مارال فرجاد به چه سرطانی مبتلاست؟ آخرین خبرها از وضعیت بازیگر سینما و تلویزیون

مارال فرجاد به چه سرطانی مبتلاست؟ آخرین خبرها از وضعیت بازیگر سینما و تلویزیون

چند ماه پس از اعلام خبر ابتلای مارال فرجاد به بیماری سرطان، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از دوران شیمی درمانی خود در اینستاگرام از ادامه درمان سرطان خود خبر داد. اگر چه تاکنون اشاره ای به نوع سرطان مارال فرجاد نشده اما می توان حدس زد که احتمالاً سرطان او از نوع سرطان سینه باشد هر چند این موضوع تایید نشده و فرجاد یا خانواده اش نیز تاکنون به نوع سرطان وی اشاره ای نکرده اند.

مارال فرجاد به چه نوع سرطانی مبتلاست؟

متن جدید مارال فرجاد در اینستاگرام به شرح زیر است:

«گیسوانم باز خواهند رُست،

اگر بلند آواز بخوانم، وقتی این بیماریِ جان‌کُش، گیسوانم را برید که نباشد، که باد لابه‌لایش نَوَزَد، که سبزی و سرخی و سپیدی‌اش، کویری بایر شود، گمانم این آخرین عکسم است، و آن قطره اشک، از آن ناامیدی‌ست.

گفت: «ثبت کن!» عکّاس گفت «ثبت کن این گیسوی بربادرفته، این اشکِ چشم، و این ناامیدیِ سیاه…» و هربار که نگریستم به این “ثبت” پرسیدم چرا، بیش‌تر چرا…

چرا بیماری، و سلامت نه؛
چرا ناامیدی، و مبارزه نه؛
چرا دربند، و رهایی نه؟!

من گرچه انگار نحیف برابرِ این جنگِ نابرابر، ایستادم به امید بازرُستنِ گیسوانی که از من ربوده شده بود… پس خندیدم، گرچه دلم پُرگریه بود؛ رقصیدم، گرچه دست‌وپایم بسته بود؛ بلند آواز خواندم، گرچه راهِ گلویم بسته بود…

سرطان رفتنی‌ست، گرچه بیماریِ سهمگین و مهلک و بی‌رحمی‌ست… و اکنون جوانه‌های بسیار در این کویرِ بی‌آب روییده… پس به امیدِ رُستنِ سروهای بلندِ بسیار به بهانه‌ سرطان امّا تو سرطان مَخوانش».

مارال فرجاد به چه نوع سرطانی مبتلاست؟

مارال فرجاد از تجربه شیمی درمانی خود می گوید + ویدیو

مارال فرجاد که چند سالی است در مجارستان به سر می برد، در گفتگویی با یکی از نشریات این کشور از بیماری خود پرده برداشت. مجله «گلمور» مجارستان روند درمان و بهبودی مارال فرجاد را با تیتر «زن قوی» سوژه‌ ی گفتگویی با او قرار داده بود.

فرجاد در این گفتگو اعلام کرد در این کشور در حال شیمی درمانی بوده تا بعد از بهبود سرطان خود به عرصه ی بازیگری در ایران بازگردد.

او بخشی از این گفتگو را در اینستاگرامش منتشر کرد.

مارال فرجاد به چه نوع سرطانی مبتلاست؟

مارال فرجاد در مصاحبه ی خود گفته بود:

«سال گذشته تشخیص داده شد که سرطان دارم. در آن لحظه همه چیز ناامید کننده به نظر می رسید. احساس می کردم زندگی ام از هم می پاشد.

چندین عمل جراحی و شیمی درمانی انجام دادم که عوارض آن روی بدنم مشخص بود.

صورتم تغییر کرده و موهایم ریخته بود که این از بزرگ ترین شکست ها برای یک بازیگر است چرا که بدنش ابزار کار او است. با این حال تصمیم گرفتم به سرطان به عنوان یک نقش سینمایی چالش برانگیز نگاه کنم که باید با آن دسته و پنجه نرم می کردم.

اکنون اینجا در بوداپست هستم جایی که شیمی درمانی ام را ادامه می دهم.

من در کشور مجارستان احساس بسیار خوبی دارم. دوستانم اطرافم را احاطه کردند، موهایم دوباره رشد کرده و احساس بهتری دارم.

پس از بهبودی کامل دوست دارم به ایران بازگردم تا بتوانم دوباره روی صحنه و جلوی دوربین بازی کنم. بعداً می خواهم در مجارستان هم کار کنم.

مطمئناً نقش سرطان را برای مدت طولانی مجبور نیستم بازی کنم و به زودی بهبود خواهم یافت.

به آینده امیدوارم و مشتاقانه منتظر بازگشت به زندگی عادی ام هستم.»

مارال فرجاد به چه نوع سرطانی مبتلاست؟

مارال فرجاد به چه نوع سرطانی مبتلاست؟

مارال فرجاد به چه نوع سرطانی مبتلاست؟

مارال فرجاد سرطان

مارال فرجاد سرطان

مجری ورزشی سرشناس صدا و سیما از ابتلای خود به سرطان خون خبر داد

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد ۱۳۶۱ در تهران، فرزند جلیل فرجاد، بازیگر شناخته شده است. خواهر کوچک تر او مونا فرجاد که متولد سال ۶۳ است نیز در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد.

مارال فرجاد لیسانس ریاضی و فوق لیسانس عکاسی دارد.

در سال ۶۴ وقتی تنها ۳ سال داشت برای اولین بار سریالی تلویزیونی به نام «اخلاق در خانواده» جلوی دوربین رفت و از ۸ سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد.

https://rooziato.com/1401404233/maral-farjad-talks-about-her-chemotherapy-experience/
مارال و مونا فرجاد در کنار پدرشان جلیل فرجاد

او فعالیت حرفه ای خود را در سال ۷۷ با بازی در سریال کت جادویی به کارگردانی محمدحسین لطیفی آغاز کرد.

در سال ۸۴ با بازی در فیلم سینمایی شام عروسی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده وارد سینما شد.

فرجاد از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از معروف ترین آن ها می توان به فیلم های سینمایی ماهور و خوب بد جلف ۲ و سریال های کت جادویی، عملیات ۱۲۵، برادرجان، زمین گرم و باخانمان اشاره کرد.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های خواب زده و خوب بد جلف رادیو اکتیو تجربه کرده است.

مارال فرجاد در سال ۹۶ در برنامه دورهمی مهران مدیری، خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. او گفت با همسر خود سر یک کار هنری آشنا شده بود اما همسرش در عرصه هنری فعالیت ندارد. تاکنون عکسی از همسر او منتشر نشده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود