یکیشون کنی اون دزدهارو. غیرت ایرانی یعنی هویت ایرانی و پیشینه و فرهنگ غنیتو بشناسی و بهشون افتخار کنی. غیرت یعنی لوتی های قدیم که مرد صداشو رو زن بالا می برد می بردن حنجره شو پاره می کردن. غیرت یعنی انقدر مملکتت رو امن و مترقی کرده باشی که حتی یه دختر بچه یا حتی یک زن زیبا هم با هر پوششی که دلشون خواست بتونن توی تاریکی شب راحت همه جای کشورت قدم بزنن. غیرت یعنی این. نه داعشی بودن. نه مفعول زن ستیز بودن. نه بی احترامی کردن به موجودات دیگه. نه دین رو به زور به خورد مردم دادن. نه سکوت در برابر مرتیکه های حقیری که با خشونت علیه زن و بچه و حیوانات و طبیعت می خوان فقط توهمهای خودشون رو تغذیه کنن. نه اینکه غیرت داعشی رو با غیرت واقعی و انسانی عوضی گرفتن.

  • فری بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    دو روز دیگه پدرش رضایت میده مثل آب خوردن آزاد میشه و این داستان همچنان ادامه پیدا میکنه

  • صادق بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    من برادر اون دختره بودم بعد اون ….سرو اون دختر اون طوری میبرید بخدای ولی قسم کل خانواده اون ….. میکردم ک عبرتی برای دیگران میشد تا دیگه از این غلتا نمیکرد

    • ایرانی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      من برادر اون دختر نیستم و شخصا هم نمیشناختمش ولی اگر دستم به اون مرتیکه قاتل و هر کسی که انقدر روانی باشه که جنایتشو تایید کنه ببینم و دستم برسه تیکه پارس. این روانیها باید توی تیمارستانها می پوسیدن. آوردن انداختنشون بین مردم که اینا همینطور جنایت کنن. وقتی اینطوریه باید انتظار واکنش رو هم از مردم داشته باشن که عدالت رو توی دست خودشون بگیرن و همچین روانی هایی مثل این مرتیکه رو خودشون تیکه تیکه کنن.

      • مهمان بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

        تو هم از جرف زدنت معلومه دست کمی از اون نداری. چهار روز دیگه خبر تو رو هم می شنویم. دقیقا اکثر جنایتهای فجیع تاریخ وقتی اتفاق افتاده که یک مشت امل خواستن عدالت رو توی دست خودشون بگیرند.

  • M بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    سر بریدن تو خوزستان یه فرهنگه قدیمیه در آینده هم این فرهنگ خواهد بود همانطور که در گذشته هم بوده

    • ایرانی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      جون من؟؟؟ پس بیارین سر همچین مردارو هم ببرین بچرخونین توی شهر بینیم! کجان پس این زنای خوزستانی؟؟؟؟ کجان که بیان سر شوهراشونو ببرن و توی شهر بچرخونن و با لبخند و افتخار سر مردرو نشون دوربینها بدن؟؟؟؟ هیچ چیزی که آسیب به هر موجود زنده ای رو شامل بشه نمی تونه و هرگز “فرهنگ” نخواهد بود. اگر چنین جنایتی به نظرت عادی یا “فرهنگ” هست برو توی یه تیمارستان خودتو بستری کن و تا آخر عمرتم همون تو بمون.

    • م بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      هم وطن،این فرهنگ نیست..بی فرهنگیه…وحشی گریه…

  • m بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    دلم درد اومد
    چه دنیای کثیفی داریم. ما خداشدیم حکم صادر میکنیم واعدام میکنیم.
    گویا انسان به خوی حیوانی نزدیک شده
    اللهم عجل لولیک الفرج

  • مهدیه بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

    خدا نمیدونم دیگ کی میخوای عدالتت رو اجرا کنی چرا زن رو افریدی

  • مریم بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

    مگه پدر گیلانی که دخترش راباضربات داس کشت راچکارش کردن؟؟به ۹سال زندان محکوم شد دوسال دیگه هم آزادش میکنن
    تمام این جنایتها ووحشیگریها بخاظر نبود یه قانون محکمه اگه اون پدر راجلوچشم همه میکشتن امثال این مردیکه وحشی جرات سربریدن وافتخار کردن نداشتن

  • لعنتی نفرت انگیز بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

    توروخدا یه کاری کنین زجر بکشه سریع دارش نزنین راحت شه با درد بکشینش با زجررر باید عذاب بکشه باشد عذابشو ما ببینیم و لذت ببریم اخه یه بچه هفده ساله چه گناهی کرده ای خدااا خودت جوابشو بده

    • مجد بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

      آدم نظرات نفرت انگیز امثال تورو می خونه چندشش میشه. مطمئنم خوی وحشی گری تو از اون هم بیشتره فقط در ظاهر سرکوبش کردی. خدا به داد اطرافیانت برسه.

  • ایرج قلیزاده. بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

    هیچ نظری نمیشه دادخداوندبه خانواده واقعاصبربده….. ولی به نظرمن اون حرامزاده سوری هرکجای دنیاباشه باید نابودبشه

  • مرتضی بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

    چه شده جامعه ما رو قبل ها زن ۱۳ یا ۱۵ ازدواج می کردند این مشکلات هم نبود، از وقتی این بازی گرها و این جریان آزادی تو انتخابات مد شد . جامعه ما هم خراب شده ، خدا لعنت کنه سید محمد خاتمی و روحانی رو که نه تنها رفاه رو برای مردم نیاوردند که ناموس این مملکت رو هم دزدیدن. کار به جایی رسیده اینایی که اگر بچه ای دنیا میاد مخصوصا غربزدهها یک آزمایش بگیرن که بفهمن بچه شون مال خودشون هست یا نه؟!,

  • فری بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    اولا که دیگه حکم زندان مهریه برداشته شده؛ درثانی مردونگی داشته باشند وقتی میرن خواستگاری به اندازه وسعشون مهریه قبول کنند فوقش دختره قبول نکرد میری پی کارت ؛ نه اینکه هرچه خانواده دختر مهرتعیین کنن بگید فوقش اموالمو میزنم به نام خواهربرادر مادرم تااززیربارحق دربرم؛ اینقدر جرا داشته باش که برای به دست آوردن هزارتاهزار تاسکه مهرنکنی بعد بمونی توش وگل لگدکنی هیچ زنی به زور هیچ مهری تعیین نمیکنه

  • ناشناس بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    باورم نمیشه تو همچین مملکتی زندگی میکنم که با زنان مثل حیوان برخورد میکنند

  • ناشناس بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    بسیار بسیار متاسفم از شنیدن چنین خبری در یک کشور اسلامی،بایستی خیلی بیشتر از این هر کسی از ما در هر موقعیتی که هستیم ابتدا آگاهی خود و بعد آگاهی فرزندان و اطرافیانمان را در زمینه دستورات الهی و حفظ حریم خانواده و روابط با دیگران بالا ببریم و فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی را از کودکی بیاموزیم چه بسا اگر این خانم خیلی جوان در اینستاگرام با آن مرد فریبکار شیطان صفت آشنا نمیشد چنین اتفاقی نمی افتاد…

  • فرزانه بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    بابا توروخدا این مملکت مگه صاحب نداره؟ دستگاه قضا و پلیس باید این کثافت های بی همه چیز رو به اشد مجازات برسونه یکبار اعدام برای اینها کمه اینا باید به بدترین شکل شکنجه بشن و بعدش ده بار اعدام بسن،آخه اون سجاد و برادر حرومزاده ش چه حقی داشتن که دختریکی دیگه رو بکشن،چجوری میتونن آنقدر احمق و بی فکر و قسی القاب باشن که بتونم سر یک انسان اونم کسی که زنش بوده و ادعا می‌کرده دوسش داره و مادر بچه ش بوده رو بکشه،پس فردا جواب بچه شو چی میخواد بده؟بگو آخه دهاتی بیسواد عصر هجری که تربیت نشدی و خانواده نداری وقتی دیدی اینجوریه طلاق بده زنتو،تو چیکاره ای که حکم صادر کردی ،شما پس فطرت ها از یزید و معاویه و ابن ملجم بدترید،ان شاالله به کمک خدا و یاری دستگاه قضا و پلیس بابت این حجم از قسی القلبی و رعب و وحشت در اذهان عمومی،و قتل فجیع یک دختر بچه به شدید ترین مجازات باهاشون برخورد بشه و یک ذره هم رحم نکنم بهشون انشاالله هرچه زودتر هرچه زودتر خدا خودش کمک کنه سریع روند پرونده پیش بره و این دوتا رو وسط میدون شهرشون جلو چشم همه مردم ده بار اعدام کنند تا هم دل پدر مادر دختر خنک بشه،هم مردمی که مثل من احساساتشان جریحه دارشده،هم درس عبرت واسه احمق های متعصب و متحجر مثل همین شوهر دهاتی و بیسوادش

  • کیوم مدد بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    درود بر همه…اول برای پدرش متاسفم ،چون وقتی میدونست داماد قصد کشتن دخترشو داشت چرا به نیروی انتظامی اطلاع نداد تا نیرو برای بردن دخترش بفرستن.؟دوما برای شوهر قاتلش ،چون وقتی دید زنش او را نمیخواد بایستی میرفت و طلاقش میداد.چرا دستشو به خون آلوده کرد و تا آخر عمرش اگر توسط فامیلای زن کشته نشه و اگر قصاص نشه عذاب خواهد برد.متاسف برای دوستان و همسایگان شوهر قاتل که نمک به زخمش پاشیدن.شوخی نیست .قتل یک انسانه…

  • پویان بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    باید این قاتل روانی رو ده بار اعدام کنن

  • محدثه بهمن ۲۱, ۱۴۰۰

    تبلیغی که داره بوسه برپول میزنه را ، از سایت حذف کنید. درست نیست اینجور تبلیغات که آدم بوسه بر پول بزنه!

  • شریفی بهمن ۲۱, ۱۴۰۰

    بعضیا بد جور دوست دارند این اتفاق بچسبونن به مملکت اولا کشورهای اروپایی و آمریکایی تو این اتفاقات از ما جلوترن
    دوما تو بازنت مشکل نداری حرف نزن طرف مدتها تو فشار روانی بوده از سمت مردم

  • زهره بهمن ۲۵, ۱۴۰۰

    این قتل از زوایای مختلفی قابل بررسی است و نمیتوان فقط یک نفر را مقصر دانست. پدری که دختر نوجوان را به زور شوهر میدهد. اطرافیانش که به اسم غیرت همسر زن رو تحریک به قتلش میکنند .برادری که از خود قاتل به نظر من جرم سنگین‌تری در قتل دارد. . اما جدای از همه این مسایل جریان فمنیستی از این جریانات سود میبرد که زنان ما باید هوشیار باشند جریان فمنیستی یک جریان به سود زنان نیست گر چه رنگ و لعاب زن سالاری دارد اما نهایت امر زیر سلطه بردن زنان و بدنبال آن خانواده زیر سلطه قدرت سر مایه داران دنیا است. بهترین فرهنگ در تربیت فرزند و روابط خانواده اسلام است نه این فرهنگی که اینها به اسم ناموس کارشان را اسلامی جلوه می‌دهند هیچ کدام از تصمیمات این خانواده مورد پسند امامان معصوم نیست پس اسلامی نیست

  • ناشناس بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    به منظور دق کردن زن ستیزان معلوم الحال روانی و حقیر جای داره این حقایق علمی و ثابت شده هم گفته بشه دوباره و هزاران باره که زنان می تونند خودشون بدون حضور هیچ مردی تولید مثل کنند و فرزندان سالم بوجود بیاورند و نسل آدم رو ادامه بدند ولی مردان نمی تونند چنین کاری کنن. زنان مغز گسترش یافته و رشد یافته و فعالتر و همه جانبه تر بیشتری از مردان دارن که به همین دلیل در تفکر و ارزیابی و تصمیم گیری از مردان برترند و این یکی از دلایلی هست که در تاریخ روسا و مدیران و رهبران و رییس جمهوران برتری بودند و هستند. ضمنا زنان از ثبات شخصیتی بیشتر برخوردار بوده و انسانیت و غیرت انسانی بیشتری دارند و به همین دلیل لوتی تر هستند و بیشتر از مردان محتمل هستند که قهرمانان زندگی واقعی باشند و در برابر ظلم و تروریسم ساکت نمی مانند و به همین دلیل دیکتاتوریها در حد مرگ از زنان وحشت دارند و به همین دلیل نهایت تلاش رو در جامعه برای دزدیدن تمامی حق و حقوق آنان می کنند و نهایت تلاششان را می کنند که زنان صداشون شنیده نشه و تاثیرشون در کمترین حد ممکن در جامعه باشه. آخرین پژوهشهای علمی ضمنا نشون دادن که کروموزوم کروموزوم ایگرگ (کروموزومی که مرد رو می سازه) طبیعی نبوده و حالت پایدار نداره و به احتمال بالا به دلیل جهشی که یک پای این کروموزوم رو شکسته و ناقص کرده بوجود آمده که مرضهایی که مخصوص آقایان هست و همچنین شیوع بیماریهای روانی شدید که در مردان تا بیش از چهار برابر نسبت به زنان وجود داره مثل بیماریهای روانی ای که جانیان و قاتلان دارند رو ایجاد می کنه. مردان ثابت شده که در آینده طولانی مدت وجود نخواهند داشت و در اون زمان یک نگاه کوتاه به اعمال و حرفهای جنون آمیز مردان و ظلمهایی که بر همه موجودات تحمیل کردند می تونه واضح و آشکار خوشحالی قلبی و کامل همه موجودات رو در اون زمان مشخص کنه. بعد در ایران زنان که بی شک انسانهای برتر هستند شدند قربانی های یک مشت ارتجاعی انگل دنیای ضدزن و به جای اینکه همه گوش به فرمان زنانمان باشند، مرتبا یا به زنان و دختران ظلم می کنند و تلاش برای در سکوت فرو رفتن زنان می کنند و یا در برابر چنین تروریسمی خفه خون می گیرند.