سلبریتی های هالیوودی که شریک زندگی شان نصف آن ها سن دارد

سلبریتی های هالیوودی که شریک زندگی شان نصف آن ها سن دارد

همانطور که قصه ها به ما می گویند که عشق توقف ناپذیر است، به نظر می رسد هالیوود هم ثابت کرده این موضوع در دنیای واقعی هم صدق می کند. بسیاری از زوج های مشهور هالیوود اختلاف سنی ای چند دهه ای با یکدیگر دارند، گرچه ممکن است گاهی باورش برای ما دشوار باشد.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که با وجود داشتن اختلاف سنی بسیار زیاد، اما علاقه ی فراوان شان آن ها را به عشق زندگی شان پیوند داده است.

میک جگر ۷۸ ساله و ملانی همریک ۳۴ ساله

خواننده ی گروه موسیقی رولینگ استون از سال ۲۰۱۴ با یک بالرین سابق به نام ملانی وارد رابطه ی عاشقانه شده است. جگر بعد از مرگ شریک عاطفی قبلی اش با همریک آشنا شد و این رابطه در آن زمان به وجود آمد. این زوج علیرغم اختلاف سنی ۴۴ ساله رابطه ی خوبی باهم دارند و صاحب یک دختر هم شده اند که حالا ۵ سال دارد.

الک بالدوین ۶۳ ساله و هیلاریا بالدوین ۳۷ ساله

سلبریتی های هالیوود که تقریباً نصف شریک زندگی شان سن دارند

به گفته ی الک بالدوین، این زوج ابتدا در سال ۲۰۱۱ در شهر منهتن با یکدیگر آشنا شدند. آن ها که ۲۶ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند، در سال ۲۰۱۲ باهم ازدواج کردند و حالا ۲ دختر و ۴ پسر دارند.

ریچارد گر ۷۲ ساله و آلخاندرا سیلوا ۳۸ ساله

سلبریتی های هالیوود که تقریباً نصف شریک زندگی شان سن دارند

این بازیگر پیشکسوت هالیوود و همسر ۳۳ سال جوان تر از خودش بیشتر از یک دهه است که همدیگر را می شناسند و در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. منبعی نزدیک به این زوج درباره ی آن ها گفته: «آن ها باهم بسیار راحت هستند و کنار هم بهشان خوش می گذرد.»

بروس ویلیس ۶۶ ساله و اما همینگ ویلیس ۴۳ ساله

سلبریتی های هالیوود که تقریباً نصف شریک زندگی شان سن دارند

این بازیگر هالیوودی با همسر آینده ی خود در سال ۲۰۰۷ و در باشگاه مربی مشترک شان آشنا شد. آن ها ۲ سال بعد در خانه شان در جزایر تورکس و کایکوس ازدواج کردند. این زوج ۲ دختر دارند که در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ متولد شدند، علاوه بر ۳ دختر بروس که حاصل ازدواج اولش با دمی مور، هنرپیشه ی هالیوودی هستند.

مل گیبسون ۶۵ ساله و رزالیند راس ۳۱ ساله

سلبریتی های هالیوود که تقریباً نصف شریک زندگی شان سن دارند

رابطه ی عاشقانه ی این زوج در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، زمانی که راس که یک نویسنده است، برای نوشتن یک فیلمنامه با شرکت فیلمسازی گیبسون قرارداد بست. گیبسون که بیشتر از ۲ دهه از راس بزرگ تر است، معتقد است سن چیزی جز یک عدد نیست و چیزی که اهمیت دارد این است که آن ها عاشقانه یکدیگر را دوست دارند.

لئوناردو دیکاپریو ۴۷ ساله و کامیلا مونرو ۲۴ ساله

شایعات درباره ی رابطه عاشقانه ی میان این بازیگر هالیوودی و مونرو که یک مدل است، در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. رابطه ی این زوج از قرار معلوم هنوز به قوت خود باقی است، گرچه آن ها تاکنون چیزی از رابطه ی خود بروز نداده اند. منبعی به رسانه ها گفته دیکاپریو با مونرو احساس راحتی می کند و رابطه ی آن ها جدی است.

مدونا ۶۳ ساله و اهلمالیک ویلیامز ۲۷ ساله

در سال ۲۰۱۵، اهلمالیک که در آن زمان ۲۱ سال داشت، برای حضور در گروه رقصندگان تور کنسرت آتی مدونا تست داد. بعد از آن او در تقریباً تمامی اجراهای مدونا حضور داشت، اما از قرار معلوم رابطه عاشقانه ی آن ها در سال ۲۰۱۸ آغاز شد. این زوج هنوز با یکدیگر هستند و اهلمالیک گهگاه در تصاویر اینستاگرام مدونا حضور دارد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود