سلبریتی های هالیوودی و خرافات عجیب و غریب شان

سلبریتی های هالیوودی و خرافات عجیب و غریب شان

تحقیقات می گوید داشتن اعتقاد خرافی به جذب خوش شانسی می تواند باعث ارتقاء عملکرد مهارتی شود چون باورهای خرافی اعتماد به نفس فرد را بالا می برند. و گرچه اغلب مردم باورهای خرافی یکسانی دارند اما بعضی افراد باورهای واقعاً عجیب و غریبی و حتی شوکه کننده ای دارند. بعضی سلبریتی های هالیوودی هم از باورهای خرافی خود پرده برداشته اند. این موضوع نشان می دهد که همه ی ما، ترس ها و ناامنی های روانی خودمان را داریم و فرقی نمی کند چقدر ثروتمند یا مشهور باشیم.

در ادامه از باورهای خرافی عجیب برخی سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت.

کامرون دیاز

این بازیگر ۴۹ ساله یک گردنبند شانس به گردن می اندازد که آویز آن یک نعل اسب است. دیاز اعتقاد دارد که این گردنبند از یک قدرت جادویی ضد پیری برخوردار است. با این حال، او اصرار دارد که فرد چندان خرافاتی ای نیست و در اینباره گفته: «من یک روز جمعه که سیزدهم ماه بود و توفان هم شده بود، با یک گربه ی سیاه به بغل با هواپیما سفر کردم. پس آنقدرها هم آدم خرافاتی نیستم.»

هایدی کلوم

این سوپرمدل آلمانی گفته در گذشته همیشه یک کیسه به همراه داشت که دندان دوران نوزادی اش در آن بود. به گفته ی کلوم، مادرش تمام دندان های او که در کودکی افتاده بود را در یک کیسه نگه داشته بود. کلوم هم وقتی جوان بود و باید به عنوان یک مدل به تنهایی به دور دنیا سفر می کرد، این کیسه را به عنوان یک طلسم خوش شانسی پیش خود نگه می داشت.

جنیفر آنیستون

این ستاره ی هالیوودی یک بار فاش کرد که هر بار که باید سوار هواپیما شود، اول پای راستش را جلو می گذارد و با دست چند ضربه به بیرون هواپیما می زند. او درباره ی دلیل این کارهای خود گفته که اعتقاد دارد برایش خوش شانسی می آورند.

پاریس هیلتون

از قرار معلوم این چهره ی مشهور ارزش و احترام ویژه ای برای ساعت ۱۱:۱۱ قائل است. هیلتون نام شرکت رسانه ای خود را ۱۱:۱۱ گذاشته و حتی روز ۱۱ نوامبر (ماه یازدهم سال میلادی) را برای ازدواج خود انتخاب کرد. او در اینباره گفته: «۱۱:۱۱ همیشه ساعت مورد علاقه ی بوده. این ساعت یادم می اندازد که آرزو کنم و پذیرای معجزه ها باشم.»

این موضوع در حساب توییتر هیلتون هم مشهود است. او اغلب اوقات وقتی ساعت به ۱۱:۱۱ می رسد، در پست هایش این وقت از روز را گرامی می دارد و به آن اشاره می کند.

کیت هرینگتون

بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» یک بار اذعان کرد که چند طلسم خوش شانسی دارد که یکی از آن ها یک خودکار است. او در اینباره گفته: «این خودکار را از بچگی دارم و آن را همه جا با خودم می برم. تا به حال هم گمش نکرده ام. همه چیز را گم کرده ام جز این خودکار.» او همچنین گفته هر وقت که باید با هواپیما سفر کند، قبل از سوار شدن، بیرون هواپیما را ۳ بار لمس می کند.

کیم کارداشیان

این اینفلوئنسر مشهور به خرافاتی بودن خود اذعان کرده و گفته همه جور خرافاتی دارد. او همچنین گفته که همه ی خانواده اش اینگونه هستند: «هر وقت صدای آژیر آمبولانس می شنویم، گوش مان را لمس می کنیم.» یک باور خرافی دیگر کارداشیان این است که هر وقت که می خواهد سوار هواپیما شود، اول با پای راستش وارد می شود.

تیلور سوییفت

شاید برای بعضی ۱۳ عدد نحسی باشد اما عدد مورد علاقه ی این خواننده ی آمریکایی است. او اذعان کرده که هر وقت که می خواهد روی صحنه برود، روی دستش یک ۱۳ می کشد چون اعتقاد دارد که این عدد برای او خوش شانسی می آورد. او درباره ی رابطه اش با عدد ۱۳ گفته: «من یک روز جمعه سیزدهم ماه، ۱۳ ساله شدم. اولین آلبومم در عرض ۱۳ هفته پرفروش شد. اولین آهنگم که پرطرفدارترین شد، یک اینتروی ۱۳ ثانیه ای دارد. در هر مراسمی هم که جایزه ای بردم، یا شماره صندلی ام ۱۳ بوده یا شماره ردیف محل نشستنم.»

کریس مارتین

خواننده ی گروه موسیقی Coldplay یک بار به باورهای خرافی ای که برای اجرای کنسرت هایش دارد، اذعان کرد. او همیشه قبل از کنسرت هایش چند کار کوچک انجام می دهد که تعدادشان ۱۸ تایی می شود. او گفته یکی از این کارها شستن دندان هایش است. به گفته ی مارتین، اگر این کار را انجام ندهد، دیگر احساس باهوش بودن نمی کند.

مگان فاکس

این بازیگر آمریکایی اذعان کرده به دلیل ترس از هواپیما چندان علاقه ای به سفر هوایی ندارد. اما او یک راه ساده برای کنترل ترس خود پیدا کرده است. به گفته ی فاکس، هر زمان که هواپیما گرفتار چاله های هوایی می شود، او به آهنگ های بریتنی اسپیرز گوش می کند. او گفته این آهنگ ها همیشه حالش را بهتر می کنند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود