قاتل متدین قربانیانش را به درگاه خدا پیشکش می کرد!

قاتل متدین قربانیانش را به درگاه خدا پیشکش می کرد!

مرد متدینی اهل ایالت تگزاس ِ آمریکا که بیشتر اوقات در حال مطالعه ی کتاب مقدس دیده شده بود، هفته ی گذشته در رابطه با مرگ سه نفر دستگیر شد. اجساد مثله شده ی این افراد در یک سطل زباله کشف شد که به آتش کشیده شده بود.

جیسون آلن تورنبرگ ۴۱ ساله که با صحبت هایش درباره ی خداوند و ابراز علاقمندی اش به کمک به دیگران شناخته می شد، متهم به قتل این سه نفر شده است – یک مرد ۴۲ ساله و دو زن ناشناس – و اینطور که گفته می شود به انجام دو قتل دیگر در گذشته نیز اعتراف کرده است.

طبق آنچه در شهادتنامه ی تورنبرگ آمده، در روز ۱۷ سپتامبر او دیوید لوئرس را به اتاق خود در یک متل دعوت کرده بود. تورنبرگ به کاراگاهان گفته که او معتقد بود لوئرس باید «قربانی» شود به همین دلیل گلوی او را برید، جسدش را تکه تکه کرد و بقایایش را در سطل زباله گذاشت.

نزدیک به دو روز بعد تورنبرگ به این نتیجه رسید که یکی از آشنایان خود که برای دیدن او به اتاقش در آن متل آمده بود را هم باید قربانی کند. او گلوی این فرد که یک زن بود را هم برید و جسدش را مثله کرد.

دو روز بعد از آن تورنبرگ دست به قتل دیگری زد. قربانی سوم تورنبرگ هم یک زن بود که برای دیدن او به متل آمده بود. تورنبرگ این بار ابتدا سعی کرده بود زن را با چاقو بزند. سپس او را خفه و جسدش را قطعه قطعه کرده بود.

تورنبرگ بعد از آن بقایای جسد زن را به یک سطل زباله انتقال داد و آن را به آتش کشید.

لوئرس از طریق خالکوبی اش شناسایی شد و نام دو قربانی شناسایی شده ی دیگر اعلام نشده است.

اینطور که گفته می شود تورنبرگ در بازجویی های پلیس به این قتل ها اعتراف و از آن ها با عنوان «قربانی به درگاه خداوند» یاد کرده است.

بر اساس شنیده ها، او همچنین به قتل شریک عاطفی سابق خود و قربانی کردن هم‌اتاقی اش در ماه مه نیز اقرار کرده است.

به گفته ی کاراگاهان، تورنبرگ از قبل مظنون به قتل هم‌اتاقی ۶۱ ساله ی خود بود، اما پلیس ادله کافی برای دستگیری او در اختیار نداشت.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود