۱۰ کشوری که تعریف مردانگی و زیبایی مردانه در آن ها کاملاً متفاوت است

۱۰ کشوری که تعریف مردانگی و زیبایی مردانه در آن ها کاملاً متفاوت است

این روزها مردان برای جلب توجه زنان دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند و ظاهر مردانه، مردانگی و زیبایی مردانه تعریف جدید و گاه ناپایداری پیدا کرده که نسل به نسل تغییر می کند. مردان برای دلربا و با جذبه به نظر رسیدن دست به تغییراتی در ظاهر خود می زنند که گاه آن ها را به دوست داشتنی ترین مردان و گاه زشت ترین مردان تبدیل می کند. برای رسیدن به این هدف، مردان گاهی به روش های عجیب و غریبی پناه می برند و حتی  کارهای مضحکی کرده یا جان خود را به خطر می اندازند زیرا از نظر آن ها انتظارات جنس زیباتر باید برآورده شود.

مهم نیست که این انتظارات چه باشند اما جالب تر این است که این انتظارات و تعاریف در باب مردانگی و زیبایی مردانه از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعریف مردانگی، ظاهر مردانه و جذابیت و زیبایی مردانه در ۱۰ کشور جهان آشنا سازیم تا بدانید که کشور خودمان تنها کشوری نیست که تعریف ظاهر مردانه و مردانگی در آن تغییر کرده است. چیزی که در یک کشور یا یک فرهنگ باعث جلب نظر مساعد زنان می شود ممکن است در کشوری دیگر باعث فراری دادن آن ها گردد.

۱- ایالات متحده

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

این روزها، ظواهر مردانه ورزشکاری و دلربا دیگر اهمیت و جذابیت خود را برای زنان آمریکایی از دست داده اند. چیزی که زنان آمریکایی امروز را به خود جلب می کند شانه های پهن و فیزیک بدنی قوی هیکل است. حتی یک واژه خاص برای تعریف چنین مردانی اختراع شده است که از مردان دل فریب با عنوان «lumbersexuals» یاد می شود. تعریف زنان آمریکایی از مردانگی و زیبایی مردانه در مردی خلاصه می شود که قوی هیکل بوده، پوست تمیز و همواری داشته و ماهیچه های او بیرون زده باشند و ریش نیز در این قضیه بسیار مهم است. لباس های رسمی و مجلسی دیگر توجه زنان را جلب نمی کنند و لباس های جین، پوتین های زمخت و پیراهن ها و تی شرت های اسپرت بهترین گزینه برای جلب توجه زنان آمریکایی است. اگر تمامی این شرایط را داشته باشید دختر آمریکایی در برابر شما شانسی برای نه گفتن نخواهد داشت.

۲- برزیل

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

تصویر بین المللی شناخته شده از زیبایی مردانه و مردانگی دل فریب مردان برزیلی شامل موهای تیره، چشم های قهوه ای و پوست آفتاب خورده است. اما زنانی که در این کشور زندگی می کنند معمولاً مردان دارای چشم های روشن و موهای مجعد ریز و زیبا را می پسندند. مردانی که این ویژگی های مردانه قابل توجه در برزیل را داشته باشند خیلی سریع نظر زنان را در این کشور جلب خواهند کرد. اما اهمیت پوست برنزه شده در آفتاب را نباید برای مردان برزیلی دستکم گرفت و بدن عضلانی و سیکس پک نیز چیزی است که در همه جا طرفدار دارد.

۳- هند

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

برای این که مردانی مطابق با ایده آل های دختران هندی پیدا کنید بهتر است فقط فیلم های بالیوودی را نگاه کرده و تعریف جذابیت مردانه و مردانگی از لحاظ مردم هند را در این فیلم ها جستجو نمایید. در این کشور اگر مردی بخواهد مورد توجه جنس مخالف قرار گیرد باید از تناسب اندام برخوردار بوده و بدنی نسبتاً عضلانی داشته باشد. همچنین برای این که به استانداردهای زیبایی مردانه در هند نزدیک شوید باید هر روز موهایتان را ژل زده، کفش هایتان را واکس زده، کمی ته ریش داشته و از همه مهم تر این که از کرم های روشن کننده پوست استفاده نمایید.

۴- سوئد

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

مفهوم سوئدی زیبایی مردانه این روزها دچار تغییرات قابل توجهی شده است. امروزه تنها تیپ و قیافه های ریش دار و خشن نزدیک به وایکینگ ها نیستند که در میان زنان سوئدی محبوبیت دارند بلکه مردانی که بدن لاغر و اندامی داشته و غمی پنهاان در چشم هایشان دیده می شود. روی هم رفته اما مردان قد بلند، با چشم های روشن، موهای بلوند و گونه های استخوانی بیشترین طرفدار را در میان زنان سوئدی داشته و مردانگی و جذابیت مردانه در این صفات خلاصه می شود.

۵- ترکیه

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

برای زنان ترک، یک مرد ایده آل و جذاب ترک باید شهامت و قدرت بدنی بالا و همزمان شور و شوق داشته و با احساس باشد. شاید به همین دلیل باشد که بازیگرانی که در سریال های ملودرام محلی نقش قهرمان های رمانتیک را بازی می کنند بسیار در میان زنان ترک محبوبیت دارند. در ترکیه، مردان برای این که خوش تیپ و جذاب باشند باید بسیار مرتب بوده و به موهایشان حسابی رسیده باشند. همچنین برای جذاب بودن بیشتر باید موهای ناحیه سینه آن ها برداشته شده باشد. همچنین داشتن ویژگی های ظاهری قومیتی ترک و داشتن چشم های روشن نیز از اهمیت زیادی برای زنان ترک برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تعریف در حال تغییر «مردانگی»؛ جنبش دفاع از حقوق مردان در برابر فمنیسم؟!

۶- ایتالیا

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

در ایتالیا، عنوان مرد خوشتیپ و جذاب به مردانی اطلاق می شود که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. در جامعه ایتالیا زیبایی طبیعینسبت به جذابیت و بامزه بودن اهمیت کمتری دارد. مرد جذاب ایتالیایی معمولاً طبق مد لباس می پوشد و ابایی از پوشیدن لباس ها و زیورآلات روشن ندارد. همچنین مرد جذاب ایتالیایی ابایی از استفاده کردن از ترفندهای زیبایی زنانه ندارد و گاهی دست به انجام جراحی های زیبایی نیز می زند. مردان ایتالیایی معمولاً ته ریش یا ریش کوتاهی دارند و در کل موهای صورتشان همواره تمیز و مرتب به نظر می رسد.

۷- کره جنوبی

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

اگر تاکنون یک سریال تلویزیونی کره ای دیده باشید متوجه شده اید که تعریف مردم این کشور شرق آسیایی از زیبایی مردانه، مردانگی و جذابیت مردانه به مقدار قابل توجهی با دیگر نقاط جهان متفاوت است. در این کشور داشتن زیبایی مردانه ربطی به خشونت و عضلانی بودن ندارد. در این کشور کسی را پیدا نمی کنید که عضلانی بوده، ریش و سبیلی بلند داشته، یا حتی ته ریش داشته باشد.

به جای آن ها از صفات مردانه در کره جنوبی می توان به داشتن پوست صاف و نرم، موهای مرتب شده و طبق آخرین مدل ها و گاه نیز رنگ شده، لاغر بودن و گاهی حتی مردنی بودن اشاره کرد. برای بدست آوردن دل زنان کره ای، مردان زیادی به جراحی های زیبایی دست می زنند و مردان کره ای معمولاً با رژ لب و سایه چشم آشنایی کامل دارند. همچنین مردان این کشور اهمیت زیادی به لباس پوشیدن داده و معمولاً لباس های بهترین برندها را خریداری می کنند.

۸- بریتانیا

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

سواحل بریتانیا آفتاب چندانی دریافت نمی کنند به همین دلیل است که مردم این کشور پوست روشن و مناسبی دارند اما برخلاف مردان هندی، داشتن چنین شرایطی کمکی به مردان بریتانیایی در جلب نظر زنان این کشور نمی کند. مردان بریتانیایی اغلب سعی می کنند با برنزه کردن های مصنوعی این مشکل را حل کنند و برای دلربا جلوه کردن معمولاً ظاهری مرتب با ریش های اصلاح شده را انتخاب می کنند. البته این روزها مرسوم شده که مردان بریتانیایی ته ریش می گذارند. همچنین آن ها سعی می کنند وزنشان را پایین نگه دارند اما علاقه زیادی نیز به تمرینات ورزشی برای ساخت بدنی عضلانی ندارند.داشتن تاتو نیز یکی از انتخاب هایی است که این روزها مردان بریتانیایی برای داشتن ظاهری مردانه و جذابیت مردانه بیشتر انتخاب می کنند.

۹- یونان

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

شاید فکر کنید که در یونان مردان نیازی به تلاش آنچنانی برای جلب توجه زنان ندارند. بسیاری از مردان یونانی به اندازه مجسمه های یونان باستان و خدایان آن ها خوش تیپ و دلربا هستند. موهای مشکی یا قهوه ای تیره، نگاه عمیق، ویژگی های مردانه در صورت، هیکل اندامی و بدن برنزه شده و داشتن ظاهر یونانی اهمیت زیادی از نظر زنان این کشور در زمره صفات مردانه و مردانگی دارد. قد بلند نیز در میان زنان این کشور اهمیت بالایی دارد و هر مردی که بالاتر از ۱۷۵ سانتیمتر قد داشته باشد بر دیگر مردان ارجحیت خواهد داشت.

۱۰- استرالیا

تعریف مردانگی در کشورهای مختلف چگونه است؟

جدای از این که مردان کره ای و استرالیایی تفاوت ظاهری بسیار زیادی با هم دارند، هر دو اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهند. مردان استرالیایی همواره آماده صرف هزینه و وقت برای داشتن بهترین و مدرن ترین ظواهر هستند و زنان استرالیایی نیز در این مورد نسبت به مردان خود بسیار سختگیر می باشند. مردان استرالیایی به طور مرتب به متخصص پوست مراجعه کرده، وقت زیادی را در باشگاه های ورزشی برای ساختن بدنی متناسب گذرانده و حتی برای ایجاد تغییرات در ظاهر گوش و بینی خود جراحی انجام می دهند. بدین ترتیب مردان استرالیایی همواره جزو جذاب ترین مردان جهان بوده اند.

اکنون که با استانداردهای مردانگی در برخی از کشورهای جهان آشنا شدیم به نظر شما استانداردهای مردانگی در ایران و تعریق زیبایی و جذابیت مردانه در میان مردم کشورمان چگونه است. منتظر کامنت های شما در این زمینه هستیم!

با ۱۰ نمونه از پرطرفدار ترین مدل های موی مردانه کنونی آشنا شوید

جامع ترین راهنمای انتخاب و خرید کت و شلوار مردانه [اینفوگرافیک]

با بهترین مدل های موی مردانه برای چهره های مختلف آشنا شوید

بهترین لباس مردانه در موقعیت های مختلف چیست

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۷۰ نظر

ورود

  • محمد فروردین ۲۱, ۱۳۹۷

    نقطه مشترک همشون بدن عضلانیه? (غیر از کره)
    ولی کیه که انکار کنه حرف اول و اخرو پول میزنه…؟پول،پول،پول

    • لولو دی ۲۵, ۱۴۰۱

      کره که مرد نداره
      من مردی نمیبینم? یه مشت …

      • نفری دی ۲۸, ۱۴۰۱

        منم تو سر تو مغزی نمی بینم نژاد پرست

  • امین فروردین ۲۳, ۱۳۹۷

    حرف اول رو همه جا روحیه قوی و موقعیت بالا و اعتماد به نفس می زنه

    • محمد فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

      که پول هر سه رو باخودش میاره
      #شعار_ندیم

  • مهران احمدی خرداد ۲۲, ۱۳۹۷

    سلام خسته نباشید من مهم مردان سوئدی پوست روشن با موهای بلوند و چشمهای روشن را خیلی دوست دارم همراه با قد بلند البته انسانیت هم داشته باشه که اروپاییها انسانیتشان زیاد است و عاطفی هستند و مهربان و دلرحم

    • فقط اخلاق اخلاق اخلاق و دیگر هیچ آبان ۱۸, ۱۳۹۷

      فقط اخلاق اخلاق اخلاق…اخلاقش به دلش بشینه تمومه….نه پول نه قیافه

    • سحر مرداد ۲, ۱۳۹۹

      فقط کره ای ها.❤کی گفته لاغر مردنی؟؟؟؟اتفاقااا‌ کره ای ها چ مرد چ زن خیلی به اندامشون اهمیت میدن و رو فرمند.پوستشون هم که عالی…بهترین تیپ و قیافه مال کره ای هاست????

      • محمد اسفند ۹, ۱۳۹۹

        مثلی که خبر نداری عمل جراحی پلاستیک بین کره ای ها خیلی زیاد است و چهره طبیعی خود شونو ندارن حالا درست است که بعضی ها هم طبیعی زیبا هستن ولی بیشتر عمل تمام

        • کیان فروردین ۱۶, ۱۴۰۰

          اگه سرچ کنی اسم پارک جیمین که عکسشو گذاشتی میتونی عضله هاشو ببینی .. متاسفم برای نظرات یکی که فک میکنه مردونگی به وحشی بودن و بی اخلاق بودن و زد و خورده یکیم که میاد پسرای ایرانیو میکوبه …. میکاپ یا لباس ها جنسیت ندارن این مسیله قابل درکیه اگ نمتونین سکوت کنین و بزارین بقیه هرجور خوشحالن زندگی کنن کسیو تو قبر اون یکی نمیزارن

          • ARMY Girl خرداد ۱۱, ۱۴۰۰

            دقیقا?????درست میگی??❤

          • ARMY خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

            دمت گرم ?????

          • اریا خرداد ۱, ۱۴۰۱

            خواستم یه مطلبی رو بگم که . تا حالا شما مردان کره ای رو قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی دیدین؟؟. کره ای ها برایه اینکه بتونن تویه دنیا برایه خودشون افتخار کسب کنن دست به ارایش زدن فیلم هایی که قبل از سال ۲۰۰۰ از کره پخش میشد کلا با الان فرق میکنه . میتونین یه سرچی کنین اونها زیاد ارایش نمیکردن و سیکس پک و اینارو نداشتند . حتی دخترانشون هم کلا با تعریف زیبایی الانشون فرق میکنه . فیلم هایه قدیمی شونو نگا کنین میفهمین.?

          • آرمی دی ۲۸, ۱۴۰۱

            ایول داداش حرف درست

      • سارا تیر ۱۴, ۱۴۰۰

        نه عزیزم…من خودم آرمیم یعنی طرفدار یکی از از گروه های خوانندگی اهل کره جنوبی به اسم بی تی اس هستم
        همون عکسی هم که برای مردان کره‌ای گذاشته بودن عکس جیمین بود… عضو گروه بی تی اس
        با اینکه خودم طرفدارم اما به نظرم سایت درست میگه
        اونا خیلی خیلی لاغر هستن… که درواقع خودشون خودشونو لاغر نگه میدارن

        • آرمی آذر ۱۲, ۱۴۰۰

          مطمئنی آرمی هستی ؟! اگر آرمی هستی که پس حتما نابینا هستید عزیزم که اینهمه عضله رو نمی‌بینی

        • Army? دی ۱۶, ۱۴۰۰

          فیک ارمی پیدا شد بفرما

      • خودم دی ۳۰, ۱۴۰۱

        ???

      • خدایا کشورمونو از فرهنگ غربی نجات بده بهمن ۱, ۱۴۰۱

        جراحی زیباییشون خیلی زبانزده گریمهاشونم باچشم خودم دیدم چقدر حرفه ای هستن از یک زن کچلو بی دندون یه زن زیبا ورس نیکنن خیلیاتون چرا انقدر تعصب دارین به کره ای ها البته من با نژادپرستی کلا مخالفم ولی کره تی ها حرفه ای آرایش میکنن

  • تارا آبان ۱۸, ۱۳۹۷

    فقط اخلاق اخلاق اخلاق …اخلاقش به دل بشینه تمومه

  • روژان بهمن ۱۸, ۱۳۹۷

    نویسنده منابعی برای این معیارهای زیباییش ذکر نشده. نباید کمی توی ارجاع دهی منبع دقیق تر عمل کنید؟
    به عنوان مثال در زمینه رنگ پوست معمولا توی اکثر پژوهشایی که من دیدم زنا رنگ پوست تیره رو به رنگ پوست روشن ترجیح می دن و رنگ پوست تیره هم مردونه تر از رنگ پوست روشن ادراک می شه(تستوسترون هم باعث افزایش تیرگی و سرخی پوست می شه)
    و کرم روشن کننده رو هم اکثرا توی همه کشورا زنا مصرف می کنند. من اصلا نشنیدم مصرف کرم روشن کننده بین مردا رایج باشه چون اصلا باعث افزایش زیبایی توی چهره مرد نیست.

  • Army.bts بهمن ۱۸, ۱۳۹۷

    نویسنده این مقاله لطفا ابتدا تحقیق کنید و بعد مقاله تونو انتشار بدید اول ازهمه انتخاب یک شریک زندگی یا هر چی دیگه بستگی به طرز تفکر هر شخص و اجتماع و مکانی هست که در اون حضور داره و مربوط به جنسیتی خاص یا مکانی خاص نمیشه ! دوما شخصی که توی تصویر مربوط به کره جنوبی قرار دادید عکس پارک جیمین از بهترین گروه خواننده دنیا بی تی اس هستش بهتره یه سرچ توی اینترنت داشته باشید چون میلیونها نفر از سراسر دنیا مخصوصا از ایران هستن که طرفدار هزار آتیشه شون هستن (قابل توجه دوستان یه سرچ بزنین bts براتون کل اعضا گروه رو میاره .. از موزیک ویدیو هاشونم چندتا رو پیشنهاد میکنم ببینین دیوونشون میشین : micdrop , idol , blood sweat and tears, fake love و fire موفق باشین آرمی های آینده :”)

    • Mrykoa اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰

      وقتی میگه پسرای کره ای لاغر مردنین و بازو و سیکس پکای جیمین میاد جلو چشم آرمیا??

    • آرمی آذر ۱۲, ۱۴۰۰

      پارک جیمین پر از عضله هست ??? و هرکسی که میگه لاغر مردنی یا کوره یا مغز خر خورده ?

    • مهلا دی ۲۷, ۱۴۰۱

      بیا پایین سرمون درد گرفت
      هر جا میری یه آرمی فتنه راه میندازه
      تو متنش توهین میبینی ؟
      خدایی من نمی‌بینم ?پس بشین سرجات اه ..
      خیلی هم درست گفته

  • ناشناس مرداد ۱۸, ۱۳۹۸

    اتفاقا مردای کره ای به عضلانی بودنه بدنشون اهمییت زیادی میدن

  • رضا شهریور ۱۳, ۱۳۹۸

    لطفا از مردای استرالیایی بیشتر بنویسید

  • .... شهریور ۲۷, ۱۳۹۸

    آهههه ایتالیا دلربا هستن

  • فن بی تی اس آبان ۴, ۱۳۹۸

    کره ای ها از همه خوشگل ترن. من شوهر کرررررره ای میخاااااااام*_*

    • بی تی اس آذر ۱۲, ۱۴۰۰

      آره باهات موافقم ??? کره ای خیییییللیییییییی خوشگلا

  • زهرا اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹

    ایتالیا…

    • علی آذر ۷, ۱۳۹۹

      این کره ای ها هم جای زن مرد رو عوض کردن

      • نا شناس اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰

        اشتباه نکن اینا حداقل مثل آمریکایی ها جای زن ها رو با مردا عوض نمیکنن. در ضمن خیلی هم غیرتی هستن و رفتاراشون هم اصلا زنونه نیس و اینکه عکسی که گذاشته شده مربوط به یکی از خواننده هاشونه که توی موزیک ویدیو هاشون برای افزایش جذابیت بصری این استایل رو دارن مثل خیلی از خواننده های کشور های دیگه.. و مردای عادی و حتی بازیگرهاشون اگه بخوان موهاشون رو رنگ کنن معمولا قهوه ای تیره میکنن و زیاد هم میکاپ نمیکنن

      • نا شناس اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰

        کره ای ها حداقل مثل آمریکایی ها جای زن ها رو با مردا عوض نکردن. در ضمن مردای کره ای خیلی هم غیرتی هستن و رفتاراشون هم اصلا زنونه نیس و اینکه عکسی که گذاشته شده مربوط به یکی از خواننده هاشونه که اصلا هم عمل نکرده و در مورد استایلش اینکه، به خاطر موزیک ویدیو هاشون برای افزایش جذابیت بصری این استایل رو دارن مثل خیلی از خواننده های کشور های دیگه.. و مردای عادی و حتی بازیگرهاشون اگه بخوان موهاشون رو رنگ کنن معمولا قهوه ای تیره میکنن و زیاد هم میکاپ نمیکنن

        • ناشناس عزیز مرداد ۲۳, ۱۴۰۰

          چی میگی آمریکایی ها جای زن و مرد رو عوض کردن زن چهار شونه و قوی هیکل تا حالا دیدی؟ یا پسری که شلوار خرسی میپوشه پاهاشو جوری میکنه که پشتش معلوم شه توی فوتوشوت های کره ای برو ببین من نمیخوام هیت بدم ولی این که بگید که آمریکایی ها زن و مرد جاشون عوضه کاملا اشتب کردی وقتی که فقط تو کف کره ای ها هستید!

      • ARMY خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

        نخیر عزیزم چشم سالم میخواد
        برای دیدن مرد واقعی

      • بنازمت علی مرداد ۲۳, ۱۴۰۰

        ?????? والا به خدا ناموسن بعدش این همه که اینا آرایش میکنن هی ام یه مشت خل و چل خوشگلن ? بابا خوشگل ینی کسی که خودش بدون تغییر ژنتیک خوشگل باشه اینا از بس کرم میزنن عرق که میکنن انگار پلاستیک عرق کرده ?

      • یکی آذر ۱۲, ۱۴۰۰

        ببین کره ای ها جای مرد و زن رو باهم عوض نکردن . الکی هم نگو من هیت نمی دم که این حرفت اگر هیت نیست پس چیه ؟
        این عکس پارک جیمین هستن ، پارک جیمین یک خواننده معروف هست محض اطلاعتون و اینکه ایدل ها آرایش میکنن و این عادیه، اما تو جامعه ی کره مرد ها بسیار غیرتی هستن و آرایش کردن مرد ها خیلی کمتر از اون چیزیه که فکرش رو میکنید پس قضاوت بیجا رو تموم کنید

      • ناشناس آذر ۲۳, ۱۴۰۰

        نخیر عوض نکردن ما ایرانیا هستیم که مردانگی رو به ریش و پشم میدونم.

  • ملیکا آذر ۹, ۱۳۹۹

    یه دختره شوهر کره ای میخواست آخه آدم چطوری به مامان باباش بگه اینو میخوام بعد اونا بگن این …. ؟

  • ستایش دی ۲۰, ۱۳۹۹

    من احساس میکنم مردان کره ای دیگا دارن تبدیل به زن ها میشن … دیگه شورشو در آوردن خب یکم معیار ها رو مردونه کنید

    • . بهمن ۱, ۱۳۹۹

      پسرای ایرانی الان از کره ای ها بدترن به نظرم یا بدتر هم نباشن کمتر نیستن همه جراحی و آرایش دارن ? کره ای ها به خاطر حالت چهره و کم مو بودن بهشون میاد این تیپ و استایل مردونشون ولی پسرای ایرانی کلا به تیپ ذاتیشون این حرفا نمیچسبه ، و از اونجایی که ما نه کره ایم نه ایتالیا نه استرالیا، ایرانو بچسبین ?

    • سپهر اسفند ۱۰, ۱۳۹۹

      معیار هاشون مردونست. چشه؟خیلی هم خوشتیپ و نازن

    • سارا فروردین ۲۴, ۱۴۰۰

      من چنین احساسی ندارم-_-

    • ...army... اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

      پسرای ایرانی که بد ترند!
      کره ای ها بهشون یاد دادن پاشونو مثل قلم خروس بدن بیرون
      یا مثل زنا مانتو بپوشن؟؟؟

    • ARMY خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

      شما معیار های مردونه که یکیش زشت بودنه رو داشته کفایت میکنه
      خب زنا هم گناه دارن دلشون شوهر خوشگل میخواد

    • ناشناس آذر ۲۳, ۱۴۰۰

      وقتی هیچ اطلاعی از کره نداری لطفا انقد مطمئن حرف نزن.

  • . بهمن ۱, ۱۳۹۹

    پسرای ایرانی الان از کره ای ها بدترن به نظرم یا بدتر هم نباشن کمتر نیستن همه جراحی و آرایش دارن ? کره ای ها به خاطر حالت چهره و کم مو بودن بهشون میاد این تیپ و استایل مردونشون ولی پسرای ایرانی کلا به تیپ ذاتیشون این حرفا نمیچسبه ، و از اونجایی که ما نه کره ایم نه ایتالیا نه استرالیا، ایرانو بچسبین ?

  • Melika اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    ن پسرای ایرانی خوبن???اسگل، کره ایا خیلیم خوبن مخصوصا بی تی اس شمام اگ چیزای بد پست میکنین از بی تی اس یا کسای دیگه شعور و شخصیت خودتونو نشون میدین بی فرهنگا???

    • ناشناس دی ۲۴, ۱۴۰۱

      بله مرد ایرانی که چشم و ابروش پرپشته و و چهارشونه هست زیبا نیستن این اعضای گروه بی تی اس خیلی جذابن که همه چیشون مصنوعیه و ویژگی مردانه خاصی توشون نیست واقعا به کجا داریم میریم حالا ظاهر واقعا چیزی نیست که بخواد اینقدر برجسته بشه ولی تو همین حماقت دارین حماقت می کنین ?

  • الناز اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    با توجه به نظر خودم و چیزی که تو دخترا و زنای اطراف دیدم،دخترای ما ظاهری طبیعی دوست دارن،مثلا برداشتن ابرو یا آرایش خیلی به چشممون بد میاد، و اینکه اندام و قد(هر دختری نسبت به قد خودش میسنجه، پس مثلا پسری با قد ۱۷۰ هم میتونه برا دخترای ۱۶۰ بیشتر یا کمتر، جذاب باشه)
    و قریب به اکثریت ته ریش پسرا رو خیلی جذاب میدونن و
    البته مهم تر از همه اگه رفتار و شخصیت شون مردونه و نجیب باشه ،صد در صد ظاهرشون هم به نظر زیبا میاد

    • مریم بهمن ۴, ۱۴۰۰

      من فکر میکنم چیزی به نام جذابیت مردانه وجود نداره و بیشتر یچیز فرهنگیه در کل به نظرم ادما تو هر کشوری چهره طبیعیشون قشنگ تره

    • حله دی ۲۵, ۱۴۰۱

      آخرش خوشحالم کرد ممنون

  • چه وضعیه؟ اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    صبر کن تا توی سینی برات شوهر کُره ای بیارن ((((:

  • r.t.com فروردین ۲۴, ۱۴۰۰

    مهم الان پسندیدن دخترا هست نیازی به عمل جراحی نیست^-^?

  • ارمی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    ببینید به فرهنگ هر کشور باید احترام گذاشت مثلا الان خود ایرانم پسرا عمل میکنن و ابرو برمیدارن موهاشونم رنگ میکنن پس فرقی بین ما و اونا نیس تازه من تو یه خانواده نذهبی ام باورم ننیشد وقتی شنیدم پسر عموم که زنم داره میکاپ میکنه ولی برام عادیه الان

    • پسر عموت مرداد ۲۳, ۱۴۰۰

      بابا فهمیدیم شما آرمی ها خیلی با فرهنگین ???

    • لئوناردو دی کاپریو اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

      ز ر ن زن ابهت مردایه ایرانی رو کم نکن هیچ مردی میکاپ نمیکنه یه مشت بچه سال ۱۰ ۱۱ سال تا ۱۵ سال فن و طرفدار بی تی اس شدن چندسال دیگه می‌فهمید چقدر تباه بودید و سلیقه تون عوض میشه

      • ثمین دی ۲۷, ۱۴۰۱

        محض اطلاع من ۲۲ سالمه راجب مردمی ایرانی چند تا از هم دوره ای های ما خط چشم هم میکشن پسرا

        پس ادب پلیز

    • ناشناس دی ۲۴, ۱۴۰۱

      کدوم مرد ایرانی اینقدر افراطی وارد این قضایا شده چرا حرف مفت میزنی

  • ارمی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    بعضیاشون قیافشون اصله خب ولی بعضیاش هم عمله
    ولی بیاید مقایسه کنیم کدوم سلبریتی های ما عمل نکردن همه عملی همه میکاپ

  • ارمی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    امیدوارم این سایت از شخصیت و احترام بذاره اونموقع کره جنوبی اوله
    مثلا اونا میدونن از هر رده سنی هوادار دارن بخاطر همین خالکوبی دایمی حق ندارن انجام بدن و اونایی که خالکوبی دارن باید تو همه جا بپوشونن #شخصیت

    • وطن فروش نباشیم اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

      خیخیخی چون اونا برده کمپانی هستن مگرنه تتو خالکوبی میزدن
      اختیار بدن خودشونم ندارن بد بخت

  • ارمی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    میتونید بزنید گوگل اندام اون اقا کره ای رو ببینید که اسمشون پارک جیمین هست اندامشون از خیلی ها بهتره

    • ارمی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

      بزنید سیکس پک جیمین تا ببینید

  • ارمی ابدی? اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

    کره ایی ها از هر کشوری خوشگل ترن چه خواننده چه بازیگر چه عادی از همه کشور ها بهترن و بعضی هاشون عمل پلاستیک انجام دادند و خیلی هاشون ندادند اونایی که میگید بی تی اس عمل پلاستیک انجام داده میتونید برید عکسای بچگی و الانشون رو ببینید بعد الکی حرف بزنید:)

  • nazanin اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰

    واییی مردای ایتالیایی خیلی جذابن ما که از مردای ایرانی خیلی ندیدیم بزار بریم با یه ایتالیایی ازدواج کنیم.

  • Artina تیر ۲۲, ۱۴۰۰

    من به عنوان یه دختر نمیگم نه اصلا برام قیافه و هیکل و پول طرف مهم نیست . من فقط دنبال اخلاق خوب و عشق دو طرفه ام چون به نظرم اونایی که اینو گفتن یکم تو حرفشون غلو بوده امکان نداره برای کسی اینا مهم نباشه ، برای منم خوب اینا حائز اهمیته اما به نظر من پول و قیافه و هیکل شاید بتونن عشقو بسازن ولی نمی تونن اونو پایدار نگه دارن و چیزی که می تونه عشق ساخته شده رو پایدار نگه داره اول اخلاقه ، بعد احترام ، بعد اعتماد سپس صمیمیت ، اگر طرف پولدار خوش هیکل خوش قیافه هم باشه ولی اخلاقش خوب نباشه دیگه بعد از چند وقت آدم اصلا نمی تونه زیبایی های ظاهریشو ببینه چون زشتی های باطنیش بر زیبایی های باطنیش غلبه می کنه ، اما اگر یارو قیافه و پول و هیکل نداشته باشه ولی خوش اخلاق باشه شاید در نگاه اول ازش خوشت نیاد ولی بعد از چند وقت مطمئن باش دیگه زشتی های ظاهریش برات مهم نیست بلکه زیبایی های باطنیش باعث میشه عاشقش بشی ، در هر جای دنیا هم که بری از کره جنوبی تا آمریکای شمالی همیشه بعد از یه مدت بیشتر آدم به باطن طرف توجه میکنه تا ظاهر طرف ، چون به جشم بودن عقل هم حدی داره

  • ارمی تیر ۲۳, ۱۴۰۰

    الان تو خیلی از جاها مورنگ میگنن یا میکاپ دارن بازیگرا و خواننده های ایرانی قبل از ورد به صحنه گریم دارن شاخاشون و که دیگه نگو همین طور سلبریتی های امریکایی پس اینکه اینطوری تعسب گرانه رفتار کنیم جالب نیست و کره جنوبی تو کره سلبریتی ها میکاپ میکنند یا مو رنگ میکنن چون فرهنگ کشورشون اینطوریه و سلیقشونه اگه کسی خوشش نمیاد حق اینکه توهین کنه هم نداره و اینکه اونا اصلا لاغر مردنی نیستن و اندام متناسبی دارن فایتینگ?

    • زهرا آبان ۱۶, ۱۴۰۰

      در اینکه مردای کره ای ارایش میکنن و عمل زیبایی هم میکنن شکی نیست
      ولی لاغر مردنی نیستن
      به نظر من امریکایی ها جذابیت بیشتری دارن چهار شونه و ورزشکار

  • Ayomy تیر ۳۱, ۱۴۰۰

    فقط دختر نباشه:/
    اخلاقای دخترونه و لوس بازیو قهرکردن
    ظاهر مادر زادیه دسته خوده ادم نیست
    ولی اخلاق دخترونه داشتن دیگه خیلی چرته
    دخترا دوس دارن به مردا تکیه کنن اونوخت یکی میاد لوس حرف میزنه و بچگانه و قهر میکنه:/
    من دوس ندارم راستش و بنظرم زیبایی مرد به جذبه اشه

    • ۴من خرداد ۵, ۱۴۰۱

      کره ای ها اولا لاغر مردنی نیستن اونا اندام خودشونو حفظ میکنن و مثل بقیه نیستن اندامشون چه جوری باشه خیلی هاتون مرد بودن و به چشم ریش میبینید که مرد باید ریش داشته باشه و ریشاشو نزنه این صافن این حالم بهم زدن نیست دوم کره ای ها خواننده هاشون آرایش نمیکنن اگه تو بعضی از کنسرت هایا لایو ها ببینیشون صورت خودشونه اونم که میبینید سفیده پوست شون سفید کننده نزدن بلکه پوست خودشونه سایه و اینا هم هر روز که نمیزنن بعضی موقعه ها میزنن واین به معنی نیست که دخترن اونا بدون آرایش هستن و میبینید که سفید هستن به خاطر مراقبت های پوستی هستش و اونا هیچ وقت آرایش نمیکنن ،بکنن کم آرایش میکنن بگو آدم به خودش نرسه عین عَن باشه آخه کی از عَن خوشش میاد در زم اونا بعضی موقعه ها هم رژ لب نمیزنن مال مراقبت های لب هستش او کسی هم که گفته(وطن فروش نباشیم)تو باهاشون نون تیلیت خوردی که میگی بَردَن اونا بَرده نیستن اونا خارجی ها هستن که بَرده هستن من باهاشون نون و تیلیت نخوردم ولی من از کیپاپ و کره ای همه چی درمورد شون میدونم نرید تو اینترنت سرچ کنید چیز های بیخودی در میاد همش دروغه چردیاته من یه بار چیزی سرچ کردم دروغ بود درمورد (آیو)خواننده ی کره ای دختر هستش گفته نامزد داره منم باور کردم بعد دیدم دروغه هیچ چیزی رو باور نکن جز اینکه با چشم های خودت ببینی اونم از نزدیک نه تو گوشی پس خواهش درمورد کره ای ها قضاوت نکنید و چیزی نمیدونید الکی واس خودتون می نویسید که حتی روحتونم خبر داره واقعیه یا نه من درمورد کره ای ها وکیپاپ میدونستم که نوشتم این کامنتو و تا با چشم های خودتون از نزدیک ندید الکی صحبت نکنید و لطفا به کره ای ها توهین نکنید چون شعور تونو نشون میدید تا یه هیتی که به کره میدید

  • ناشناس شهریور ۲۲, ۱۴۰۰

    عکسی که برای مردان کره ای گذاشتین شبیه اینه که عکس مایکل جکسونو بذارید و بگید معیار زیبایی در آمریکا این شکلیه! این تصویر مربوط به آیدل کره ای هستش و در واقع بیشتر مردان کره ای و حتی بازیگر هاشون آرایش نمیکنن و تو مصاحبه هایی که از دختران کره ای میکردن دخترا اغلبشون میگفتن مردایی که آرایش میکنن رو دوست ندارن

  • زهرا آبان ۱۶, ۱۴۰۰

    در اینکه مردای کره ای ارایش میکنن و عمل زیبایی هم میکنن شکی نیست
    ولی لاغر مردنی نیستن
    به نظر من امریکایی ها جذابیت بیشتری دارن چهار شونه و ورزشکار

  • محسن آبان ۲۵, ۱۴۰۰

    مرد باید ظاهرش شیک و مردونه باشه نه مثل زنا شلوار پاچه کوتاه و مانتو بپوشه

  • یکی آذر ۱۲, ۱۴۰۰

    ببین کره ای ها جای مرد و زن رو باهم عوض نکردن . الکی هم نگو من هیت نمی دم که این حرفت اگر هیت نیست پس چیه ؟
    این عکس پارک جیمین هستن ، پارک جیمین یک خواننده معروف هست محض اطلاعتون و اینکه ایدل ها آرایش میکنن و این عادیه، اما تو جامعه ی کره مرد ها بسیار غیرتی هستن و آرایش کردن مرد ها خیلی کمتر از اون چیزیه که فکرش رو میکنید پس قضاوت بیجا رو تموم کنید

  • Shervin آذر ۱۵, ۱۴۰۰

    سلام
    مهم نیس ضعیفه ها چی میپسندن

    • ناشناس آذر ۲۳, ۱۴۰۰

      بله دیگه متاسفانه انقد فرهنگ و شعور مردم ایران پایین اومده اینطوری بین دختر و پسر فرق میزارن یکمم شعور بد نیست والا

    • ضایع کننده ی قیافه های داغون دی ۲۵, ۱۴۰۱

      دیدگاه یه مرد کوتوله و بی ریخت که اینجوری داره خودشو دلداری میده

    • ناشناس دی ۲۵, ۱۴۰۱

      دیدگاه یک کوتوله ی بی ریخت

  • ناشناس آذر ۲۳, ۱۴۰۰

    این پسر کره ای یکم برام آشنا بوداااا فک کنم همون خانندهس فک کنم اسمش جیمن بود شایدم جیمین
    اما خیلی ناز بود و جیگر بود
    کره ای رو بیشتر از همه پسندیدم?

  • با حرفاتون آرمی شدم الان فهمیدم بی تی اس کیه? آذر ۲۳, ۱۴۰۰

    داشتم مقاله رو مطالعه میکردم وقتی عکس اون پسر کره ای رو دیدم اصلا نشناختم ولی خوشگل به نظر اومد تو کامنتا خوندم که جیمین سیکس پک داره رفتم سرچ کردم (اعتراف میکنم ک کراش زدم ??) بعدم اسم بی تی اس رو شنیدم رفتم دوباره سرچ کردم دیدم واقعا خوشگل و باحالن
    آرمی شدمممممممممم???

  • آنا بهمن ۲, ۱۴۰۰

    فقط ترکی . لامصبا از بس جذابن
    بوراک اوزچیویت قلبه

    • نینا اسفند ۹, ۱۴۰۰

      سلام اولا بگم تو تمام دنیا این مردها جذاب هستند اما خب کمی معیار ها متفاوت هست و اینکه چرا فکر میکنید هرکسی مانتو پوشیده زنه،و این حرفهای کلیشه ای رولطفا تموم کنید هرکسی باهرظاهری زیباست مهمآراسته بودن،هست و اخلاق خوب ، وگرنه چهره رو با عمل هم میشه بدست اورد و اما درباره پسران کره ای اولا بگم اونها هم مرداشون،رو نگاه کنید مردهااا،میبینید هیکلشون،متناسب و عالی هست این که شما گذاشتید یه پسر جوونه،در برابر مردانی که حداقل ۳۵ هستند خب منصف باشیم اگر پسرایی،که خوشگل تر از سیمین تو کره هستند رو بزارید میبینید نه از قد نه از هیکل چیزی کم ندارن ، و در مورد میکاپ نه عزیزان میکاپ واسه خانم ها نیست محض اطلاع هم لاک رو اولین بار مردان سرباز استفاده کردن، و دیگه بسرکنید

      • ۰ خرداد ۵, ۱۴۰۱

        احسنت تحسینت میکنم چون حرف حق و زدی

    • ناشناس دی ۲۸, ۱۴۰۱

      چاغلار ارطغرل?❤️

  • ۴من خرداد ۵, ۱۴۰۱

    بر ترین کشور الان شده کره چون همه دارن میرن اونجا تو ایی که میگی (وطن فروش نباشیم)چیزه خوبی تو ایران دیدی یا نه نمیدونم کجایی هستی ولی بگم من خرمشهری هستم نه خیابان تمیزی داریم نه آسفالته نه شبکه ی قوی داریم ولی اونا اونا همه ی اینا رو دارن حتی فقیر هاشونم گوشی دارن در این حد پس حرف اول و تو زیبایی تو هرچیزی کره ای ها میزنن گرفتی اگه نمیدونی برو تحقیق کنید پس الکی چیزی در مورد کره نمیدونید نیاد کامنت بزارید??

  • JIMIN lover خرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    وا دیگه شما کوری همه جا همه ی مردا رو به ریش و سیبیل و اینا میبینن ولی اینطوری نیست
    و اینکه کره ای ها لاغر مردنی نیستند همون عکس جیمینی که گذاشته رو ببینید همون کلی عضله داره
    بعدم به اینا نمیگن لاغر مردنی به اینا میگن که به ظاهرشون و اندامشون اهمیت میدهند…..

  • فاطمی مهر ۱۵, ۱۴۰۱

    هر کسی ی سلیقه ای داره هر کشور هم یه فرهنگ من خودم از مرد های امریکایی ترکی و بعضی کره ای ها خوشم میاد

  • فلانی دی ۲۵, ۱۴۰۱

    منطق آرمی ها: چون سلبریتی ها اینجورین پس همه مردم کره اینجورین، این عکس جیمینه بیایید موزیک ویدیو هاشو ببینید(اصن بحث سر یه چیز دیگس)،چون با منطق نمیتونم جواب بدم پس طرف رو تخریب میکنم،bts از لوازم ارایشی استفاده میکنه تا پوستش سالم باشه به خاطر زیبایی نیست(البته از نظر من میکاپ کردن تا یه حدی برا مرد مشکل نداره، همانطور که همه بازیگرا گریم میکنن)
    در کل بیایید منطقی باشیم ، تا حد زیادی این انتخاب ها بر اساس سلیقسف طی یه نظرسنجی در کشور ها به چنین نتایجی رسیدن که کاملا صدق نمیکنه ولی اکثر مردم در کشور این تیپ رو میپسندن.

    • ریل ارمی دی ۲۸, ۱۴۰۱

      با تشکر از نظرات (فلانی) البته منطق من اون چیزایی که گفتی نبود اما در کل بنظرم منطقی جمش کردی.

  • اها دی ۲۵, ۱۴۰۱

    کسی یه دوس پسر کچل که شکم داره نمیخواد؟ وزنشم ۱۰۰ کیلوعه و قدش ۱۶۵ سانت
    اها مگان دارم. یه اپارتمان دارم. دانشگاه تهران درس خوندم.. الانم مشغول کارم یه جای خیلی خوب. درامدمم ۳۵ میلیون تومنه

  • اها دی ۲۵, ۱۴۰۱

    کسی یه دوس پسر کچل که شکم داره نمیخواد؟ وزنشم ۱۰۰ کیلوعه و قدش ۱۶۵ سانت
    اها مگان دارم. یه اپارتمان دارم. دانشگاه تهران درس خوندم.. الانم مشغول کارم یه جای خیلی خوب. درامدمم ۳۵ میلیون تومنه

    جذابیت مردان تو ایران همینه

    پول
    پول
    پول

    تا الان هرچی دوس دختر داشتم پوپولی بوده. کافی بود هدیه گرون تو فلان روز نگیری تهدید به خیانت میشدم و میشم
    حتی برا کریسمس ۱۰ میلیون پیاده شدم برا کادو. اخه چه ربطی به من مسلمون داره.

    فمنیسم بازیهاشونم اونقدر گل کرده ابرو نزاشتن. حتی خارجیا فهمیدن

  • مرتضی دی ۲۵, ۱۴۰۱

    معیار زیبایی برای هر کسی متفاوته.مثلا به شخصه کله کچل،بازوهای ورزیده و چشمای آبی یا رنگی رو معیار زیبایی می دونم.

  • محمد امین دی ۲۵, ۱۴۰۱

    کلا پرشده اینجا از آرمی. با اینکه آرمی نیستم ولی خوب باید به همه طرز فکرا احترام گذاشته شه
    درضمن کره ای ها به عضلانی بودن اهمیت میدن مثلا همین کیپاپ تمامشون عضلانی هستن یا تو سریالاشون

  • لولو دی ۲۵, ۱۴۰۱

    کره که مرد نداره
    من مردی نمیبینم? یه مشت ….

  • محمد... دی ۲۶, ۱۴۰۱

    کی گفته کره ای ها عضله ندارن شما کافیه همون عکس جیمینو بدون تیشرت ببینی که سیکس پک هاش بره تو چشت

    • آرمی دی ۲۸, ۱۴۰۱

      موافقم دقیقا همه اونا ک لاغر نیستند

  • Kian دی ۲۶, ۱۴۰۱

    و اما تو ایران: پول، خونه، ماشین، بقیه مهم نیست?

  • A دی ۲۶, ۱۴۰۱

    دوستان عزیزی که کشته مرده کره ای ها شدن صرفا به این خاطر که طرفدار بی تی ای هستن لطفا بدون سوگیری شخصی نظر بدید. درسته با توجه به تفاوت های فرهنگی در هر کشوری معیار های مختلف برای هر چیز وجود داره و این کاملا قابل احترامه. سلیقه عزیزانی هم که طرفدار بی تی اس هستن و یا اون مدل مرد ها یا اصلا آدم های اون شکلی رو دوست دارن قابل احترام هست. ولی این رو در نظر بگیرید که شما از نزدیک خصوصیات اخلاقی کسی رو نمی‌دونید بنابراین نباید بر اساس علاقه شخصی تون به بی تی اس غیرت و اخلاق و .. رو به همه کره ای ها تعمیم بدید چون همه یک جور نیستن.

    • مهلا دی ۲۷, ۱۴۰۱

      حققققق تا سال آیندهههه….

  • احسان دی ۲۷, ۱۴۰۱

    اینجا بیشتر مشخصات ماشین و خدارایی. مرها مهمه!خانوما با بقیه اش کنار میان مثلا بنز باتیپ کره ای یا شاسی با تیپ انگلیسی

  • پری دی ۲۷, ۱۴۰۱

    خوب برو چشم پزشک کور بودن انقد افتخار نداره ها

  • نیلو دی ۲۷, ۱۴۰۱

    مرد زن بگیر و مهربان با پول و خونه و ماشین قد متوسط به بالا چهره معمولی