آخرین جزئیات از حمله به مسجد جمکران در اولین ساعات روز یکشنبه

آخرین جزئیات از حمله به مسجد جمکران در اولین ساعات روز یکشنبه

صبح دیروز، یکشنبه ۱ اسفند حمله به مسجد جمکران با تریلی خبرساز شد؛ حدود ساعت سه و نیم این تریلی درب ۶ مسجد مقدس جمکران را می شکند و وارد محدوده ی این مسجد می شود.

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جمکران طی اعلامیه ای در این خصوص اعلام کرد: «حادثه آفرینی سحرگاه یکشنبه ی راننده تریلی در این مکان مقدس خسارتی به همراه نداشت. ساعت ۳ و ۲۷ دقیقه بامداد یک شنبه اول اسفند ماه راننده یک دستگاه خودروی تریلی که دچار ناراحتی روحی شده بود، اقدام به شکستن درب ۶ مسجد مقدس جمکران کرد و قصد ورود به صحن جامع مهدوی را داشت که ماشین وی متوقف و از حرکت باز ماند.»

حمله یک راننده تریلی به مسجد جمکران

ماشین از نوع «کشنده هوو» سینوتراک بوده که پس از تخریب درب و ورود به محوطه، منحرف و متوقف شده است. گفته می شود راننده تریلر در ماشینش مقداری بنزین هم همراه داشته که با ورود به‌ موقع خادمان و ماموران حراست دستگیر و ماشین وی از مسجد خارج می شود. آتش نشانی هم به فاصله ی کمی خودش را به صحنه می رساند.

اندکی پس از این اتفاق، زائران به خارج از صحن صاحب الزمان هدایت می شوند و امنیت کامل در صحن مسجد برقرار می شود. راننده در حال حاضر در بازداشت نیروهای پلیس به سر می برد و بررسی های اولیه حاکی از آن است که راننده در هنگام وقوع حادثه در حالت طبیعی نبوده است.

گفته می شود این حادثه خسارتی در پی نداشته است و نیروهای امنیتی در حال حاضر مشغول بررسی دلیل اقدام این فرد هستند.

مسجد جمکران کجاست؟

مسجد جمکران در شهر قم واقع شده و آمده که فردی به نام شیخ حسن بن مثله آن را ساخته است. بسیاری از مردم سه شنبه شب ها به مسجد جمکران رفته و اعمال آن را به جا می آورند.

بیشتر بخوانید:

جزییات نقشه ۳ برادری که پدرشان را ربوده و برای تصاحب اموالش او را حبس کردند

روایت دکتر علیرضا مرندی از ساده زیستی رهبر انقلاب و پیشینه‌ی تحصیلی خود

بازداشت دریا بویوکونجو ، قهرمان شنای ترکیه، به دلیل آرزوی مرگ برای اردوغان

نخستین واکنش فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی به شایعه اعدامش به دلیل جاسوسی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • F.s اسفند ۳, ۱۴۰۰

    واقعن ترسناکه.خوب شد کسی اون دوروبر آسیب ندید

  • خسرو اسفند ۳, ۱۴۰۰

    من خسرو تورک قشقایی مخالف ورود ماشین سنگین به اماکن مذهبی هستم

  • احمد اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    سلام خدارا شکر بار دیگر فهمیدم که این خانه صاحبخانه دارد(ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست. عرضه خود میبریو زحمت ما میداری)